En we hebben een winnaar. Dat dit niet doorging is echt niet te begrijpen.quote:
begon toen denk ik met die skrillex versie van aviciiquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:23 schreef Guanabana het volgende:
Dubstep was echt misschien wel de kortste muziektrend ooit, langer dan een jaar heeft het volgens mij niet geduurd.![]()
Ik denk wel iets langer, maar mainstream was het binnen drie jaar wel klaar geloof ikquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:23 schreef Guanabana het volgende:
Dubstep was echt misschien wel de kortste muziektrend ooit, langer dan een jaar heeft het volgens mij niet geduurd.![]()
Eens. Zou ook nog wel kunnen leven met Rokoquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:24 schreef Aoibhin het volgende:
Ik snap de keuze, maar had zelf denk ik liever Mizerja
Had van mij ook zeker naar de finale gemogenquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En we hebben een winnaar. Dat dit niet doorging is echt niet te begrijpen.
Haha Roko, die klonk oprecht nog best goed bij EIC toenquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:24 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Eens. Zou ook nog wel kunnen leven met Roko
Vrij saai nummer, nogal dertien in een dozijnquote:
Ik snap je wel hoorquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:26 schreef Sableheart het volgende:
Sorry dat ik een beetje stil ben vanavond. Als ik al deze halve finalisten zie, heb ik bij de meeste toch echt het gevoel dat het terecht was dat ze de finale niet haalden. Maar omdat het de 'beste' non qualifiers zijn, zit er ook niet veel echt slechts bij. En dus is vrijwel alles, op een paar uitzonderingen na, vergeetbare middelmaat waar eigenlijk niet veel over te zeggen valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |