quote:Als het gaat om verschillende modellen (dus NIET verschillende uitvoeringen van het zelfde model) dan mag het
Op donderdag 23 januari 2003 12:28 schreef HansvanOchten het volgende:
ALFA, je mag toch meedere modellen inschrijven?
quote:Die sneuvelen in de voorrondes
Op donderdag 23 januari 2003 15:47 schreef dolle_hond het volgende:
het lijkt me onzinnig om de doorsnee wegvulling te nomineren
Heeft iemand een goed idee voor een vernelde voorronde om het kaf van het koren te kunnen scheiden?
Ik denk zelf aan iets met een eerste ronden op puntenwaardering, maar andere ideen zijn natuurlijk ook welkom!
quote:kijk eens in de historie van het beste sportman tournament (zie mijn sig)
Op donderdag 23 januari 2003 16:05 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Er worden best wel veel auto's ingeschrevenHeeft iemand een goed idee voor een vernelde voorronde om het kaf van het koren te kunnen scheiden?
Ik denk zelf aan iets met een eerste ronden op puntenwaardering, maar andere ideen zijn natuurlijk ook welkom!
Op dit moment (vrijdag 24 januari, 08:00) zijn er al 99 auto's ingeschreven.
Om de administratie een beetje werkbaar te houden sluit ik de inschrijving bij 128 auto's, dan zijn er totaal 7 rondes nodig.
De inschrijving zal in elk geval op zondag 26 januari om 20:00 sluiten.
quote:Ik trek dit terug...
Op vrijdag 24 januari 2003 07:59 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Dames, Heren,Op dit moment (vrijdag 24 januari, 08:00) zijn er al 99 auto's ingeschreven.
Om de administratie een beetje werkbaar te houden sluit ik de inschrijving bij 128 auto's, dan zijn er totaal 7 rondes nodig.
De inschrijving zal in elk geval op zondag 26 januari om 20:00 sluiten.
De inschrijving blijft open tot zondagavond 26 januari 20:00, de eerste ronde(s) zal in poulevorm gaan.
Wat is het?!
Wat is de bedoeling?
Wat moet je doen?!
Kan nix ervoer terug vinden?! Iemand een linkje naar weer een ander topic?!
quote:De afgelopen paar dagen konden er auto's aangedragen worden voor de Fok!ste Auto Verkiezing (soort van Embassy, maar dan voor auto's.)
Op zondag 26 januari 2003 20:23 schreef mabit het volgende:
OKE ff een vraagjeWat is het?!
Wat is de bedoeling?
Wat moet je doen?!
Kan nix ervoer terug vinden?! Iemand een linkje naar weer een ander topic?!
De inschrijving is inmiddels gesloten, en de jurering is begonnen. Zie dit topic om te stemmen.
Waarschuwing: de eerste ronde is wel even doorwerken, er doen 150 auto's mee...
(De Galaxie is een jaren '70 amerikaanse highway cruiser, de galaxy een slecht gelukte VW-sharan kloon...)
Maar goed, ik had beter de lijst bij moeten houden! En niet zulke rare auto's moeten submitten...
ik ken heel wat auto's niet, heb alleen punten gegeven aan wat ik ken
quote:Sorry, ik kende de Galaxie dus niet. Ben er van uitgegaan dat het om een spelfout ging! (er is immers ook een hele serie Peugots aangemeld...) Als je het niet al te erg vindt dan pas ik het niet meer aan omdat er al op gestemd is.
Op maandag 27 januari 2003 09:14 schreef C3La het volgende:
Rijkelijk laat: De Ford Galaxie die ik submitte, is echt een behoorlijk andere auto dan de ford Galaxy die er nu in staat...![]()
(De Galaxie is een jaren '70 amerikaanse highway cruiser, de galaxy een slecht gelukte VW-sharan kloon...)
Maar goed, ik had beter de lijst bij moeten houden! En niet zulke rare auto's moeten submitten...
Alhoewel kiezersbedrog niet ongewoon is in nederland wil ik me er toch niet aan bezondigen...
quote:Geen probleem. Ik had het eerder kunnen zien, en ik denk dat de galaxy meer stemmen zal krijgen dan de volstrekt onbekende galaxie. Die overigens wel betere motoren heeft (7.0l V8 Bigblock - die leveren ze vast niet in de galaxy)
Op maandag 27 januari 2003 10:14 schreef NT-T.BartMan het volgende:[..]
Sorry, ik kende de Galaxie dus niet. Ben er van uitgegaan dat het om een spelfout ging! (er is immers ook een hele serie Peugots aangemeld...) Als je het niet al te erg vindt dan pas ik het niet meer aan omdat er al op gestemd is.
Alhoewel kiezersbedrog niet ongewoon is in nederland wil ik me er toch niet aan bezondigen...
Zie dat er ook redelijk wordt gestemd op de door mij gesubmitte wagentjes...
Ben je ook van plan om tussendoor een stand te posten ofzo ?
Of een linkje naar het Excel sheet waar je de punten in bij houd (zoals ik eerder las)...
Houdt het voor de mensen ook wat meer levendig
quote:Het wordt per ronde beter (hoop ik, want minder auto's)
Op maandag 27 januari 2003 19:56 schreef Kreator het volgende:
Wat een hels karwei... Ik ga em straks ff invullen..
.
overigens: hels voor mij, of voor de invuller?
Ik kan op dit moment binnen 2 minuten 1 stemming verwerken (veel kassawerk gedaan, dus nummers kloppen gaat wel...)
- De racemodellen doen het relatief goed
- De alledaagse auto's wat minder
- De oudjes gaan ook niet zo hard
- De Multipla heeft 15 punten bijeen gesprokkeld, en staat daarmee op de 144e plaats
En nu dan commentaar!!!
Wat ik bij sommige modellen mis is van welk bouwjaar ze zijn....
BV oude mustang=====prachtig=====10
Nieuwe mustang=====minder======5
quote:Klopt.
Op dinsdag 28 januari 2003 00:27 schreef ThaFreak het volgende:
zoow heb mijn lijstje ook maar eens ingevuld....leuk idee!!!En nu dan commentaar!!!
Dit heb ik gedaan omdat je anders, bij wijze van spreken, wel elk model mustang kan aanmelden dat net even een ander chroomrandje of een ander spiegeltje heeft.
Overigens was dit tijdens de inschrijffase wel bespreekbaar geweest, maar ik geloof niet dat ik toen jouw naam voorbij heb zien komen?
In elk geval: een leermoment voor een eventuele herhaling over 10 jaar ofzo!
quote:Maar de nieuwste Mustang (zoals gezien op de show in Amerika)
Op dinsdag 28 januari 2003 00:27 schreef ThaFreak het volgende:
zoow heb mijn lijstje ook maar eens ingevuld....leuk idee!!!En nu dan commentaar!!!
Er hebben tot nu toe 23 mensen gestemd.
Er zijn nu 2 auto's met meer dan 100 punten
Er kan nog meer bij!
quote:leermoment????
Op dinsdag 28 januari 2003 12:45 schreef NT-T.BartMan het volgende:[..]
In elk geval: een leermoment voor een eventuele herhaling over 10 jaar ofzo!
quote:tja...
Op dinsdag 28 januari 2003 22:35 schreef Shivo het volgende:
Tis een heel lijstje wat je moet doorwerken. Mijn Donkervoort doet het aardig maar legt het voorlopig af tegen de Aston Martin Vanguish. Ik vind dat wat dat betreft de poules af en toe best ongelijk zijn ingedeeld, in poule 16 bv. zie ik een bentley, aston martin, chevrolet camaro en een donkervoort, die ik persoonlijk allemaal wel 10 punten zou willen geven, terwijl poule 18 met onder andere de renault 16 en de fiat 500/600 weer geen auto zit die ik punten waard vindt. Maar goed, kritiek van de zijlijn is makkelijk natuurlijk. Wat ik dan ook nog even kwijt wil is dat ik vind dat er teveel alfa's zijn ingedeeld, is het niet een idee om het aantal in te schrijven auto's de volgende keer te beperken tot 1 of 2 per persoon?
Het is mijn eerste tournament, ik had van te voren een aantal regels en restricties bedacht en de rest is gaandeweg ontstaan.
Als die Alfa's zijn toch écht verschillende auto's. Er is inderdaad iemand geweest die een hele zooi van die dingen ingeschreven heeft, maar hij was niet de enige die met Alfa kwam, waarschijnlijk was een groot deel tóch wel op de lijst gekomen.
Die poule-indeling is 'random' (voor zover Excel 'random' kan zijn) tot stand gekomen. Tijdens de inschrijving is nog ter sprake gekomen of de auto's op klasse moesten worden ingedeeld, maar uit die discussie is uiteindelijk gekomen 'alle auto's even veel kans'. Vandaar.
quote:Ondanks mijn rap vorderende leeftijd leer ik nog regelmatig dingen bij. Niet alles vervaagt nog in de grijze waas van de ouderdom
Op dinsdag 28 januari 2003 23:34 schreef ThaFreak het volgende:[..]
leermoment????
quote:Tja vind je het gek dat de racemodellen goed gaan... Iedereen wil daar in rijden, maar er zijn ook veel te veel van ingedeeld.
Op maandag 27 januari 2003 21:55 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]- De racemodellen doen het relatief goed
- De alledaagse auto's wat minder
- De oudjes gaan ook niet zo hard[..]
Het lijkt haast of de inschrijving een "Wie vindt de meest obscure auto"-tournament geworden is.
Der zitten trouwens wel vreemde combi's tussen, waarom staan de jeeps/suvs niet tegenover elkaar, maar tegenover fiatjes e.d. .
Magoe, dat was mijn lijstje (Oh, en waar is de Volvo C70 Cabrio gebleven?)
quote:Ik heb alle alfa's geboycot, gare bakken
Op vrijdag 31 januari 2003 10:58 schreef Vanquish het volgende:
Wat zitten er veel Alfa's tussen...
Beetje overkill aan Alfa's
Wel makkelijker deze ronde, bij de vorige waren er soms 2 in een poule die je eigenlijk heel veel punten wilde geven, en in een andere poule geeneen...
Hoop trouwens dat de Mazda RX8 ver komt, wat is dat een gave wagen zeg
quote:De combi's zijn random samengesteld (voor zover Excel random kan zijn) om te voorkomen dat mensen gaan zeiken over de combi's. Bij deze afknijpen dus.
Op vrijdag 31 januari 2003 10:49 schreef blieblie het volgende:
mijn mening over de lijst:Der zitten trouwens wel vreemde combi's tussen, waarom staan de jeeps/suvs niet tegenover elkaar, maar tegenover fiatjes e.d. .
Magoe, dat was mijn lijstje (Oh, en waar is de Volvo C70 Cabrio gebleven?)
De Volvo C70 Cabrio heeft in de eerste ronde niet genoeg stemmen gekregen om door te mogen naar de tweede ronde, zie dit overzicht van de eerste ronde
quote:In de eerste ronde waren er 150 auto's, een beetje veel voor een een-op-een ronde. Met de puntenbeoordeling wilde ik bereiken dat de auto's met de meeste kans doorgingen naar de tweede ronde.
Op vrijdag 31 januari 2003 10:58 schreef Vanquish het volgende:
Wat zitten er veel Alfa's tussen...
Beetje overkill aan Alfa's
Wel makkelijker deze ronde, bij de vorige waren er soms 2 in een poule die je eigenlijk heel veel punten wilde geven, en in een andere poule geeneen...
Hoop trouwens dat de Mazda RX8 ver komt, wat is dat een gave wagen zeg
De samenstelling van de poules was random (voor zover Excel random kan zijn) en was niet altijd even gelukkig. Maar goed, nu heb ík het tenminste niet gedaan maar Ome Bill Gaatjes.
Had de RS6 tegen de E-Type gezet en de Hummer tegen de Landcruiser
.
Wassut veeeeeeel makkelijker geweest
.
quote:Ik onder andere... RS6 is GOD!
Op woensdag 5 februari 2003 21:32 schreef Vanquish het volgende:
Shit de RX8 niet door
Welke lampies hebben allemaal op die lame RS6 gestemd?
(Uhm... Na de AM Vanquish natuurlijk, daar kan niks tegenop
)
quote:Dat is het risico van deze manier van toernooien maken.
Op woensdag 5 februari 2003 23:45 schreef blieblie het volgende:
Godnonde!!
Der zitten heel irri tussen.
Bijv. De GT40 against de Murcielago
of de Hummer against E-typeHad de RS6 tegen de E-Type gezet en de Hummer tegen de Landcruiser
.
Wassut veeeeeeel makkelijker geweest
.
Het is net als met bekervoetbal.
Als Ajax in de eerste ronde verliest van PSV, en Telstar wint van een amateurclub, wil dat niet zeggen dat Telstar beter is dan Ajax
Klagen over de volgorde van de loting kan wat mij betreft bij Ome Bill Gaatjes van de firma MicroSnot. Die hebben Excel gemaakt met een semi-random functie.
En als er iemand iets te zeuren heeft, dan ben ik dat: mijn favoriet heeft de VOORRONDE niet eens gehaald...
quote:Hier had het * je kunnen redden, eentje stemmen (1 punt) andere sterretje (2 punten)
Op donderdag 6 februari 2003 18:37 schreef mvt het volgende:
Erg kut van ronde 3 F40 vs McLaren F1. Bij deze heb ik echt "welke vind ik echt het beste" bij andere heb ik meer "welke is het minst kut"
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 18:54 schreef WasQ het volgende:
Ford MustangMaserati 3200
Ferrari F50
Ferrari 288
Aston Martin Vanquish
Lamborghini Miura
Alfa Brera
McLaren F1
Ferrari Enzo
Ferrari 360
Porsche 911 GT3
Chevrolet Corvette
Jaguar E-type
Lamborghini Diablo
Lamborghini Murciélago
quote:dan nog moet je de ene verkiezen boven de andere, iets wat ik eigenlijk niet kan bij F1 vs F40
Op donderdag 6 februari 2003 22:06 schreef NT-T.BartMan het volgende:[..]
Hier had het * je kunnen redden, eentje stemmen (1 punt) andere sterretje (2 punten)
quote:Je kan ze ook allebei niet stemmen
Op donderdag 6 februari 2003 22:18 schreef mvt het volgende:[..]
dan nog moet je de ene verkiezen boven de andere, iets wat ik eigenlijk niet kan bij F1 vs F40
Wat een verschrikkelijke auto's zijn dat. ![]()
Ik vind het echt zonde dat de "gewone" auto er niet meer bij zit.
Alleen al voor het geluid kun je me wakker maken
_o_(3)
_TK(3)
-_Tommy_-(3)
Aarschbaard(3)
Archie(1) (2) (3)
blieblie(2) (3)
BoJo(1)
C3La(1)
dolle_hond(1) (3)
Don_Tom(1) (2)
El_Diablo(1) (2) (3)
FlyDude(1)
Gabberhead(1) (2) (3)
GizartFRL(2) (3)
hamimandirali(1) (2) (3)
HansvanOchten(1)
j22flyingdownwind(1) (2) (3)
JSR(2) (3)
Kleibintje(3)
knep(3)
Kreator(1) (2) (3)
LordAnger(1) (2) (3)
LordLynx(1) (2) (3)
Mike(2)
mr._T-rex(1)
mvt(2) (3)
Nitroglycerine(2)
pr0f(1) (2) (3)
Public Enemy(2) (3)
punchdrunk(3)
Quasar_de_Duif(1) (2) (3)
rafro(1) (2) (3)
RaTz(3)
Rieuwert(3)
rishi120(2)
Shivo(1) (2) (3)
speadfreakssj(2)
Steve-o(3)
stienus5gtturbo(1) (2) (3)
Stranger(2)
Subhuman(2) (3)
sweek(2) (3)
ThaFreak(1) (2) (3)
The_Alpinist(1)
TomK(2) (3)
Tommie84(3)
Vanquish(1) (2) (3)
WaSTeil(3)
XL(1) (2) (3)
ZORdAC(1) (2)
quote:Zonder op de zaken te willen vooruitlopen: je zal een behoorlijk wonder nodig hebben... Zal ik je mijn rekeningnummer mailen?
Op donderdag 20 februari 2003 22:36 schreef Rieuwert het volgende:
De Viper staat al even in de gevarenzone, ik vrees dat 'ie er nu definitief uitgaat
quote:de verbeterde kwartfinale
Op zaterdag 22 februari 2003 16:59 schreef LordAnger het volgende:
Staat-ie er nou al? Ik kan alleen die 4th final vinden met die Esprit erinof ligt 't nou ECHT aan mij?
quote:Er zijn personen die ijzerenheinig nog auto's proberen in te schrijven, lezen valt dus blijkbaar niet mee.
Op woensdag 26 februari 2003 20:10 schreef Kreator het volgende:
Kwartfinale op slot doen of gewoon open laten?
Als je even niets te doen hebt, dan zou je alle voorgaande rondes kunnen sluiten.
Dat zijn:
Fok!ste Auto Tournament - Inchrijving geopend!
Fok!ste Auto Tournament - 2e ronde
Fok!ste Auto Tournament - 3e ronde
Fok!ste Auto Tournament - 8ste finale
en
Fok!ste Auto Tournament - 4t finale - overnieuw!
De hier niet genoemde rondes zijn al dicht
quote:Stemmen van mensen die aan alle rondes hebben meegedaan teller zwaarder, meen ik.
Op woensdag 26 februari 2003 20:37 schreef mvt het volgende:
Hoe kan het zijn dat de McLaren wint met 48stemmen, er zijn niet eens 40 stemmen uitgebracht.
quote:is dat ergens uitgelegd??
Op woensdag 26 februari 2003 20:38 schreef Kreator het volgende:[..]
Stemmen van mensen die aan alle rondes hebben meegedaan teller zwaarder, meen ik.
quote:Ik heb het ergens zien staan ja.
Op woensdag 26 februari 2003 20:51 schreef mvt het volgende:[..]
is dat ergens uitgelegd??
Is anders wel heel erg lullig voor mensen die hem wel eens vergeten zijn in te vullen
Want er zijn er natuurlijk verscheidene en niet allemaal even mooi.
quote:Ook grappig om te zien dat "mijn" mclaren zo ver is gekomen terwijl die in eerste instantie afgekeurt werdt omdat iemand dacht dat een mclaren F1 geen straatauto was
Hoe kan het zijn dat de McLaren wint met 48stemmen, er zijn niet eens 40 stemmen uitgebracht.
quote:Lees maar even terug.
Op woensdag 26 februari 2003 21:17 schreef jacco het volgende:
om wat voor een ford mustan gaat het eigenlijk?Want er zijn er natuurlijk verscheidene en niet allemaal even mooi.
quote:Mensen die in de eerste 3 rondes al gestemd hebben tellen dubbel in de finalerondes (zie eerste bericht per ronde)
quote:ja, dat is uitgelegd.
Op woensdag 26 februari 2003 20:51 schreef mvt het volgende:[..]
is dat ergens uitgelegd??
Is anders wel heel erg lullig voor mensen die hem wel eens vergeten zijn in te vullen
De motivatie:
In de eerste drie rondes was het vrij veel werk om in te vullen (de eerste ronde kende, uit mijn hoofd, 150 auto's...). De finalerondes zijn minder werk en trekken inderdaad meer mensen. Deze luie honden
minder gemotiveerde mensen tellen nu ook minder mee.
Volgens mij is het wel leuk een tournament te beginnen met auto's met een maximumprijs van laten we zeggen 40 000 euro ofzo, zodat daar redelijk normale auto's in terecht komen.
quote:Ik zal je m'n excel-sheet wel toemailen... Mag jij het weer invullen...
Op vrijdag 28 februari 2003 11:31 schreef Subhuman het volgende:
Het lijkt mij een goed idee om hierna nog een "Fok!ste Normale Auto Tournament" te organiseren. In dit tournament zijn bijna alleen maar hele obscure / dure / snelle auto's terecht gekomen omdat de meeste mensen die (vaak terecht overigens) erg mooi vinden.Volgens mij is het wel leuk een tournament te beginnen met auto's met een maximumprijs van laten we zeggen 40 000 euro ofzo, zodat daar redelijk normale auto's in terecht komen.
Over een paar dagen begint de finale van dit tournament. Stemmen in de finale is alleen opengesteld voor personen die in eerdere ronden al minimaal één keer gestemd hebben!
Als je wilt meedoen in de finale, maar nog niet eerder in dit tournament gestemd hebt, dan is de halve finale de laatste kans!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |