Tof nummer, maar live toch echt wel matig hoor. En Kate Ryan is al jarenlang in de diehard fan community (en dat zijn degenen die stemmen) een enorme favoriet.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:40 schreef molloot200 het volgende:
Ik had eerlijk gezegd Sennek voor België verwacht
Was wel echt belachelijk dat die niet doorging naar de finale. Vond Paper ook leuk van IJslandquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:39 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik eet m'n schoen op als het niet 'Hear Them Calling' wordt.
Ik hou je eraanquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die is echt heel obvious jaIk eet mijn kerstboom op als het toch een andere is
Ja dat was echt een shock toenquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was wel echt belachelijk dat die niet doorging naar de finale. Vond Paper ook leuk van IJsland
Dance Alone van Macedonië was live ook één bak matigheid en zat er ook tussenquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tof nummer, maar live toch echt wel matig hoor. En Kate Ryan is al jarenlang in de diehard fan community (en dat zijn degenen die stemmen) een enorme favoriet.
Hm, ja, kloptquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dance Alone van Macedonië was live ook één bak matigheid en zat er ook tussenHad daar echt liever Dona gehad
Ja, daar had ik ook op gestemd. Maar niet recent genoeg waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:42 schreef Arth_NL het volgende:
Tsjechië![]()
![]()
Maar had liever Kabát gehad.
Kabat was wel een lekkere bak teringherriequote:Op zaterdag 19 december 2020 22:42 schreef Arth_NL het volgende:
Tsjechië![]()
![]()
Maar had liever Kabát gehad.
Jaquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:44 schreef sportfreak het volgende:
Deze van Kate blijft toch één van mijn favoriete Franstalige platen
Origineel is inderdaad een pareltjequote:Op zaterdag 19 december 2020 22:44 schreef sportfreak het volgende:
Deze van Kate blijft toch één van mijn favoriete Franstalige platen
Playing With Numbersquote:
Ja! 2015 - Molly Sterling - Playing With Numbersquote:
Ik wil ook nog Albanië met Hersiquote:
Ik ben blij dat Nederland al geweest is, anders zat ik helemaal in de stress, want ze kunnen ons toch niet vergeten?quote:
Oh, geen Dustin the Turkey?quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja! 2015 - Molly Sterling - Playing With Numbers
Verona zat erinquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:46 schreef skysherrif het volgende:
Is Estland al geweest, of kan Carousel nogsteeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |