Oh jawel, zondag nog met een van de samenstellers over gehad.quote:
Serieus? Maar waarom geven ze dat niet gewoon aan dan? Dan krijg je toch een hele andere eindlijst als je bewust invult.quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oh jawel, zondag nog met een van de samenstellers over gehad.
Dat was een aangename verrassing jaquote:Op dinsdag 22 december 2020 10:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Newland The Man Who Saved The World
Mooie pendant van The Man Who Sold The World (en dat hoorde je er ook wel aan af, klonk heel Bowie-achtig)
Zij zeggen dus: ja we geven aan dat je kan stemmen op de nrs 1 tm 25 en willen de steminstructie niet bewust nog langer maken door de rangordelijkheid daarvan heel expliciet te benoemen. Ik heb gezegd dat ik als lijstjesliefhebber bewuster ga stemmen maar zij zeggen dat dat voor het gros vd stemmers niet geldt.quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Serieus? Maar waarom geven ze dat niet gewoon aan dan? Dan krijg je toch een hele andere eindlijst als je bewust invult.
Dat vind ik een vreemde werkwijze, omdat dit niet wordt gecommuniceerd. Dit wetende ga ik volgend jaar wel wat tactische nuances aanbrengen..quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, weet wel dat ze ondanks dat ze dat niet aangeven, de volgorde van je stemlijstje wel wegen (bovenste plaat krijgt meer punten dan nr 2 etc) en staan er nog platen gelijk, dan gooien ze ze in een randomizer
Ik vul de Top 2000 stemlijst grotendeels alfabetisch in, dat doe ik onbewust bij de Snob ook. Misschien vandaar dat Arcade Fire en Arctic Monkeys relatief vaak hoog staanquote:Op dinsdag 22 december 2020 10:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zij zeggen dus: ja we geven aan dat je kan stemmen op de nrs 1 tm 25 en willen de steminstructie niet bewust nog langer maken door de rangordelijkheid daarvan heel expliciet te benoemen. Ik heb gezegd dat ik als lijstjesliefhebber bewuster ga stemmen maar zij zeggen dat dat voor het gros vd stemmers niet geldt.
We krijgen straks weer die blinde mevrouw met haar aanstellerige stem, dus ik geniet nog even van Ernst.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:02 schreef W_Wolf het volgende:
Nou, die Ernst Acherman mag blij zijn, heeft hij eindelijk eens wat meer beukwerk in zijn uurtje.
Wat zal het met zijn muziekwaardering doen wanneer hij tot de ontdekking komt dat 'hiphopper' Kyteman ook de centrale figuur van The Kyteman Orchestra is?quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ernst heeft geen last van de hiphop van Kyteman. Gelukkig maar
Paris, Texas staat hoog op mijn to watch lijst (mede door de prachtige alternatieve videoclip die is gemaakt bij Myth van Beach Housequote:
Geen idee, ooit bij n date op dvd gekeken. Maar halverwege de film deden we andere dingen. Later hebben we m nog es afgekeken.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Paris, Texas staat hoog op mijn to watch lijst (mede door de prachtige alternatieve videoclip die is gemaakt bij Myth van Beach House) . Is die bij een streaming dienst ergens beschikbaar?
Klinkt als een droomdate als ze ook nog eens van dat soort films houdtquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geen idee, ooit bij n date op dvd gekeken. Maar halverwege de film deden we andere dingen. Later hebben we m nog es afgekeken.
Ja klopt! Ze is nu getrouwd met een goede vriendquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Klinkt als een droomdate als ze ook nog eens van dat soort films houdt
Hij staat in delen wel op youtubequote:Op dinsdag 22 december 2020 11:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Paris, Texas staat hoog op mijn to watch lijst (mede door de prachtige alternatieve videoclip die is gemaakt bij Myth van Beach House) . Is die bij een streaming dienst ergens beschikbaar?
Niet alleen de zang lijkt op Led Zep.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:55 schreef W_Wolf het volgende:
"Noem ze geen Led Zeppelin ripoff." Maar elke keer dat ik de zanger hoor denk ik dat ik naar Robert Plant luister.
I know that feeling. Wanneer je sinds enige tijd weer single bent en eigenlijk elke leuke dame die je kent is bezet. Vaak ook nog eens met goede/oude vrienden of bekenden..quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja klopt! Ze is nu getrouwd met een goede vriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |