quote:Op zondag 20 december 2020 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zucht... Ik hoop dat ze het zelf nog wel snapt
Misschien moeten we Instagram-ploegendiensten gaan draaien om maar niets te missen.quote:Op zondag 20 december 2020 23:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ga het nog maar een keer zeggen: maak screenshots als er weer een update is. Uploaden gaat simpel via mupload.nl
Na zoveel jaar moeten jullie toch wel weten dat sommige dingen er maar 3 minuten ofzo op blijven staan
Maar heeft Gerrit haar dan geslagen?quote:Op zondag 20 december 2020 23:39 schreef Deurknoppen het volgende:
Pff wat ik verschrikkelijk vind is dat Barbie echt voor de meest enge mannen kiest, steeds weer. Zo jammer, ook voor haar kinderen, rust en veiligheid is toch gewenst.. en niet een of andere vrouwenhandelaar die haar bont en blauw slaat. Hoop dat ze hulp heeft van ouders oid
Hoezo "de wagen van Samantha"? Alsof Samantha zich een wagen kan permitteren.quote:Op zondag 20 december 2020 23:01 schreef jameshond7 het volgende:
Een vriend van mij heeft een neef die wel eens zaken heeft gedaan met de broer van iemand die daar op hetzelfde kamp woont. Het schijnt nu dat er meerdere mensen van zijn familie op het kamp zijn en dat ze een paar beschadigingen hebben aangebracht aan de wagen van Samanth. Gelukkig is ze daar weggegaan en is ze nu op een safe-space. Politie is op de hoogte
Volgens het snoepje van de dag wel.quote:Op zondag 20 december 2020 23:42 schreef doeka het volgende:
[..]
Maar heeft Gerrit haar dan geslagen?
Ik zie zelf een wit kindje eigenlijk haha 😛quote:Op zondag 20 december 2020 23:37 schreef Andromache het volgende:
[..]
Die moeten ze niet op het kamp, toch? Kijk even goed naar baby’s kleurtje.
Barbie is zelf een eng wijf. Geen enkele normale vent met een beetje normaal en verantwoordelijk leven zal zij kunnen krijgen.quote:Op zondag 20 december 2020 23:39 schreef Deurknoppen het volgende:
Pff wat ik verschrikkelijk vind is dat Barbie echt voor de meest enge mannen kiest, steeds weer.
Samantha postte dit vanavond, maar haalde het direct weer weg. De screenshots vind je een pagina terug.quote:Op zondag 20 december 2020 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar komt dat vandaan?
Met een linkje graag.
Via de Viva, die zijn ook nog wakker.quote:
Guttegut, is ze over een speen gestruikeld?quote:Op zondag 20 december 2020 23:49 schreef suzebol75 het volgende:
Oh er staan weer meer foto's op haar insta! Is iemand anders handig met plaatsen??
Ja, parallelforummen. Mijn thee is koud geworden.quote:Op zondag 20 december 2020 23:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Via de Viva, die zijn ook nog wakker.
Interessant, zij vragen zich nu af of Samant meer zou weten over die hotelhouder/zelfmoord.
Dat zou op zich netjes zijn, maar we hebben het over de Telegraaf. Je schat ze dan toch te hoog in ben ik bang.quote:Op zondag 20 december 2020 23:50 schreef Andromache het volgende:
Zou zo maar kunnen dat een aantal media besloten hebben dergelijke berichten over Sumant niet meer te posten. En ik geef heb gelijk. Weten we direct ook waar Fok op de morele ladder staat.
Ik kreeg koppijn van die site vanmiddag. FOK! zit wat dat betreft wel een stuk beter in elkaar.quote:Op zondag 20 december 2020 23:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Via de Viva, die zijn ook nog wakker.
Interessant, zij vragen zich nu af of Samant meer zou weten over die hotelhouder/zelfmoord.
Thnx.quote:Op zondag 20 december 2020 23:50 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Samantha postte dit vanavond, maar haalde het direct weer weg. De screenshots vind je een pagina terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |