Of als je ze n keer meeneemt naar n restaurant oid en je dan ineens heel bewust bent van wat er op de brandschone vloer belandquote:Op maandag 11 januari 2021 21:08 schreef Takkie88 het volgende:
Ik dacht altijd dat Sofie weinig knoeide. Totdat we een keer ergens anders aten en onze teckel er niet bij waswe hebben blijkbaar gewoon een hele goeie levende stofzuiger
Haha ja nee ik weet dat het een zooitje hoort te worden, maar je hebt een zooitje en je hebt een grote teringbende!quote:Op maandag 11 januari 2021 21:07 schreef littledrummergirl het volgende:
Eten met kinderen is een zooitje totmisschien als jullie even een tijdje proberen los te laten hoe het "hoort" en hem lekker laten rotzooien? Kleien met eten is ook ontdekken, net als torens bouwen van je aardappels, wielen van je plakjes worst ect. Wie weet durft hij het na een paar keer te proeven als hij het heeft gevoeld en weet wat hij kan verwachten?
Dit is wat de boekjes zeggen hetis hier nog geen succes maar wie ben weet bij jullie wel
quote:Op maandag 11 januari 2021 21:08 schreef Takkie88 het volgende:
Ik dacht altijd dat Sofie weinig knoeide. Totdat we een keer ergens anders aten en onze teckel er niet bij waswe hebben blijkbaar gewoon een hele goeie levende stofzuiger
quote:Op maandag 11 januari 2021 21:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Of als je ze n keer meeneemt naar n restaurant oid en je dan ineens heel bewust bent van wat er op de brandschone vloer beland
Toen onze hond overleed 1,5 jaar geleden merkte ik pas wat een brassers onze kinderen zijn. Nu moet ik na elke maaltijd stofzuigen rondom de tafel.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:08 schreef Takkie88 het volgende:
Totdat de hond met modderige poten en buik door de hele woonkamer rent terwijl peuter netjes haar schoenen uitdoetquote:Op maandag 11 januari 2021 21:41 schreef LeSage het volgende:
[..]
Toen onze hond overleed 1,5 jaar geleden merkte ik pas wat een brassers onze kinderen zijn. Nu moet ik na elke maaltijd stofzuigen rondom de tafel.
Ik zou er bijna een nieuwe hond voor willen.
Ja waarschijnlijk hazelnoot dan. Verder heeft hij daar eigenlijk niets gegeten. Morgen bel ik de huisarts voor een allergietest.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:22 schreef LeSage het volgende:
Oh bah, ToT. Dat is schrikken. Waarvoor is/lijkt hij nu allergisch?
Ik heb het vermoeden dat bij Mini-ToT walnoten een twijfelgevalletje is, net als pollen. Ik denk dat het één de gevoeligheid voor het ander versterkt of zo.quote:Op woensdag 13 januari 2021 08:33 schreef aapieannie het volgende:
Dat is wel een test waard ja.
Bij albert heijn hebben ze chocopasta zonder hazelnoot.
Oudste heeft een noten allergie maar niet voor alle soorten. Hazelnoot, walnoot en cashewnoot zijn uit den boze. Amandel kan ze wel tegen. Kokos is twijfelachtig de ene keer reageerd ze wel, een andere keer weer niet. Dus ze krijgt het uit voorzorg niet.
Oh dat zie ik de mijne ook zo doenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:38 schreef Elleska het volgende:
Er ligt een inimini beetje sneeuw buiten en peuter wil niet naar buiten want "nee koud buiten!!" dus stond ik in mijn eentje een minisneeuwpopje te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |