SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Dit klinkt als een verdraaid goeie afleveringquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:49 schreef Zipportal het volgende:
Mr. Bean komt elke keer op onhandige wijze in de meest bizarre situaties terecht. Maar hij weet zich er ook altijd weer uit te redden.
Tijdens een examen probeert Mr. Bean op een slimme manier de antwoorden van zijn buurman over te nemen met behulp van zijn mascotte. Later probeert Mr. Bean op het strand zijn onderbroek te verruilen voor zijn zwembroek, terwijl hij zijn onderlichaam bedekt wil houden.
Ik heb ooit een spreekbeurt gehouden over Mr. Bean en deze exacte tekst opgelezen (die spreekbeurt deed ik dan ook vooral als excuus om daarna Mr. Bean te kijken in de klas)quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:49 schreef Zipportal het volgende:
Mr. Bean komt elke keer op onhandige wijze in de meest bizarre situaties terecht. Maar hij weet zich er ook altijd weer uit te redden.
Tijdens een examen probeert Mr. Bean op een slimme manier de antwoorden van zijn buurman over te nemen met behulp van zijn mascotte. Later probeert Mr. Bean op het strand zijn onderbroek te verruilen voor zijn zwembroek, terwijl hij zijn onderlichaam bedekt wil houden.
Die dikke hamsterkop is niet zo goed bezig de laatste tijdquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:50 schreef Szura het volgende:
Zeg, Kim gaat die Chinees toch wel met 3-0 vegen hè?
quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een spreekbeurt gehouden over Mr. Bean en deze exacte tekst opgelezen (die spreekbeurt deed ik dan ook vooral als excuus om daarna Mr. Bean te kijken in de klas)
Is die linker de zoon van fotocamerameneer?quote:
Die mag in 2023 samen met Ronnie pallets gaan sorterenquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:50 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Die dikke hamsterkop is niet zo goed bezig de laatste tijd
3-1quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:50 schreef Szura het volgende:
Zeg, Kim gaat die Chinees toch wel met 3-0 vegen hè?
Met afstand de leukste van de vier, durf ik te stellen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die tweede van links he
Die is best wel leuk
Is al eens geopereerd aan zijn schouder (lol).quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:51 schreef de_boswachter het volgende:
Afzwaaiertje van Scott, trilarm
Er zijn volgens mij sowieso maar 14 afleveringen van Mr Beanquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:50 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dit klinkt als een verdraaid goeie aflevering
Middelmaat.quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:52 schreef The_Undertone het volgende:
HOe gaat het eigenlijk met die zogezegd Oostenrijkse downie broertjes, Rowbie-John Rodriguez of iets dergelijks?
helemaal links ookquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die tweede van links he
Die is best wel leuk
Als het draaitquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:52 schreef The_Undertone het volgende:
HOe gaat het eigenlijk met die zogezegd Oostenrijkse downie broertjes, Rowbie-John Rodriguez of iets dergelijks?
Rusty Jake, Rowby John en Rooie Jannesquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:52 schreef The_Undertone het volgende:
quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Is die linker de zoon van fotocamerameneer?
Wil je hier niet naar vragen in dit topic? Dit heeft niets met darts te makenquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:52 schreef The_Undertone het volgende:
Zo en nu dan duiken ze op maar kunnen er weinig vanquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:52 schreef The_Undertone het volgende:
Less is more.quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij sowieso maar 14 afleveringen van Mr Bean
Het is een van de meest uitgemolken franchises op de wereld, op basis van eigenlijk vrij weinig beeldmateriaal
Heb 3-2 voor Kale Scott.quote:
Rowby-John, Rusty-Jake, Roxy-James, welke hadden we nog meer?quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:52 schreef The_Undertone het volgende:
Erg mooiquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wil je hier niet naar vragen in dit topic? Dit heeft niets met darts te maken
Ridgy-Jorgquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Rowby-John, Rusty-Jake, Roxy-James, welke hadden we nog meer?
Ik had een keer de DVD meegenomen maar die mochten we niet kijken omdat een beperkt jongetje in de klas geen Engels kon en dat was zielig voor hemquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een spreekbeurt gehouden over Mr. Bean en deze exacte tekst opgelezen (die spreekbeurt deed ik dan ook vooral als excuus om daarna Mr. Bean te kijken in de klas)
Nee maar serieus, waar zou ik Donnie of all places van moeten kennen? Ja, dat 180 Linkerbaan-liedje ken ik wel, maar clips kijken doen verveelde tieners op MTV.quote:
Jullie waren niet op de hoogte van ondertitelingen?quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had een keer de DVD meegenomen maar die mochten we niet kijken omdat een beperkt jongetje in de klas geen Engels kon en dat was zielig voor hem
Uiteindelijk hebben we de Nederlandse versie gezien van een of andere kutcartoon
Heeft toch wel een paar keer aan de desk gezeten de laatste jarenquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee maar serieus, waar zou ik Donnie of all places van moeten kennen? Ja, dat 180 Linkerbaan-liedje ken ik wel, maar clips kijken doen verveelde tieners op MTV.
Alsof je Engels moet kunnen om Mr. Bean te volgenquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had een keer de DVD meegenomen maar die mochten we niet kijken omdat een beperkt jongetje in de klas geen Engels kon en dat was zielig voor hem
Uiteindelijk hebben we de Nederlandse versie gezien van een of andere kutcartoon
Ik bedoel hiermee, we mochten geen Engelse films opzetten omdat ie nog niet goed kon lezen dus de ondertiteling was te lastig.quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bas Muijs ken je toch ook?quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee maar serieus, waar zou ik Donnie of all places van moeten kennen? Ja, dat 180 Linkerbaan-liedje ken ik wel, maar clips kijken doen verveelde tieners op MTV.
Dat was mijn argument ookquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof je Engels moet kunnen om Mr. Bean te volgen.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor dit jaar niet echt blijkbaar, want toen keek ik de meeste majors wel. Als het dit jaar was heb ik dat inderdaad naar alle waarschijnlijkheid gemist. Niet bepaald tot mijn spijt, zo te zien.quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heeft toch wel een paar keer aan de desk gezeten de laatste jaren
Ja, er worden toch wel drie woorden Engels gesproken per aflevering gemiddeldquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ridgy-Jorgquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Rowby-John, Rusty-Jake, Roxy-James, welke hadden we nog meer?
Toch welquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor dit jaar niet echt blijkbaar, want toen keek ik de meeste majors wel. Als het dit jaar was heb ik dat inderdaad naar alle waarschijnlijkheid gemist. Niet bepaald tot mijn spijt, zo te zien.
Maar een infantiele meester of juf had geen zin in logische argumenten?quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was mijn argument ook
Nee dit was een infantiele invaljuf iddquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar een infantiele meester of juf had geen zin in logische argumenten?
Van naam, omdat hij volgens mij een keer bij het darten (of F1?) ooit aan tafel zat. Ik zou hem bij god niet herkennen hoor.quote:
Fijn dat ze rekening met jou hielden.quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Daarna snel weggepest mag ik aannemen?quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee dit was een invaljuf
Ja leukquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:58 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Fijn dat ze rekening met jou hielden.
Dit kan echt niet hoor. Ben jij de enige persoon in Nederland die geen GTST kijkt?quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van naam, omdat hij volgens mij een keer bij het darten (of F1?) ooit aan tafel zat. Ik zou hem bij god niet herkennen hoor.
Stefano, jawel. En in Gooische Vrouwen sloeg hij zijn wijf.quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Die Bas Muijs is toch eoa acteur uit GTST die zegt wat van darts te weten of zo?
Nee dat ben ikquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit kan echt niet hoor. Ben jij de enige persoon in Nederland die geen GTST kijkt?
quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bas krijgt het op twitter regelmatig te verduren.
Ik heb nog nooit een aflevering van die ellende gezienquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit kan echt niet hoor. Ben jij de enige persoon in Nederland die geen GTST kijkt?
Voetbalvrouwenquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stefano, jawel. En in Gooische Vrouwen sloeg hij zijn wijf.
Mijn basisschoolklas was echt heel lief. Behalve één compleet gestoord kind en zelfs die hebben we niet weggepest terwijl die niks te zoeken had op regulier onderwijs.quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarna snel weggepest mag ik aannemen?
Diekstra die langskomt zou mijn middag wel maken. Speciaal voor Wimmes.quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:59 schreef showtimer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een goed stel.
Je hebt gelijk ja.quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voetbalvrouwen
Best een leuke serie vond ik dat.
Op de basisschool heb ik een keer zitten rijmen op een voornaam van een juf, vond ze ook niet leukquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik had een keer invaljuf die pisnijdig werd als je geen goedemorgen zei bij binnenkomen van klas ochtends.
Echt een heel raar wijf. Gelukkig was ze snel weg
Lone van Roosendaal zuigt m erafquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voetbalvrouwen
Best een leuke serie vond ik dat.
Dat zou treurig zijn. GTST is toch wel de ultieme pauper-TV?quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Diekstra die langskomt zou mijn middag wel maken. Speciaal voor Wimmes.
Loes mag ik spelen met je poes?quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op de basisschool heb ik een keer zitten rijmen op een voornaam van een juf, vond ze ook niet leuk
Heeft me de nodige strafregels gekost
Nee zo ver was ik destijds nog nietquote:Op zaterdag 19 december 2020 15:00 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Loes mag ik spelen met je poes?
Op de Winter Series had hij er ook al van dit soort potjes tussen zitten. Wellicht toch wat meer getraind tijdens corona.quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:51 schreef El-Stinho het volgende:
@:Wimderon Had Waites iets degelijker verwacht qua avg, maar dit is uitstekend.
Juist in alle onschuld, omdat ze zo'n leuke kat hadquote:Op zaterdag 19 december 2020 15:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee zo ver was ik destijds nog niet
Wel aan een nieuwe bijnaam toe hoor. Zeker als hij dit wint en we hem dus vaker gaan zien.quote:
Stinho heeft dit gisterenavond al voorspeldquote:Op zaterdag 19 december 2020 15:01 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat is dit nou, je doet even boodschappen en je mist een goeie pot??
Waites loopt al 13 jaar mee, heeft 2 WK's en de Grand Slam of Darts gewonnen; hou even op hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel aan een nieuwe bijnaam toe hoor. Zeker als hij dit wint en we hem dus vaker gaan zien.
Deze man heeft duidelijk geen snelle planga.quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
@klaasweetalles ?quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn basisschoolklas was echt heel lief. Behalve één compleet gestoord kind en zelfs die hebben we niet weggepest terwijl die niks te zoeken had op regulier onderwijs.
Die is na één jaar middelbaar onderwijs met een moeilijke klas in een inrichting gezet
Kreeg jij vaak straf op school?quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op de basisschool heb ik een keer zitten rijmen op een voornaam van een juf, vond ze ook niet leuk
Heeft me de nodige strafregels gekost
Zo af en toe, benedengemiddeld welquote:Op zaterdag 19 december 2020 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kreeg jij vaak straf op school?
Stijngod. Ik kijk nu ook mee voor het laatste setje.quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stinho heeft dit gisterenavond al voorspeld
Niet zo verbaasd doen
Wat heb jij nou voor ui, wie is dat?quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waites loopt al 13 jaar mee, heeft 2 WK's en de Grand Slam of Darts gewonnen; hou even op hoor.
Zeer zekerquote:Op zaterdag 19 december 2020 15:05 schreef franklop het volgende:
Ik kijk nu ook mee. Nog wat gemist?
4 zeer vermakelijke sets in de partij Waites - Campbellquote:Op zaterdag 19 december 2020 15:05 schreef franklop het volgende:
Ik kijk nu ook mee. Nog wat gemist?
Waites, want voorspellingquote:
Scottyquote:
Wel een leuke anekdote over dat gastjequote:Op zaterdag 19 december 2020 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn basisschoolklas was echt heel lief. Behalve één compleet gestoord kind en zelfs die hebben we niet weggepest terwijl die niks te zoeken had op regulier onderwijs.
Die is na één jaar middelbaar onderwijs met een moeilijke klas in een inrichting gezet
Dit vond ik een leuke anekdote tot de laatste zinquote:Op zaterdag 19 december 2020 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel een leuke anekdote over dat gastje
We waren een keer op het pleintje bij school aan het voetballen, komt er een gast op het plein aangescooterd (rond de 16/17) die net uit de jeugdgevangenis was vrijgelaten. Die gast brult iets van ‘kankerpolitie wil ze kankerdood maken’, komt dat jochie naar hem toe dat ie niet met kanker mag schelden want dat is een hele erge ziekte.
Hij is nogal in elkaar getrapt toen.
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We waren een keer op het pleintje bij school aan het voetballen, komt er een gast op het plein aangescooterd (rond de 16/17) die net uit de jeugdgevangenis was vrijgelaten. Die gast brult iets van ‘kankerpolitie wil ze kankerdood maken’, komt dat jochie naar hem toe dat ie niet met kanker mag schelden want dat is een hele erge ziekte.
Heftig leven in de grote stad.quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dartpijl.quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:06 schreef Mani89 het volgende:
Wat heeft Schot nou steeds in zijn hand?
Om hem daarna te splittenquote:Op zaterdag 19 december 2020 15:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waites zet m regelmatig op 38, ernstig vreemd
Rotterdam hè.quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn vonden we het allemaal wel prima toen. Hij had ook wel een reputatie met stoken en verklikken van mensen. De schade viel mee en de dag daarna zat hij ook alweer heel op school.quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit vond ik een leuke anekdote tot de laatste zin
Wat een geweldig volk zat er bij jou op schoolquote:Op zaterdag 19 december 2020 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Snitches get stitchesquote:Op zaterdag 19 december 2020 15:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn vonden we het allemaal wel prima toen. Hij had ook wel een reputatie met stoken en verklikken van mensen. De schade viel mee en de dag daarna zat hij ook alweer heel op school.
Capelle ad IJsselquote:Op zaterdag 19 december 2020 15:08 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Rotterdam hè.
Hier op de Veluwe doen ze dat alleen als je over Jezus begint. @:slobeend
Wtfquote:Op zaterdag 19 december 2020 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
Liverpool haalt ook aardig uit zeg.
Voor Aspinall een zware loting iig.quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:11 schreef El-Stinho het volgende:
Nu zouden we eigenlijk een tiebreak verdienen, maar het is R1 dus dat kon sowieso al niet.
Campbell ookquote:Op zaterdag 19 december 2020 15:13 schreef WAvanBuren het volgende:
Scotty staat wel te finishen als een koning zeg.
Dit vind ik een trash opinion.quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:13 schreef maxi-mus het volgende:
Dat irritante wachten als hij een dubbel uitgooit.
Dat mag.quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit vind ik een trash opinion.
Die zien we nog wel terug.quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Scottygod. Wel erg sneu voor Campbell dit
Ik vond Dobey-Smith mooier, maar wel de beste 1e ronde partij ja.quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:15 schreef Doevelaer het volgende:
Mooiste pot van dit wk tot dusver?
Rip Marco.quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:16 schreef De_Kraam het volgende:
Jongens.
Sinterklaas is dood (de echte).
Dat had ook niemand kunnen voorspellen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond Dobey-Smith mooier, maar wel de beste 1e ronde partij ja.
En dat na een hele hoop shitwedstrijden
Die speelt helemaal wel in de avond.quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:17 schreef Nober het volgende:
Geen avondpartij voor Hedman wat racistisch!
Zie het nu ook ja. Belachelijk.quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die speelt helemaal wel in de avond.
Die vent voelt zich te goed voor DRTquote:Op zaterdag 19 december 2020 15:20 schreef Zipportal het volgende:
Die Chinees.
Klinkt wel racistisch . @:GGMM
Hij heeft hier al gepostquote:Op zaterdag 19 december 2020 15:21 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Die vent voelt zich te goed voor DRT
Laura WoodsGodin.quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:23 schreef LordVoldermort het volgende:
Lekker wijf bij SKy Sports. Mogen ze bij RTL ook wel eens uitnodigen.
Pics?quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:23 schreef LordVoldermort het volgende:
Lekker wijf bij SKy Sports. Mogen ze bij RTL ook wel eens uitnodigen.
Op Haxball voert hij anders hele acts opquote:Op zaterdag 19 december 2020 15:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij heeft hier al gepost
En zelfs mijn post geliket
Suarez is een psychopaatquote:Op zaterdag 19 december 2020 15:21 schreef LordVoldermort het volgende:
Suarez scoort al 2 x vandaag allen
In de topduels ook een liability.quote:
Als je meedoet aan Haxball ben je sowieso al een grote actquote:Op zaterdag 19 december 2020 15:23 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Op Haxball voert hij anders hele acts op
Als je wil kan ik nog wel vele gifjes van jouw deelnames postenquote:Op zaterdag 19 december 2020 15:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je meedoet aan Haxball ben je sowieso al een grote act
Ik ben tot inkeer gekomenquote:Op zaterdag 19 december 2020 15:24 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Als je wil kan ik nog wel vele gifjes van jouw deelnames posten
Jij bent daar ook wel vaak boos.quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:23 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Op Haxball voert hij anders hele acts op
Nee niet Directeurtje. Bram van der Vlught.quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:25 schreef Bluedisplay het volgende:
Kunnen die dansende, schaarsgeklede dames nog wel anno 2020?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |