Eens. Blij dat mensen hier de moeite hebben genomen om al mijn posts te quoten maar dat is inderdaad onverklaarbaar.quote:Op zondag 20 december 2020 22:10 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Niet goed genoeg voor Feyenoord geloof ik wel. Maar het is toch bizar dat een speler die al vier seizoenen +10 goals maakt nu totaal geen aanvallende toevoeging heeft. Gewoon niets, op één toevalstreffer in Tilburg na.
@Calandquote:Op zondag 20 december 2020 23:17 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Eens. Blij dat mensen hier de moeite hebben genomen om al mijn posts te quoten maar dat is inderdaad onverklaarbaar.
Je kunt zeggen wat je wilt maar Linssen had volgens de XG echt al op een paar goals meer moeten staan.quote:
Wat een onzin weer, hetgeen je vandaag nekte was gewoon een voorhoede die compleet af liet weten. Tweede helft had Vitesse niks meer in te brengen maar puur door prutsers als Linssen (wat een misser was die vrije schietkans ook weerquote:Op zondag 20 december 2020 17:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Staat er inderdaad een beetje vaagjes
Het gaat er om dat wel heel vaak de dooddoener ‘maar het materiaal is gewoon niet goed!!’ als excuus wordt aangeleverd, maar in vergelijking met de tegenstanders die we krijgen vind ik ons materiaal gewoonweg beter. Als voorbeeld haal ik een Linssen, die gewoon jaren een erg goede speler was voor het niveau Vitesse, maar bij ons bakt ie er geen reet van. Dat zou moeten betekenen dat we echt geen minder materiaal hebben dan een Vitesse, die dit seizoen tot dusver beter presteren dan wij. Dan kunnen wij denk ik ook wel beter, als we het minder goed doen dan clubs waar de Linssens van de wereld de sterspelers waren. Volg je mij?
Zo bizar is dat niet hoorquote:Op zondag 20 december 2020 23:50 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt maar Linssen had volgens de XG echt al op een paar goals meer moeten staan.
In ander jaren zat hij vaak juist boven zijn XG, daarom is het ook zo bizar dat hij nu elke kans om zeep helpt.
Uhm nee, want de filosofie moet zijn dat je alleen ervaren spelers haalt die een grote kwaliteitsimpuls zijn. Als je iedere keer al het geld wat je hebt investeert in middelmaat kom je nooit verder. Je moet een stap terug doen om er in de toekomst twee vooruit te kunnen doen. Dat heeft AZ ook gedaan. Maar bij ons viert korte termijnbeleid hoogtij omdat de supporters een minder jaar niet accepteren.quote:Op zondag 20 december 2020 21:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
sure, dan had je hier weer gepost dat we toch echt ervaring missen doordat je vandaag met Azarkan en Burger/Wehrmann in de basis moest beginnen
ik snap wel dat als duurdere opties of betere opties niet kunnen/lukken je gewoon weer in die Van Geel vijver vist en een of twee goedkope Eredivisie subtoppers haalt
'Feyenoord wilde Kudus, Veerman en Ejuke in plaats van 'Studio Sport-aankoop'
het is alleen zo kut dat ze dan gelijk basisspeler zijn, maar echte basisspelers was geen geld voor
jup, daarom is er ook in allerlei ander spul geïnvesteerde (onder 21, nieuw jeugd en trainingscomplex) en niet zoveel geld gegaan naar het eerste en transfersommenquote:Op maandag 21 december 2020 00:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Uhm nee, want de filosofie moet zijn dat je alleen ervaren spelers haalt die een grote kwaliteitsimpuls zijn. Als je iedere keer al het geld wat je hebt investeert in middelmaat kom je nooit verder. Je moet een stap terug doen om er in de toekomst twee vooruit te kunnen doen. Dat heeft AZ ook gedaan. Maar bij ons viert korte termijnbeleid hoogtij omdat de supporters een minder jaar niet accepteren.
Of je moet ¤130m krijgen van investeerders.
Niet zwichten voor de korte termijn eisen van Advocaat was ook een optiequote:Op maandag 21 december 2020 00:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jup, daarom is er ook in allerlei ander spul geïnvesteerde (onder 21, nieuw jeugd en trainingscomplex) en niet zoveel geld gegaan naar het eerste en transfersommen
mag jij raden wat voor opties er dan overblijven om wat extra bij de eerste selectie te halen
lijkt wel alsof ik tegen een muur praat, advocaat en arnesen wilde helemaal geen linssen en diemers.. die zijn beide relatief last minute gehaald omdat de rest niet luktequote:Op maandag 21 december 2020 00:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet zwichten voor de korte termijn eisen van Advocaat was ook een optie
We hadden al een team dat op weg was om 3e te worden en daarvan vertrokken alleen Tapia en Jan-Arie die nooit speelden. Versterking was helemaal niet nodig om een fatsoenlijk seizoen te draaien.
Ja dat klopt maar dat spreekt niet per sé tegen wat ik bedoel?quote:Op zondag 20 december 2020 23:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een onzin weer, hetgeen je vandaag nekte was gewoon een voorhoede die compleet af liet weten. Tweede helft had Vitesse niks meer in te brengen maar puur door prutsers als Linssen (wat een misser was die vrije schietkans ook weer) , een matige Toornstra en een onzichtbare Jorgensen verkloot je het alsnog. Dat is dus juist wel een gebrek aan kwaliteit, alhoewel het ook wel weer knap is dat dergelijke grote kansen er niet gewoon een keer in gaan vanmiddag.
Relatief laat? Diemers is in juni al gehaald en Linssen wilden ze al eerder hebben maar moest zo nodig een hoger salaris.quote:Op maandag 21 december 2020 00:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
lijkt wel alsof ik tegen een muur praat, advocaat en arnesen wilde helemaal geen linssen en diemers.. die zijn beide relatief last minute gehaald omdat de rest niet lukte
en waar je vandaan haalt dat dat beetje salaris van die twee de toekomst van feyenoord in de weg zou zitten snap ik ook niet
Jup, Diemers last minute omdat hij anders naar Groningen ging. Linssen omdat Feyenoord niet mee wilde met zijn eerdere eisen in salaris.quote:Op maandag 21 december 2020 08:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Relatief laat? Diemers is in juni al gehaald en Linssen wilden ze al eerder hebben maar moest zo nodig een hoger salaris.
Naam en rugnummers..quote:Op maandag 21 december 2020 08:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Privéproblematiek, wat dat precies inhoudt verschilt alweer per gerucht.
Ah, op die manier last minute. Dacht al, zo laat is juni ook weer niet.quote:Op maandag 21 december 2020 08:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Jup, Diemers last minute omdat hij anders naar Groningen ging. Linssen omdat Feyenoord niet mee wilde met zijn eerdere eisen in salaris.
Maar dan laat je last minute even weg als dat je dwars zit, gaat om het idee.
quote:Op maandag 21 december 2020 07:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar dat spreekt niet per sé tegen wat ik bedoel?
Als je Linssen wekelijks ziet ploeteren, een Jorgensen die maar niet wil scoren dan is dat toch juist primair een tekort aan kwaliteit van onze kant?quote:Het gaat er om dat wel heel vaak de dooddoener ‘maar het materiaal is gewoon niet goed!!’ als excuus wordt aangeleverd, maar in vergelijking met de tegenstanders die we krijgen vind ik ons materiaal gewoonweg beter.
Dickie begon gisteren ook alweer te zeuren dat er in de winter echt iets bij moet. Dat gaat hij waarschijnlijk de hele januarimaand doortrekken om eigen falen te verbloemen. Nu al zin in.quote:Op maandag 21 december 2020 09:52 schreef Scrummie het volgende:
Ondanks dat het waarschijnlijk niet gaat gebeuren blijf ik hopen op een spits in de winter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 december 2020 09:57 schreef onlogisch het volgende:
Op welke spits zou Slot hopen?
Een opleving van Jurk?Speelde gisteren eindelijk weer eens goed, daar was zelfs Dickie het over eens. Op één klein detail na dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op maandag 21 december 2020 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Speelde gisteren eindelijk weer eens goed, daar was zelfs Dickie het over eens. Op één klein detail na dan.
LICHTPUNTJESquote:Ondanks de nederlaag is het Algemeen Dagblad optimistisch na de wedstrijd in Arnhem. 'Feyenoord lijdt de eerste nederlaag in 14 maanden, maar het spel tegen Vitesse biedt juist wat perspectief', schrijft de krant. Lichtpuntjes waren er bijvoorbeeld in het spel van Nicolai Jørgensen, die op een grote misser na weer een beetje op de Jørgensen van voorheen leek. 'Hij was balvast, volop in beweging, ging de duels aan en spoorde zijn ploeggenoten aan.' Optimisme heerst ook over Leroy Fer en Luis Sinisterra, die bij de terugkeer van hun blessures lieten zien nog altijd zeer belangrijk kunnen zijn voor Feyenoord.
Eens.quote:Op maandag 21 december 2020 10:09 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind wel dat Sinigod al best veel laat zien in de minuten die hij krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 december 2020 10:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je denkt toch niet daadwerkelijk hiermee een punt te maken he?
"Biedt perspectief"quote:
Het zou leuk zijn om de play offs te ontlopen, maar eigenlijk moet je gewoon de beker winnen. Die andere Europese plekken gaan rechtstreeks naar de Conference League vanaf dit seizoenquote:Op maandag 21 december 2020 10:43 schreef fetX het volgende:
Zonder spits gaan we eerder 4e/5e worden dan 3e ben ik bang.
Ook niet meer ongeslagen. Waar kunnen we nu nog voor naar de Coolsingel.quote:Op maandag 21 december 2020 10:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn om de play offs te ontlopen, maar eigenlijk moet je gewoon de beker winnen. Die andere Europese plekken gaan rechtstreeks naar de Conference League vanaf dit seizoen
Lol, ik kijk niet meer zoveel Eredivisie om hier een pittige mening over te hebben. Soms past een speler eenmaal beter in [X-systeem] etc, maar je zou toch denken dat Nederland het land bij uitstek is dat met dit soort spelers wel raad weet.quote:Op maandag 21 december 2020 09:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:El-Stinho heeft hier vast een pittige mening over.
Ik had bij hem wel sterk het idee dat hij toch een stuk minder rendeerde in een 4-3-3, weet niet hoe Celta speelt.quote:Op maandag 21 december 2020 14:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lol, ik kijk niet meer zoveel Eredivisie om hier een pittige mening over te hebben. Soms past een speler eenmaal beter in [X-systeem] etc, maar je zou toch denken dat Nederland het land bij uitstek is dat met dit soort spelers wel raad weet.
De eerste twee maanden onder Oscar Garcia vielen de resultaten tegen, maar speelde Tapia ook wel goed met steeds een wisselend maatje in een 4-2-3-1-systeem. Nu onder Coudet spelen ze sinds vijf wedstrijden in een 4-1-3-2 systeem waarin haast alle beste aanvallend ingestelde voetballers spelen, met Tapia als controleur. Zit verschrikkelijk veel variatie in. Tuurlijk laat Tapia nog wel eens een defensief steekje vallen en pakt hij geel, maar Celta heeft het de afgelopen jaren aan zo'n speler ontbroken. Die aanvallen in leven houdt door slimme positionering, in plaats van dat je weer vijf kilometer terug moet. Hebben nu voor het eerst sinds 2018 eens drie keer op rij gewonnen (wat na gisteren al vier keer is).quote:Op maandag 21 december 2020 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had bij hem wel sterk het idee dat hij toch een stuk minder rendeerde in een 4-3-3, weet niet hoe Celta speelt.
al is die Marsman dit keer beter dan ik had verwachtquote:Op maandag 21 december 2020 14:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou wel prettig zijn als hij er in januari weer staat.
Zeker, eens. Valt niet tegen.quote:Op maandag 21 december 2020 14:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
al is die Marsman dit keer beter dan ik had verwacht
Deed het vorig seizoen ook al een paar wedstrijden prima toen ie nodig was. Echt geen verkeerde 2e keeperquote:Op maandag 21 december 2020 14:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
al is die Marsman dit keer beter dan ik had verwacht
Porto uit vergetenquote:Op maandag 21 december 2020 15:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Deed het vorig seizoen ook al een paar wedstrijden prima toen ie nodig was. Echt geen verkeerde 2e keeper
Een aantal wedstrijden =/= alle wedstrijdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |