https://nyheder.tv2.dk/ud(...)mer-de-foerst-senerequote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:25 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
In Denemarken, waar ze aan de alarmbel trokken, neemt het aantal besmettingen per dag nog steeds af. Ze verwachtten dat de Engelse variant daar dominant wordt vanaf half februari, maar ik weet niet wanneer ze verwachtten dat er een stijging zou zijn als gevolg van de Engelse variant.
[ afbeelding ]
Er waren 2 regio's waar de variant al meer aangetroffen was, maar als ik kijk naar de groei in de afzonderlijke regio's dan neemt het nog steeds af in alle regio's. Wel lijkt de afname het laagste in de 2 regio's waar het vooral aangetroffen is, de patronen tussen alle regio's zijn gelijk.
Besmettingen vertonen dalende trend toch?quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:16 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk komen ze daar snel op een plateau qua besmettingen en doden.
quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:54 schreef alpeko het volgende:
[..]
Besmettingen vertonen dalende trend toch?
Zou Belgie de Engelse golf dan al achter zich hebben? Het patroon wordt wel een stuk anders als je de landen die sowieso weinig samples hebben geanalyseerd eruit haalt. De vraag is: Hoe zijn de samples geselecteerd in de landen waar weinig geanalyseerd is? Zijn die geanalyseerd omdat die mensen positief testten EN uit het VK kwamen recent?quote:
Doet België dan helemaal niet aan sequencing? Dat kan ik me niet voorstellen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:55 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Zou Belgie de Engelse golf dan al achter zich hebben? Het patroon wordt wel een stuk anders als je de landen die sowieso weinig samples hebben geanalyseerd eruit haalt. De vraag is: Hoe zijn de samples geselecteerd in de landen waar weinig geanalyseerd is? Zijn die geanalyseerd omdat die mensen positief testten EN uit het VK kwamen recent?
En weg is die tweet.quote:
Ik denk dat ie er nu ook iets langer naar gekeken heeft en beseft dat ie toch iets langer erover moest nadenken.quote:
Dat is idd wat in bovenstaand draadje staat beschreven. Iemand meer bronnen voor dit verhaal?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:06 schreef Xenorium het volgende:
Ik zou maar eerder gaan huiveren voor de Braziliaanse mutatie, die herinfecteert mensen die al de normale versie van Covid gehad hebben. De antilichamen detecteren deze gemuteerde versie NIET of Niet voldoende.
Dus als deze versie hier binnenkomt ( is er al waarschijnlijk) en de overhand gaat nemen, dan ben ik toch bang dat we opnieuw kunnen beginnen met nieuwe vaccinaties die aangepast moeten worden.
Het is in ieder geval niet het nieuws waar we op zitten te wachten! This shit gaat niet over zijn dit jaar.
Ik had ook ergens iets gelezen dat de bevolking van een plaatsje (in zuid amerika?) al iets van 70% de originele covid doorgemaakt had ( en dus antilichamen had) en nu ineens schrikbarend veel nieuwe cases zijn met deze braziliaanse mutatie (herinfectie). Maar ik ben de bron even kwijt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |