abonnement Unibet Coolblue
pi_201690557
Raducanu OUT _O- _O- _O-
LOL WTA _O- _O- _O-
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_201690778
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 04:42 schreef superniger het volgende:
Raducanu OUT _O- _O- _O-
LOL WTA _O- _O- _O-
Einde tijdperk.

Erg genoten van alle Britse artikelen die haar al 20 slams toeschreven.
Jack does it in real time...
  woensdag 13 oktober 2021 @ 17:33:18 #128
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_201743567
Onsje Jabeur volgende week op P9 of P10 op de wereldranglijst, als allereerste speler ooit uit een Arabisch land _O_.

twitter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_201749583
Ons Jabeur is echt zo'n heldin. Geweldig tennis speelt ze ook, echt zo onorthodox. Geniaal.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 14 oktober 2021 @ 10:38:53 #130
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_201749770
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 17:33 schreef Szura het volgende:
Onsje Jabeur volgende week op P9 of P10 op de wereldranglijst, als allereerste speler ooit uit een Arabisch land _O_.

[ twitter ]
Ik zou denken dat ze uit Brabant komt.
pi_201763108
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 10:38 schreef VoMy het volgende:

[..]
Ik zou denken dat ze uit Brabant komt.
Die associatie heb ik ook altijd ja :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_202031499
quote:
China in de ban van vermeende #MeToo-klacht: “Ongeziene censuur” nadat toptennisster Peng Shuai voormalige vice-premier beschuldigt van verkrachting

De Amerikaanse nieuwszender CNN klaagt een doofpotoperatie aan rond de vermeende verkrachting van de Chinese tennisster Peng Shuai (35), ex-winnares van Wimbledon en Roland Garros in het dubbelspel. Peng Shuai zou zich op sociale media tot de voormalige vice-premier Zhang Gaoli gericht hebben en vroeg waarom hij haar dwong tot seks. De post en alle verwijzingen ernaar werden razendsnel verwijderd.

Het gaat om een explosieve zaak, die zich in China via het internet verspreid heeft ondanks pogingen om alles offline te halen. De beschuldigde is een toppoliticus van de Communistische Partij, voormalig vice-premier Zhang Gaoli, intussen 75 jaar oud en gepensioneerd.

Er circuleren screenshots die afkomstig zouden zijn van het Weibo-account, een Chinese variant van Twitter, van Peng Shuai. In 2014 was Peng Shuai het nummer n van de wereld in het dubbelspel. In 2013 won ze de Wimbledon in het dames dubbel en in 2014 Roland Garros. Nog in 2014 bereikte ze in het enkelspel de halve finales van de US Open. Officieel is ze niet gestopt, maar Peng kwam voor het laatst in actie in het voorjaar van 2020, toen ze de halve finales van het tornooi in Doha bereikte. Daarna sloeg de coronapandemie toe.

CNN geeft toe dat het de authenticiteit van de post niet heeft kunnen verifiren ondanks pogingen om de autoriteiten te contacteren. Waar het in de eerste plaats om gaat, is dat alles razendsnel offline werd gehaald, in tegenstelling tot eerdere #MeToo-beschuldigingen op Chinese sociale media.

Gedegouteerd
In de post richt de tennisster zich tot Zhang: “Waarom moest je mij opnieuw contacteren, me meenemen naar je huis en dwingen om seks te hebben. Ja, ik heb geen bewijs, het was gewoon onmogelijk om bewijs te hebben. Ik kan niet beschrijven hoe gedegouteerd ik was en hoe vaak ik mezelf heb afgevraagd of ik nog een mens ben? Ik voel me een levend lijk. Elke dag probeerde ik te doen alsof en vroeg ik me af wie ik werkelijk was.”

Zhang was lid van het zevenkoppige comit dat de Communistische Partij leidt, de partij die China controleert. Hij nam in 2018 afscheid als vice-premier.

In China komt de #MeToo-beweging langzaam op gang, met wisselend succes. In dit geval werden de beschuldigingen met een ongeziene snelheid en hevigheid verwijderd. CNN maakt daarom gewag van censuur.

Zelfs verwijzingen in private chatgroepen verwijderd
De post werd dinsdagavond laat gepubliceerd en een half uur later circuleerden de screenshots overvloedig op sociale media en in private chatgroepen. Maar samen met de originele post verdwenen ze snel.

Pengs geverifieerd Weibo-account met meer dan een half miljoen volgers was een dag later nog steeds online, maar verscheen niet meer tussen de resultaten van zoekmachines. Alle commentaren op haar eerdere posts werden afgesloten. Zelfs de Weibo-discussiepagina over tennis werd geblokkeerd.

Het staat in schril contrast met het #MeToo-schandaal rond de Canadees-Chinese popster Kris Wu. Hoewel die de beschuldigingen ontkende, kreeg de zaak vrije baan op Weibo en andere sociale media. Kris Wu zelf werd het zwijgen opgelegd omwille van zijn “morele decadentie”.

Buitenechtelijke affaire
In de uitvoerige post die wordt toegeschreven aan Peng, staat dat ze tien jaar geleden voor het eerst seks had met Zhang, toen die als lokale leider van de Communistische Partij in Tianjin fungeerde. Over de aard van het seksuele contact toen, werd niets gezegd. Zhang verbrak alle communicatie toen hij werd gepromoveerd in de partij.

Maar drie jaar geleden, nadat Zhang was afgezwaaid, werd Peng plots door hem uitgenodigd om te komen tennissen in Peking. Nadien namen Zhang en diens vrouw haar mee naar huis, waar ze gedwongen zou zijn om seks te hebben met Zhang.

“Die middag weigerde ik aanvankelijk en huilde ik onophoudelijk.” Na een maaltijd met Zhang en zijn vrouw en verder aandringen van Zhang, zou ze haar verzet gestaakt hebben. “Ik was in paniek en bang en ik stemde toe met mijn gevoelens van zeven jaar eerder.”

Peng zegt dat ze nadien een buitenechtelijke affaire met Zhang begon, maar die zou bol staan van “onrechtvaardigheid en verwijten.”

Vorige week zou het tot een ruzie gekomen zijn, waarna Zhang weigerde haar te ontmoeten en opnieuw met de noorderzon verdween.

Peng zegt dat ze geen bewijzen heeft en dat Zhang altijd achterdochtig was dat ze zaken zou opnemen. CNN benadrukt dat het de echtheid van de post en de beschuldigingen niet kan bevestigen. Maar de snelheid waarmee alles offline werd gehaald, blijft opmerkelijk.
Gezellig.
pi_202100482
quote:
Singles Groups
Group Chichn Itz
1. Aryna Sabalenka (BLR)
4. Maria Sakkari (GRE)
5. Iga Swiatek (POL)
7. Paula Badosa (ESP)

Group Teotihuacn
2. Barbora Krejcikova (CZE)
3. Karolina Pliskova (CZE)
6. Garbie Muguruza (ESP)
8. Anett Kontaveit (EST)
quote:
Doubles Groups
Group Tenochtitln
2. Shuko Aoyama (JPN) & Ena Shibahara (JPN)
4. Nicole Melichar-Martinez (USA) & Demi Schuurs (NED)
5. Samantha Stosur (AUS) & Zhang Shuai (CHN)
7. Darija Jurak (CRO) & Andreja Klepac (SLO)

Group El Tajn
1. Barbora Krejcikova (CZE) & Katerina Siniakova (CZE)
3. Hsieh Su-Wei (TPE) & Elise Mertens (BEL)
6. Alexa Guarachi (CHI) & Desirae Krawczyk (USA)
8. Sharon Fichman (CAN) & Giuliana Olmos (MEX)
pi_202100641
007 Demi. _O_



[ Bericht 1% gewijzigd door superniger op 09-11-2021 17:21:55 ]
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_202102070
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 16:40 schreef superniger het volgende:
007 Demi. _O_

[ afbeelding ]
@de_boswachter lekker jezelf zijn, wat een powervrouw
pi_202102118
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 19:06 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
@:de_boswachter lekker jezelf zijn, wat een powervrouw
heerlijk ja
U MAD?
  Moderator maandag 15 november 2021 @ 12:45:38 #137
375570 crew  Cyan9
pi_202186337
Oh jee, Peng Shuai is verdwenen..

https://nos.nl/artikel/24(...)ding-verdwenen-lijkt
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_202187101
quote:
15s.gif Op maandag 15 november 2021 12:45 schreef Cyan9 het volgende:
Oh jee, Peng Shuai is verdwenen..

https://nos.nl/artikel/24(...)ding-verdwenen-lijkt
Bizar maar ze zat dus in China?
Had ze beter vanuit een ander land kunnen vertellen
No bitch to me
  dinsdag 16 november 2021 @ 21:37:33 #139
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_202209582
Momenteel de WTA finals in Guadalajara Mexico.
1e semi final tussen Badosa en Muguruza nu live

2e semifinale later... Tussen Kontaveit en Sakkari 2,30 vannacht

Demi zit ook in de dubbel semifinals en speelt vanaf 22:30 na de Spaanse singles
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaol
Come On
  dinsdag 16 november 2021 @ 21:38:27 #140
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_202209596
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 13:39 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Bizar maar ze zat dus in China?
Had ze beter vanuit een ander land kunnen vertellen
Zag een melding dat ze save is, volgens de WTA
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaol
Come On
  dinsdag 16 november 2021 @ 23:17:38 #141
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_202212725
Garbine wint met 6-3 6-3 en staat in de finale

Demi is nu bezig en staan voor met 4-1 in de 1e set
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaol
Come On
  dinsdag 16 november 2021 @ 23:35:42 #142
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_202213019
1e set is binnen voor Schuurs en Melichar-Martinez
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaol
Come On
  woensdag 17 november 2021 @ 00:19:55 #143
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_202213304
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 november 2021 23:35 schreef chufi het volgende:
1e set is binnen voor Schuurs en Melichar-Martinez
1-1 in sets nu
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaol
Come On
  woensdag 17 november 2021 @ 00:29:01 #144
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_202213344
deciding set ... tb tot 10 .... decided it is .. -O-
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaol
Come On
  woensdag 17 november 2021 @ 00:31:03 #145
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_202213351
6-3, 3-6, 6-10 .. verloren dus

[ Bericht 27% gewijzigd door chufi op 17-11-2021 00:37:48 ]
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaol
Come On
pi_202225090
quote:
WTA-baas na schriftelijke verklaring nog bezorgder om spoorloze tennisster Peng Shuai: “Ze moet vrijuit kunnen spreken”

Het vrijgeven van een schriftelijke verklaring van Chinese staatsmedia over de spoorloze tennisster Peng Shuai, zorgen bij tennisbond WTA voor argwaan en bezorgdheid. “Ik kan moeilijk geloven dat Peng Shuai de e-mail heeft geschreven die we hebben gekregen”, zegt Steve Simon, voorzitter van de profbond voor tennissters.

“De WTA en de rest van de wereld hebben onafhankelijk en controleerbaar bewijs nodig dat ze veilig is. Ik heb haar herhaaldelijk via verschillende vormen van communicatie proberen te bereiken, maar zonder resultaat.”

De 35-jarige Peng beschuldigde eerder deze maand voormalig vicepremier Zhang Gaoli op het Chinese sociale medium Weibo van seksueel misbruik. Zhang zou haar tot seks hebben gedwongen. Kort na de beschuldiging werd het bericht verwijderd en sindsdien lijkt Peng van de aardbodem verdwenen. Haar accounts zijn gewist van sociale media, zoekopdrachten op internet naar haar naam leverden niets op.

China zweeg tot donderdag over de situatie van de tennisster, tot de verklaring die via staatsmedia werd verspreid. In de mail die naar Simon is gestuurd schrijft Peng Shuai dat de verhalen van de voorbije weken niet kloppen. Ook meldt ze dat ze gewoon thuis is om bij te komen en dat alles goed met haar gaat. “Dank voor de bezorgdheid”, schrijf ze.

Simon kan niet geloven dat Peng achter de mail zit. “Ze moet vrijuit kunnen spreken, zonder dwang of intimidatie van welke bron dan ook. Haar aantijging van aanranding moet worden gerespecteerd en met volledige transparantie en zonder censuur worden onderzocht. De stemmen van vrouwen moeten worden gehoord en gerespecteerd, niet gecensureerd of gedicteerd.”
pi_202225667
'I hope Chinese tennis will become better and better'

Hoe meer overtuigender bewijs wil je hebben dat zij echt de mail heeft geschreven ??

Case closed lijkt me
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 18 november 2021 @ 01:08:12 #148
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_202225793
Nu de WTA finals, momenteel de dubbels en straks om 2:30 Muguruza - Kontaveit
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaol
Come On
  donderdag 18 november 2021 @ 01:34:50 #149
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_202225817
Dat ging vlotjes ... maar met deciding points regel bij 40-40 is elke game na 7 rally's beslist

Hier de uitslag
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaol
Come On
pi_202225983
Muguruza wint.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')