https://www.instagram.com/p/CJCW12BBn5d/quote:Op zondag 20 december 2020 23:49 schreef suzebol75 het volgende:
Oh er staan weer meer foto's op haar insta! Is iemand anders handig met plaatsen??
Voor de tigste keer vandaag: mupload.nlquote:Op zondag 20 december 2020 23:54 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik heb de screenshots, hoe moet ik het plaatsen?
Ah joh. Over een half uur hebben we alweer een nieuw topicquote:Op zondag 20 december 2020 23:58 schreef Leandra het volgende:
Misschien wat spoilers? Ik vind de foto's niet echt in your face materiaal.
Ziet er meer uit of ze flink gevallen is.quote:Op maandag 21 december 2020 00:03 schreef tombolafan het volgende:
Er staat nog bij 'die wonden krijg je als je losse handjes heb'
Geeft ze nu zichzelf de schuld?
Ja idd, ik vind t niet de typische huiselijk geweld wonden...quote:Op maandag 21 december 2020 00:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ziet er meer uit of ze flink gevallen is.
Dat is dan wel selectief, want de geboorte van Djemino werd wel aangekondigd.quote:Op maandag 21 december 2020 00:01 schreef Deurknoppen het volgende:
Ik weet van sommige showbizz media bedrijven dat ze niks meer over Barbie posten om haar in bescherming te nemen, omdat ze overduidelijk in psychische nood is.
Ik vind het heel verdrietig, vooral voor die kindjes en nu zo’n arme baby
Denk dat d’r pruik op de grond lag en ze daarop is uitgegleden of gestruikeld over de dildo van Gerrit.quote:Op maandag 21 december 2020 00:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja idd, ik vind t niet de typische huiselijk geweld wonden...
volgende keer. Maar ook niet zó heftig?quote:Op zondag 20 december 2020 23:58 schreef Leandra het volgende:
Misschien wat spoilers? Ik vind de foto's niet echt in your face materiaal.
Niet bij allemaal. Sommige hebben dus inderdaad geen fatsoen en posten alles over haar.quote:Op maandag 21 december 2020 00:05 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Dat is dan wel selectief, want de geboorte van Djemino werd wel aangekondigd.
Ik doe mee. Jullie houden de wacht? 😇quote:Op maandag 21 december 2020 00:12 schreef Vlinder het volgende:
Oh jongens ik moet echt slapen 😂
Ik lees en kijk morgen weer bij
quote:Op maandag 21 december 2020 00:16 schreef Kupelu het volgende:
Ja!!! Wil Vink wil ook weer meedoen!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 december 2020 00:16 schreef Kupelu het volgende:
EN verklapt meteen de vader!!! De dealer voor Gerrit!
Hoera!![]()
[ afbeelding ]
Ja zeker! Wil Vink heeft ons dat toen ook verteld. Ze moest slikken voor haar coke!quote:Op maandag 21 december 2020 00:20 schreef ootjekatootje het volgende:
Zou ze haar drugs in natura betaald hebben?
En nou nog een linkje erbij kunnen wij ook verder meelezenquote:Op maandag 21 december 2020 00:16 schreef Kupelu het volgende:
EN verklapt meteen de vader!!! De dealer voor Gerrit!
Hoera!![]()
[ afbeelding ]
Die is al heel lang heel boos op Samantha omdat Samantha haar dochter iets had aangedaan.quote:
Nee deze dan, ze motte haar soa snee dichtnaaien...quote:Op maandag 21 december 2020 00:35 schreef AgnesGru het volgende:
Wil Vink:
niks geslagen...mongool slaat der eigen kop tegen de muur en doet aangifte van mishandeling....kickt ze...zal wel weer uit der koekkie wezen...gore soa slet dat ze is !!
En dat heeft dan een heel elftal kinderen.... ik wil niet weten hoe die zijn als moeder dit soort dingen gewoon online flikkert.quote:Op maandag 21 december 2020 00:35 schreef AgnesGru het volgende:
Wil Vink:
niks geslagen...mongool slaat der eigen kop tegen de muur en doet aangifte van mishandeling....kickt ze...zal wel weer uit der koekkie wezen...gore soa slet dat ze is !!
Als jij dat nou ff doet... ik snap dat niet.quote:Op maandag 21 december 2020 00:35 schreef Leandra het volgende:
En degene die het volgende topic opent: kan het haakje sluiten dat nu na "gate" staat na het nummer komen, de dubbele punt kan dan weg.
Thnx
Dat is goedquote:Op maandag 21 december 2020 00:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als jij dat nou ff doet... ik snap dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |