Geen last van.quote:Op zondag 20 december 2020 18:44 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga vanavond in de top500 van FOK! komen qua aantal posts.
Officieel geen leven allen
Meh, dat betwijfel ikquote:
oh, ik heb weer eens een impulsieve bui. Iets met een brug en angstquote:
Zodra je het bordje met Amsterdam erop passeert is dat al voldoende om het dun door je broekspijp te laten lopen.quote:Op zondag 20 december 2020 18:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
oh, ik heb weer eens een impulsieve bui. Iets met een brug en angst
Dat gevoel heb ik ookquote:Op zondag 20 december 2020 18:46 schreef dud0r het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat het al 22.00 is?
Oh, nou toch goed bezig!quote:Op zondag 20 december 2020 18:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
oh, ik heb weer eens een impulsieve bui. Iets met een brug en angst
Omdat het al zo vroeg donker is ofzo?quote:Op zondag 20 december 2020 18:46 schreef dud0r het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat het al 22.00 is?
Amsterdam is de mooiste stad van Nederlandquote:Op zondag 20 december 2020 18:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Zodra je het bordje met Amsterdam erop passeert is dat al voldoende om het dun door je broekspijp te laten lopen.
Ligt dus niet aan mijquote:
Het is inderdaad een vrij grote oppervlakte die in 1 keer het gehele parkeerprobleem van Nederland op zou kunnen lossen ja.quote:Op zondag 20 december 2020 18:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Amsterdam is de mooiste stad van Nederland
Denk het. Begon volgens mij om 16:00 al donker te wordenquote:Op zondag 20 december 2020 18:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Omdat het al zo vroeg donker is ofzo?
quote:Op zondag 20 december 2020 18:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Amsterdam is de mooiste stad van Nederland
Morgen is al weer de kortste dag. Niet dat die geen 24 uur duurt natuurlijk, maar daarna gaan we weer lengen.quote:Op zondag 20 december 2020 18:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk het. Begon volgens mij om 16:00 al donker te worden
Herkenbaar wel, gelukkig wordt het vanaf aankomende week steeds weer een beetje beterquote:Op zondag 20 december 2020 18:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk het. Begon volgens mij om 16:00 al donker te worden
Even serieus. Ik heb hoogtevrees en valangst. Google maar op Nesciobrug. Daar heb ik nu al drie keer gestaan om hem over te steken, maar drie keer niet gelukt. Morgen hoop ik een nieuwe poging te doen.quote:
Ik ken nog een leuke bungee jump brug in Zuid-Frankrijk. Ga je mee?quote:Op zondag 20 december 2020 18:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Even serieus. Ik heb hoogtevrees en valangst. Google maar op Nesciobrug. Daar heb ik nu al drie keer gestaan om hem over te steken, maar drie keer niet gelukt. Morgen hoop ik een nieuwe poging te doen.
Ik heb ook hoogtevrees maar als ik stabiel op een grotere oppervlakte geen last van, lijkt mij wel erg vervelend dat je daar zo'n last van kunt hebbenquote:Op zondag 20 december 2020 18:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Even serieus. Ik heb hoogtevrees en valangst. Google maar op Nesciobrug. Daar heb ik nu al drie keer gestaan om hem over te steken, maar drie keer niet gelukt. Morgen hoop ik een nieuwe poging te doen.
@Limoentjuh en ik gaan ook meequote:Op zondag 20 december 2020 18:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ken nog een leuke bungee jump brug in Zuid-Frankrijk. Ga je mee?
Betaal jij de reis erheen? ja hoor, met z'n tweeen heb ik er minder problemen mee dan alleen.quote:Op zondag 20 december 2020 18:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ken nog een leuke bungee jump brug in Zuid-Frankrijk. Ga je mee?
Ik heb zelf ook hoogtevrees. Heb daar wel naar beneden gekeken, ging een beetje dood van binnen. YaaY, erg tof.quote:Op zondag 20 december 2020 18:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Betaal jij de reis erheen? ja hoor, met z'n tweeen heb ik er minder problemen mee dan alleen.
Lijkt me doodeng jaquote:Op zondag 20 december 2020 18:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook hoogtevrees. Heb daar wel naar beneden gekeken, ging een beetje dood van binnen. YaaY, erg tof.
Maten van mij zijn wel gesprongen, ik heb vriendelijk bedankt. Was een beetje de sissyboyquote:
Lol, ik zou het ook niet doen hoor, dan maar een mietjequote:Op zondag 20 december 2020 18:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Maten van mij zijn wel gesprongen, ik heb vriendelijk bedankt. Was een beetje de sissyboy
quote:Op zondag 20 december 2020 18:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lol, ik zou het ook niet doen hoor, dan maar een mietje
Ja etenstijd denk ik voor velenquote:Op zondag 20 december 2020 18:56 schreef R-woud93 het volgende:
@:haags en ik posten dit hele topic vol
in je onderbroekquote:
Ik heb om 5 uur al gegeten, speciaal om nu even te gaan harken hierquote:
Ik was ook al zo vroeg.quote:Op zondag 20 december 2020 18:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb om 5 uur al gegeten, speciaal om nu even te gaan harken hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |