SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
User onder de plak gespotquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ziggo Go loopt weer eens vies achter
https://www.hookers.nl/fo(...)rnhem-priveontvangstquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Staat ze op hookers? Ik vraag dit voor een vriend.
Oh, lekker dan.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
WOEST.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom heeft Zjak het niet over de cavia's van Mani?
Dit kreeg je verrassend snel voor elkaarquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
https://www.hookers.nl/fo(...)rnhem-priveontvangst
Waarom kijk je niet gewoon via de Mediabox?quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Erg jammer.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV 2x gescoord omdat RKC een midget op doel heeft
Zjak geen geen FUCK om cavia's.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom heeft Zjak het niet over de cavia's van Mani?
Goenavund Mexicanoquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammerquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik was er al hoorquote:
Ik lees heel veel positieve reacties, dat heeft mij doen besluiten eens af te spreken.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Okéquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik lees heel veel positieve reacties, dat heeft mij doen besluiten eens af te spreken.
im vond het een vieze boel daar , het hele huis stinkt maar de kattenbak .
mij zie je daar niet meer.
pijpen was redelijk maar ik vond het een echte smeerboel.
zeker geen herhalingsgevaar.
Ik las ook vooral mee.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan was je me nog niet opgevallen
Zo danquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:18 schreef Mani89 het volgende:
Leuk voor die autistische zoon dat je moer elke dag mannen over de vloer krijgt om mee te neuken.
Ho ho, alleen pijpenquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:18 schreef Mani89 het volgende:
Leuk voor die autistische zoon dat je moer elke dag mannen over de vloer krijgt om mee te neuken.
Er was ook iemand die een konijn postte. Je hebt concurrentie.quote:
"Ik was al eens eerder bij Mina geweest in Arnhem.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik lees heel veel positieve reacties, dat heeft mij doen besluiten eens af te spreken.
im vond het een vieze boel daar , het hele huis stinkt maar de kattenbak .
mij zie je daar niet meer.
pijpen was redelijk maar ik vond het een echte smeerboel.
zeker geen herhalingsgevaar.
Ze zuigt alleen staat erquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:18 schreef Mani89 het volgende:
Konijnen zijn geen concurrentie.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Er was ook iemand die een konijn postte. Je hebt concurrentie.
Die gaat over een paar jaar een aanslag plegen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:18 schreef Mani89 het volgende:
Lockdown doet iets met mensenquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanwaar deze bovenmatige interesse in een sekswerker van vele users hier?
Moeder van yatsquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanwaar deze bovenmatige interesse in een sekswerker van vele users hier?
Pics van die dames?quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
"Ik was al eens eerder bij Mina geweest in Arnhem.
Leuke vrouw, pijpt héérlijk en lekker goedkoop.
Maar vandaag was er een verrassende andere optie:
Een trio met Mina en Foxxy Angel...
Omdat ik nogal onregelmatige werktijden heb was het tot nu toe nog niet gelukt om een 2e afspraak met Mina te maken.
Vandaag toevallig vrij en toen ik deze advertentie zag dat ze samen een trio aanboden direct gebeld.
Ik heb gekozen voor een (vluggertje) duo pijpdate 80 euro.
Je kan dan ook nog intiem met Foxxy als je dat wilt.
Ik heb me alleen laten pijpen en dat gebeurde om en om afgewisseld met tongzoenen om en om. Bij Foxxy mag je niet in de mond klaarkomen maar bij Mina wel. Dus héérlijk klaargekomen in Mina's mondje en ze slikte het netjes door! Mina en Foxxy pijpen beiden heerlijk waarbij Foxxy deepthroath. Al met al een heerlijke ervaring met 2 fijne ervaren vrouwen. Naar eigen zeggen blijven ze dit samen zoveel mogelijk donderdags doen. Verder blijft Mina solo ontvangen.
Eén ding: je moet in een flat 4 hg zijn en er is geen lift.
Eenmaal boven is er nog een trap naar de slaapkamer.
De prijzen voor dit trio, 80 euro vluggertje (mijn keuze).
En 150 euro voor een half uur.
Herhalingsgevaar? 100%"
Bomgordels vast!quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gaat over een paar jaar een aanslag plegen.
Gelukkig wel een overwinning van Kurz hier.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nog een leg en ik ga eindelijk stijgen in het voorspelspel
BOOOOORING BOOOOORING TABLESquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:21 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind het toch maar wat matig zo zonder publiek
Tegen Levante hebben ze het altijd lastig. Vorig seizoen ook niet van gewonnen. Club die uitstekend is in de grote ruimtes theoretisch. En Real Sociedad heeft al geen pot meer gewonnen sinds de blessures met Oyarzabal en Silva begonnen .Hebben de 9 dagen pauze na Atlético-thuis dinsdag hard nodig.quote:
Brr, nee dank jequote:Op zaterdag 19 december 2020 20:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
https://www.google.nl/url(...)FuKswqORd8qy7SLNNNFz
Bah.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die zit ook op omakutjes.nlquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
Sow, niet verkeerd!!!quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zou haar nog niet eens met een stok willen aanrakenquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Daar zou je geld voor moeten toekrijgen.
waarom nietquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:24 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zou haar nog niet eens met een stok willen aanraken
Straks even kijken hoe Sevilla zich weer somehow naar 3 punten voetbalt.quote:
Ja, en doe yats de groeten als je 'm ziet.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:25 schreef Mani89 het volgende:
Zal ik een keer langsgaan jongens? Dan laat ik weten of het het waard is.
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/lockdown_6612207
Nee Overmars en Ten Hag zullen wel vertrekken deze zomer en dan krijgen we Danny Blind als TD en Heitinga als trainer.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Terug naar Ajax ermee
Ganiegebeure weet ik ook wel
'Nichekraker'.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:28 schreef El-Stinho het volgende:
Maandagavond de nichekraker Clemens v Kurz.
Het ultieme doembeeldquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee Overmars en Ten Hag zullen wel vertrekken deze zomer en dan krijgen we Danny Blind als TD en Heitinga als trainer.
Dan ga ik maar tafeltennis volgen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het ultieme doembeeld
Kan ik me wel volledig focussen op darts
Brrrrrrquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee Overmars en Ten Hag zullen wel vertrekken deze zomer en dan krijgen we Danny Blind als TD en Heitinga als trainer.
Bandwagonclash kan ook een synoniem zijn, maar Clemens en Kurz behoren tot de wat obscuurdere bandwagons dus daarom nichekraker.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
'Nichekraker'.
Mooi woord wel. Die schrijf ik op voor vaker gebruik.
Wacka Wacka.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gaan ze ook knielen op het podium?
Dan zit je denk ik vrijwillig naar Arno Vermeulen te luisterenquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ga ik maar tafeltennis volgen.
Venlo kan er helemaal geen klote van. Het kan niet meer.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Herhalingsgevaar? 0%quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Venlo kan er helemaal geen klote van. Het kan niet meer.
Tafeltennis volgen is geen fuck aan.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ga ik maar tafeltennis volgen.
Smakelijkquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:31 schreef El-Stinho het volgende:
Even Grand Prestige en jips pakken.
Misschien heeft hij daar wel verstand van.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan zit je denk ik vrijwillig naar Arno Vermeulen te luisteren
Poepzor is er nietquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel BLACKED memes zometeen?
Dat kanquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij daar wel verstand van.
Uitstekende keuze.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:31 schreef El-Stinho het volgende:
Even Grand Prestige en jips pakken.
Ik kijk geen RTL, wat zien jullie?quote:
Ik ben tegen racisme.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel BLACKED memes zometeen?
Ohja het zelf doen is leuker.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tafeltennis volgen is geen fuck aan.
Enkel Chinezen en altijd hetzelfde type spel (service, schuiven, backhand opening en vervolgens forehand naar elkaar overspinnen). Zonder Chinezen die te goed waren was het wss vrij populair geweest.
Een kleine compilatie met likjes van Hamilton met een lollig muziekje eronderquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk geen RTL, wat zien jullie?
Doen we niet aanquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:34 schreef Szura het volgende:
Wie kan deze openen/hier plaatsen?
https://www.vi.nl/pro/ana(...)r-flaters-ontsnappen
@Calandquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:34 schreef Szura het volgende:
Je ziet er doorgaans geen moer van.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tafeltennis volgen is geen fuck aan.
Je mag artikel gewoon sharen hoor ouwe reus. Zit gewoon een optie aan. Zie 'share' in de link hieronerquote:
Is VERBOTEN.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:34 schreef Szura het volgende:
zou me wel lukken:Pquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:26 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jij mag in plaats van mij, kun je 2x!
Het integrale artikel hier plaatsen bedoel je?quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je mag artikel gewoon sharen hoor ouwe reus. Zit gewoon een optie aan. Zie 'share' in de link hieroner
Peter Bosz ziet Bayern München door flaters ontsnappen https://www.vi.nl/pro/ana(...)pen/share/ef22dc9f2c via @:vi_nl
Is pretty much het leukste om te doen ook. Als ik in vorm was en de wedstrijd onder controle had ging ik ver achter de tafel alles hoog terugbrengen en waar nodig de aanval overnemen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja het zelf doen is leuker.
Alhoewel ik er wel van kan genieten als ze een paar meter achter die tafel staan in een rally.
Hij heeft aan de X-Factor meegedaan.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:36 schreef H_T het volgende:
Wie heeft bedacht dat Andy Boulton X-Factor is en vooral: WAAROM?
quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Dit is een vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg jammer.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:38 schreef Szura het volgende:
Ik hoor dat VVV nog een fikse kans heeft gemist @:zipportal
Ik was vaak te gretig om te smashen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is pretty much het leukste om te doen ook. Als ik in vorm was en de wedstrijd onder controle had ging ik ver achter de tafel alles hoog terugbrengen en waar nodig de aanval overnemen.
Happystrontquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dimi is een vermoei0nde act met dat kutnummer.
In een wedstrijd moet je POMPEN.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hou dat getril lekker voor na de wedstrijd mevrouw.
Onlyfans.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:40 schreef Mani89 het volgende:
Die pijlen van Hedman hebben nog wel eens erger getrild.
Bunzingquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:40 schreef El-Stinho het volgende:
Tegen wie moet de winnaar hiervan eigenlijk?
quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:40 schreef wimderon het volgende:
X-factor heeft een draaiende camera gespot aan zijn eerste beurten te zien.
Goed gespotquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die vent ziet er ook uit als een nobuddie.
Dat kan best. Ook zes jaar terug of zo.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij had ooit een leuke meltdown toen hij verloor van Barney.
Dat was de BEST OF THE BEST potquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij had ooit een leuke meltdown toen hij verloor van Barney.
Dit wordt diep in de nacht.quote:
Jezus waar blijft de tijd.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat kan best. Ook zes jaar terug of zo.
hahahaquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:40 schreef wimderon het volgende:
X-factor heeft een draaiende camera gespot aan zijn eerste beurten te zien.
Ook alweer acht jaar geleden van de bijna twee negendarters op een rij van Van Gerwenquote:
Je bent op dreef maniquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:45 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb een santa shot ingeschonken jongens, ho ho ho.
[ afbeelding ]
Jantje Engels, maar vooruitquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:40 schreef Mani89 het volgende:
Die pijlen van Hedman hebben nog wel eens erger getrild.
Krijgen Saar en Suus ook?quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:45 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb een santa shot ingeschonken jongens, ho ho ho.
[ afbeelding ]
Ah, dat verklaartquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:46 schreef Szura het volgende:
Ik ben deze maand m’n uitpuilende drankvoorraad aan het wegwerken. Alle cadeau gekregen champagne, wijn, sterke drank en speciaalbier gaat eraan voor de jaarwisseling.
Zware weken gehad?quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:46 schreef Szura het volgende:
Ik ben deze maand m’n uitpuilende drankvoorraad aan het wegwerken. Alle cadeau gekregen champagne, wijn, sterke drank en speciaalbier gaat eraan voor de jaarwisseling.
Hamilton is ook hondsberoerd.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
Hamilton is hierbij de slechtste PT-speler qua avg.
PT31 Andy Hamilton 82,15
Q Toru Suzuki 81,36
Q Gordon Mathers 81,03
Q Amit Gilitwala 80,48
Q Haupai Puha 79,72
Q Marko Kantele 79,69
Q Chengan Liu 79,57
Q Di Zhuang 73,09
180 LINKERBAANquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:46 schreef Szura het volgende:
Die hond of die dochterquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat is dat voor mager scharminkel?
Van R1 zitten er tot nu toe 23 van de 51 boven de 90 gemiddeld. Heb het gevoel dat de 80-85 gemiddeldes in die ronde ook wel minder waren. Maar nu geen zin om dat uitgebreid uit te zoeken.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hamilton is ook hondsberoerd.
Overigens echt bizar lage gemiddeldes tot dusver dit WK, als je ook meerekent dat Hughes en Rydz onder de 80 gooien in hun R2 partij
Vorig jaar waren er iig in R1 geen gemiddeldes onder de 80 dus dit is wel een achteruitgang. Het jaar ervoor overigens negen spelers.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Van R1 zitten er tot nu toe 23 van de 51 boven de 90 gemiddeld. Heb het gevoel dat de 80-85 gemiddeldes in die ronde ook wel minder waren. Maar nu geen zin om dat uitgebreid uit te zoeken.
Wat??quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:51 schreef Tagliano het volgende:
Kaneelcola?
Dit ga ik even op me in laten werken
Ik las dat zijn vriendin/vrouw een moeilijke zwangerschap had en hij daardoor niet meer heeft gegooid na DE BREAK.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij heeft een tourkaart maar er dit jaar geen hol mee gedaan.
Ik ook een beetjequote:
Hopelijk kunnen de meeste Tours en Q's volgend jaar gewoon doorgaan die dit jaar vervallen zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er iig in R1 geen gemiddeldes onder de 80 dus dit is wel een achteruitgang. Het jaar ervoor overigens negen spelers.
WAAR KAN IK DAT KOPEN??????quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja ik lees ook maar de coca cola reclame voor
Ik denk in je lokale superquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
W
[..]
WAAR KAN IK DAT KOPEN??????
proostquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zou ik snel je foto opsturen naar #rtl7darts
Londen is CORREDquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:53 schreef Isane het volgende:
Waarom zat er alleen op de 1e dag publiek bij de wedstrijden?
Omdat het toen nog mocht van UK overheidquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:53 schreef Isane het volgende:
Waarom zat er alleen op de 1e dag publiek bij de wedstrijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |