Nog maar even een uurtje doorluisteren dan, al hoop ik dan niet dat er nog zo'n herrieplaat als net voorbij komtquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:20 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
En over minder dan een uur komt 'ie ook in de lijst voorbij.
Gelukkig tegenwoordig weer terugquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Duyster op zondagavond op StuBru heeft de beste muziek.
1719 The Twilight Sad - Last Januaryquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nog maar even een uurtje doorluisteren dan, al hoop ik dan niet dat er nog zo'n herrieplaat als net voorbij komt
Lekker hoor. Rory Gallagher nu is ook alleen maar genieten natuurlijkquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:40 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
1719 The Twilight Sad - Last January
1718 Rory Gallagher - Moonchild
1717 De Div - Als Lemmingen
1716 Donny Hathaway - The Ghetto
1715 Eels - Your Lucky Day In Hell
1714 Gruppo Sportivo - Superman
Je zit veilig.
Une jour comme une autre zal er toch wel instaan van BB?quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Altijd fijn om Serge te horen. Wel de enige keer helaas in de Snob. Geen Initials BB..
La horse moet er ook in. Maar die is maar matig bekend.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Altijd fijn om Serge te horen. Wel de enige keer helaas in de Snob. Geen Initials BB..
Vind 2 gelijkgestemden en t staat volgend jaar in de lijstquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:15 schreef Eightyone het volgende:
[..]
La horse moet er ook in. Maar bijna niemand kent dat.
Wel slim dat hij in het Frans zong want dan kan ik het niet verstaanquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gainsbourg is misschien een groot tekstdichter maar ook een enorme viezerik die openlijk zn liefde voor minderjarige meisjes bezong
Nopequote:Op zaterdag 19 december 2020 18:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Une jour comme une autre zal er toch wel instaan van BB?
France Gall vond hij geloof ik ook wel interessant he. Ook toen ze nog minderjarig wasquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gainsbourg is misschien een groot tekstdichter maar ook een enorme viezerik die openlijk zn liefde voor minderjarige meisjes bezong
Zeker. Hij schreef poupee de cire voor haar, evenals Les Sucettes, een grote hit in Frankrijk over een lolly "een klein stickje dat glijdt over je tong". Redelijk dubbelzinnig allemaalquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
France Gall vond hij geloof ik ook wel interessant he. Ook toen ze nog minderjarig was
Haha, aan dubbelzinnigheid geen gebrek bij hem idd. Dat fragment dat hij Whitney Houston live op tv zowat aanrandde blijft ook goudquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zeker. Hij schreef poupee de cire voor haar, evenals Les Sucettes, een grote hit in Frankrijk over een lolly "een klein stickje dat glijdt over je tong". Redelijk dubbelzinnig allemaal
Of dat ze de lijst zo manipuleren dat de heavy nummers 's-nachts worden uitgezonden?quote:Op zondag 20 december 2020 14:18 schreef Norrage het volgende:
Snob blijft fantastisch, maar er zou een versie moeten zijn waarbij ze alle heavy nummers automatisch inwisselen met een kinderliedje ofzo, zodat ik het wel aan kan laten staan....het contrast tussen die nummers en de rest is gewoon te groot
De snob is niet s' nachtsquote:Op zondag 20 december 2020 14:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Of dat ze de lijst zo manipuleren dat de heavy nummers 's-nachts worden uitgezonden?
Ik ben vandaag pas zo rond 14:00 begonnen met luisteren maar heb niks te klagen. Prima nummers, op een enkeling na.quote:Op zondag 20 december 2020 16:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit was een prima uurtje weer. Maar ze zijn wel met een vergrootglas te zoeken vandaag
Dan luister je niet goed.quote:Op zondag 20 december 2020 16:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit was een prima uurtje weer. Maar ze zijn wel met een vergrootglas te zoeken vandaag
Ja, Het Komt Nooit Meer Goed van de Kecks is inderdaad een mooi nummer. Ik vind vooral de versie op hun Meer Niet! live album geweldig.quote:Op zondag 20 december 2020 16:33 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dan luister je niet goed.
Shazam heeft er vandaag alweer enkele uit gehaald die iig minimaal een tweede luisterbeurt krijgen.
Gisteren kwamen sowieso Gorki en Pj Harvey bovendrijven. Vandaag vielen o.a. Savages en Trockener Kecks op.
Je noemt er toevallig een aantal die ik al kende. Maar t is veel proggie vandaag. Daar ben ik wat minder van (maar zoals ik zei: sinds uurtje of 2/3 werd t beter)quote:Op zondag 20 december 2020 16:33 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dan luister je niet goed.
Shazam heeft er vandaag alweer enkele uit gehaald die iig minimaal een tweede luisterbeurt krijgen.
Gisteren kwamen sowieso Gorki en Pj Harvey bovendrijven. Vandaag vielen o.a. Savages en Trockener Kecks op.
Je zou het maar meemaken, dat je ouwe klasgenootje uit HAVO 4 dat zo mooi kon zingen daar ineens zit. Terwijl je net de kortste weg richting de supermarkt neemt.quote:
En dan ook nog gevraagd worden voor een kopje koffie a 50 euro per uur. Dan snap ik dat je graag de gordijnen dicht hebt.quote:Op zondag 20 december 2020 17:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Je zou het maar meemaken, dat je ouwe klasgenootje uit HAVO 4 dat zo mooi kon zingen daar ineens zit. Terwijl je net de kortste weg richting de supermarkt neemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |