SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Ik heb gelukkig van nature maar weinig sociaal contact nodig. En heb natuurlijk ballie waar ik al mijn problemen bij kwijt kan, dat helpt misschien ook welquote:Op zondag 20 december 2020 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja precies. Zo weinig sociale contacten begint me wel een beetje op te breken af en toe.
Veel vrienden wonen ver weg.quote:Op zondag 20 december 2020 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Doen j
[..]
doen Je vrienden geen buitensporten?
Daar moeten wij het nou even mee doen.
Dat is een prima planquote:Op zondag 20 december 2020 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb maar eens wat mensen geappt zaterdag om ze fijne feestdagen te wensen. En voorgesteld om zo snel als het legaal is, weer eens af te spreken.
Aaawquote:Op zondag 20 december 2020 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig van nature maar weinig sociaal contact nodig. En heb natuurlijk ballie waar ik al mijn problemen bij kwijt kan, dat helpt misschien ook wel
🤗quote:Op zondag 20 december 2020 23:10 schreef CherryLips het volgende:
O god zo komen natuurlijk ook alle klapjosti's naar dit topic.
quote:Op zondag 20 december 2020 23:10 schreef CherryLips het volgende:
Terwijl ik mijn zolder nog steeds niet begaanbaar heb gemaaktquote:Op zondag 20 december 2020 23:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik woon op de bovenste verdieping dus eigenlijk ook wel een zolder.quote:Op zondag 20 december 2020 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl ik mijn zolder nog steeds niet begaanbaar heb gemaakt
Ik heb ook nog geen vaste trap naar de zolder toe.quote:Op zondag 20 december 2020 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl ik mijn zolder nog steeds niet begaanbaar heb gemaakt
oh bij mij iedereen binnen 5 km.quote:Op zondag 20 december 2020 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel vrienden wonen ver weg.Sommige zelfs heel ver weg
Bij mij zit er alleen maar een luik, heb er niet eens een trap voor. Kan er ook weinig doen want er ligt geen vloer inquote:Op zondag 20 december 2020 23:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen vaste trap naar de zolder toe.
zou het penthouse appartement noemen.quote:Op zondag 20 december 2020 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon op de bovenste verdieping dus eigenlijk ook wel een zolder.
dit jaquote:Op zondag 20 december 2020 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb ook niet zoveel contact nodig, maar voel me nu af en toe een eenzame zonderling
Jij hebt altijd in hetzelfde dorp gewoond, waar je ook opgegroeid bent?quote:Op zondag 20 december 2020 23:13 schreef Lospedrosa het volgende:
O
[..]
oh bij mij iedereen binnen 5 km.
Hier dan weer wel. En ook eentje waar je op kunt lopen. Vriend van mij huurt een vergelijkbaar huis en jij kwam erachter dat je bij hem er beter niet op kunt lopen.quote:Op zondag 20 december 2020 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij zit er alleen maar een luik, heb er niet eens een trap voor. Kan er ook weinig doen want er ligt geen vloer in
Ze heeft ook liever niet dat ik zulke dingen zeg want dan weet ze niet hoe ze daar op moet reagerenquote:
Samen met zijn jeugdliefde gezinnetje gesticht.quote:Op zondag 20 december 2020 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt altijd in hetzelfde dorp gewoond, waar je ook opgegroeid bent?
Ik ben een soort zigeuner die overal en nergens heeft gewoond
met rammelende eierstokken?quote:Op zondag 20 december 2020 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft ook liever niet dat ik zulke dingen zeg want dan weet ze niet hoe ze daar op moet reageren
Dat moet ze dan even compenseren met verhalen over wat ze met je hoofd gaat doenquote:Op zondag 20 december 2020 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft ook liever niet dat ik zulke dingen zeg want dan weet ze niet hoe ze daar op moet reageren
quote:Op zondag 20 december 2020 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 december 2020 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb ook niet zoveel contact nodig, maar voel me nu af en toe een eenzame zonderling
Dat had ik zelf best gewild. Nou ja, minus de kinderen danquote:Op zondag 20 december 2020 23:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Samen met zijn jeugdliefde gezinnetje gesticht.
Ben er.quote:Op zondag 20 december 2020 23:10 schreef CherryLips het volgende:
Ja nou ben eens 7 jaar weggeweest om samen te wonen.quote:Op zondag 20 december 2020 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt altijd in hetzelfde dorp gewoond, waar je ook opgegroeid bent?
Ik ben een soort zigeuner die overal en nergens heeft gewoond
Denk dat je hier dan ook via de gipsplaten naar beneden dondertquote:Op zondag 20 december 2020 23:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier dan weer wel. En ook eentje waar je op kunt lopen. Vriend van mij huurt een vergelijkbaar huis en jij kwam erachter dat je bij hem er beter niet op kunt lopen.
Gewoon naar je Twentse holletje gesleeptquote:Op zondag 20 december 2020 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja nou ben eens 7 jaar weggeweest om samen te wonen.
Maar heb de deerne hierheen meegenomen.
Een tijd geleden met aantal vrienden nog eens gehad over onze jeugdliefdes en wat er ban geworden is. Wel gelachen in bepaalde situaties.quote:Op zondag 20 december 2020 23:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat had ik zelf best gewild. Nou ja, minus de kinderen dan
Nee dat niet. Na een turbulente jeugd heb ik pas op mijn 28ste ofzo deze uit Utrecht gevist.quote:Op zondag 20 december 2020 23:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Samen met zijn jeugdliefde gezinnetje gesticht.
we gaan trouwenquote:Op zondag 20 december 2020 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vinden jullie elkaar echt leuk of is dit gewoon platonisch internet vermaak?
Ik gun het zeker, pak het momentum.quote:Op zondag 20 december 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Losse pedro dit weer hoor ...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Losse pedro dit weer hoor ...
[ afbeelding ]
Mijn jeugdliefde heeft geen kinderen.quote:Op zondag 20 december 2020 23:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Even een snel rondje facebookstalken gedaan, ik ben er tot nu één van mijn groepje van de basisschool tegengekomen zķnder kinderen.
Hier is het 50/50 volgens mij. Meeste mensen al 15 jaar niet meer gezien ook.quote:Op zondag 20 december 2020 23:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Even een snel rondje facebookstalken gedaan, ik ben er tot nu één van mijn groepje van de basisschool tegengekomen zķnder kinderen.
hm ik ook 1 andere dan ik.quote:Op zondag 20 december 2020 23:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb ook eens even gekeken. Eentje woont in de buurt van Den Bosch. Dus is misschien wel met US getrouwd en heeft 2 kinderenquote:Op zondag 20 december 2020 23:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn jeugdliefde heeft geen kinderen.
Maar is al twintig jaar met dezelfde vent
Mayo erbij?quote:Op zondag 20 december 2020 23:29 schreef Amarantha het volgende:
Nomnom. Verse patat uit de oven, lekker knapperig geworden.
Oeh, nicequote:Op zondag 20 december 2020 23:29 schreef Amarantha het volgende:
Nomnom. Verse patat uit de oven, lekker knapperig geworden.
Een ontzettend knappe meid uit de tijd dat ik 18 was, daar had ik wat mee. Maar altijd om 4:00 snachts enzo. Die vond ik zo mooi, en weet zeker dat ze dat nu nog is.quote:Op zondag 20 december 2020 23:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook eens even gekeken. Eentje woont in de buurt van Den Bosch. Dus is misschien wel met US getrouwd en heeft 2 kinderen
De ander is naar haar eerste kind van het internet verdwenen.
Ik kom zo eens in de vijf jaar eens een oud-klasgenoot tegen, op momenten en plaatsen dat ik ze totaal niet verwacht.quote:Op zondag 20 december 2020 23:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het 50/50 volgens mij. Meeste mensen al 15 jaar niet meer gezien ook.
Hoe langer het geleden is hoe groter de teleurstelling als je ze opeens wel vindtquote:Op zondag 20 december 2020 23:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een ontzettend knappe meid uit de tijd dat ik 18 was, daar had ik wat mee. Maar altijd om 4:00 snachts enzo. Die vond ik zo mooi, en weet zeker dat ze dat nu nog is.
Maar al jaren foetsie. Nergens te vinden.
Ja doe ik ookquote:Op zondag 20 december 2020 23:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
zou het penthouse appartement noemen.
"Shit, die is oud geworden!"quote:Op zondag 20 december 2020 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe langer het geleden is hoe groter de teleurstelling als je ze opeens wel vindt
Ja, sommige mensen zijn echt van de aardbodem verdwenen lijkt het.quote:Op zondag 20 december 2020 23:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een ontzettend knappe meid uit de tijd dat ik 18 was, daar had ik wat mee. Maar altijd om 4:00 snachts enzo. Die vond ik zo mooi, en weet zeker dat ze dat nu nog is.
Maar al jaren foetsie. Nergens te vinden.
Op zich een fijne gedachte, dat je nog onvindbaar kan zijn op internet.quote:Op zondag 20 december 2020 23:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen zijn echt van de aardbodem verdwenen lijkt het.
Meisje die ik op Chersonissos tegengekomen ben een eeuwigheid geleden ging me ineens volgen op Instagram.quote:Op zondag 20 december 2020 23:38 schreef Koen66 het volgende:
Kwam paar jaar terug vriendinnetje uit de jaren 90 op Facebook tegen, man man man
Studievriendin van me. Had denk ik een burn-out op een gegeven moment. Van de ene op de andere dag uit zicht. Kwam niet opdagen, colleges volgens mij ook niet meer, alles buitenschoolse activiteiten afgezegd, deed voor niemand open, reageerde niet op apps. Kwijt. Pleitos. Een paar van haar beste vriendinnen dachten dat ze dood was. Naar haar toe gegaan maar er deed niemand open. Via een andere vriendin gehoord hoe het zat en dat zij nog wel af en toe contact met haar had. Maar dus sindsdien geen woord meer van haar vernomen. Nooit Facebook genomen, niet op LinkedIn, niet via Google, niks nada noppes. Moet nog regelmatig aan haar denken, want ik miste haar wel. Vraag me af wat er van haar is geworden. Vriendin is haar nog een keer tegengekomen in Utrecht maar dat was niet echt een gesprek.quote:Op zondag 20 december 2020 23:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen zijn echt van de aardbodem verdwenen lijkt het.
welke?quote:Op zondag 20 december 2020 23:41 schreef Amarantha het volgende:
Nou dat was lekker, deze ga ik vaker halen.
Wow da's wel erg extreem van de radar verdwijnenquote:Op zondag 20 december 2020 23:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Studievriendin van me. Had denk ik een burn-out op een gegeven moment. Van de ene op de andere dag uit zicht. Kwam niet opdagen, colleges volgens mij ook niet meer, alles buitenschoolse activiteiten afgezegd, deed voor niemand open, reageerde niet op apps. Kwijt. Pleitos. Een paar van haar beste vriendinnen dachten dat ze dood was. Naar haar toe gegaan maar er deed niemand open. Via een andere vriendin gehoord hoe het zat en dat zij nog wel af en toe contact met haar had. Maar dus sindsdien geen woord meer van haar vernomen. Nooit Facebook genomen, niet op LinkedIn, niet via Google, niks nada noppes. Moet nog regelmatig aan haar denken, want ik miste haar wel. Vraag me af wat er van haar is geworden. Vriendin is haar nog een keer tegengekomen in Utrecht maar dat was niet echt een gesprek.
En dan in de oven, gewone gasoven?quote:Op zondag 20 december 2020 23:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Van de Lidl, gewoon een zak verse friet uit koeling.
Ja dat vind ik sowieso met oven friet hoorquote:Op zondag 20 december 2020 23:43 schreef Amarantha het volgende:
Maar wel langer in de oven doen dan op de verpakking staat, ik heb 5 minuten langer gedaan en toen waren ze goed krokant maar niet te.
Ik ken er nog eentje maar dan wat minder extreem. Ik kan er zelf ook een handje van maar zo extreem ben ik nou ook weer niet.quote:Op zondag 20 december 2020 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow da's wel erg extreem van de radar verdwijnen
Zo ken ik er een paar, ineens foetsie en echt nooit meer wat van vernomen.quote:Op zondag 20 december 2020 23:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Studievriendin van me. Had denk ik een burn-out op een gegeven moment. Van de ene op de andere dag uit zicht. Kwam niet opdagen, colleges volgens mij ook niet meer, alles buitenschoolse activiteiten afgezegd, deed voor niemand open, reageerde niet op apps. Kwijt. Pleitos. Een paar van haar beste vriendinnen dachten dat ze dood was. Naar haar toe gegaan maar er deed niemand open. Via een andere vriendin gehoord hoe het zat en dat zij nog wel af en toe contact met haar had. Maar dus sindsdien geen woord meer van haar vernomen. Nooit Facebook genomen, niet op LinkedIn, niet via Google, niks nada noppes. Moet nog regelmatig aan haar denken, want ik miste haar wel. Vraag me af wat er van haar is geworden. Vriendin is haar nog een keer tegengekomen in Utrecht maar dat was niet echt een gesprek.
Ik ben wel vindbaar, maar niet herleidbaar aan waar ik vroeger woonde etc.quote:Op zondag 20 december 2020 23:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich een fijne gedachte, dat je nog onvindbaar kan zijn op internet.
Ik vind niet alle ovenfriet lekker eigenlijk, dat ik nu zo enthousiast doe is dus ook omdat ik zelden echt lekkere patat uit de oven heb.quote:Op zondag 20 december 2020 23:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja dat vind ik sowieso met oven friet hoor
Ik ook niet hoor.quote:Op zondag 20 december 2020 23:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind niet alle ovenfriet lekker eigenlijk, dat ik nu zo enthousiast doe is dus ook omdat ik zelden echt lekkere patat uit de oven heb.
Vreemd om ineens iemand helemaal kwijt te zijn. Sommige mensen kiezen er gewoon voor.quote:Op zondag 20 december 2020 23:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet deze ook keertje proberen.quote:Op zondag 20 december 2020 23:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor.
Aviko Airfryer friet gaat heel goed in de ovendus die haal ik dan meestal, als ik niet naar de snackbar ga.
Geen lidl in de buurtquote:Op zondag 20 december 2020 23:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je moet deze ook keertje proberen.
Jij hebt ook echt een SC binnen de SC hé?quote:Op zondag 20 december 2020 23:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind niet alle ovenfriet lekker eigenlijk, dat ik nu zo enthousiast doe is dus ook omdat ik zelden echt lekkere patat uit de oven heb.
Omg hoe kun je leven zonder een Lidl. Maar denk dat Jumbo enz dit ook wel hebben.quote:
Ik ben zo'n kut die amper herkenbare foto's openbaar heeft staan op de socials, dus lurkers hebben er weinig aan.quote:Op zondag 20 december 2020 23:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben wel vindbaar, maar niet herleidbaar aan waar ik vroeger woonde etc.
Valt best mee en als je het niet boeiend vind lees je toch verder?quote:Op zondag 20 december 2020 23:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt een SC binnen de SC hé?
quote:Op zondag 20 december 2020 23:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
'het meisje met de kersenlippen' in de afdeling 18+?
ja ongetwijfeld hoorquote:Op zondag 20 december 2020 23:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omg hoe kun je leven zonder een Lidl. Maar denk dat Jumbo enz dit ook wel hebben.
quote:Op zondag 20 december 2020 23:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meisje die ik op Chersonissos tegengekomen ben een eeuwigheid geleden ging me ineens volgen op Instagram.
Jaquote:Op zondag 20 december 2020 23:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik lekker uit de oven.
Dit ziet er interessant uit.quote:Op zondag 20 december 2020 23:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik lekker uit de oven.
Gerda Lips is hier wel een algemene naam in de regioquote:Op zondag 20 december 2020 23:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een heel algemene naam gelukkig. Er wonen er in dit dorp toch al minstens drie dacht ik.
Mijn voornaam is niet zo spannend, maar achternaam is bijna uitgestorven.quote:Op zondag 20 december 2020 23:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een heel algemene naam gelukkig. Er wonen er in dit dorp toch al minstens drie dacht ik.
draken zijn inderdaad nagenoeg uitgestorvenquote:Op zondag 20 december 2020 23:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn voornaam is niet zo spannend, maar achternaam is bijna uitgestorven.
deze vrouw weetquote:Op zondag 20 december 2020 23:51 schreef Amarantha het volgende:
Straks slapen in een schoon bed, volgens mij is er niks beter in het leven dan slapen onder een helemaal schoon dekbed enz.
Tijger?quote:Op zondag 20 december 2020 23:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn voornaam is niet zo spannend, maar achternaam is bijna uitgestorven.
Prrrquote:Op zondag 20 december 2020 23:51 schreef Amarantha het volgende:
Straks slapen in een schoon bed, volgens mij is er niks beter in het leven dan slapen onder een helemaal schoon dekbed enz.
Ik heb vooral geen zin in de berg extra was die het oplevert.quote:Op zondag 20 december 2020 23:52 schreef Amarantha het volgende:
Als het niet zoveel moeite was zou ik het liefst om de dag ofzo het doen.
ik doe dat wel :xquote:Op zondag 20 december 2020 23:52 schreef Amarantha het volgende:
Als het niet zoveel moeite was zou ik het liefst om de dag ofzo het doen.
Ja dat dus ook.quote:Op zondag 20 december 2020 23:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb vooral geen zin in de berg extra was die het oplevert.
effectief 10 minuten werk van. de rest is in apparaten proppen en vergeten.quote:
Moet ik eerst even met mijn vriend naar een land waar het wel sneeuwt.quote:Op zondag 20 december 2020 23:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
lekker doezelen met harde sneewstormgeluiden op laptop en liefie in lepeltje...
rawrrr
Ik heb geen droger en een klein huisje dus neemt best veel ruimte in enz in het najaar.quote:Op zondag 20 december 2020 23:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
effectief 10 minuten werk van. de rest is in apparaten proppen en vergeten.
Ok 1x in de week draai ik ook nog matrassen om enzo.
België dus.quote:Op zondag 20 december 2020 23:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet ik eerst even met mijn vriend naar een land waar het wel sneeuwt.
Geen droger en ik vind het zonde van het water/stroom.quote:Op zondag 20 december 2020 23:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
effectief 10 minuten werk van. de rest is in apparaten proppen en vergeten.
Ok 1x in de week draai ik ook nog matrassen om enzo.
Dit klinkt apart.quote:Op zondag 20 december 2020 23:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meeluisteren naar sneeuwstorm geluiden op de laptop van Etto.
gewoon laptop en youtubequote:Op zondag 20 december 2020 23:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet ik eerst even met mijn vriend naar een land waar het wel sneeuwt.
Truequote:Op zondag 20 december 2020 23:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb geen droger en een klein huisje dus neemt best veel ruimte in enz in het najaar.
Adblocker/browserinstelling. Die blockt de automatische referral-linkjes.quote:Op zondag 20 december 2020 23:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
waarom pakt fok sommige woorden niet verdorie...
pakt ie wel.. maar dan ligt 't aan je cache of je adblocker. omdat fok 't dan groen maakt en er een linkje van maakt naar Coolbluequote:Op zondag 20 december 2020 23:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
waarom pakt fok sommige woorden niet verdorie...
raar, doet ie anders nooitquote:Op zondag 20 december 2020 23:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Adblocker/browserinstelling. Die blockt de automatische referral-linkjes.
serieus????quote:Op maandag 21 december 2020 00:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Ze staan wel gewoon in je post iig
Nah, logica. Iets wat aan bepaalde voorwaarden voldoet, wordt gefilterd.quote:
Geen stijl dit.quote:
quote:Op maandag 21 december 2020 00:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
etto de antiquair extra ordinair
krijg ik allemaal niet hoorquote:Op maandag 21 december 2020 00:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
en dertiende maand en bonus... nou eh... ahahaha dat wordt shoppen.
(online)
Ik helaas niet, dusquote:
ordinaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiir your honourquote:
Nee geen zin in.quote:Op maandag 21 december 2020 00:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wees solidair, zet 'm morgen ook
quote:Op maandag 21 december 2020 00:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee geen zin in.Ik ga 2 weken geen wekker zetten.
Ik heb er niet voor gekozen om 2 weken thuis te moeten blijven.quote:
nee joh, grapje... lekker genieten jatog...quote:Op maandag 21 december 2020 00:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb er niet voor gekozen om 2 weken thuis te moeten blijven.
Beetje jaloers wel.quote:Op maandag 21 december 2020 00:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb er niet voor gekozen om 2 weken thuis te moeten blijven.
Dit herken ik. En heb mijn gaskachel in de woonkamer sinds voorjaar dit jaar uitgedraaid dus ook geen waakvlam meer. Heb nu zo'n elektrisch kacheltje van 20 euro ofzo en zet hem als het koud wordt in de woonkamer even aan Stroomkosten zijn nog steeds lager dan de gaskosten met kachel en ik heb het nooit koud. Maar is ook kleine woonkamer. Maar en dat wilde ik eigenlijk zeggen, ik gebruik hem sinds kort ook een beetje als wasdroger. De natte was hang ik altijd in de slaapkamer in de winter en word er dan helemaal gek van, soms duurt het wel 2 dagen voor het zo goed als droog is want vrij koude kamer. Nu doe ik dan even dat kacheltje een tijdje aan in de slaapkamer en de was is een stuk sneller droog.quote:Op zondag 20 december 2020 23:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb geen droger en een klein huisje dus neemt best veel ruimte in enz in het najaar.
Daarom heb ik ook geen vakantie genomenquote:Op maandag 21 december 2020 00:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weinig te beleven in de vakantie, maar even bijkomen van een druk jaar.
Ah lekker, ik 4 januari ook weer.quote:Op maandag 21 december 2020 00:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
4 januari weer beginnen met een online nieuwjaarsborrel.
Hmm denk het niet? Maar op zich droogt het altijd wel aardig snel maar neemt alsnog veel ruimte in haha.quote:Op maandag 21 december 2020 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
En uiteraard een keer extra centrifugeren maar dat doe je denk ik al wel.
Ik merk voor mezelf wel dat het tijd is om me weer even op te gaan laden. Voel me nu af en toe een robot qua ritme.quote:Op maandag 21 december 2020 00:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook geen vakantie genomen
Als het programma klaar is gewoon nog een keer laten centrifugeren, scheet echt droogtijd Kan je om de dag je bed verschonen.quote:Op maandag 21 december 2020 00:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm denk het niet? Maar op zich droogt het altijd wel aardig snel maar neemt alsnog veel ruimte in haha.
M'n wasmachine centrifugeert nogal lomp, je ziet echt die nopjes van de trommel in de kleren als ik hem hoger dan 800 zet.quote:Op maandag 21 december 2020 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als het programma klaar is gewoon nog een keer laten centrifugeren, scheet echt droogtijd Kan je om de dag je bed verschonen.
Oh maar dat is wel goed toch? Ik heb hem op 1000 toeren staan. Maar een keer extra loont maar dat is voor mensen met hele kleine huisjes en geen droger.quote:Op maandag 21 december 2020 00:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n wasmachine centrifugeert nogal lomp, je ziet echt die nopjes van de trommel in de kleren als ik hem hoger dan 800 zet.
Zo klein woon ik niet maar zo'n droogrek twee dagen in de kamer is gewoon kut.quote:Op maandag 21 december 2020 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh maar dat is wel goed toch? Ik heb hem op 1000 toeren staan. Maar een keer extra loont maar dat is voor mensen met hele kleine huisjes en geen droger.
quote:Op maandag 21 december 2020 00:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo klein woon ik niet maar zo'n droogrek twee dagen in de kamer is gewoon kut.
quote:Op maandag 21 december 2020 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Daarom versnellen is beter.
Maar dab die zomermaanden. Dat het na een paar uurtjes droog van de lijn komt en bijna de zon die erop heeft gestaan kan ruiken. Dat is toch wel echt de godheid van schoon beddengoed.
Heb je het nou over Q?quote:Op maandag 21 december 2020 00:30 schreef CherryLips het volgende:
Past hier helaas niet in het hok. Zou hem denk ik alleen gebruiken voor beddengoed en handdoeken.
Is voor mij alweer een paar dagen geledenquote:Op maandag 21 december 2020 00:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
zo, even wat eitjes knallen @:moemoe
Vakantie tochquote:Op maandag 21 december 2020 01:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja geen ideeDacht dat je morgen mss wel moest werken ofzo.
Welkequote:Op maandag 21 december 2020 01:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik durf niet in mijn slaapkamer te kijken, straks zit de spin daar ineens weer.
Zag gisteren voor het slapen gaan een grote bij het gordijn zitten en nu ben ik hem kwijt.quote:
gewoon uitrokenquote:Op maandag 21 december 2020 01:42 schreef Amarantha het volgende:
Wil liefst mijn huis in de fik steken maar ja dan ben ik dakloos.
Oh die is nestje uitbroedenquote:Op maandag 21 december 2020 01:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zag gisteren voor het slapen gaan een grote bij het gordijn zitten en nu ben ik hem kwijt.
ze komen je alleen wakker makenquote:Op maandag 21 december 2020 01:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze gaan mij opeten als ik slaap zeker?
Ik wil graag nog kunnen slapen straks.quote:Op maandag 21 december 2020 01:49 schreef Fugue het volgende:
Spinnen gaan wel in je lichaamsholtes zitten als je slaapt echt nasty
Jah dat willen die spinnen ook welquote:Op maandag 21 december 2020 01:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil graag nog kunnen slapen straks.
zo van: "kriebel, kriebel, leef jij nog"quote:Op maandag 21 december 2020 01:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gvd als ik ergens een hekel aan heb.
Dat klinkt niet gezond.quote:
quote:Op maandag 21 december 2020 01:56 schreef mschol het volgende:
[..]
zo van: "kriebel, kriebel, leef jij nog"
quote:Op maandag 21 december 2020 01:59 schreef Amarantha het volgende:
@:deadprez was ook altijd wakker en nu horen we niks meer van hem.
Hmm geen idee maar denk het niet.quote:Op maandag 21 december 2020 02:01 schreef moemoe het volgende:
[..].
Is hij niet stiekem verder gegaan onder een ander account?
Weer een liter koffie gehad?quote:Op maandag 21 december 2020 02:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja weer knalvol caffeine man...
op fok?quote:Op maandag 21 december 2020 02:09 schreef moemoe het volgende:
@:ettovanbelgie we hebben een gescheiden blue en red team op voice, voor tactische besprekingen tijdens het eitjes schieten.
Is heel makkelijk te gebruiken.quote:
quote:Op maandag 21 december 2020 02:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Is heel makkelijk te gebruiken.
Laat maar weten als je eraan toe bent om weer met ons omeletjes te klutsen.
Ik lust geen haringquote:
+1quote:Op maandag 21 december 2020 07:49 schreef CherryLips het volgende:
Slecht geslapen. Superkut. Stikchagrijnig.
Dat is sowieso een goede vraag. Werken jullie niet thuis?quote:Op maandag 21 december 2020 08:05 schreef DW457 het volgende:
[..]
Waarom ben ik dan toch gewoon op weg naar kantoor?
Essentieel beroep. We werken in ploegjes op kantoor.quote:Op maandag 21 december 2020 08:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is sowieso een goede vraag. Werken jullie niet thuis?
Heb je thuis geen computer?quote:Op maandag 21 december 2020 08:05 schreef DW457 het volgende:
[..]
Waarom ben ik dan toch gewoon op weg naar kantoor?
Aahquote:Op maandag 21 december 2020 08:08 schreef DW457 het volgende:
[..]
Essentieel beroep. We werken in ploegjes op kantoor.
Checkquote:Op maandag 21 december 2020 07:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik doe met je mee.quote:Op maandag 21 december 2020 07:49 schreef CherryLips het volgende:
Wat moet je op kantoor doen wat je niet thuis kunt doen dan?quote:Op maandag 21 december 2020 08:08 schreef DW457 het volgende:
[..]
Essentieel beroep. We werken in ploegjes op kantoor.
Klinkt haast alsof ik tot verantwoording word geroepen hier. Maar ik wil niet te veel vertellen over mijn werk. Ik kan n aantal zaken gewoon echt niet thuis doen, vandaar dat ik naar kantoor moet, 2 dagen in de week.quote:Op maandag 21 december 2020 08:14 schreef crv het volgende:
[..]
Wat moet je op kantoor doen wat je niet thuis kunt doen dan?
Tofquote:Op maandag 21 december 2020 08:24 schreef FranticDJ het volgende:
Volgens de PostNL app krijg ik vandaag (zal wel morgen worden) de proefmonsters van de vloeren en gordijnen die ik besteld heb.
Zoals allerlei evenementen afgelopen zomer ook al probeerden te doen. Gingen toen ook grootschalig niet doorquote:Op maandag 21 december 2020 08:25 schreef Budapestenaar het volgende:
07:11
De Vakcentrale voor Professionals (VCP) oppert de nieuwjaarsviering uit te stellen naar de zomer en daar dan een "knallend zomerfeest" van te maken. Dat plan zou de zorgmedewerkers en handhavers tijdens de jaarwisseling moeten ontlasten.
![]()
![]()
Copainquote:Op maandag 21 december 2020 08:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hopelijk deze week ook nog de sleutels..
Ook kortste werkdag?quote:Op maandag 21 december 2020 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
vandaag is de kortste dag van het jaar mensen. 7:41:55 tussen zonsopkomst en zonsondrgang. Om 11:02 bereikt de zon het dieptepunt (het winter solstitium). Hierna wordt het weer beter
Om 11:02 naakt om die rare steen in het park dansen dus.quote:Op maandag 21 december 2020 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
vandaag is de kortste dag van het jaar mensen. 7:41:55 tussen zonsopkomst en zonsondrgang. Om 11:02 bereikt de zon het dieptepunt (het winter solstitium). Hierna wordt het weer beter
Tieten bloot, bloemen in de haren en rondjes draaien tot een heel weekend aan eten eruit komtquote:Op maandag 21 december 2020 08:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Om 11:02 naakt om die rare steen in het park dansen dus.
Oeh oeh yay! Dan worden ze vanaf morgen weer langer!!!quote:Op maandag 21 december 2020 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Niks verantwoording, was gewoon benieiwdquote:Op maandag 21 december 2020 08:20 schreef DW457 het volgende:
[..]
Klinkt haast alsof ik tot verantwoording word geroepen hier. Maar ik wil niet te veel vertellen over mijn werk. Ik kan n aantal zaken gewoon echt niet thuis doen, vandaar dat ik naar kantoor moet, 2 dagen in de week.
Deze SC zit vol essentiële mensen die het land draaiende houden.quote:Op maandag 21 december 2020 08:55 schreef crv het volgende:
[..]
Niks verantwoording, was gewoon benieiwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |