abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203368272
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 22:05 schreef MiNi1981 het volgende:
Ik weet niet of t hier mag de rauwe gedachtes en gevoelens. Anders worden ze vast wel weggehaald.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je woorden snijden door mijn ziel. En wat kan een mens zeggen…. Helemaal niks
Het is ook niet zo dat je maar kan blijven hopen en eindeloos proberen.
Ik blijf voor je duimen dat het lukt.

Voor nu sluit ik me aan bij professionele hulp ter verwerking. Een miskraam is altijd een harde klap , zeker als je nog geen levend kind hebt. Dus niet vreemd als je erg emotioneel bent
pi_203369815
Dankjewel lieve dames. :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 26 januari 2022 @ 11:21:56 #128
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_203370666
Blijf vooral hier schrijven! Wat akelig van het bloeden. Ik heb verder niks zinnigs te zeggen, dus maar gewoon weer een :* .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  woensdag 26 januari 2022 @ 15:13:49 #129
403520 Sway-
La vie est belle
pi_203374281
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 10:11 schreef MiNi1981 het volgende:
Dankjewel lieve dames. :*

SPOILER
Ook ik heb weinig toe te voegen behalve een dikke knuffel :*
  woensdag 26 januari 2022 @ 16:15:26 #130
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_203375179
Mini :* heel veel sterkte!
Be happy with the little things in life
pi_203380075
Sterkte Mini.
Wat een klotezooi weer. :( Ik hoop voor je dat je het een beetje redt. Lichamelijk, geestelijk.
Hopelijk ook veel steun van je omgeving. :*
pi_203787085
Ik vroeg mij even het volgende af. Kan t mij namelijk niet herinneren van de vorige keer.

Ik verwacht morgen/overmorgen voor t eerst na de laatste miskraam weer ongesteld te worden.
Maar ik heb het idee dat mijn baarmoeder bovengemiddeld gevoelig (misschien zelfs beetje pijnlijk) is nadat ik naar het toilet ben geweest.
Is dat herkenbaar voor iemand? Het voelt sowieso heel anders dan eerdere ongesteldheden…
pi_203801331
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 20:33 schreef MiNi1981 het volgende:
Ik vroeg mij even het volgende af. Kan t mij namelijk niet herinneren van de vorige keer.

Ik verwacht morgen/overmorgen voor t eerst na de laatste miskraam weer ongesteld te worden.
Maar ik heb het idee dat mijn baarmoeder bovengemiddeld gevoelig (misschien zelfs beetje pijnlijk) is nadat ik naar het toilet ben geweest.
Is dat herkenbaar voor iemand? Het voelt sowieso heel anders dan eerdere ongesteldheden…
Ik weet niet meer precies of het echt gerelateerd was aan het toilet. Maar ik had de weken na mijn miskraam ook nog buikpijn. Ik denk wel een week of 6. Het trok langzaam weg
pi_203805964
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 20:19 schreef _Lily_ het volgende:

[..]
Ik weet niet meer precies of het echt gerelateerd was aan het toilet. Maar ik had de weken na mijn miskraam ook nog buikpijn. Ik denk wel een week of 6. Het trok langzaam weg
Dankje voor je verhaal. Voelde toen ook je baarmoeder erg gevoelig?
Ik heb volgende week een afspraak bij de gyn zal t daar ook even vragen.
pi_204281125
Ik ben met miskraam nr3 bezig…. ;( maar dit verloopt zo anders dan de andere 2.

SPOILER
pi_204281155
Je bent nóóit “de zeikerd die heeft gebeld voor niks”! Bel alsjeblieft vooral als je je zorgen maakt. Ook als je je geen zorgen maakt. 🙏🏼
Protège moi de mes désirs.
pi_204281693
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 06:08 schreef MiNi1981 het volgende:

[..]
Dankje voor je verhaal. Voelde toen ook je baarmoeder erg gevoelig?
Ik heb volgende week een afspraak bij de gyn zal t daar ook even vragen.
Oh gut sorry ik had deze reactie helemaal niet meer gezien. Ja ik had exact dat. Een soort gevoelige baarmoeder. Het uiteindelijk wel helemaal overgegaan
pi_204281713
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 10:06 schreef arvensis het volgende:
Je bent nóóit “de zeikerd die heeft gebeld voor niks”! Bel alsjeblieft vooral als je je zorgen maakt. Ook als je je geen zorgen maakt. 🙏🏼
Ik sluit me hierbij aan.
Bij mij was mijn miskraam 3 weken bloeden en zwangerschapstest bleef nog circa 6 weken positief
pi_204284559
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 10:03 schreef MiNi1981 het volgende:
Ik ben met miskraam nr3 bezig…. ;( maar dit verloopt zo anders dan de andere 2.

SPOILER
Wel even bellen MINI. Ik bloedde ook eerst 5 dagen en kwam zelf niet lekker op gang. Toen de medicijnen ingenomen en toen kwam alles pas echt los.
pi_204286040
Ik heb de kliniek gesproken en gelukkig een beetje een empathische verpleegkundige die het begreel.
Maandag een echo om te kijken of de baarmoeder wel/niet schoon is. Das nog 4 (lange) dagen. En heb echt het idee dat mn lichaam nu in min of meer ‘rust’ is.

Stom lijf… heb er niks aan…
  zaterdag 7 mei 2022 @ 17:08:43 #141
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_204656584
Ik kom even van me afschrijven en dagboeken tegelijk, alles is zo snel gegaan de afgelopen dagen…

23 februari had ik een positieve test in handen, wat ontzettend fijn was na onze miskraam van vorig jaar. Een spannende tijd volgde, met extra controles vanwege zowel de miskraam als tussentijdse bloedingen, maar elke keer werden we beloond met een stuiterend babietje, goede hartslag en vorige week de 13 weken echo en NIPT die beiden goed waren. De nub bevestigde ons ongefundeerde vermoeden dat we een meisje mochten verwelkomen rond 1 november.

Dinsdag had ik al de hele dag een gespannen buik, wat ‘s avonds overging in een vrij regelmatige steek/kramp in mijn onderbuik. Helemaal vertrouwen deed ik het niet omdat ik ook wat verhoging had dus gebeld met de VK in de ochtend voor een controle die woensdag. Echo zag er goed uit, advies om volgende dag urine in te leveren om te testen en we mochten weer naar huis. Woensdagavond nam de koorts toe, moest ik ook overgeven en in de nacht verloor ik ineens vocht. Het was behoorlijk veel, meerdere malen een maandverband vol en dus ‘s nachts weer aan de lijn met de VK. Geprobeerd wat vocht op te vangen maar dat was waarschijnlijk meteen vrij vervuild, de kleur klopte niet met vruchtwater maar het rook ook niet, heel raar. Mijn gevoel op dat moment was al dat het compleet mis zat. Ze plande ons meteen weer in voor een controle en adviseerde direct bij opening van de huisarts de urine te laten checken.

Ik moest meteen op spreekuur komen, na wat lichamelijke checks de voorzichtige constatering van een (beginnende) nierbekkenontsteking en dus antibiotica mee en paracetamol slikken voor de koorts, die die nacht tot boven de 40 was gepiekt. Om kwart voor 1 de echo en die was verschrikkelijk. Direct zichtbaar dat al het vruchtwater was verdwenen en er geen hartslag meer zichtbaar was. Onze wereld werd onder onze voeten vandaan geslagen.

We zijn direct doorverwezen en doorgereden naar het ziekenhuis waar we echt super vriendelijk en behulpzaam worden ondersteund. Ze hebben donderdagmiddag de opties met ons doorgenomen en we maakten de afspraak dinsdag in te leiden, of eerder te komen als het spontaan zou gebeuren.

Helaas had ik vrijdagavond nog steeds hoge koorts die na paracetamol niet zakte en in overleg met de gynaecoloog ben ik direct opgenomen. Medicatie gekregen ter voorbereiding zodat vandaag de geboorte kon worden opgewekt.

Rond 12 uur is onze dochter Mina geboren, een naam die we eigenlijk al samen hadden bedacht vanaf de eerste naam besprekingen. Ze is niet ouder mogen worden dan 14 weken en 2 dagen, ik zie 5 mei als haar verjaardag en sterfdag ook al heeft ze vandaag mijn lichaam verlaten. Helaas is, vermoedelijk door de infectie, het lijfje wel geheel maar niet ongeschonden ter wereld gekomen en hebben we ervoor gekozen alleen haar gezichtje te bekijken. We regelen op een later moment een crematie voor haar zodat we haar thuis een plekje kunnen geven.

Alles is nog zo onwerkelijk, ons kleine meisje waar we zo naar verlangden en uitkeken zo vroeg van ons afgenomen voelt als de grootste oneerlijkheid in het leven. Ik weet ook dat mijn man en ik een weg gaan weten te vinden hierin en dat Mina voor altijd in ons hart en leven zal blijven bestaan.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_204656795
@Debsterr, wat heftig. Gecondoleerd, heel veel sterkte :*
Fake it till you make it...
pi_204656883
;(
Lieve lieve Debsterr, ik vind het zo hartverscheurend erg voor jullie. Wat een prachtige naam heeft Mina gekregen. Gecondoleerd en nogmaals heel erg veel sterkte voor jullie allebei. :*

[ Bericht 2% gewijzigd door Bami op 07-05-2022 18:10:51 ]
  zaterdag 7 mei 2022 @ 17:49:52 #144
277627 Seven.
We are Borg.
pi_204656933
;( wat een achtbaan hebben jullie meegemaakt, en wat klote dat je lieve meisje niet meer leeft. Gecondoleerd en heel veel sterkte.
Resistance is futile.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 17:54:03 #145
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_204656975
Tranen in mijn ogen bij het lezen van je verhaal, Debsterr. Vind het zo, zo ontzettend heftig voor jullie. Gecondoleerd en heel veel sterkte met de verwerking. Wat een mooie naam hebben jullie haar gegeven O+
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
  zaterdag 7 mei 2022 @ 18:29:46 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_204657321
Ach Debster... wat een verdriet... ;(
  zaterdag 7 mei 2022 @ 18:55:01 #147
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_204657594
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige dochter Mina en tegelijk ook gecondoleerd dat jullie direct afscheid hebben moeten nemen.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 18:55:22 #148
56471 pinquit
oh my lama!
pi_204657603
Debster :'( wat vreselijk
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_204657654
Wat een prachtige naam heeft jullie dochtertje gekregen.

Gecondoleerd en heel veel sterkte..
pi_204658230
Debster :'( Wat een nachtmerrie! Verschrikkelijk zeg!

Wat een prachtige naam hebben jullie je meisje gegeven :* Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst voor jou en de man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')