SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als de dijken breken - [Nederland] S01 2016 12 | Drama
Wanneer een zware storm op Nederland en België afkomt, dreigen de dijken het te begeven, waardoor de laaggelegen gebieden van de twee landen zouden worden overstroomd.
Bling Empire - [VS] S01 2021 12 - Netflix Original | Reality
Deze realityserie volgt LA's superrijke Aziatische en Aziatisch-Amerikaanse plezierzoekers die helemaal losgaan met fantastische feesten, glamour en drama.
Carmen Sandiego - [Canada] S04 2021 6 - Netflix Original | Kinderserie
Carmen Sandiego is een dievegge die haar vaardigheden ten goede aanwendt. Ze reist met haar pientere helpers de wereld rond om de kwaadaardige VILE dwars te liggen.
Dawson's Creek - [VS] S01 1999 12 | Drama, Romantisch
De hechte tieners Dawson, Joey, Pacey en Jen ervaren de pieken en dalen van de middelbare school en de buitenwereld, gedreven door dromen, verlangens en non-stop drama.
De Geheimen van Barslet - [Nederland] S02 2011 12 | Drama, Fantasy, Thriller
In deze miniserie wordt een Nederlands plattelandsdorp doelwit van een reeks bizarre gebeurtenissen. Het mysterie wordt bezien vanuit meerdere gezichtspunten.
Disenchantment - [VS] D03 2021 12 - Netflix Original | Actie, Comedy, Fantasy
Bean moet haar prinsessentaken verrichten, maar ze drinkt liever. Tot grote irritatie van de koning zorgt ze voor chaos met haar demonen- en elfenvrienden.
Kuroko's Basketball - [Japan] S01 2013 6 | Anime, Drama, Tienerserie
Vijf jonge basketbalsterren gaan naar verschillende middelbare scholen, en nu zoekt Tetsuya Kuroko met Seirin High de weg naar de roem.
Outside the Wire - [Hongarije/VS] 2021 16 1:55 uur - Netflix Original | Actie, Cyberpunk, Fantasy, Sci-Fi
In de nabije toekomst wordt een dronepiloot naar een oorlogsgebied gestuurd. Hij moet een geheime androïde-officier helpen om een nucleaire aanval te voorkomen.
Pai Em Dobro | Double Dad - [Brazilië] 2020 AL 1:45 uur - Netflix Original | Comedy, Drama, Feelgood, Tienerfilm
Terwijl haar moeder weg is, sluipt een tiener weg uit de hippiecommune waar ze woont. Ze wil weten wie haar vader is en begint aan een avontuur dat alles zal veranderen.
Tribhanga - Tedhi Medhi Crazy - [India] 2021 16 1:35 uur - Netflix Original | Drama
Een alleenstaande moeder worstelt met spijt en haat terwijl ze nadenkt over haar eigen moeder, met wie ze al jaren een slechte relatie heeft en die nu in coma ligt.
What Would Sophia Loren Do? - [VS] 2021 12 0:32 uur - Netflix Original | Biografische documentaire
In deze zalige korte documentaire put een Italiaans-Amerikaanse grootmoeder en filmliefhebber kracht en plezier uit het leven van haar tv-idool Sophia Loren.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Dat is helaas bewust door Netflix. Ja, niet dat je uiteindelijk niets kijkt, maar dat het meer een spinnenwebachtig doolhof is waarbij je eigenlijk niet zonder externe websites kan om te zien of er iets goeds is/is bijgekomen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:36 schreef byah het volgende:
Ik begrijp niet dat er anno 2021 nog geen selectie gemaakt wordt voor mij persoonlijk. Ik blijf maar scrollen door de content zonder uiteindelijk iets te kijken..
Dat laatste kun je gelukkig uitzetten.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is helaas bewust door Netflix. Ja, niet dat je uiteindelijk niets kijkt, maar dat het meer een spinnenwebachtig doolhof is waarbij je eigenlijk niet zonder externe websites kan om te zien of er iets goeds is/is bijgekomen.
Dat automatisch previews laten zien en ook nog eens automatisch de serie/film opstarten nadat de preview is afgelopen, tenzij jij cancel drukt, is ook niet gebruiksvriendelijk maar puur op pushen dat je maar iets begint te kijken.
Wat is dit voor onzin danquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik dacht dat de hele serie van Dawson’s Creek online zou komen, maar toch maar een seizoen dus vooralsnog.
Primequote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin dan![]()
Hoe moet ik nu bingen
Hebben die ook Dawson's creekquote:
Ik zou m alleen afraden als je niet van cliffhangers houdt, dan kun je beter wachten tot deel 2 ook uit is.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:59 schreef GwaiLow het volgende:
Lupin geen aanrader? Zoiets las ik een paar keer geloof ik
Goed om te wetenquote:
Ik ben gek op cliffhangers. Dank je wel!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:02 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik zou m alleen afraden als je niet van cliffhangers houdt, dan kun je beter wachten tot deel 2 ook uit is.
Vind het de beste serie van januari tot nu toe.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:59 schreef GwaiLow het volgende:
Lupin geen aanrader? Zoiets las ik een paar keer geloof ik
Heel sterk!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:23 schreef Amarantha het volgende:
Night Stalker is een erg goeie docu. 👌🏻
De andere seizoenen staan nu ook op Netflixquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin dan![]()
Hoe moet ik nu bingen
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De andere seizoenen staan nu ook op Netflix
Hij wil vast nog wel een zesde als hij jou zietquote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:18 schreef Magica het volgende:
Oh hij is al getrouwd en heeft 5 kinderen
Vastquote:Op zondag 17 januari 2021 13:34 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hij wil vast nog wel een zesde als hij jou ziet
kijk je genoeg dan? hier krijg ik bij nieuwe releases genoeg aanbevelingenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:36 schreef byah het volgende:
Ik begrijp niet dat er anno 2021 nog geen selectie gemaakt wordt voor mij persoonlijk. Ik blijf maar scrollen door de content zonder uiteindelijk iets te kijken..
Ik moest er ook even inkomen maar wel echt een toffe serie, alleen die green screens op de buitenlandse locaties waren wel erg nepquote:Op zondag 17 januari 2021 19:41 schreef mschol het volgende:
eindelijk klaar met queens gambit
opzich een intressante/leuke serie maar moest hem echt met tussenpozen kijken
Na het kijken van Unsolved Mysteries was ik wel blij dat iets werd opgelostquote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:23 schreef Amarantha het volgende:
Night Stalker is een erg goeie docu. 👌🏻
Volgens Google:quote:Op maandag 18 januari 2021 07:10 schreef Meridiaan het volgende:
Als je je account voor een paar maanden afmeld en daarna je je daarna weer aanmeld met dezelfde gegevens, is je kijkgeschiedenis dan nog intact?
quote:When you delete your Netflix account it takes about ten months for all accompanying data to disappear with it. This means that you can recover your account with your watch history intact for up to 10 months after you cancel your subscription.
https://www.alphr.com/net(...)ently-watched-shows/
Ja dat was even een tegenvaller dat ie ineens stopte na afl 5quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:02 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik zou m alleen afraden als je niet van cliffhangers houdt, dan kun je beter wachten tot deel 2 ook uit is.
Één van de meest ondergewaardeerde Netflix series. Ik vond ‘m fantastisch.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:42 schreef Deko het volgende:
Godless gekeken. Ik hou niet meer zo van westerns, maar deze vond ik toch wel goed.
Ook net gekeken. Helemaal oké. Wat een creep die Richardquote:Op zondag 17 januari 2021 22:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Na het kijken van Unsolved Mysteries was ik wel blij dat iets werd opgelostPrima docu ja.
Het zal idd maar het laatste zijn wat je ziet in je leven. Huuuuuuquote:Op maandag 18 januari 2021 18:04 schreef mascara-klodder het volgende:
Ook net gekeken. Helemaal oké. Wat een creep die Richard
Heel leuk.quote:Op maandag 18 januari 2021 00:11 schreef ConqueringChaos het volgende:
Ik begonnen aan Giri/Haji. Volgens mij ook wel vaker voorbij zien komen hier
quote:Op maandag 4 januari 2021 18:28 schreef Meridiaan het volgende:
Nou, Sabrina s4 is géén aanrader. Echt talloze verhaallijnen niet afgewerkt, karakters die belangrijk lijken maar nooit een uitleg krijgen, mensen die boos op elkaar zijn zonder dat je weet waarom of dat het niet matcht met s3. WHAT A MESS!
Teveel ideeën in een te korte tijd.
Ik geloof dat de serie vrij abrupt gecancelled werd, maar dit is wel een minachting naar de kijker en niet best schrijfwerk.Ik vind er ook geen bal meer aan, heel jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Jaquote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:12 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Heel leuk.
Alice in Borderland al gezien?
Niet Japans, maar Koreaans...maar ik kan iedereen Sweet Home aanraden. Echt een heerlijke serie. Goede karakters, toffe (Resident Evil-achtige) monsters en continu spannend. Het kakt ook totaal niet in wat veel van dit soort series wel hebbenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:56 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
JaIk zoek regelmatig op Japanse series in de zoekfuncties maar heb grotendeels alles wel gezien pp de anime na.
Jaaa die heb ik ook gezien. Zeker een aa rader jaquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet Japans, maar Koreaans...maar ik kan iedereen Sweet Home aanraden. Echt een heerlijke serie. Goede karakters, toffe (Resident Evil-achtige) monsters en continu spannend. Het kakt ook totaal niet in wat veel van dit soort series wel hebben
Na The Mandalorian mijn favoriete serie van de afgelopen 12 maanden denk ik. Zit nu aan het einde van mijn binge, moet alleen de laatste (10e) aflevering nog zien.![]()
![]()
De legende gaat van Biggus digges dat de extra's er niks van wisten. Dat maakt het leukerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |