Putain betekent ook gewoon kut(zooi) als in "hè, wat vervelend nou!"quote:Op woensdag 23 december 2020 07:43 schreef Eightyone het volgende:
Putain, putain.![]()
En ja, ik weet wat het betekent.
(Al valt het nog best mee als ik de volledige tekst door de vertaalmachine haal ipv alleen dat woord.)
Dan zijn er nog steeds Things Behind the Sunquote:Op woensdag 23 december 2020 09:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Morning, zijn we weer.
Zijn weinig Things Behind the Sun maar vooral Before the Sun vandaag
lekker. mijn vakantie is er al sinds maandag.quote:Op woensdag 23 december 2020 08:56 schreef W_Wolf het volgende:
Erin komen bij Death - Spirit Crusher. Ik ben wakker, op mijn laatste werkdag van dit jaar.
Lekker jongens. Ik mag nog 2 dagen. Vanaf 1e kerstdag ben ik hier sowieso minder te vinden want dan verhuis ik naar de buren van de Top 2000quote:Op woensdag 23 december 2020 10:02 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
lekker. mijn vakantie is er al sinds maandag.
Bob Marley maar 1 keer is ook te weinig. Maar goed, als we alle artiesten het aantal entries geven dat ze verdienen dan zou het eerder een Snob 4500 zijn.quote:Op woensdag 23 december 2020 10:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Daft Punk maar 3 keer in de Snob is veel te weinig, maar wel ff lekker dit
Das ook wel weer zo, maar Random Access Memories is toch wel één van de meest iconische albums van de laatste 10 jaar. Dat daar dan alleen Instant Crush (wel geweldig natuurlijk) van in de Snob staat voelt als te weinigquote:Op woensdag 23 december 2020 10:32 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Bob Marley maar 1 keer is ook te weinig. Maar goed, als we alle artiesten het aantal entries geven dat ze verdienen dan zou het eerder een Snob 4500 zijn.
Gewoon 1 januari beginnen, een Snob 35000 van makenquote:Op woensdag 23 december 2020 10:32 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Bob Marley maar 1 keer is ook te weinig. Maar goed, als we alle artiesten het aantal entries geven dat ze verdienen dan zou het eerder een Snob 4500 zijn.
En dat we dan allemaal een Snob 500 mogen insturen met natuurlijk een gewogen telsysteem van nummer 1 telt een stuk zwaarder dan nummer 500quote:Op woensdag 23 december 2020 10:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Gewoon 1 januari beginnen, een Snob 35000 van maken
Ja, ik mis Giorgo By Moroder wel een beetje dit jaar (en vind Contact ook een heerlijk nummer met zijn gierende synths). Discovery is ook een iconisch album uit de '00s en heeft ook maar 1 nummer. Come to think of it, Homework is natuurlijk een icoon uit de '90s.quote:Op woensdag 23 december 2020 10:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Das ook wel weer zo, maar Random Access Memories is toch wel één van de meest iconische albums van de laatste 10 jaar. Dat daar dan alleen Instant Crush (wel geweldig natuurlijk) van in de Snob staat voelt als te weinig
Daar zit ook wel mijn frustratie vooral tbh. Stemplaat Giorgio By Moroder niet in de lijst.. Ook wel een nummer dat nog steeds aandacht krijgt, want hoorde zelfs nog een kort fragmentje ervan voorbij komen in de quiz van Matthijs en Leo afgelopen zondagquote:Op woensdag 23 december 2020 10:52 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Ja, ik mis Giorgo By Moroder wel een beetje dit jaar (en vind Contact ook een heerlijk nummer met zijn gierende synths). Discovery is ook een iconisch album uit de '00s en heeft ook maar 1 nummer. Come to think of it, Homework is natuurlijk een icoon uit de '90s.Nu is het wel zo dat ze ook een aantal keer in de Top 2000 staan, dus een aantal toptracks komen niet in aanmerking hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |