Une jour comme une autre zal er toch wel instaan van BB?quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Altijd fijn om Serge te horen. Wel de enige keer helaas in de Snob. Geen Initials BB..
La horse moet er ook in. Maar die is maar matig bekend.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Altijd fijn om Serge te horen. Wel de enige keer helaas in de Snob. Geen Initials BB..
Vind 2 gelijkgestemden en t staat volgend jaar in de lijstquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:15 schreef Eightyone het volgende:
[..]
La horse moet er ook in. Maar bijna niemand kent dat.
Wel slim dat hij in het Frans zong want dan kan ik het niet verstaanquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gainsbourg is misschien een groot tekstdichter maar ook een enorme viezerik die openlijk zn liefde voor minderjarige meisjes bezong
Nopequote:Op zaterdag 19 december 2020 18:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Une jour comme une autre zal er toch wel instaan van BB?
France Gall vond hij geloof ik ook wel interessant he. Ook toen ze nog minderjarig wasquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gainsbourg is misschien een groot tekstdichter maar ook een enorme viezerik die openlijk zn liefde voor minderjarige meisjes bezong
Zeker. Hij schreef poupee de cire voor haar, evenals Les Sucettes, een grote hit in Frankrijk over een lolly "een klein stickje dat glijdt over je tong". Redelijk dubbelzinnig allemaalquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
France Gall vond hij geloof ik ook wel interessant he. Ook toen ze nog minderjarig was
Haha, aan dubbelzinnigheid geen gebrek bij hem idd. Dat fragment dat hij Whitney Houston live op tv zowat aanrandde blijft ook goudquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zeker. Hij schreef poupee de cire voor haar, evenals Les Sucettes, een grote hit in Frankrijk over een lolly "een klein stickje dat glijdt over je tong". Redelijk dubbelzinnig allemaal
Of dat ze de lijst zo manipuleren dat de heavy nummers 's-nachts worden uitgezonden?quote:Op zondag 20 december 2020 14:18 schreef Norrage het volgende:
Snob blijft fantastisch, maar er zou een versie moeten zijn waarbij ze alle heavy nummers automatisch inwisselen met een kinderliedje ofzo, zodat ik het wel aan kan laten staan....het contrast tussen die nummers en de rest is gewoon te groot
De snob is niet s' nachtsquote:Op zondag 20 december 2020 14:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Of dat ze de lijst zo manipuleren dat de heavy nummers 's-nachts worden uitgezonden?
Ik ben vandaag pas zo rond 14:00 begonnen met luisteren maar heb niks te klagen. Prima nummers, op een enkeling na.quote:Op zondag 20 december 2020 16:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit was een prima uurtje weer. Maar ze zijn wel met een vergrootglas te zoeken vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |