SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Ik heb gelukkig van nature maar weinig sociaal contact nodig. En heb natuurlijk ballie waar ik al mijn problemen bij kwijt kan, dat helpt misschien ook welquote:Op zondag 20 december 2020 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja precies. Zo weinig sociale contacten begint me wel een beetje op te breken af en toe.
Veel vrienden wonen ver weg.quote:Op zondag 20 december 2020 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Doen j
[..]
doen Je vrienden geen buitensporten?
Daar moeten wij het nou even mee doen.
Dat is een prima planquote:Op zondag 20 december 2020 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb maar eens wat mensen geappt zaterdag om ze fijne feestdagen te wensen. En voorgesteld om zo snel als het legaal is, weer eens af te spreken.
Aaawquote:Op zondag 20 december 2020 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig van nature maar weinig sociaal contact nodig. En heb natuurlijk ballie waar ik al mijn problemen bij kwijt kan, dat helpt misschien ook wel
🤗quote:Op zondag 20 december 2020 23:10 schreef CherryLips het volgende:
O god zo komen natuurlijk ook alle klapjosti's naar dit topic.
quote:Op zondag 20 december 2020 23:10 schreef CherryLips het volgende:
Terwijl ik mijn zolder nog steeds niet begaanbaar heb gemaaktquote:Op zondag 20 december 2020 23:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik woon op de bovenste verdieping dus eigenlijk ook wel een zolder.quote:Op zondag 20 december 2020 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl ik mijn zolder nog steeds niet begaanbaar heb gemaakt
Ik heb ook nog geen vaste trap naar de zolder toe.quote:Op zondag 20 december 2020 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl ik mijn zolder nog steeds niet begaanbaar heb gemaakt
oh bij mij iedereen binnen 5 km.quote:Op zondag 20 december 2020 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel vrienden wonen ver weg.Sommige zelfs heel ver weg
Bij mij zit er alleen maar een luik, heb er niet eens een trap voor. Kan er ook weinig doen want er ligt geen vloer inquote:Op zondag 20 december 2020 23:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen vaste trap naar de zolder toe.
zou het penthouse appartement noemen.quote:Op zondag 20 december 2020 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon op de bovenste verdieping dus eigenlijk ook wel een zolder.
dit jaquote:Op zondag 20 december 2020 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb ook niet zoveel contact nodig, maar voel me nu af en toe een eenzame zonderling
Jij hebt altijd in hetzelfde dorp gewoond, waar je ook opgegroeid bent?quote:Op zondag 20 december 2020 23:13 schreef Lospedrosa het volgende:
O
[..]
oh bij mij iedereen binnen 5 km.
Hier dan weer wel. En ook eentje waar je op kunt lopen. Vriend van mij huurt een vergelijkbaar huis en jij kwam erachter dat je bij hem er beter niet op kunt lopen.quote:Op zondag 20 december 2020 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij zit er alleen maar een luik, heb er niet eens een trap voor. Kan er ook weinig doen want er ligt geen vloer in
Ze heeft ook liever niet dat ik zulke dingen zeg want dan weet ze niet hoe ze daar op moet reagerenquote:
Samen met zijn jeugdliefde gezinnetje gesticht.quote:Op zondag 20 december 2020 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt altijd in hetzelfde dorp gewoond, waar je ook opgegroeid bent?
Ik ben een soort zigeuner die overal en nergens heeft gewoond
met rammelende eierstokken?quote:Op zondag 20 december 2020 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft ook liever niet dat ik zulke dingen zeg want dan weet ze niet hoe ze daar op moet reageren
Dat moet ze dan even compenseren met verhalen over wat ze met je hoofd gaat doenquote:Op zondag 20 december 2020 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft ook liever niet dat ik zulke dingen zeg want dan weet ze niet hoe ze daar op moet reageren
quote:Op zondag 20 december 2020 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 december 2020 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb ook niet zoveel contact nodig, maar voel me nu af en toe een eenzame zonderling
Dat had ik zelf best gewild. Nou ja, minus de kinderen danquote:Op zondag 20 december 2020 23:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Samen met zijn jeugdliefde gezinnetje gesticht.
Ben er.quote:Op zondag 20 december 2020 23:10 schreef CherryLips het volgende:
Ja nou ben eens 7 jaar weggeweest om samen te wonen.quote:Op zondag 20 december 2020 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt altijd in hetzelfde dorp gewoond, waar je ook opgegroeid bent?
Ik ben een soort zigeuner die overal en nergens heeft gewoond
Denk dat je hier dan ook via de gipsplaten naar beneden dondertquote:Op zondag 20 december 2020 23:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier dan weer wel. En ook eentje waar je op kunt lopen. Vriend van mij huurt een vergelijkbaar huis en jij kwam erachter dat je bij hem er beter niet op kunt lopen.
Gewoon naar je Twentse holletje gesleeptquote:Op zondag 20 december 2020 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja nou ben eens 7 jaar weggeweest om samen te wonen.
Maar heb de deerne hierheen meegenomen.
Een tijd geleden met aantal vrienden nog eens gehad over onze jeugdliefdes en wat er ban geworden is. Wel gelachen in bepaalde situaties.quote:Op zondag 20 december 2020 23:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat had ik zelf best gewild. Nou ja, minus de kinderen dan
Nee dat niet. Na een turbulente jeugd heb ik pas op mijn 28ste ofzo deze uit Utrecht gevist.quote:Op zondag 20 december 2020 23:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Samen met zijn jeugdliefde gezinnetje gesticht.
we gaan trouwenquote:Op zondag 20 december 2020 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vinden jullie elkaar echt leuk of is dit gewoon platonisch internet vermaak?
Ik gun het zeker, pak het momentum.quote:Op zondag 20 december 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Losse pedro dit weer hoor ...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Losse pedro dit weer hoor ...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |