abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197150752
Oh ja, en ondanks dat op de parkeerplaats recht achter onze tuin mensen compleet los gingen met vuurwerk sliepen de jongens gewoon door. En die hebben dus een kamer met enkel glas nog. Snap er niets van _O-
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_197151600
Durf het haast niet te schrijven; Sofie ging om 22.30 slapen. Werd om 8.30 wakker van het alarm wat papa af liet gaan }:| en heeft toen nog bij mij gelegen tot 9.30. O+

Vuurwerk gister vond ze spannend ‘ik schlik ervan!’. Maar ze vond het siervuurwerk ook wel mooi om te zien. En om 24.00 dus overal doorheen geslapen.
pi_197151888
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Peuter 1 en 2 hebben overal doorheen geslapen. Hier was niet zoveel te merken van een vuurwerk verbod. Het verschil was dat er meer siervuurwerk was en de hele harde knallen uitbleven.
Toen we om 1 uur de oudste in bed gingen leggen hoorde ik heel zachtjes mama? Uit een kamer komen en hebben we met zn 5en nog even in hun kamer staan dansen. Om 10 uur vanmorgen was iedereen weer wakker _O_
pi_197153320
Gelukkig nieuwjaar *O*

@rena ik heb ook niet het idee dat 2021 heel anders gaat zijn dan 2020. Ik denk dat er door heel veel dingen opnieuw een streep gaat. Binnenkort moet ik maar eens op zoek naar een nieuwe hobby om de tijd een beetje door te komen.

Banaan ging redelijk op tijd slapen maar werd twee keer wakker van de keiharde knallen.
Hij vond het vuurwerk dit jaar ook niet leuk, zelfs een beetje eng. En zonder mooie vuurpijlen is het natuurlijk ook minder leuk.

Wij hadden pas een Thomas-fase. Bij alles wat we zeiden was het "Thomas". }:| }:|

Eergisteren was ik de waterzuivering en mijn man de carwash. :? Sinds gisteren is het makkelijker, hij is Bikkel en ik Crusher. Hij moet naar mij luisteren en soms doe ik hem aan mijn trekhaak. >:)

Wij hebben al vier dagen geen ongelukjes meer. Gisteren stond hij wel ineens in blote billen in de woonkamer, met de boodschap "ik moet poepen". Hij heeft in ieder geval begrepen dat het niet in zijn onderbroek moet. _O-
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_197153779
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Juul heeft gisterenavond een uur lang verwonderd naar haar grote broer gekeken die kindervuurwerk afstak met zijn andere moeder. Met name de grondbloemen vond ze geweldig.
Beide kinderen lagen om 20:00 en hebben overal doorheen geslapen.

Sowieso een top midweek weg gehad. Juul had het enorm naar haar zin en speelde veel samen met B. Met name de enorme trampoline, de ligschommel en de jacuzzi in de tuin waren favoriet. Ze riep steeds 'bubbelen mama!'
pi_197157070
Klinkt goed zo'n weekje weg exode!
Waar zijn jullie geweest? Ik snak ernaar er even tussen uit te gaan. Maar bij de bekende grote parken zijn alle facciliteiten dicht.
Zon huisje met eigen voorziening spreekt me wel aan!
pi_197158528
@exode; mag ik ook dat adres waar jullie zijn geweest? Klinkt heerlijk!
pi_197158594
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 16:11 schreef aapieannie het volgende:
Klinkt goed zo'n weekje weg exode!
Waar zijn jullie geweest? Ik snak ernaar er even tussen uit te gaan. Maar bij de bekende grote parken zijn alle facciliteiten dicht.
Zon huisje met eigen voorziening spreekt me wel aan!
Het is een bungalow van particulieren, van heeeel veel voorzien, binnen wel wat klein maar met enorme tuin aan het bos. Je loopt letterlijk vanuit de tuin het bos in.

Maar er is een kabelbaantje, glijbaan, boomhut, grote trampoline, meerdere schommels, jacuzzi, ballen, skelters etc etc in de tuin. Binnen veel speelgoed, spellen, knutselspul, smart tv, wii, espresso machine, en nog veeeel meeeeer. Wij hadden alleen kleding en boodschappen mee.

Ze zitten de komende tijd wel vol zag ik. Het heet Huis ten Bos, ze hebben een website.
pi_197158835
Tnx, ik heb de website opgeslagen!
  vrijdag 1 januari 2021 @ 19:37:19 #110
319308 Tink89
To live is to dance
pi_197160704
Dat klinkt ook alsof ik erheen wil, misschien toch nog maar proberen om voor baby 2 er is, een paar nachtjes te gaan.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_197161137
Iedereen een heel erg gelukkig 2021 gewenst!

Simon werd wakker van de harde knallen om 12 uur 's nachts en was bang. Hij lag met zijn handjes over zijn oren in bed :{ Uiteindelijk heel even naar het siervuurwerk gekeken, maar hij was er snel klaar mee, want die knallen vond hij echt niet fijn. Uiteindelijk nog een half uurtje beneden bij ons gezeten en toen werd het bij ons alweer rustig, dus toen zijn we allemaal maar gaan slapen :Z :Z .
pi_197170864
Ach dat klinkt wel sneu voor Simon! Gelukkig was het snel stil bij jullie!

Peuter 1 en 2 zijn weer lekker op ontdekkingstocht in huis. Favoriete spel is momenteel van alle plastic bekers een piramide bouwen en er dan heel hard doorheen rennen haha!
pi_197184779
Beste wensen allemaal! *O*

Klinkt heerlijk Exode! 8-)

Nog een paar dagen en dan heb ik alweer een 3-jarige in huis :D. Hij is ietwat opstandig doordat de regelmaat wat wegviel vanwege de feestdagen en nu leeft z’n verjaardag ook nog (op het tijdsbesef na :')). Het puzzelkwartje is overigens wel gevallen wat betreft spelen, hij zette er gisteren opeens 1 van 24 stukjes in elkaar alsof ie dat al jaren doet :').
pi_197185198
Hier viel het heel erg mee met vuurwerk, vergeleken met eerdere jaren. Nog wel genoeg knallen enzo, maar ze zijn er net als vorig jaar helemaal doorheen geslapen. Dat is wel een voordeel aan drie kleine kinderen, ze zijn gewend aan soms lawaai naast zich maar kunnen zich daar gewoon voor afsluiten ofzo. Als de een ligt te huilen slaapt degene die ernaast ligt meestal gewoon door. Maar wel sneu als ze echt bang zijn voor de knallen.

Klinkt als een relaxte vakantie exode! Ziet er ook erg leuk uit idd, maar ze hanteren wel flinke prijzen met alle bijkomende kosten erbij. Wij waren voor centerparcs een stuk minder kwijt (afgezien van de gesloten faciliteiten en de extra compensatie daarvoor). Wij zaten dus daar, met drie tassen zelf meegenomen speelgoed waarvan er twee geheel niet gebruikt zijn :’) maar wel voor herhaling vatbaar, deze periode er toch even tussenuit. Gaan we volgend jaar zeker weer doen!

Wij hadden een nieuwe mijlpaal, lala mocht zonder luier slapen. Ze had de afgelopen week een paar keer een droge luier, dus ondanks het natte bed van gisteren besloten het gewoon te proberen. En vanmorgen was ze helemaal droog, en Em ook voor het eerst (die wilde ook graag een sticker verdienen). Alleen voor grote broer is het sneu, die ligt compleet knock out te slapen altijd en heeft nog nooit een droge luier gehad ondanks dat hij het wel echt probeert. Ik hoop dat hij het ook snel leert, vooral voor hemzelf, dat zijn kleine zusjes ergens beter in zijn vindt hij maar niks.
pi_197185298
Ja, goedkoop is het niet, wij kozen dit jaar heel bewust voor iets met volledige onafhankelijkheid. EN geen enkel park bood een midweek aan in deze week. Het was of tot Oudjaar of vanaf Oudjaar. Wij wilden perse tm Oud en Nieuw, dat kon bij CP etc alleen als je een week ging en dat was aardig aan de prijs. Maandag tm vrijdag was niet mogelijk en wij zitten vast aan de schoolvakanties dus vanaf Oudjaar een weekend vonden wij geen optie, tm maandag betalen en op zondag naar huis.

En die jacuzzi in de tuin :) we gingen er minstens 2 keer per dag in.

Laatste vakantiedag hier, vanaf morgen begint het goochelen tussen werk, thuisonderwijs, peuter die aandacht wilt en huishouden weer.
pi_197185511
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 10:01 schreef exode het volgende:
Ja, goedkoop is het niet, wij kozen dit jaar heel bewust voor iets met volledige onafhankelijkheid. EN geen enkel park bood een midweek aan in deze week. Het was of tot Oudjaar of vanaf Oudjaar. Wij wilden perse tm Oud en Nieuw, dat kon bij CP etc alleen als je een week ging en dat was aardig aan de prijs. Maandag tm vrijdag was niet mogelijk en wij zitten vast aan de schoolvakanties dus vanaf Oudjaar een weekend vonden wij geen optie, tm maandag betalen en op zondag naar huis.

En die jacuzzi in de tuin :) we gingen er minstens 2 keer per dag in.

Laatste vakantiedag hier, vanaf morgen begint het goochelen tussen werk, thuisonderwijs, peuter die aandacht wilt en huishouden weer.
Ja, dat was wel jammer idd, wij hadden ook liever oud&nieuw daar nog meegepakt, maar dat was gelijk 3x zo duur omdat je dan idd tot maandag moet blijven en het feestdagentarief betaalt. Wat dat betreft valt het volgend jaar gunstiger, alleen niet voor de vakantiedagen :( en ik begrijp de keuze voor iets privé ook helemaal voor dit jaar.

Jacuzzi klinkt wel erg fijn! Wij hadden een hert in de tuin, was ook leuk :P

Ik zie de periode dat school dicht is overigens als extra lange vakantie, maar ik heb de luxe van een thuiswerkende man waardoor we geen gedoe hebben. Hij maakt van 1 dag vrij en 1 dag werken twee minder productieve werkdagen. De andere dagen ben ik gewoon vrij en kan hij wel gewoon productief werken, dus dat is makkelijk op te lossen en zijn werkgever is er blij mee dat het zo kan.
pi_197185580
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 10:22 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Ja, dat was wel jammer idd, wij hadden ook liever oud&nieuw daar nog meegepakt, maar dat was gelijk 3x zo duur omdat je dan idd tot maandag moet blijven en het feestdagentarief betaalt. Wat dat betreft valt het volgend jaar gunstiger, alleen niet voor de vakantiedagen :( en ik begrijp de keuze voor iets privé ook helemaal voor dit jaar.

Jacuzzi klinkt wel erg fijn! Wij hadden een hert in de tuin, was ook leuk :P

Ik zie de periode dat school dicht is overigens als extra lange vakantie, maar ik heb de luxe van een thuiswerkende man waardoor we geen gedoe hebben. Hij maakt van 1 dag vrij en 1 dag werken twee minder productieve werkdagen. De andere dagen ben ik gewoon vrij en kan hij wel gewoon productief werken, dus dat is makkelijk op te lossen en zijn werkgever is er blij mee dat het zo kan.
Ik werk 4 a 5 dagen per week afhankelijk van de drukte, mijn vriendin staat voor de klas, 3 dagen. Dus 3 dagen kan ik niet echt werken. B zit in groep 3 en moet echt begeleid worden bij het thuisonderwijs. Juul voelt dat en gaat dan constant om aandacht vragen. Tijdens de vorige lockdown werkte ik 2 lange dagen en de oveige dagen van 06:00 tot 09:00 en van 19:00 tot een uur of 22:00.

Ik moet 13 januari een presentatue geven die ik nog helemaal moet maken. Daar richt ik me op en verder hoop ik dat er geen gekke dingen gebeuren waardoor ik het niet te druk krijg.
pi_197185595
Vorig jaar zaten wij met Oud en Nieuw overigens in het Beekse Bergen resort via een ANWB aanbieding, ook erg leuk! Maar dit jaar 2x (!) Zo duur.
pi_197203159
Wij zijn nog nooit met oud en nieuw weg geweest. Meestal moet 1 vd 2 werken namelijk. Dit jaar waren we toevallig allemaal thuis.
pi_197203687
Voor de kinderen waren we ook altijd weg met Oud en Nieuw, met vrienden ergens heen. Weekend Berlijn dat soort dingen. Nu proberen we nog steeds iets te boeken met Oud en Nieuw, 2 jaar geleden voor het eerst in jaren thuis geweest.

Met Kerst blijven we bewust altijd thuis, wij houden van Kerst O+

Maar de prijzen in de Kerstvakantie zijn de afgelopen jaren wel enorm verhoogd, wij zijn al jaaaaaren (vriendin staat dus voor de klas) gewend aan hoogseizoen prijzen maar vorig jaar en vooral dit jaar waren echt belachelijke prijzen.

Ooit willen we weer naar de sneeuw met Oud en Nieuw, 3 jaar geleden waren we in Noorwegen, dat was zo ontzettend gaaf. B was toen net geen 4 jaar en heeft het nog steeds over die vakantie.
pi_197208194
Hier een paar dagen Texel gehad. Het was koud fantastisch! Grote S. kan niet ophouden over de zee, het strand, de zeehond, de honden, opa & oma .. Volgens mij vond ze haar eerste vakantie geweldig. De eerste nacht even paniek toen ze 's nachts in een onbekend bed wakker werd, maar vervolgens helemaal trots op haar eigen kamer, 'vakantiebed' en alles. Ik ben helemaal verliefd op ons gezinnetje. O+
pi_197209659
Even foto spam!

pi_197220659
Wat een heerlijke foto's!
pi_197220872
Wat leuk NJ! Fijn dat jullie het zo goed hebben gehad O+ Mooie foto's van knappe S!

Nu we allemaal weer thuis zijn, zie je Juul echt enorme sprongen maken, zo leuk.

Gisteren was wel even moeilijk in de speeltuin. Er was een tweeling van ruim 3 jaar en die speelden met Juul. Dat ging met pieken en dalen zeg maar. En waar Juul normaal enorm vinnig kan zijn en echt voor zichzelf opkomt, was dat nu helemaal niet zo. Het was gewoon steeds dikke paniek als ze iets niet mocht van 1 van deze meisjes. Huilen met pruillip en al. Wij kennen Juul echt wel als voor zichzelf opkomend maar nu dus even niet. Al zou het ook te maken kunnen hebben met dat ze natuurlijk met zijn 2tjes waren, dubbel tegenstand.
pi_197235649
Heerlijke foto’s NJ! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')