quote:Als het gaat om verschillende modellen (dus NIET verschillende uitvoeringen van het zelfde model) dan mag het
Op donderdag 23 januari 2003 12:28 schreef HansvanOchten het volgende:
ALFA, je mag toch meedere modellen inschrijven?
quote:Die sneuvelen in de voorrondes
Op donderdag 23 januari 2003 15:47 schreef dolle_hond het volgende:
het lijkt me onzinnig om de doorsnee wegvulling te nomineren
Heeft iemand een goed idee voor een vernelde voorronde om het kaf van het koren te kunnen scheiden?
Ik denk zelf aan iets met een eerste ronden op puntenwaardering, maar andere ideen zijn natuurlijk ook welkom!
quote:kijk eens in de historie van het beste sportman tournament (zie mijn sig)
Op donderdag 23 januari 2003 16:05 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Er worden best wel veel auto's ingeschrevenHeeft iemand een goed idee voor een vernelde voorronde om het kaf van het koren te kunnen scheiden?
Ik denk zelf aan iets met een eerste ronden op puntenwaardering, maar andere ideen zijn natuurlijk ook welkom!
Op dit moment (vrijdag 24 januari, 08:00) zijn er al 99 auto's ingeschreven.
Om de administratie een beetje werkbaar te houden sluit ik de inschrijving bij 128 auto's, dan zijn er totaal 7 rondes nodig.
De inschrijving zal in elk geval op zondag 26 januari om 20:00 sluiten.
quote:Ik trek dit terug...
Op vrijdag 24 januari 2003 07:59 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Dames, Heren,Op dit moment (vrijdag 24 januari, 08:00) zijn er al 99 auto's ingeschreven.
Om de administratie een beetje werkbaar te houden sluit ik de inschrijving bij 128 auto's, dan zijn er totaal 7 rondes nodig.
De inschrijving zal in elk geval op zondag 26 januari om 20:00 sluiten.
De inschrijving blijft open tot zondagavond 26 januari 20:00, de eerste ronde(s) zal in poulevorm gaan.
Wat is het?!
Wat is de bedoeling?
Wat moet je doen?!
Kan nix ervoer terug vinden?! Iemand een linkje naar weer een ander topic?!
quote:De afgelopen paar dagen konden er auto's aangedragen worden voor de Fok!ste Auto Verkiezing (soort van Embassy, maar dan voor auto's.)
Op zondag 26 januari 2003 20:23 schreef mabit het volgende:
OKE ff een vraagjeWat is het?!
Wat is de bedoeling?
Wat moet je doen?!
Kan nix ervoer terug vinden?! Iemand een linkje naar weer een ander topic?!
De inschrijving is inmiddels gesloten, en de jurering is begonnen. Zie dit topic om te stemmen.
Waarschuwing: de eerste ronde is wel even doorwerken, er doen 150 auto's mee...
(De Galaxie is een jaren '70 amerikaanse highway cruiser, de galaxy een slecht gelukte VW-sharan kloon...)
Maar goed, ik had beter de lijst bij moeten houden! En niet zulke rare auto's moeten submitten...
ik ken heel wat auto's niet, heb alleen punten gegeven aan wat ik ken
quote:Sorry, ik kende de Galaxie dus niet. Ben er van uitgegaan dat het om een spelfout ging! (er is immers ook een hele serie Peugots aangemeld...) Als je het niet al te erg vindt dan pas ik het niet meer aan omdat er al op gestemd is.
Op maandag 27 januari 2003 09:14 schreef C3La het volgende:
Rijkelijk laat: De Ford Galaxie die ik submitte, is echt een behoorlijk andere auto dan de ford Galaxy die er nu in staat...![]()
(De Galaxie is een jaren '70 amerikaanse highway cruiser, de galaxy een slecht gelukte VW-sharan kloon...)
Maar goed, ik had beter de lijst bij moeten houden! En niet zulke rare auto's moeten submitten...
Alhoewel kiezersbedrog niet ongewoon is in nederland wil ik me er toch niet aan bezondigen...
quote:Geen probleem. Ik had het eerder kunnen zien, en ik denk dat de galaxy meer stemmen zal krijgen dan de volstrekt onbekende galaxie. Die overigens wel betere motoren heeft (7.0l V8 Bigblock - die leveren ze vast niet in de galaxy)
Op maandag 27 januari 2003 10:14 schreef NT-T.BartMan het volgende:[..]
Sorry, ik kende de Galaxie dus niet. Ben er van uitgegaan dat het om een spelfout ging! (er is immers ook een hele serie Peugots aangemeld...) Als je het niet al te erg vindt dan pas ik het niet meer aan omdat er al op gestemd is.
Alhoewel kiezersbedrog niet ongewoon is in nederland wil ik me er toch niet aan bezondigen...
Zie dat er ook redelijk wordt gestemd op de door mij gesubmitte wagentjes...
Ben je ook van plan om tussendoor een stand te posten ofzo ?
Of een linkje naar het Excel sheet waar je de punten in bij houd (zoals ik eerder las)...
Houdt het voor de mensen ook wat meer levendig
quote:Het wordt per ronde beter (hoop ik, want minder auto's)
Op maandag 27 januari 2003 19:56 schreef Kreator het volgende:
Wat een hels karwei... Ik ga em straks ff invullen..
.
overigens: hels voor mij, of voor de invuller?
Ik kan op dit moment binnen 2 minuten 1 stemming verwerken (veel kassawerk gedaan, dus nummers kloppen gaat wel...)
- De racemodellen doen het relatief goed
- De alledaagse auto's wat minder
- De oudjes gaan ook niet zo hard
- De Multipla heeft 15 punten bijeen gesprokkeld, en staat daarmee op de 144e plaats
En nu dan commentaar!!!
Wat ik bij sommige modellen mis is van welk bouwjaar ze zijn....
BV oude mustang=====prachtig=====10
Nieuwe mustang=====minder======5
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |