je hoeft geen top epidemioloog te zijn om te weten dat hoe eerder je ingrijpt hoe beter het is tegen het virus alleen zijn er nog wat andere factoren waar je rekening mee moet houden, de economie is daar een belangrijke van.quote:Op zondag 20 december 2020 12:44 schreef leolinedance het volgende:
[ afbeelding ]
Uitspraak van een TOP-epidemioloog, dan móet het wel waar zijn
Werkelijk onbegrijpelijk. Dat het mag, maar dat ze het ook nog doen. Tot zover naastenliefde?quote:Op zondag 20 december 2020 12:42 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Kunnen we dat reisverbod even uitbreiden naar Barneveld?
Het is hier vastgesteld. Als het daadwerkelijk zo’n hyperbesmettelijk geval is dan is het inderdaad hoogstwaarschijnlijk dat het dan niet tot 1 geval beperkt is gebleven.quote:
Is ook meer een halve 'waar bemoeit hij zich eigenlijk mee?' Ik snap dat het hem ongetwijfeld is gevraagd, maar zo te horen heeft hij wel wat beters te doen dan kritisch te kijken naar Nederland en de situatie daar te beoordelen zonder info.quote:Op zondag 20 december 2020 12:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Op zich geen onredelijke aanname maar inderdaad, hij kan dat nooit met zekerheid zeggen.
Aannames hou ik niet vanquote:Op zondag 20 december 2020 12:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat we hier reeds een geval geconstateerd hebben doet hij die aanname denk ik
Ik word zo moe van buitenlandse experts die kritiek hebben op Nederland terwijl het in hun eigen land net zo'n zooitje is of erger.quote:Op zondag 20 december 2020 12:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Marcel Levi (baas University College London Hospitals) zegt in Buitenhof dat de nieuwe variant hoogstwaarschijnlijk ook al circuleert in Nederland en dat dat inderdaad een verklaring kan zijn voor de snelle stijging in besmettingen.
(En is kritisch op het Nederlandse vaccinatiebeleid)
Red Team gelul, niet serieus nemen.quote:Op zondag 20 december 2020 12:44 schreef leolinedance het volgende:
[ afbeelding ]
Uitspraak van een TOP-epidemioloog, dan móet het wel waar zijn
Hij vermoedt het, omdat het ook al begin december in Nederland is aangetoond. En ik zou ook niet weten waarom het hier niet zou zijn, was gewoon volop verkeer natuurlijk met Engeland. Het grote verschil met Engeland is dat ze daar veel meer geld gepompt hebben in die virus-varianten in kaart te brengen (20 miljoen daar t.o.v. 4 ton hier, dixit Marion Koopmans).quote:
Men vreest slechts de toorn van God. En dus moeten ze wel naar de kerk.quote:Op zondag 20 december 2020 12:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Werkelijk onbegrijpelijk. Dat het mag, maar dat ze het ook nog doen. Tot zover naastenliefde?
Yep, gefrustreerd dat hij niet in het OMT zat, geen veldwerk meer heeft in Afrika en nu het Red-Team aan het versterken is met zijn niets toevoegende gelul. Spijtig dat veel kranten naar mate dat het virus vordert meer bladvulling geven aan dit soort gasten (incl overigens zg andere eminente fluiters die vanuit hun toren geluid maken).quote:
Eens, dat is het nadeel.quote:Op zondag 20 december 2020 12:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat stel je voor? De ME de straat op en iedereen z’n huis in knuppelen? Veel strenger kan niet meer. Dat is het nadeel van grijpen naar hele zware middelen.
Ben ik zeker met je eens. Zeer zorgwekkende en gevaarlijke ontwikkeling. Mensen met een andere mening worden al snel als wappie weggezet. Vind dat liedje van Youp dan ook helemaal niet zo fantastisch. Het is weer lekker deugen met ze'n allen. Zal wel weer in vele radio- en tv deugprogramma's als iets geweldigs worden gebrachtquote:Op zondag 20 december 2020 12:24 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Iedereen die demonstreert wordt door de politiek/media wel gelijk weggezet als absolute mongolen.
Hij is wel Nederlands en daar houden ze de vaccinaties met blocnootjes bij, ook een manier.quote:Op zondag 20 december 2020 12:50 schreef falling_away het volgende:
[..]
Ik word zo moe van buitenlandse experts die kritiek hebben op Nederland terwijl het in hun eigen land net zo'n zooitje is of erger.
Ja is wel interessant als al die beschouwingen gewoon de prullenbak in kunnen en het puur een mutatie van het virus is.quote:Op zondag 20 december 2020 12:40 schreef JosMert het volgende:
[..]
Maar foei, de bevolking is het wel schuld (Rutte). Typisch.
België voor 24 uur.quote:
Wat maakt een epidemioloog eigenlijk 'top'?quote:Op zondag 20 december 2020 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
je hoeft geen top epidemioloog te zijn om te weten dat hoe eerder je ingrijpt hoe beter het is tegen het virus alleen zijn er nog wat andere factoren waar je rekening mee moet houden, de economie is daar een belangrijke van.
Marcel Levi is gewoon een Nederlander. Jarenlang het AMC geleid.quote:Op zondag 20 december 2020 12:50 schreef falling_away het volgende:
[..]
Ik word zo moe van buitenlandse experts die kritiek hebben op Nederland terwijl het in hun eigen land net zo'n zooitje is of erger.
Maar dat heeft - net zoals het besluit van België dat vannacht pas ingaat - toch weinig zin meer nu? De hordes die Londen ontvluchtten zijn al onderweg of zelfs reeds aangekomen.quote:
Was al bekendquote:
quote:Op zondag 20 december 2020 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is wel Nederlands en daar houden ze de vaccinaties met blocnootjes bij, ook een manier.
Oh ik zeg niet dat ik tegen zware maatregelen ben in dit geval. Maar tot nu toe zagen we steeds een opbouw, dat werkt goed om de “moeheid” die na enige tijd optreedt toch weer te onderdrukken.quote:Op zondag 20 december 2020 12:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Eens, dat is het nadeel.
Maar hoe had je dit met minder zware middelen willen aanpakken?
Overigens had Even tot hier gisteren ook een mooi liedje over hoe de ouders door de schoolsluiting gedwongen worden thuis te blijven. Gezien toevallig?
Tegenwoordig zit hij in de spijkerbroekenquote:Op zondag 20 december 2020 12:54 schreef nostra het volgende:
[..]
Marcel Levi is gewoon een Nederlander. Jarenlang het AMC geleid.
Oh. Okay.quote:Op zondag 20 december 2020 12:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was al bekend![]()
En heeft weinig nut in mijn ogen.
Volgens mij wordt er te makkelijk vanuit gegaan dat het onmogelijk is dat bepaalde zaken in het VK gewoon beter voor elkaar zijn. Een vorm van Dutch exceptionalismquote:Op zondag 20 december 2020 12:50 schreef falling_away het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 december 2020 12:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat maakt een epidemioloog eigenlijk 'top'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |