quote:Op maandag 21 december 2020 22:27 schreef superniger het volgende:
2 softies gaan Hugo de Jonge interviewen.
Ik mis Jeroen Pauw.
Was ik maar Dood Dan.quote:Op maandag 21 december 2020 22:32 schreef Tourniquet het volgende:
Matige gasten inderdaad.
Dotan![]()
Neemt hij z’n trollenleger ook mee?
En hoezo heeft de Protestantse EO opeens allemaal Rooms-Katholieke dingen (Paus, Bodar).
NPO Radio 1 mensen....quote:Op maandag 21 december 2020 22:38 schreef Confetti het volgende:
Komen deze 2 presentatoren van de sociale werkplaats?
Ben je blij met de nieuwe WIDM kandidaten? #dtvquote:Op maandag 21 december 2020 22:38 schreef monkyyy het volgende:
Als iedereen nou gewoon in hun kot blijft
Volgens mij zijn de BN'ers op, ik ken ze nauwelijks.quote:Op maandag 21 december 2020 22:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ben je blij met de nieuwe WIDM kandidaten? #dtv
Uitstekend.quote:Op maandag 21 december 2020 22:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de BN'ers op, ik ken ze nauwelijks.
Yep, maar dan wordt de volgende discussie wat strikt noodzakelijk is.quote:Op maandag 21 december 2020 22:50 schreef monkyyy het volgende:
Alleen vliegen als het strikt noodzakelijk is.
Als je op de vlucht bent voor de politie bijvoorbeeld.quote:Op maandag 21 december 2020 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, maar dan wordt de volgende discussie wat strikt noodzakelijk is.
Vakantie!quote:Op maandag 21 december 2020 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, maar dan wordt de volgende discussie wat strikt noodzakelijk is.
Harrods!quote:Op maandag 21 december 2020 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Weekendje winkelen in Londen is een goede reden om te vliegen.
Maar die zijn allemaal hoogopgeleid heb ik me laten vertellen.quote:Op maandag 21 december 2020 22:49 schreef superniger het volgende:
Waren ze maar zo snel met het sluiten van grenzen voor asielzoekers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |