Da's ook niet netjes van @Haagsquote:Op zondag 20 december 2020 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]indirect, was een getrouwd vrouwtje waar ik een jaar mee heb liggen kloten, haar man gaf haar geen aandacht meer maar dat kwam omdat hij liever in darkroom was, wel lullig voor haar, ze wist er niks van.
quote:Op zondag 20 december 2020 13:41 schreef onlogisch het volgende:
Denk dat het niet lang zal duren voordat Tesla en SpaceX ook wat met Vechain gaan doen
quote:Op zondag 20 december 2020 13:41 schreef onlogisch het volgende:
Denk dat het niet lang zal duren voordat Tesla en SpaceX ook wat met Vechain gaan doen
Dat vreemd gaan who cares, als je hiv overhoudt aan het vreemdgaan van de ander is toch wat minder, dat kan je toch wel lullig noemen, ik wel tenminstequote:Op zondag 20 december 2020 13:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou wat lullig zeg, ze kreeg geen aandacht en wist dus niet eens dat haar man homo was en vreemd ging, ging ondertussen zelf wel vreemd en dan is het lullig voor haar...
Ik zet deze post even door naar de depressiegekkies in R&Pquote:Op maandag 21 december 2020 08:52 schreef RamboDirk het volgende:
Kortste dag van het jaar aids.
Vanaf morgen weer het licht tegemoet
We gaan weer allemaal dood?quote:Op maandag 21 december 2020 10:03 schreef Wereldgozer het volgende:
COR is weer gezellig
Allemaal schreeuwen voor een nog zwaardere lockdown vanwege een of ander gemuteerd boomergriepje.
Mutatie is in veel gevallen toch juist ‘gunstig’? Als in; minder ernstig?quote:Op maandag 21 december 2020 10:03 schreef Wereldgozer het volgende:
COR is weer gezellig
Allemaal schreeuwen voor een nog zwaardere lockdown vanwege een of ander gemuteerd boomergriepje.
Oei, die hangt binnenkort in een trapgat.quote:Op maandag 21 december 2020 10:19 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hartverscheurend nieuws op deze maandagochtend
Over het algemeen besmettelijker, maar minder heftig (heb ik begrepen).quote:Op maandag 21 december 2020 10:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Mutatie is in veel gevallen toch juist ‘gunstig’? Als in; minder ernstig?
Prima. Dat boomergriepje lekker rond laten gaan dus.quote:Op maandag 21 december 2020 10:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Over het algemeen besmettelijker, maar minder heftig (heb ik begrepen).
Kroegen open dus.
Dat zou 2020 toch nog een positieve draai geven.quote:Op maandag 21 december 2020 10:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Oei, die hangt binnenkort in een trapgat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |