Hugotje heeft ook dan liggen slapen. Die zingt liever voor de camera bij beau kerstliederen.quote:Op zondag 20 december 2020 08:52 schreef Nielsch het volgende:
Dus begin december was al duidelijk dat deze UK variant hier is, maar nu ruim 2 weken later neemt het kabinet eindelijk eens halfslachtige maatregelen? Naja past wel weer in het hele (Jaap van Dissel en Mark Rutte) plaatje van 'afwachten, afwachten, afwachten',
Ja, vind ik ook best humor. Hahaquote:Op zondag 20 december 2020 08:54 schreef Haags het volgende:
Werkt straks dat vaccin niet meer op de nieuwe variant van het virus, heeft Beppie zich voor Jan Lul in laten enten op tv
Begrijpend lezen blijft lastig, zoals ik eerder al zei:quote:Op zondag 20 december 2020 08:52 schreef Nielsch het volgende:
Dus begin december was al duidelijk dat deze UK variant hier is, maar nu ruim 2 weken later neemt het kabinet eindelijk eens halfslachtige maatregelen? Naja past wel weer in het hele (Jaap van Dissel en Mark Rutte) plaatje van 'afwachten, afwachten, afwachten',
quote:Op zondag 20 december 2020 01:43 schreef maan_man het volgende:
[..]
Staat nergens wanneer het is vastgesteld. Alleen wanneer er is bemonsterd. Kan dus recent zijn ontdekt.
Voor zover ik weet zijn er geen directe treinverbinding met Londen, dus ik snap niet waar je op doelt.quote:Op zondag 20 december 2020 08:49 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Effect was uiteindelijk een beetje het zelfde geweest denk je niet?
Waarom precies? Jij bent wel blij met deze lockdown? Mag wel langer duren wat jou betreft?quote:
Nou valt dat wel mee als dit geen gevolgen heeft voor de vaccins (en het lijkt erop dat dit geen gevolgen heeft gelukkig).quote:Op zondag 20 december 2020 08:54 schreef JosMert het volgende:
[..]
Hugotje heeft ook dan liggen slapen. Die zingt liever voor de camera bij beau kerstliederen.
2021 is nu ook definitief verloren door de nieuwe variant.
Het is het enige wat ze kunnen doen.quote:Op zondag 20 december 2020 08:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als er op deze wijze alsnog honderden of duizenden mensen die potentieel besmet zijn met de nieuwe variant (en er hoeven er maar een paar tussen te zitten) ongehinderd het land binnen kunnen komen, dan staat dat gelijk aan niets doen.
Het resultaat is dan immers hetzelfde.
Treinen niet.quote:Op zondag 20 december 2020 08:56 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zijn er geen directe treinverbinding met Londen, dus ik snap niet waar je op doelt.
Er is maar één instantie die had moeten en kunnen optreden, en die zitten in Brussel.
Laten we deze troll gewoon negeren.quote:Op zondag 20 december 2020 08:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waarom precies? Jij bent wel blij met deze lockdown? Mag wel langer duren wat jou betreft?
Eurostarquote:Op zondag 20 december 2020 08:56 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zijn er geen directe treinverbinding met Londen, dus ik snap niet waar je op doelt.
Er is maar één instantie die had moeten en kunnen optreden, en die zit in Brussel.
Er zijn wel rechtstreekse veerboot verbindingen.quote:Op zondag 20 december 2020 08:57 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Het is het enige wat ze kunnen doen.
Ok, ze hadden ook al het internationale treinverkeer kunnen platgooien.
Is niet direct naar NLquote:
Ik verwacht die maatregel vandaag wel. Het is niet dat er honderden boten onderweg zijn.quote:Op zondag 20 december 2020 08:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Treinen niet.
De veerboten echter wel.
Geeft nietquote:Op zondag 20 december 2020 09:01 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Is niet direct naar NL
En sorry, ik edite je post ipv te quoten. Die knopjes zitten kort bij elkaar mobiel
Kan je gewoon weigeren bij de grens toch?quote:Op zondag 20 december 2020 09:02 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Nederland heeft invloed op een Franse treinverbinding, ja?
De Eurostar rijdt opzich niet naar Nederland. Ze adverteren er wel mee, maar in principe is dat gewoon een trein uit België.quote:Op zondag 20 december 2020 09:04 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Kan je gewoon weigeren bij de grens toch?
Ben het verder met je eensquote:Op zondag 20 december 2020 09:04 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Geeft nietBedankt voor de sjieke PI.
Rijdt wellicht via ander land maar de verbinding is direct zonder overstappen. Je zou op zijn minst die trein kunnen weigeren.
Net als de boten.
Maar ja dan nog kunnen mensen altijd via andere landen reizen als ze naar NL willen. Ook met het vliegtuig.
Het aantal mensen dat nu besluit niet meer te gaan is denk ik te verwaarlozen. Er zullen niet veel passagiers voor de lol nu naar Nederland reizen met de huidige maatregelen.
Dus nee, ik denk niet dat het veel effect sorteert.
Dat wàs het wel. Een jaar ofwat geleden heb ik regelmatig die trein gehad en hoefde inderdaad niet over te stappen.quote:Op zondag 20 december 2020 09:07 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
De Eurostar rijdt opzich niet naar Nederland. Ze adverteren er wel mee, maar in principe is dat gewoon een trein uit België.
Okee, ik begreep dat er niet overgestapt wordt. Heb ik dan wellicht verkeerd begrepen.quote:Op zondag 20 december 2020 09:07 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
De Eurostar rijdt opzich niet naar Nederland. Ze adverteren er wel mee, maar in principe is dat gewoon een trein uit België.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |