Het is een bungalow van particulieren, van heeeel veel voorzien, binnen wel wat klein maar met enorme tuin aan het bos. Je loopt letterlijk vanuit de tuin het bos in.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:11 schreef aapieannie het volgende:
Klinkt goed zo'n weekje weg exode!
Waar zijn jullie geweest? Ik snak ernaar er even tussen uit te gaan. Maar bij de bekende grote parken zijn alle facciliteiten dicht.
Zon huisje met eigen voorziening spreekt me wel aan!
Ja, dat was wel jammer idd, wij hadden ook liever oud&nieuw daar nog meegepakt, maar dat was gelijk 3x zo duur omdat je dan idd tot maandag moet blijven en het feestdagentarief betaalt. Wat dat betreft valt het volgend jaar gunstiger, alleen niet voor de vakantiedagenquote:Op zondag 3 januari 2021 10:01 schreef exode het volgende:
Ja, goedkoop is het niet, wij kozen dit jaar heel bewust voor iets met volledige onafhankelijkheid. EN geen enkel park bood een midweek aan in deze week. Het was of tot Oudjaar of vanaf Oudjaar. Wij wilden perse tm Oud en Nieuw, dat kon bij CP etc alleen als je een week ging en dat was aardig aan de prijs. Maandag tm vrijdag was niet mogelijk en wij zitten vast aan de schoolvakanties dus vanaf Oudjaar een weekend vonden wij geen optie, tm maandag betalen en op zondag naar huis.
En die jacuzzi in de tuinwe gingen er minstens 2 keer per dag in.
Laatste vakantiedag hier, vanaf morgen begint het goochelen tussen werk, thuisonderwijs, peuter die aandacht wilt en huishouden weer.
Ik werk 4 a 5 dagen per week afhankelijk van de drukte, mijn vriendin staat voor de klas, 3 dagen. Dus 3 dagen kan ik niet echt werken. B zit in groep 3 en moet echt begeleid worden bij het thuisonderwijs. Juul voelt dat en gaat dan constant om aandacht vragen. Tijdens de vorige lockdown werkte ik 2 lange dagen en de oveige dagen van 06:00 tot 09:00 en van 19:00 tot een uur of 22:00.quote:Op zondag 3 januari 2021 10:22 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ja, dat was wel jammer idd, wij hadden ook liever oud&nieuw daar nog meegepakt, maar dat was gelijk 3x zo duur omdat je dan idd tot maandag moet blijven en het feestdagentarief betaalt. Wat dat betreft valt het volgend jaar gunstiger, alleen niet voor de vakantiedagenen ik begrijp de keuze voor iets privé ook helemaal voor dit jaar.
Jacuzzi klinkt wel erg fijn! Wij hadden een hert in de tuin, was ook leuk
Ik zie de periode dat school dicht is overigens als extra lange vakantie, maar ik heb de luxe van een thuiswerkende man waardoor we geen gedoe hebben. Hij maakt van 1 dag vrij en 1 dag werken twee minder productieve werkdagen. De andere dagen ben ik gewoon vrij en kan hij wel gewoon productief werken, dus dat is makkelijk op te lossen en zijn werkgever is er blij mee dat het zo kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |