Dan staat het verkeerd omschreven met "met de GGD wordt gekeken om wie het gaat,".quote:Op zondag 20 december 2020 01:59 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Eens.
Misschien gaat het erom of diegene het via via heeft opgelopen of dat het ook hier spontaan gemuteerd is?
Hmm...quote:Op zondag 20 december 2020 02:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan staat het verkeerd omschreven met "met de GGD wordt gekeken om wie het gaat,".
Zou niet heel verrassend zijn als er nog een foutje wordt gemaakt
V Dissel heeft wel meer gezegd.quote:Op zondag 20 december 2020 01:54 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Zelfs V Dissel zei tijdens de laatste briefing nog dat herbesmettingen zeldzaam zijn en vaker voorkomen bij mensen die al last hebben van hun immuunsysteem.
Maar wel een link met Chinahet VK!quote:Op zondag 20 december 2020 02:04 schreef Tijn het volgende:
De GGD kennende zullen ze wel concluderen dat deze persoon het gemuteerde virus thuis heeft opgelopen
Ik denk dat het heel simpel is. Die bemonstering heeft een primair doel, namelijk kijken of iemand corona heeft. Daarna gaan die stalen vaak de wetenschap in. Kijken welke varianten gaan er rond en zo. Dat kan prima met anonieme stalen. Nu dat dit is ontdekt met een staal dat voor de wetenschap anoniem is, moet men terug naar de GGD om er een naam bij te krijgen.quote:Op zondag 20 december 2020 02:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan staat het verkeerd omschreven met "met de GGD wordt gekeken om wie het gaat,".
Zou niet heel verrassend zijn als er nog een foutje wordt gemaakt
Ja leuk allemaal, maar nog geen bron gezien dat herbesmettingen een veel voorkomend iets isquote:Op zondag 20 december 2020 02:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
V Dissel heeft wel meer gezegd.
Persoon X is de projectnaarm. Niemand weet wie het is, maar hij is levensgevaarlijk!quote:Op zondag 20 december 2020 02:04 schreef Tijn het volgende:
De GGD kennende zullen ze wel concluderen dat deze persoon het gemuteerde virus thuis heeft opgelopen
Waarschijnlijk te veel geskyped met het VK, krijg je dat soort dingen...quote:Op zondag 20 december 2020 02:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar wel een link met Chinahet VK!
Tot voor kort was het een vrij zeldzaam iets in ieder geval.quote:Op zondag 20 december 2020 02:08 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ja leuk allemaal, maar nog geen bron gezien dat herbesmettingen een veel voorkomend iets is
En dat zijn waarschijnlijk steekproeven?quote:Op zondag 20 december 2020 02:08 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel simpel is. Die bemonstering heeft een primair doel, namelijk kijken of iemand corona heeft. Daarna gaan die stalen vaak de wetenschap in. Kijken welke varianten gaan er rond en zo. Dat kan prima met anonieme stalen. Nu dat dit is ontdekt met een staal dat voor de wetenschap anoniem is, moet men terug naar de GGD om er een naam bij te krijgen.
Dat zou niet moeten mogen. Dan is het namelijk niet meer anoniem. Dat heeft privacy technisch nogal wat gevolgen.quote:Op zondag 20 december 2020 02:08 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel simpel is. Die bemonstering heeft een primair doel, namelijk kijken of iemand corona heeft. Daarna gaan die stalen vaak de wetenschap in. Kijken welke varianten gaan er rond en zo. Dat kan prima met anonieme stalen. Nu dat dit is ontdekt met een staal dat voor de wetenschap anoniem is, moet men terug naar de GGD om er een naam bij te krijgen.
Daar ga ik wel van uit, maar zo diep zit in niet in de materie.quote:Op zondag 20 december 2020 02:11 schreef Mammietje het volgende:
[..]
En dat zijn waarschijnlijk steekproeven?
Dat zou kunnen, maar lijkt me in een pandemie niet direct de beste aanpak. Als je snel wil geschakelen moet alle data helder en snel beschikbaar zijn. Blijkbaar is het dermate moeilijk te achterhalen wie die persoon is dat men het moet vermelden op de website van de Rijksoverheid.quote:Op zondag 20 december 2020 02:08 schreef maan_man het volgende:
[..]
Die zijn nu hun staaltjes van december aan het bekijken.quote:Op zondag 20 december 2020 02:13 schreef Tijn het volgende:
Zijn er andere landen die ook het vliegverkeer met het VK hebben stopgezet? Ik vind het zo raar dat Nederland dit opeens midden in de nacht bekend maakt.
Dat vind ik dus helemaal niet raar. Je moet dat plotsklaps doen, anders krijg je wat vannacht gaande was op de Londense stations.quote:Op zondag 20 december 2020 02:13 schreef Tijn het volgende:
Zijn er andere landen die ook het vliegverkeer met het VK hebben stopgezet? Ik vind het zo raar dat Nederland dit opeens midden in de nacht bekend maakt.
Jij wil Aleid Wolfsen live op TV zien ontploffen?quote:Op zondag 20 december 2020 02:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar lijkt me in een pandemie niet direct de beste aanpak. Als je snel wil geschakelen moet alle data helder en snel beschikbaar zijn. Blijkbaar is het dermate moeilijk te achterhalen wie die persoon is dat men het moet vermelden op de website van de Rijksoverheid.
Laat ons ook een keer 'hard ingrijpen'! We laten even zien dat we het toch wél kunnen.quote:Op zondag 20 december 2020 02:13 schreef Tijn het volgende:
Ik denk dat de andere landen op zondag of maandag een besluit nemen, maar Nederland heeft waarschijnlijk meer informatie vanwege de nauwe relaties.quote:Op zondag 20 december 2020 02:13 schreef Tijn het volgende:
Er zijn diverse studies die allen samen; geen uitsluitsel noch houvast geven.quote:Op zondag 20 december 2020 01:51 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Bron graag voor deze bewering? Zelfs voor mensen die het virus op een natuurlijke manier doormaken blijven de anti-stoffen vaak langer in het lichaam.
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)besmetting~a56e1750/
Het is anoniem, of het is dat niet. Na een onderzoek van een anoniem monster de persoon erbij gaan zoeken heeft dan ook geen enkel nut. Had dan direct de naam op het monster gezet.quote:Op zondag 20 december 2020 02:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat zou niet moeten mogen. Dan is het namelijk niet meer anoniem. Dat heeft privacy technisch nogal wat gevolgen.
kan voor de wetenschap alsnog anoniem zijn. Na onderzoek kan contact worden opgenomen met de GGD. GGD weer natuurlijk wel van wie staal 1200678 is. Vragen als hoe de infectie tot stand kwam en of gerelateerde gevallen bekend zijn? Zijn vragen die natuurlijk prima passen in een BCO.quote:Op zondag 20 december 2020 02:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat zou niet moeten mogen. Dan is het namelijk niet meer anoniem. Dat heeft privacy technisch nogal wat gevolgen.
Dat heb je heel goed opgemerkt.quote:Op zondag 20 december 2020 01:52 schreef Jojoke het volgende:
Ik heb het gevoel dat het RIVM een bijzonder nauwe relatie heeft met de Britten. Als Johnson iets aankondigt dan volgt Rutte met iets soortgelijks een paar dagen later en vice versa. Het kabinet is de laatste tijd meer naar de Duitsers gaan kijken, maar het RIVM is erg Brits georiënteerd. Als er iets aan de hand is bij de Britten, dan is het RIVM ook één van de eersten die het weet denk ik. Het advies van het RIVM om het vliegverkeer plat te leggen is niet voor niets.
Klopt, nog minder is er aanleiding om hier compleet random een periode van 6 maanden als vaststaand feit te noemen.quote:Op zondag 20 december 2020 02:20 schreef Vallon het volgende:
Er zijn diverse studies die allen samen; geen uitsluitsel noch houvast geven.
En dat is niet om negatief te doen. Er is geen onderbouwde aanleiding te stellen dat gevaccineerden langdurig beschermd zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |