abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197425006
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 11:38 schreef Elleska het volgende:
Er ligt een inimini beetje sneeuw buiten en peuter wil niet naar buiten want "nee koud buiten!!" dus stond ik in mijn eentje een minisneeuwpopje te maken.
Denk je ze ook een plezier te doen...
Ik hoop dat we morgenmiddag even met de sneeuwpakken naar buiten kunnen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_197430726
Lol @ToT kleine krachtpatsers zijn het he. Banaan helpt ook graag met bakstenen enzo verplaatsen.

Wij haalden in 2019 een slee, in de herfst al. En die hele winter viel er niks. :{ Ik ben ook wel benieuwd wat hij er nu van zou vinden.

Banaan heeft nou al twee dagen wat last van de lockdown. Hij bedenkt van alles waar hij heen wil en is dan sip dat het dicht zit. Dus ik volgde de lockdown tip op van een hut bouwen in de kamer. Leverde toch tien minuten plezier op. ;)

Gelukkig waren er vandaag veel kinderen in de speeltuin, daar heeft hij zich lekker uitgeleefd en geknuffeld. O+
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_197432330
Onze slee ligt voor het grijpen op zolder. Ik hoop dat er zondag nog iets van de sneeuw over is want het komt zaterdag pas savonds in het noorden aan dus dan hebben we er niets meer aan.
pi_197432553
Kon nergens een slee meer bestellen vandaag ;( (althans niet bij winkels uit de buurt zodat ik m op tijd kan ophalen).
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_197436311
Wij hebben al een paar jaar een slee. 2 jaar geleden heb ik die nog aan de wagen vastgebonden om de oudste lopend van school te halen!

Ben benieuwd of het een beetje blijft liggen, vandaag sneeuwde het hier ook heel zachtjes, maar het was niet koud genoeg nog.

De jongens hebben weer een leuke dag op het kdv gehad. We zijn bezig met zindelijkheidstraining en daar zijn ze nu ook op de wc geweest! En elke keer maar weer juichen als er wat in beland.
Vooral Vincent kan het al best aardig aangeven. Staat hij met zn hand op zn kruis heel hard, en hoog vooral, ceeeeeee te roepen. Vanavond deed hij dat ook, en jahoor weer een flinke plas, en zijn luierbroekje was ook nog droog!
Jeremy doet het af en toe, en die staat je ook heel stoicijns aan te kijken als hij wel heeft geplast en we juichen haha! Die heeft waarschijnlijk wat langer nodig.
pi_197439275
Hier ligt de slee ook op zolder inderdaad. Wij rijden elk jaar wel een paar keer naar de Ardennen om te gaan sleeën. Voordeel van grensdorp zijn, voor ons is het maar 1,5-2 uur rijden.
Afgelopen jaar was het zo’n slecht sneeuwjaar. En toen er echt flink wat gevallen bleek in de Ardennen moest ik werken. Was vriend alleen met (toen nog) 2 peuters daar naartoe gereden O+
pi_197439282
Goede! Wij hebben jaren geleden de slee van opa “gejat”. Daarna is er nooit meer sneeuw geweest..

Sowieso even kijken naar de weersvoorspellingen straks, wij gingen vandaag de autoverjaardag van de oudste vieren aan de andere kant van het land ;)
  Moderator/colorchick zaterdag 16 januari 2021 @ 11:08:47 #258
382129 crew  Donna
pi_197441209
Ik heb gisteren een slee laten bezorgen door de lokale speelgoedwinkel. Ben benieuwd vanmiddag!
  zaterdag 16 januari 2021 @ 12:14:06 #259
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_197442447
Mijn ouders hebben nog de slee liggen waar mijn oudere broer, jongere zusje en ik op gezeten hebben.
Van hout met zo'n handig rugsteuntje.
Dus als ik wil kan ik die halen :P maar ik ben niet zo van het sleeën.
pi_197443976
Slee present in de schuur :Y

Günther stuitert elke paar minuten naar het raam om te kijken of de sneeuw er al is O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_197444681
Slee gescoord bij de lokale fietsenwinkel *O* kom maar door *O*
pi_197445106
Hier is het begonnen hoor! O+
Maar gaat me nog lang niet hard genoeg... :{w
  zaterdag 16 januari 2021 @ 14:38:09 #263
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_197445140
Hier komt de sneeuw rond zonsondergang dus ik heb Jacob maar niks verteld...
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_197445354
Hier (bij Rotterdam) sneeuwt t sinds n uurtje, maar niet gruwelijk hard en t blijft ook nog niet liggen. T ziet er wel knus uit O+
pi_197450897
Die koppies in de sneeuw O+
Ruim twee uur buiten geweest, sneeuw gooien, sneeuw proeven, op de slee heel hard gillen dat je er weer af wil en vervolgens weer gillen dat je er weer op wil.

We hebben genoten, zij ook. Ze liggen al uitgeteld op bed!
pi_197451204
Simon vond het hier ook helemaal geweldig, sneeuw gooien en sneeuwballen proberen te maken en naar ons gooien en slappe lach krijgen als hij ons raakte O+
Simon was ook uitgeteld, hij zei zelfs uit zichzelf dat hij wel naar bed wilde :o
Toen we weer binnen waren zei hij dat we de volgende keer wel een sneeuwpop moeten maken O+
pi_197452214
Wij konden net pas naar buiten in de sneeuw. Hele route op de slee gedaan, sneeuwballengevecht gehouden. Mijm genoot enorm O+
pi_197455895
N heeft hier ook enorm genoten. Het was even spannend of de sneeuw op tijd was en dat was het maar net. We zijn om 19:00 een uurtje buiten geweest en hebben een rondje met de slee (Ook Last minute via familie geregeld) gedaan. Gelukkig hebben we naast het huis een bosperceel waar je omheen kunt lopen en in het midden een open vlakte. Daar konden we al prima sleeën met een dun laagje sneeuw. Ook meteen maar een mini sneeuwpop gemaakt want wie weet wanneer het weer eens kan.
Vorig jaar geen sneeuw gehad en het jaar daarvoor vond ze het vreselijk. Zo fijn dat ze het deze keer leuk vond!
pi_197455940
Sneeuwballengevecht van 18:00 tot 19:00 en daarna inderdaad als een blok in slaap gevallen! Wat een pret O+

Peuters en sneeuw is een zalige combinatie als ik het zo lees hier *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_197456003
Het meest magische vond ik nog wel dat we niemand tegen zijn gekomen onderweg. In het donker, in een sneeuwbui lekker met z’n vieren genieten in de verse sneeuw zonder sporen van anderen. O+
pi_197456080
Meld zich met sneeuwballen gevecht met peuter. Om 15:30 naar buiten, om 17:00 met moeite naar binnen. B was al gevlogen die ging de wijk door met buurtgenootjes. Juul vond het fantastisch. Zelfs toen 1 bal tegen haar neus kwam. 'Geeft niet mama' en door. Iedereen in de straat was ook steeds bezig haar sneeuw te geven, zo lief. Daarna lekker lang in bad, meteen zonder kletsen of zingen als een blok in slaap gevallen.
pi_197456155
Wij zijn ook helemaal niemand tegen gekomen. Hoorde uit een van de tuinen wel gelach komen van andere kinderen maar verder niks.
Er lag ook nog niet veel sneeuw, niet genoeg voor een sneeuwballengevecht maar wel een mini sneeuwpop gemaakt. L heeft een hele tijd onder de straatlantaarn staan kijken naar het vallende sneeuw en geprobeerd om met zijn mond sneeuwvlokjes te vangen.

Hoop dat het morgenochtend niet regent want inmiddels ligt er wel wat meer sneeuw, zou mooi zijn als dat er morgen nog ligt.
pi_197458938
Ik plaats het maar hier ondanks dat mijn zoontje 15 maanden is, misschien meer ervaringen hier.

Gister komt meneer met zijn voortand op de straat (hij was al op z'n knietjes, zo hard kon het niet zijn!), en wat zie ik thuis: tand doormidden. Diagonaal van de onderkant tot net onder z'n tandvlees aan de zijkant. Onbegrijpelijk. Hij heeft niet eens echt gehuild en nogsteeds niet. Heeft er geen last van. Ene stukje staat iets naar achteren. Meerdere noodtandartsen gebeld, zeggen allemaal hetzelfde: jammer maar komt eigenlijk vanzelf goed bij kinderen. Eigenlijk alleen als het zou ontsteken, wat niet hoeft, zou de tand er eventueel uit gehaald worden.

Ik schrok me dood joh. Heb er echt slecht van geslapen. Zijn er nog ouders met bemoedigende woorden? 'Had mijn kind ook, geen paniek'? Ik ben dus echt zo'n type die een nieuw krasje op een meubel al verschrikkelijk vindt.. Loopt meneertje koekepeertje straks nog 5 jaar met zo'n voortand rond, mogelijk zelfs zonder ;(
pi_197458978
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 08:45 schreef Bot13 het volgende:
Ik plaats het maar hier ondanks dat mijn zoontje 15 maanden is, misschien meer ervaringen hier.

Gister komt meneer met zijn voortand op de straat (hij was al op z'n knietjes, zo hard kon het niet zijn!), en wat zie ik thuis: tand doormidden. Diagonaal van de onderkant tot net onder z'n tandvlees aan de zijkant. Onbegrijpelijk. Hij heeft niet eens echt gehuild en nogsteeds niet. Heeft er geen last van. Ene stukje staat iets naar achteren. Meerdere noodtandartsen gebeld, zeggen allemaal hetzelfde: jammer maar komt eigenlijk vanzelf goed bij kinderen. Eigenlijk alleen als het zou ontsteken, wat niet hoeft, zou de tand er eventueel uit gehaald worden.

Ik schrok me dood joh. Heb er echt slecht van geslapen. Zijn er nog ouders met bemoedigende woorden? 'Had mijn kind ook, geen paniek'? Ik ben dus echt zo'n type die een nieuw krasje op een meubel al verschrikkelijk vindt.. Loopt meneertje koekepeertje straks nog 5 jaar met zo'n voortand rond, mogelijk zelfs zonder ;(
Mijn 3yo heeft na twee keer n val op zn tanden een "dode" voortand.. die is een beetje grijs geworden. Esthetisch niet heel mooi, maar gelukkig is het het melkgebit *O* en hij voelt er helemaal niks van
pi_197459363
Mijn beide jongens hebben al eens een stukje van de voortand gevallen. In het begin kon ik er inderdaad wel om janken, nu is het gewoon een bijbehorende feature. En zolang het melktanden zijn is er ook echt niet zoveel aan de hand, er groeit straks gewoon een mooie tand voor terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')