Denk je ze ook een plezier te doen...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:38 schreef Elleska het volgende:
Er ligt een inimini beetje sneeuw buiten en peuter wil niet naar buiten want "nee koud buiten!!" dus stond ik in mijn eentje een minisneeuwpopje te maken.
Mijn 3yo heeft na twee keer n val op zn tanden een "dode" voortand.. die is een beetje grijs geworden. Esthetisch niet heel mooi, maar gelukkig is het het melkgebitquote:Op zondag 17 januari 2021 08:45 schreef Bot13 het volgende:
Ik plaats het maar hier ondanks dat mijn zoontje 15 maanden is, misschien meer ervaringen hier.
Gister komt meneer met zijn voortand op de straat (hij was al op z'n knietjes, zo hard kon het niet zijn!), en wat zie ik thuis: tand doormidden. Diagonaal van de onderkant tot net onder z'n tandvlees aan de zijkant. Onbegrijpelijk. Hij heeft niet eens echt gehuild en nogsteeds niet. Heeft er geen last van. Ene stukje staat iets naar achteren. Meerdere noodtandartsen gebeld, zeggen allemaal hetzelfde: jammer maar komt eigenlijk vanzelf goed bij kinderen. Eigenlijk alleen als het zou ontsteken, wat niet hoeft, zou de tand er eventueel uit gehaald worden.
Ik schrok me dood joh. Heb er echt slecht van geslapen. Zijn er nog ouders met bemoedigende woorden? 'Had mijn kind ook, geen paniek'? Ik ben dus echt zo'n type die een nieuw krasje op een meubel al verschrikkelijk vindt.. Loopt meneertje koekepeertje straks nog 5 jaar met zo'n voortand rond, mogelijk zelfs zonder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |