quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit is het soort goals dat ik graag zieHoe rood hier met 3 man op de bal afstormtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eens, ik liep daar erg goed, maar hoe jij de afvallende in één keer oppikt met een mooie draai verdient een groot complimentquote:
Eens. Samenspel inderdaad.quote:
Van één van die drie verbaast het me weinig (lol)quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe rood hier met 3 man op de bal afstormt
Nee, zeker niet.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Van één van die drie verbaast het me weinig (lol)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Aan zo snel tikken doe je weinig.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, zeker niet.
In mijn ogen is dat ook dezelfde die de hoek van paxcon af had moeten dekken. Maar goed, ik ga ook niet helemaal vrijuit, ga daar iets te ver mijn goal uit.
Chevy die het gaatje niet weet te vinden, dat hoor ik vaker.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aan zo snel tikken doe je weinig.
En dat 3 mensen op die bal afliepen snap ik wel, nu vindt chevy het gaatje, maar hoevaak hoor je hem wel niet klagen "ja 3v1 stelletje debielen!!!" omdat hij te lang wacht en dat gaatje niet vindt.
Wat kan ik daar anders doen?quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Error reageert te laat
En scrummie ook.
Maar ik nam daar wel iets te veel risico ja
Je had de bal direct weg kunnen schieten.quote:
Hm, dan moest ik wel érg snel reageren én kwam hij tegen 3rr0r of jou aan. Maar oke, dat laatste heb je natuurlijk gelijk inquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had de bal direct weg kunnen schieten.
Dan nog was het gevaarlijk, maar de bal in je eigen goal lopen is eigenlijk nooit de beste oplossing.
in inquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hm, dan moest ik wel érg snel reageren én kwam hij tegen 3rr0r of jou aan. Maar oke, dat laatste heb je natuurlijk in in
in inquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hm, dan moest ik wel érg snel reageren én kwam hij tegen 3rr0r of jou aan. Maar oke, dat laatste heb je natuurlijk gelijk in in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@FireFox1![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:56 schreef GGMM het volgende:
KoekoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:firefox1
Prima goal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:firefox1Oh.
Zielig voor Jos ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:firefox1Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk hebben jullie nog meer leuke gifjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een olifant draait zich sneller om.
En als de pass dan op z'n minst goed was.....
quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]De draai maakt opzich niet veel uit maar die pass was kut ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een olifant draait zich sneller om.
En als de pass dan op z'n minst goed was.....Oh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |