don't do drugsquote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:15 schreef _UserName_ het volgende:
Ik hoorde een sirene op precies hetzelfde volume als wanneer er bij mij voor een sirenevoertuig voorbij rijdt. Eerder vanavond was dat ook al het geval. Tegelijkertijd kijk ik naar het scherm en verwacht ik dat de politie in beeld komt maar tevergeefs. Ik zet het geluid uit en hé, het is gestopt. Is het dan toch? Ah, ja. Daar reed ie.
Dit wilde ik even kwijt.
Daar heb ik geen last van, heb een bandje stadiongeluid onder de stream aan staan waardoor het vertekend is.quote:
Present.quote:Op zondag 17 januari 2021 12:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wakker worden @:maxi-mus Kees Kwakman is alweer wakker en klaar voor dit spektakel
Geen geweldige 1e helft nee.quote:Op zondag 17 januari 2021 12:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt weer gaan slapen. Ik was daadwerkelijk alweer half weg.
Voor die verdediger? Ik vond hem vorige keer wel een aardige pass hebben.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:14 schreef Caland het volgende:
Het is zaterdagmiddag en ik ben Den Bosch - NAC aan het kijken
Moet toch eens de keuzes in mijn leven gaan heroverwegen
Dat, mijn kater en er is niks anders op. Speelt wel sterk verder al is het vooral een erg droevige wedstrijd (goh)quote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor die verdediger? Ik vond hem vorige keer wel een aardige pass hebben.
Is het wat? NAC draait niet zo goed de laatste weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |