Maar hij denkt ook aan de rest van het land: als we allemaal thuis blijven, dan krijgen we het allemaal niet.quote:Op zondag 20 december 2020 23:05 schreef popje het volgende:
Wat ben jij toch een enorme mensenliefhebber! Als jij nu eens thuisblijft en jezelf een straatverbod oplegt? Kun je het ook niet krijgen!
Onderzoek een vandaag vorige week.quote:Op zondag 20 december 2020 23:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe kom je bij 75%? Kan het me moeilijk voorstellen.
Alleen collectieve zelfmoord kan het virus stoppen!!quote:
Geen kippen hebben ...quote:Op zondag 20 december 2020 23:05 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Je hebt niks aan een eiersnijder zonder eieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
Die luiden toch altijd 12x om 00.00quote:Op zondag 20 december 2020 23:07 schreef Sfancta het volgende:
Hier in de gemeente gaan ze met oud en nieuw de kerkklokken loeien. Maar dat deden ze volgens mij elk jaar al
Ja, dus gebaseerd op het toenmalige pakket maatregelen, niet die van nu.quote:Op zondag 20 december 2020 23:07 schreef JosMert het volgende:
[..]
Onderzoek een vandaag vorige week.
Oh ja juist een mensenliefhebber, maar honden laten zichzelf niet uit en boodschappen belanden ook niet als vanzelf in mijn ijstkast (en als ik op de wachtlijst voor bezorging wil, mag ik 2 maanden wachten)quote:Op zondag 20 december 2020 23:07 schreef Fred het volgende:
[..]
Maar hij denkt ook aan de rest van het land: als we allemaal thuis blijven, dan krijgen we het allemaal niet.
Allemaal geïnterviewd in de Makro zeker.quote:Op zondag 20 december 2020 23:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe kom je bij 75%? Kan het me moeilijk voorstellen.
https://www.google.com/am(...)er-coronabeleid.htmlquote:Op zondag 20 december 2020 23:07 schreef JosMert het volgende:
[..]
Onderzoek een vandaag vorige week.
Verkeerde keuze gemaakt om naar NL te komen, in Zwitserland kon ik nog in de schuilkelder gaan zitten als het echt los gaat.quote:
Welke 75% is dat? Mij is niks gevraagd. Zeker weer een onderzoek onder een groep waar je gegarandeerd een eenzijdig antwoord krijgt.quote:Op zondag 20 december 2020 23:07 schreef JosMert het volgende:
[..]
75% van nederland wilt strengere maatregelen. Kom op nou, dan niet zeuren.
Het was "nieuws" in het plaatselijke gazetjequote:Op zondag 20 december 2020 23:08 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Die luiden toch altijd 12x om 00.00
Inderdaad, ik kon me al niet voorstellen dat dat na de afgekondigde maatregelen van maandag was... en dan kan je niet verwachten dat 68% dat nog een keer wilquote:Op zondag 20 december 2020 23:09 schreef Fretwork het volgende:
[..]
https://www.google.com/am(...)er-coronabeleid.html
68%, vorige week. Dus niet nog strenger dan nu.
quote:Op zondag 20 december 2020 23:08 schreef Vallon het volgende:
[..]
Geen kippen hebben ...![]()
in de spoiler hartenzeer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
Statistiek is een bitchquote:Op zondag 20 december 2020 23:09 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Welke 75% is dat? Mij is niks gevraagd. Zeker weer een onderzoek onder een groep waar je gegarandeerd een eenzijdig antwoord krijgt.
Als je jongeren zou vragen of het minimumloon omhoog moet, zeggen ze ook allemaal ja.
Ja. Thuisblijf genot en niet naar buiten. Politie die huizen langs gaat om alles te checken. Mooi zo.quote:Op zondag 20 december 2020 23:08 schreef Bocaj het volgende:
Wat kunnen we nog dan?
- Blijf thuis (geen bezoek en niet naar werk) en alleen naar buiten voor hond en boodschappen!
De nood is nu zo hoog dat de wil van het 'volk' eigenlijk niet meer relevant is. De ziekenhuizen staan op instorten en er heerst internationale chaos. Ik denk niet dat ze zich nu nog laten leiden door opiniepeilingen.quote:Op zondag 20 december 2020 23:10 schreef popje het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kon me al niet voorstellen dat dat na de afgekondigde maatregelen van maandag was... en dan kan je niet verwachten dat 68% dat nog een keer wil
75% van de mensen wil strenger regels. Maar als ik op een rustig moment naar de supermarkt ga dan is er altijd nog een handje vol mensen die mij in de nek staan te hijgen omdat ze niet 5 seconden kunnen wachten. Als ze daar eens mee stoppen, hebben wij het dan over die strengere maatregelen.quote:Op zondag 20 december 2020 22:23 schreef JosMert het volgende:
75% van nederland wilt nog strengere maatregelen las ik deze week.
Nou, die gaan we krijgen 😍
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |