De 2 S-en kloppen.quote:Op zondag 27 december 2020 19:24 schreef Paulineo het volgende:
Ik ben hier voor het eerst. Ik heb niet echt iemand om mee te sparren dus wie weet kan hier iemand me af en toe verder helpen.
Bij opgave 7 krijg ik een stuk of 5 niet opgelost en ik zie ook nog geen logica qua welke twee landen zouden missen. Een concrete vraag: voor APPSSUU heb ik iets gevonden wat volgens mij doorgaans met maar 1 s geschreven wordt, kloppen die twee s-en wat jullie betreft?
En dan nog 9: ik zit me er blind op te staren. Er komt geen gecodeerde tekst uit toch? Sommige letters achter elkaar zijn zo onlogisch dat ik twijfel of het iets horizontaals of verticaals moet opleveren. Wie geeft me een zetje de goede kant uit?
quote:Op zondag 27 december 2020 19:24 schreef Paulineo het volgende:
Ik ben hier voor het eerst. Ik heb niet echt iemand om mee te sparren dus wie weet kan hier iemand me af en toe verder helpen.
Bij opgave 7 krijg ik een stuk of 5 niet opgelost en ik zie ook nog geen logica qua welke twee landen zouden missen. Een concrete vraag: voor APPSSUU heb ik iets gevonden wat volgens mij doorgaans met maar 1 s geschreven wordt, kloppen die twee s-en wat jullie betreft?
En dan nog 9: ik zit me er blind op te staren. Er komt geen gecodeerde tekst uit toch? Sommige letters achter elkaar zijn zo onlogisch dat ik twijfel of het iets horizontaals of verticaals moet opleveren. Wie geeft me een zetje de goede kant uit?
SPOILER: 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 9 kan ik niet veel zeggen want die heb ik zelf nog niet
De twee s-en kloppen. Wat betreft 9: Wat mag je bij tetris met blokjes doen?quote:Op zondag 27 december 2020 19:24 schreef Paulineo het volgende:
Zonder programmeren gedaan, dus je kunt het!!quote:Op zondag 27 december 2020 18:25 schreef QIXL het volgende:
[..]
Wat fijn dat deze haalbaar is. Nu kijken of het gewone gepeupel hier ook achter kan komen, zonder programmeerkunsten of een plek in de top van 100 club
Damn, chapeau!quote:Op zondag 27 december 2020 19:34 schreef De_Escalatievogel het volgende:
[..]
Zonder programmeren gedaan, dus je kunt het!!
De twee S'en kloppen.quote:Op zondag 27 december 2020 19:24 schreef Paulineo het volgende:
Ah goeie tip, bedankt, zat al te twijfelen of ik dat wel of niet moest/mocht doen...quote:Op zondag 27 december 2020 19:28 schreef jurjen3000 het volgende:
[..]
De twee s-en kloppen. Wat betreft 9: Wat mag je bij tetris met blokjes doen?
quote:
SPOILER: Mening over 26Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 december 2020 01:36 schreef CarloV het volgende:
[..]Wat is dit voor geraaskal?SPOILER: Mening over 26Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ehm ja, tijdelijk 1puntertje 15 kon best wel eens minder opgelost worden dan veelpunter 26.
[ Bericht 2% gewijzigd door SnertMetChoco op 28-12-2020 01:51:46 ]
Let maar niet op mij, ik ben slechts een opiniepeilerquote:
Dat weet ik wel zeker eigenlijk.quote:Op maandag 28 december 2020 01:44 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Maar ehm ja, tijdelijk 1puntertje 15 kon best wel eens minder opgelost worden dan veelpunter 26.
Mja, als jij het zeker weet wie ben ik dan om dat te betwisten?quote:Op maandag 28 december 2020 01:53 schreef CarloV het volgende:
[..]
Let maar niet op mij, ik ben slechts een opiniepeiler
[..]
Dat weet ik wel zeker eigenlijk.
Let maar niet op mij, ik ben slechts een opiniepeiler. Ik zal de vragen doorspelen aan mijn respondentenquote:Op maandag 28 december 2020 01:55 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Mja, als jij het zeker weet wie ben ik dan om dat te betwisten?
Ik ben wel nieuwsgierig of je 15 hebt? 26 heb je ongetwijfeld.
Je moet nooit letten op het geraaskal van Carlo. Die heeft zijn roeping als filosoof gemist, posts van hem kunnen prima in de kerstpuzzel 2520.quote:
Ik moet nog op zoek naar een nieuwe baan, dus wie weet ga ik nu wel de filosofie in straks! Dank voor de aanbeveling!quote:Op maandag 28 december 2020 01:57 schreef QIXL het volgende:
[..]
Je moet nooit letten op het geraaskal van Carlo. Die heeft zijn roeping als filosoof gemist, posts van hem kunnen prima in de kerstpuzzel 2520.
Prima te doen. Als Socrates levend in een ton!quote:Op maandag 28 december 2020 01:59 schreef CarloV het volgende:
[..]
Ik moet nog op zoek naar een nieuwe baan, dus wie weet ga ik nu wel de filosofie in straks! Dank voor de aanbeveling!
Ik wist niet dat Socrates zo rijk was!quote:Op maandag 28 december 2020 02:10 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Prima te doen. Als Socrates levend in een ton!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Djezzebella op 28-12-2020 09:52:43 ]
Ik denk dat je gelukkiger wordt van kunstmatige intelligentie. Combinatie van (formele) filosofie en informatica. De bèta versie van filosofie, zeg maar.quote:Op maandag 28 december 2020 01:59 schreef CarloV het volgende:
[..]
Ik moet nog op zoek naar een nieuwe baan, dus wie weet ga ik nu wel de filosofie in straks! Dank voor de aanbeveling!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |