abonnement Unibet Coolblue
pi_196816547
Mensen als ts zijn de reden waarom deze nieuwe lockdown nodig was en ts gaat het nu nogmaals verkloten voor de rest. Wees niet als ts, en blijf de fuck thuis.
pi_196816580
_O-
pi_196816586
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 december 2020 00:52 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

China?
Dit. Geen besmettingen en het normale leven is weer opgepakt.

Zuid Korea kan ook, wordt ook gefeest, maar hier al maanden een 100 tot 150 besmettingen per dag. Dus je moet redelijk suïcidaal zijn wil je voor ZK kiezen
pi_196817615
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 09:34 schreef opgebaarde het volgende:
Dit. Geen besmettingen en het normale leven is weer opgepakt.
Plus dat oud&nieuw pas over twee maanden is.
pi_196817658
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 december 2020 10:50 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Plus dat oud&nieuw pas over twee maanden is.
Dat komt goed uit, dan heb je nog genoeg tijd voor twee weken verplichte quarantaine.
  Spellchecker zaterdag 19 december 2020 @ 10:53:27 #31
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_196817663
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 09:32 schreef Farenji het volgende:
Mensen als ts zijn de reden waarom deze nieuwe lockdown nodig was en ts gaat het nu nogmaals verkloten voor de rest. Wees niet als ts, en blijf de fuck thuis.
  Moderator zondag 20 december 2020 @ 15:10:34 #32
45833 crew  Fogel
pi_196842370
Het lijkt me (al weet ik het niet zeker) dat de meeste landen restricties hebben. Dus de kans dat je in het warme land alleen maar in quarantaine in een hotelkamer of covidkamp moet zitten de eerste twee weken is vrij groot.
Als je perse weg wil, moet je best veel onderzoeken over de restricties overal, en die veranderen ook nog eens de hele tijd.
Het handigste en waarschijnlijk beste is gewoon in NL blijven, zoals het advies ook is.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_196842415
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 15:10 schreef Fogel het volgende:
Het lijkt me (al weet ik het niet zeker) dat de meeste landen restricties hebben. Dus de kans dat je in het warme land alleen maar in quarantaine in een hotelkamer of covidkamp moet zitten de eerste twee weken is vrij groot.
Als je perse weg wil, moet je best veel onderzoeken over de restricties overal, en die veranderen ook nog eens de hele tijd.
Het handigste en waarschijnlijk beste is gewoon in NL blijven, zoals het advies ook is.
Waarom laten jullie dit topic open als het tegen het advies van de rijksoverheid in gaat?
  Moderator zondag 20 december 2020 @ 15:14:35 #34
45833 crew  Fogel
pi_196842468
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 15:12 schreef MCH het volgende:

[..]

Waarom laten jullie dit topic open als het tegen het advies van de rijksoverheid in gaat?
Het is niet verboden om het land uit te gaan.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_196877864
Het travel subforum is juist wel fijn om het met elkaar over dingen te kunnen hebben onder alle restricties.
Er zijn hier mensen die veel reizen en dus handige tips hebben en dingen wel goed weten.

Zelf ga ik het komende jaar ook gewoon weer reizen en heb de reizen al geboekt.
Kijk wel wat verstandig en neem niet te veel risico. Ik doe ook wat korte trips.

Dat gezegd hebbende vind ik reizen nu rond kerst t/m begin januari gewoon echt een absolute no go.
Dat gejank van iedereen dat het zo lastig is dat je elkaar met kerst en oud en nieuw niet mag zien en dat je niets mag slaat nergens op. Zo lastig is het niet om je aan de regels te houden.
Blijf gewoon lekker thuis, maak het daar gezellig. Alleen, vraag 1 of 2 vrienden om met afstand even te komen.
Ga even gamen of een film kijken.

Het reizen komt later komend jaar wel weer.
Juist als mensen dit soort domme dingen gaat doen duurt het langer voordat we weer echt kunnen genieten van het reizen.
pi_197072450
Het is inderdaad Dubai geworden, mijn vlucht vertrekt morgen. Fijne jaarwisseling!
pi_197073441
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 21:47 schreef UJF045 het volgende:
Het is inderdaad Dubai geworden, mijn vlucht vertrekt morgen. Fijne jaarwisseling!
Enjoy!
pi_197075975
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 21:47 schreef UJF045 het volgende:
Het is inderdaad Dubai geworden, mijn vlucht vertrekt morgen. Fijne jaarwisseling!
Kansloos
pi_197082900
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 23:07 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Kansloos
Jaloers?
pi_197084024
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 07:21 schreef UJF045 het volgende:

[..]

Jaloers?
Nee, als ik wil ben ik vandaag ook nog weg.
En ik heb mijn reizen voor verderop in 2021 ook gewoon geboekt staan.

Maar om nu op dit moment weg te gaan is gewoon rondweg asociaal. En dat voor iets achterlijks als de jaarwisseling. Dat is gewoon kansloos. Je hebt echt geen enkele reden om nu weg te moeten voor zoiets.
  woensdag 30 december 2020 @ 09:52:29 #42
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_197084715
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 09:21 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Nee, als ik wil ben ik vandaag ook nog weg.
En ik heb mijn reizen voor verderop in 2021 ook gewoon geboekt staan.

Maar om nu op dit moment weg te gaan is gewoon rondweg asociaal. En dat voor iets achterlijks als de jaarwisseling. Dat is gewoon kansloos. Je hebt echt geen enkele reden om nu weg te moeten voor zoiets.
Dit ja..
Deze pandemie maakt wel in één keer duidelijk wie de egoïstische mensen zijn :Y
pi_197084974
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 07:21 schreef UJF045 het volgende:

[..]

Jaloers?
Los van corona, zelfs als ik geld toe zou krijgen zou ik niet naar Dubai willen. Begrijp niet wat mensen daar zoeken.
pi_197085232
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 10:05 schreef Farenji het volgende:

[..]

Los van corona, zelfs als ik geld toe zou krijgen zou ik niet naar Dubai willen. Begrijp niet wat mensen daar zoeken.
Oh dat wel. Ze zullen er daar best wat van maken en er is genoeg te zien daar.
Ga er komend jaar zelf ook nog even heen.

Maar om nu op vakantie te gaan alleen omdat je er per se eventjes uit moet voor de jaarwisseling is gewoon walgelijk.
  woensdag 30 december 2020 @ 12:07:14 #45
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_197088234
Ik vind dat shamen zelf net zo irritant eigenlijk. TS is op de risico's gewezen. Meermaals. Er is geen officieel verbod op reizen. Hij doet dus wettelijk gezien niks wat niet mag. Het word enkel afgeraden. Kan je wel de mensen gaan shamen die er gebruik van maken dat er geen wettelijk verbod is; of je kiest ervoor om in te zien dat het kabinet er dan maar gewoon een verplichting van had moeten maken. Ze kiezen er voor om het niet te doen; maar ondertussen wel de mensen shamen die gebruik maken van de opening. Kom op zeg. Alsof je (iedereen die hier zit te shamen) zelf nog nooit iets hebt gedaan wat afgeraden word. Iedereen is op momenten egoïstisch.

Zelf zou ik ook echt niet gaan hoor; dat terzijde.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_197113562
quote:
2s.gif Op woensdag 30 december 2020 12:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ze kiezen er voor om het niet te doen; maar ondertussen wel de mensen shamen die gebruik maken van de opening. Kom op zeg. Alsof je (iedereen die hier zit te shamen) zelf nog nooit iets hebt gedaan wat afgeraden word. Iedereen is op momenten egoïstisch.

Zelf zou ik ook echt niet gaan hoor; dat terzijde.
Is ook bijna niet te doen om alles te blokkeren. En dat zou ook niet goed zijn.

Maar ze hebben wel zeer duidelijk gemaakt om de vluchten die nog gaan niet te gebruiken voor vakantie.
Al helemaal niet voor sneu beetje de jaarwisseling te willen vieren.

Het is ook wel even wat anders om nu te gaan reizen voor zoiets zinloos dan in bv afgelopen oktober. Het gaat nu gewoon heel slecht, het wordt zeer streng afgeraden. We zitten in lockdown.
En dan ga je omdat je je sneu voelt met de jaarwisseling even weg?

En ja natuurlijk heeft iedereen wel eens iets egoistisch gedaan.
Maar ik betwijfel dat mensen zoiets doms als dit gedaan hebben.
  Moderator zaterdag 2 januari 2021 @ 09:23:23 #47
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_197168781
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 21:47 schreef UJF045 het volgende:
Het is inderdaad Dubai geworden, mijn vlucht vertrekt morgen. Fijne jaarwisseling!
Negatieve COVID‑19 PCR‑test in het Engels of Arabisch kunnen overleggen?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_197170135
Ik ben zelf gewoon thuisgebleven, maar snap de reacties hierop ook niet zo hoor. Het is niet zo dat de kans enorm is dat hij het in het buitenland oploopt en mee terugneemt naar NL, de kans om het hier op te lopen is op dit moment gewoon veel groter.

Maar goed, blijkbaar hebben we als land wat groepjes nodig om aan te kunnen wijzen als schuldigen voor de huidige situatie en lekker tegen tekeer te gaan. Dat zal vast makkelijker zijn dan onder ogen te zien dat de ons collectieve gedrag hier in Nederland de hoofdschuldige is.
pi_197170713
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:44 schreef heite het volgende:
Ik ben zelf gewoon thuisgebleven, maar snap de reacties hierop ook niet zo hoor. Het is niet zo dat de kans enorm is dat hij het in het buitenland oploopt en mee terugneemt naar NL, de kans om het hier op te lopen is op dit moment gewoon veel groter.

Maar goed, blijkbaar hebben we als land wat groepjes nodig om aan te kunnen wijzen als schuldigen voor de huidige situatie en lekker tegen tekeer te gaan. Dat zal vast makkelijker zijn dan onder ogen te zien dat de ons collectieve gedrag hier in Nederland de hoofdschuldige is.
Hij had net goed covid uit NL meenemen naar Saudi.. En daar verder besmetten.
Over half jaar, komt diezelfde virus weer terug Nederland in. Zitten we er weer aanmodden..
Dat willen men niet. Dus ze vraagt ons allemaal eigen verantwoordelijkheid om zorgen dat virus niet verder te verspreiden.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_197212289
quote:
5s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 09:23 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Negatieve COVID‑19 PCR‑test in het Engels of Arabisch kunnen overleggen?
Ja in het Engels. Moet helaas bij terugkomst in Nederland ook weer een negatieve PCR test laten zien. Gelukkig is dit hier in Dubai allemaal zo geregeld voor omgerekend 3 tientjes. En hier is amper Corona dus maak me geen zorgen :).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')