Dat vertelde Samant op haar Insta en in de Story. Dus hoe betrouwbaar dat is weet ik ook niet.quote:Op zondag 20 december 2020 21:59 schreef SQ het volgende:
[..]
Waar komt die stellige bewering van 8 weken ten tijde van het ongeval dan vandaan? Is dat niet gewoon in de media beland als "ongeveer 8 weken"?
Metooquote:Op zondag 20 december 2020 22:01 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Zie je, direct wat ik al riep vanaf het begin: er klopt iets niet met die datums.
Ja dat denk ik dan eerderquote:Op zondag 20 december 2020 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of die 8 weken is later in de media beland naar de zwangerschapsduur van dat moment.... dus dat het tijdens de aanrijding 6 weken was en toen het vervolgens breeduit in de bladen stond 2 weken later was en 8 weken werd.
Yup en als je een wipje misrekent, kan je zomaar met de baby van een ander wipje zitten.quote:Op zondag 20 december 2020 21:56 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik vind die theorie van twee vriendjes waaruit Gerrit heeft 'gewonnen'het meest aannemelijk. Of nog een afscheidswipje met iemand omdat ze wist dat ze voor Gerrit ging kiezen/ had gekozen.
Maar waar komt dat verhaal van 8 weken vandaan dan? Volgens mij is dat een beetje afgerond, hier schreef ze 7w3d te zijn (28-04):quote:Op zondag 20 december 2020 21:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze 16 november 36w4d was dan was ze dus op 12 november 36 weken, dus dan komt dat wel weer overeen met eerste dag laatste menstruatie op 5 maart en zwanger rond 19 maart.
Maar dat komt weer niet overeen met 8 weken zwanger tijdens de aanrijding op 19 april, dat zou dan 6½ week zijn....
Die liggen nog bij te komen.quote:Op zondag 20 december 2020 22:03 schreef bloempje-moi het volgende:
Hoe is het mogelijk dat de Telegraaf dit nog niet heeft opgepikt? Zullen ze van al die sappigheid in coma zijn geraakt?
Ze hebben mij ontslagenquote:Op zondag 20 december 2020 22:03 schreef bloempje-moi het volgende:
Hoe is het mogelijk dat de Telegraaf dit nog niet heeft opgepikt? Zullen ze van al die sappigheid in coma zijn geraakt?
Een weekje erbij of eraf jokken maakt niet zoveel uit, dacht ze.quote:Op zondag 20 december 2020 22:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat vertelde Samant op haar Insta en in de Story. Dus hoe betrouwbaar dat is weet ik ook niet.
Vergeet het kleurtje, dat valt wel meequote:Op zondag 20 december 2020 22:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een weekje erbij of eraf jokken maakt niet zoveel uit, dacht ze.
Gezonnebanked, net als mamaquote:Op zondag 20 december 2020 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Vergeet het kleurtje, dat valt wel mee
Filters op foto kan ook nog.quote:
Die data kloppen wel hoor, aan de feiten kan je niet ontsnappen. Met echo's kunnen ze heel goed vaststellen wat de zwangerschapsduur is en dus wanneer de baby is verwekt.quote:Op zondag 20 december 2020 22:01 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Zie je, direct wat ik al riep vanaf het begin: er klopt iets niet met die datums.
Die arme Gerrit. Iemand in zijn kamp (uhuh) die er meer van weet?quote:Op zondag 20 december 2020 22:09 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Die data kloppen wel hoor, aan de feiten kan je niet ontsnappen. Met echo's kunnen ze heel goed vaststellen wat de zwangerschapsduur is en dus wanneer de baby is verwekt.
ik denk dat ze er gewoon 2 tegelijk heeft gedaan en op Gerrit heeft gegokt. of noodgedwongen, omdat de babydaddy al was afgehaakt.
Yupquote:Op zondag 20 december 2020 22:09 schreef girlnextdoor. het volgende:
Valt me opeens iets in. In een youtube filmpje met die slechtste chauffeur kandidaat Nick claimde ze toch de Gerrit en zij bezig waren om zwanger te worden?
Vast wel.quote:Op zondag 20 december 2020 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
Die arme Gerrit. Iemand in zijn kamp (uhuh) die er meer van weet?
Dat denk ik ook, dat ze van de een in de armen van de ander rolde en hoopte dat het van Gerrit zou blijken te zijn.quote:Op zondag 20 december 2020 22:09 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Die data kloppen wel hoor, aan de feiten kan je niet ontsnappen. Met echo's kunnen ze heel goed vaststellen wat de zwangerschapsduur is en dus wanneer de baby is verwekt.
ik denk dat ze er gewoon 2 tegelijk heeft gedaan en op Gerrit heeft gegokt. of noodgedwongen, omdat de babydaddy al was afgehaakt.
Hoe simpel kan je zijnquote:Op zondag 20 december 2020 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, dat ze van de een in de armen van de ander rolde en hoopte dat het van Gerrit zou blijken te zijn.
Wat allemaal niet zo'n punt was geweest als het een blond kindje was geworden, maar tsja.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |