Inderdaad.quote:Op zondag 20 december 2020 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb je nu mooi de tijd voor dan, je kan toch niets anders.
Misschien gaan ze eerste week gelijk de helft eruit gooienquote:Op zondag 20 december 2020 08:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee om dat het onzin is, 18 zijn het an begin gewezen en nu hebben over 35
metgedaan om dat ze altijd nieuwe binnen zenden
Er gaan er uit en er komen nieuwe binnen?quote:Op zondag 20 december 2020 08:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee om dat het onzin is, 18 zijn het an begin gewezen en nu hebben over 35
metgedaan om dat ze altijd nieuwe binnen zenden
Ja. En ze willen natuurlijk een minimaal aantal mensen in dat huis, anders gebeurt er te weinig.quote:Op zondag 20 december 2020 08:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Misschien gaan ze eerste week gelijk de helft eruit gooien
Een prut klus altijd, dat opruimen niet maar de rommel die dan weer weggebracht moet wordenquote:
Precies.quote:Op zondag 20 december 2020 08:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. En ze willen natuurlijk een minimaal aantal mensen in dat huis, anders gebeurt er te weinig.
ik beddoel het zullen niet de winnen de erst en weekquote:Op zondag 20 december 2020 08:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Misschien gaan ze eerste week gelijk de helft eruit gooien
Komt vast goedquote:Op zondag 20 december 2020 08:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik beddoel het zullen niet de winnen de erst en week
binnen zijn dat is dann komplette onzin,
Je weet niet waarom ze het zo doen, zal wel een reden voor zijnquote:Op zondag 20 december 2020 08:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik beddoel het zullen niet de winnen de erst en week
binnen zijn dat is dann komplette onzin,
bijna en week niet gekijktquote:Op zondag 20 december 2020 08:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Komt vast goed
Gwn genieten dat er tenminste nog een nieuwe big brother is
Ja. Opruimen (lees: door de zooi heengaan en kijken wat weg kan) doen we deel voor deel, en ook niet te lang achter elkaar.quote:Op zondag 20 december 2020 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een prut klus altijd, dat opruimen niet maar de rommel die dan weer weggebracht moet worden
Kan je dingen wel snel wegdoen of ben je ook zo iemand die toch denkt zonde om weg te gooien en het toch nog langer gaat bewarenquote:Op zondag 20 december 2020 08:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Opruimen (lees: door de zooi heengaan en kijken wat weg kan) doen we deel voor deel, en ook niet te lang achter elkaar.
Heb je zoveel dan?quote:Op zondag 20 december 2020 08:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Opruimen (lees: door de zooi heengaan en kijken wat weg kan) doen we deel voor deel, en ook niet te lang achter elkaar.
om dat ze altijd nieuwe binnen doen,somige van de ouden wollten niet over kerstquote:
Gelukkig wel.quote:Op zondag 20 december 2020 08:04 schreef Dotteke het volgende:
Het goede nieuws is dat het corona vaccin ook voor deze variant schijnt te werken
Maar dat doen de mensen toch zelf, die geven zich op en weten wat ze te wachten staat.quote:Op zondag 20 december 2020 08:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
om dat ze altijd nieuwe binnen doen,somige van de ouden wollten niet over kerst
blijven,de produktie boeit niet dat ze familie ,kinderen hebben
Ga je straks wel kijken dan?quote:Op zondag 20 december 2020 08:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
om dat ze altijd nieuwe binnen doen,somige van de ouden wollten niet over kerst
blijven,de produktie boeit niet dat ze familie ,kinderen hebben
Weet je GG, ik denk dat niet eens zo gek zou zijn.quote:Op zondag 20 december 2020 08:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
Anders is het haast onbegonnen werk, als voor elke mutatie van het virus een nieuw vaccin ontwikkeld moet worden en verspreid.
Want dan helpt alleen nog maar een complete lockdown in de vorm van compleet contactverbod met alles en iedereen.
Inderdaad, de mensen geven zichzelf op en weten wat er gaat gebeuren. Moeten zij weten toch?quote:Op zondag 20 december 2020 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat doen de mensen toch zelf, die geven zich op en weten wat ze te wachten staat.
Ja, al zij dat graag willen lekker zelf weten.quote:Op zondag 20 december 2020 08:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad, de mensen geven zichzelf op en weten wat er gaat gebeuren. Moeten zij weten toch?
Ik denk het ook niet.quote:Op zondag 20 december 2020 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je GG, ik denk dat niet eens zo gek zou zijn.
Voor de kick, voor de bekendheid. Of simpelweg om het geld.quote:Op zondag 20 december 2020 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, al zij dat graag willen lekker zelf weten.
Alhoewel ik het nooit snap waarom mensen dit doen, vooral niet als je een gezin hebt.
Zal wel bijna onmogelijk zijnquote:
Alle 3 de redenenquote:Op zondag 20 december 2020 08:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voor de kick, voor de bekendheid. Of simpelweg om het geld.
Zoveel verdienen ze niet eens geloof ik. En bekendheid, wie van al die lui die in zo rls hebben gezeten heeft er echt iets aan over gehouden?quote:Op zondag 20 december 2020 08:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voor de kick, voor de bekendheid. Of simpelweg om het geld.
En de big brother van Nederland wel straks ?quote:Op zondag 20 december 2020 08:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik heb nur betje rewind nu lopen van
gisteren avond
Nog steeds de kerst top zoveel?quote:Op zondag 20 december 2020 08:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik heb nur betje rewind nu lopen van
gisteren avond
ja en an beginn is er gezegt worden het eind is vor kerstquote:Op zondag 20 december 2020 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, al zij dat graag willen lekker zelf weten.
Alhoewel ik het nooit snap waarom mensen dit doen, vooral niet als je een gezin hebt.
Ja, of bijvoorbeeld distributie van voedsel huis-aan-huis... Dat er elke 3 dagen een standaard pakket eten/drinken voor elke voordeur in Nederland wordt afgeleverd. En dat verder niemand mag reizen.quote:Op zondag 20 december 2020 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal wel bijna onmogelijk zijn
Maar als je het van te voren aankondigt mensen genoeg voorraad in huis kunnen halen???
O nu snap ik hetquote:Op zondag 20 december 2020 08:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja en an beginn is er gezegt worden het eind is vor kerst
is er nog nietquote:Op zondag 20 december 2020 08:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En de big brother van Nederland wel straks ?
quote:Op zondag 20 december 2020 08:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, of bijvoorbeeld distributie van voedsel huis-aan-huis... Dat er elke 3 dagen een standaard pakket eten/drinken voor elke voordeur in Nederland wordt afgeleverd. En dat niemand mag reizen.
Zou dat mogelijk zijn?quote:Op zondag 20 december 2020 08:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, of bijvoorbeeld distributie van voedsel huis-aan-huis... Dat er elke 3 dagen een standaard pakket eten/drinken voor elke voordeur in Nederland wordt afgeleverd. En dat niemand mag reizen.
Dat geeft flinke consequenties natuurlijk, maar is zo wel heel effectief.
4 januari begint dat. Ga jij dat ook kijken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |