Ja, die was zo geweldig de afgelopen weken.quote:Op zondag 20 december 2020 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt zwaar kut idd. Met Berghuis win je deze gewoon.
Toen werd er ook amper wat gecreëerd het zat hem nu toch vooral in de afwerking.quote:Op zondag 20 december 2020 14:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, die was zo geweldig de afgelopen weken.
In principe hadden we het ook al verdiend om van Utrecht te verliezen.quote:Op zondag 20 december 2020 14:10 schreef fetX het volgende:
Goed, het is zeker onkunde hoor, maar het zit dit jaar ook niet echt mee.
Verbaas me wel dat we met dit reserve elftal eigenlijk veel beter zijn dan Vitesse de tweede helft.
Wel eindelijk van dat ongeslagen gedoe af. Vermoeiend was dat. Hoe dan ook gaat het nog een hele kluif worden om derde te worden.
Als NOS het heeft kan ik hem maken.quote:Op zondag 20 december 2020 14:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gifje van Toornstra? 91ste minuut aub. Bal over de zijlijn.
Vermoeidheid. Vitesse heeft deze week nog gevoetbald.quote:Op zondag 20 december 2020 14:10 schreef fetX het volgende:
Verbaas me wel dat we met dit reserve elftal eigenlijk veel beter zijn dan Vitesse de tweede helft.
Het ontbeert vooral aan scorend vermogen. Met een spits die scoort erbij en een middenvelder (Ozyakup?) kan het nog best een redelijke 2e seizoenshelft worden. Hopen dat Vitesse aankomende pot verliest en wij winnen van Heerenveen. Zal lastig zat worden.quote:Op zondag 20 december 2020 14:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In principe hadden we het ook al verdiend om van Utrecht te verliezen.
Maar vandaag hebben we het laten lopen
Dan hebben ze alsnog 5 wedstrijden minder gespeeld dan Feyenoord.quote:Op zondag 20 december 2020 14:14 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Vermoeidheid. Vitesse heeft deze week nog gevoetbald.
Feyenoord heeft inderdaad een heel rustig programma achter de rug.quote:Op zondag 20 december 2020 14:14 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Vermoeidheid. Vitesse heeft deze week nog gevoetbald.
Inderdaad.quote:Op zondag 20 december 2020 14:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord heeft inderdaad een heel rustig programma achter de rug.
2 of 6 dagen rust is natuurlijk wel een verschil.quote:Op zondag 20 december 2020 14:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan hebben ze alsnog 5 wedstrijden minder gespeeld dan Feyenoord.
Deze week wel. Maar normaliter niet.quote:Op zondag 20 december 2020 14:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord heeft inderdaad een heel rustig programma achter de rug.
Het gaat toch over deze week. Twee of zes dagen rust is een behoorlijk verschil. Helemaal voor een club als Vitesse.quote:Op zondag 20 december 2020 14:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Jammer, jouw opmerkingen waren de laatste tijd wel weer leuk maar nu sla je onzin uit.
Dank je! Al was 1-1 verdiend geweest.quote:
w5 g6 v4quote:Op zondag 20 december 2020 14:30 schreef Maastoren het volgende:
Van de laatste 15 wedstrijden in alle competities zijn er maar 5 gewonnen...
Krabby straalbezopen op de tribunequote:Op zondag 20 december 2020 14:38 schreef Slobeend het volgende:
Volgens VI was Diemers de beste man aan Feyenoord-zijde.
Hahahahaha.quote:Op zondag 20 december 2020 14:38 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2020 14:43 schreef Slobeend het volgende:
Een 7.5! Ik heb altijd gelijk gehad @:maxi-mus
quote:Op zondag 20 december 2020 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
Diemers 7,5
hahahha, geeft Krabby de cijfers bij vi?
quote:Op zondag 20 december 2020 14:38 schreef Slobeend het volgende:
Fer is gewoon een goede speler en Sinisterra is als hij fit is een uitstekende aanvaller.quote:Op zondag 20 december 2020 14:43 schreef Caland het volgende:
Je merkt wel dat Fer een stuk meer balans op het middenveld met zich meebrengt, die hebben we toch wel gemist. Ook Sinigod viel lekker in en dat op 10.
Hopelijk de tweede seizoenshelft wat minder blessures, dan kan je zowaar weer een beetje leuk voetbal gaan zien nog
Misschien zijn inbreng beperken t/m de warming-upquote:Op zondag 20 december 2020 14:44 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Nu snap ik het, Linssen maakt die 15 goals tijdens de warming-up.
het basiselftal zou beter zijn dan een elftal die een paar van die spelers mist, goh..quote:Op zondag 20 december 2020 14:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Fer is gewoon een goede speler en Sinisterra is als hij fit is een uitstekende aanvaller.
Ons basiselftal zou (uiteraard in theorie) tegen het team van Feyenoord wat er vandaag staat met 4-0 winnen denk ik
Was even vergeten wat voor vermoeiende user jij eigenlijk bent. Ga maar weer weg.quote:Op zondag 20 december 2020 15:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het basiselftal zou beter zijn dan een elftal die een paar van die spelers mist, goh..
Vind dat al de zoveelste bizarre keus van Dickie de laatste tijd. Alle respect voor wat hij bij Feyenoord gepresteerd heeft, maar hij is ook echt een van de oorzaken waarom het de laatste weken zo slecht gaat vind ik.quote:Op zondag 20 december 2020 15:48 schreef Haringkop het volgende:
Tweede helft toonde wel aan dat je helemaal niet zo behoudend had hoeven starten. Maar goed, we kunnen het over tactiek hebben als je de kansen niet afmaakt is het allemaal zinloos.
Heel veel beter dan de tweede helft met dit elftal gaat het niet worden. Als je de helft van die kansen afmaakt win je zelfs nog.quote:Op zondag 20 december 2020 16:09 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vind dat al de zoveelste bizarre keus van Dickie de laatste tijd. Alle respect voor wat hij bij Feyenoord gepresteerd heeft, maar hij is ook echt een van de oorzaken waarom het de laatste weken zo slecht gaat vind ik.
Dick doet het prima met de kutomstandigheden en de kutselectie waarmee hij moet werken.quote:Op zondag 20 december 2020 16:09 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vind dat al de zoveelste bizarre keus van Dickie de laatste tijd. Alle respect voor wat hij bij Feyenoord gepresteerd heeft, maar hij is ook echt een van de oorzaken waarom het de laatste weken zo slecht gaat vind ik.
spelers worden altijd beter op de bank hequote:Op zondag 20 december 2020 15:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Was even vergeten wat voor vermoeiende user jij eigenlijk bent. Ga maar weer weg.
Vind je dat echt? We hadden een belachelijk makkelijke loting in Europa en lachwekkend schema in de competitie.quote:Op zondag 20 december 2020 16:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dick doet het prima met de kutomstandigheden en de kutselectie waarmee hij moet werken.
Ik ben het 100% met hem eens.quote:Op zondag 20 december 2020 16:37 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Vind je dat echt? We hadden een belachelijk makkelijke loting in Europa en lachwekkend schema in de competitie.
Met de coronacrisis met bijbehorende gezeik (3x per week spelen soms weleens weken achter elkaar), blessuregolven, lege tribunes en de bubbel waar in ze moeten leven, vind ik dat echt ja.quote:Op zondag 20 december 2020 16:37 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Vind je dat echt? We hadden een belachelijk makkelijke loting in Europa en lachwekkend schema in de competitie.
Maar van de Corona-maatregelen heeft toch iedereen last? Tuurlijk is de blessuregolf niet gemakkelijk, maar dan mag je toch nog meer verwachten tegen de laagvliegers waar wij tegen hebben gespeeld.quote:Op zondag 20 december 2020 16:42 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Met de coronacrisis met bijbehorende gezeik (3x per week spelen soms weleens weken achter elkaar), blessuregolven, lege tribunes en de bubbel waar in ze moeten leven, vind ik dat echt ja.
Ik heb ook niet gezegd dat Dick de Messias is, maar gezien de omstandigheden heeft hij alsnog het maximale eruit weten te persen met de paar spelers die hij nog kan opstellen. En dit is schijnbaar dus het maximale, en daarmee ook nog eens 3x per week spelen, weken achter elkaar in oktober/november. Met een klein wondertje tegen CSKA Moskou tussendoor (Wolfsberger-thuis wil ik niet nogmaals aan herrinnerd worden).quote:Op zondag 20 december 2020 16:48 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Maar van de Corona-maatregelen heeft toch iedereen last? Tuurlijk is de blessuregolf niet gemakkelijk, maar dan mag je toch nog meer verwachten tegen de laagvliegers waar wij tegen hebben gespeeld.
Je hoeft bijvoorbeeld vandaag niet met vijf verdedigers te beginnen.
Daar mag je meer van verwachten ja, maar als we daar betere resultaten hadden gehad hadden we bovenaan gestaan, wat ook niet realistisch is. Als je vandaag een punt had gepakt had je 3e gestaan, en dat lijkt me gezien alle omstandigheden best realistisch.quote:Op zondag 20 december 2020 16:48 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Maar van de Corona-maatregelen heeft toch iedereen last? Tuurlijk is de blessuregolf niet gemakkelijk, maar dan mag je toch nog meer verwachten tegen de laagvliegers waar wij tegen hebben gespeeld.
Niets moet, maar ik vond het gezien de tegenstander wel uit te leggen. Koeman deed het tegen Groningen en werd er om geroemd.quote:Je hoeft bijvoorbeeld vandaag niet met vijf verdedigers te beginnen.
Pff, 5-3-2 met o.a. Janmaat, BMI, Mathijssen, De Vrij, Karsdorpquote:Op zondag 20 december 2020 16:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar mag je meer van verwachten ja, maar als we daar betere resultaten hadden gehad hadden we bovenaan gestaan, wat ook niet realistisch is. Als je vandaag een punt had gepakt had je 3e gestaan, en dat lijkt me gezien alle omstandigheden best realistisch.
[..]
Niets moet, maar ik vond het gezien de tegenstander wel uit te leggen. Koeman deed het tegen Groningen en werd er om geroemd.
Klopt.quote:Op zondag 20 december 2020 16:54 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Pff, 5-3-2 met o.a. Janmaat, BMI, De Vrij, Karsdorp
Wat een heerlijke verdediging was dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |