SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Hier zou je wel een soort poedelpuntje voor moeten kunnen krijgenquote:Op vrijdag 18 december 2020 16:39 schreef Zorro het volgende:
3-0, toch weer een uitslag goed
Helaas voor de verkeerde speler
Precies dit jaquote:Op vrijdag 18 december 2020 16:39 schreef Zorro het volgende:
3-0, toch weer een uitslag goed
Helaas voor de verkeerde speler
Hoe zou het met Jani Haviisto zijn?quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:40 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Vanavond is het zover. Hyvä Kantele!
Zin in. Biertje erbij, lekker hoor. Kippis!quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:40 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Vanavond is het zover. Hyvä Kantele!
Die zit lekker met zijn gezinnetje in Suomi.quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe zou het met Jani Haviisto zijn?
Das op tijd. Ben je wel fit vanavond?quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:42 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Zin in. Biertje erbij, lekker hoor. Kippis!
No niin, sinä puhut suomi!quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:42 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Zin in. Biertje erbij, lekker hoor. Kippis!
Nu nog niet, ouwe reus. Vanavond pas een biertje!quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:43 schreef Oriente het volgende:
[..]
Das op tijd. Ben je wel fit vanavond?
Klasse!quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:43 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Nu nog niet, ouwe reus. Vanavond pas een biertje!
Zeer zekerquote:Op vrijdag 18 december 2020 16:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zijn de groene bingovakjes reeds geweest?
Dit gooi ik even in de translate.quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:43 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
No niin, sinä puhut suomi!
Nou, heel minimaal ouwe reus. Verder dan wat simpele uitdrukkingen kom ik niet.quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:43 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
No niin, sinä puhut suomi!
Met kippis kom je in Finland al een heel eind.quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:45 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Nou, heel minimaal ouwe reus. Verder dan wat simpele uitdrukkingen kom ik niet.
Woehaaaaquote:Op vrijdag 18 december 2020 16:46 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik ben trouwens op pagina 5 van het Hax topic. Ik geniet!
Roelof is wel een slimme jongen hoor.quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:50 schreef Zipportal het volgende:
Roelof kijk eens dom uit je bolle kop?
Ga maar weg.
Nou nou nou.quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:50 schreef Zipportal het volgende:
Roelof kijk eens dom uit je bolle kop?
Ga maar weg.
Maijer is NIET oké.quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:51 schreef Tagliano het volgende:
Morgen weer Koert
Steeds middag Koert en avond Marcel kan ik best mee leven
Haxball is een serieus spelletje.quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:46 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik ben trouwens op pagina 5 van het Hax topic. Ik geniet!
Dat kan je wel stellen. Zit je de hele dag een beetje serieus te zijn, moet je dat 's avonds ook nog eens zijn in een spelletje.quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haxball is een serieus spelletje.
Misschien is haxball uiteindelijk wel de zingeving van het leven.quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:02 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Dat kan je wel stellen. Zit je de hele dag een beetje serieus te zijn, moet je dat 's avonds ook nog eens zijn in een spelletje.
Pittige mening.quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:03 schreef El-Stinho het volgende:
Wel liever Marcel Maijer dan Jan-Joost van Gangelen in zijn geheel.
Marcel is simpel in zijn hoofd, kunnen we na acht jaar darts bij RTL7 wel stellen. Dat is soms leuk, soms ergerniswekkend.quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pittige mening.
Wel mee oneens, die stem van Maijer alleen al maakt hem irritanter.
Ik wil ook alleen maar dat hij wint omdat hij Fins is. Als hij geen Fin was geweest dan was ik waarschijnlijk ook geen fan van hem geweest.quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:24 schreef Mani89 het volgende:
Er is niemand die mij enthousiast kan maken voor Kantele.
Ik haat Finnenquote:Op vrijdag 18 december 2020 17:26 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik wil ook alleen maar dat hij wint omdat hij Fins is. Als hij geen Fin was geweest dan was ik waarschijnlijk ook geen fan van hem geweest.
https://www.nifp.nl/onderwerpen/themas/pieter-baan-centrumquote:Op vrijdag 18 december 2020 17:30 schreef spleeh het volgende:
Kan er iemand mij vertellen waarom ik sympathie begin te krijgen voor Jamie Lewis en Hunt.
Waar kan ik mezelf laten opnemen?
Enorm treurig en simplistisch. Er worden ook gewoon pagina's vol gewijd aan ruzie maken en 'strategie' (lol) .quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien is haxball uiteindelijk wel de zingeving van het leven.
Hoe kan je voor het saaiste mens ooit sympathie krijgen?quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:30 schreef spleeh het volgende:
Kan er iemand mij vertellen waarom ik sympathie begin te krijgen voor Jamie Lewis en Hunt.
Waar kan ik mezelf laten opnemen?
Ben zéér benieuwd naar de schijtlollige aubergine-gimmick die RTL voor ons in petto heeft.quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:28 schreef Ixnay het volgende:
Aubergine boy wordt de held van de avond.
Paars licht in de studio.quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:49 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ben zéér benieuwd naar de schijtlollige aubergine-gimmick die RTL voor ons in petto heeft.
Sommigen hier hadden gisteren iets vergelijkbaars met Meulenkamp.quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:26 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik wil ook alleen maar dat hij wint omdat hij Fins is. Als hij geen Fin was geweest dan was ik waarschijnlijk ook geen fan van hem geweest.
Zullen veel mensen in Nederland zijn die dat hebben met Jelle Klaasen, denk ik.quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:51 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Sommigen hier hadden gisteren iets vergelijkbaars met Meulenkamp.
Zou het iets uitmaken?quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:54 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Zullen veel mensen in Nederland zijn die dat hebben met Jelle Klaasen, denk ik.
Juichen voor het vlaggetjequote:Op vrijdag 18 december 2020 17:26 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik kan weinig anders aangezien er verder geen Finnen aan het WK meedoen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Juichen voor het vlaggetjedan pas je prima in het topic
![]()
![]()
Mensen weten over alles wel ruzie te maken, dat is toch schitterend.quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Enorm treurig en simplistisch. Er worden ook gewoon pagina's vol gewijd aan ruzie maken en 'strategie' (lol) .
Ik krijg het idee dat sommige van die mensjes het iets te serieus nemen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen weten over alles wel ruzie te maken, dat is toch schitterend.
Mijn aangepaste voorspelling gezien? Leuk programma wel vanavond trouwens. Dirkgod.quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe kan je voor het saaiste mens ooit sympathie krijgen?
Kom het altijd tegen omdat er altijd mensen pas vlak voor de start van de dag invullen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:11 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Mijn aangepaste voorspelling gezien? Leuk programma wel vanavond trouwens. Dirkgod.
Ach we trappen allemaal wel eens in de valkuil van spelletjes te serieus nemen, is ook een vorm van vermaak om die onzin te analyseren.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat sommige van die mensjes het iets te serieus nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ik zal er niet snel 3 kantjes over volschrijven, zeker niet als het zo'n simpel spelletje is.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach we trappen allemaal wel eens in de valkuil van spelletjes te serieus nemen, is ook een vorm van vermaak om die onzin te analyseren.
Topperquote:Op vrijdag 18 december 2020 18:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kom het altijd tegen omdat er altijd mensen pas vlak voor de start van de dag invullen.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:12 schreef El-Stinho het volgende:
Je kunt gewoon niet veilig over VI.nl surfen zonder een shitload Barça-artikelen in je snufferd geduwd te krijgen.Ik las nu weer iets met 'Barca is een gevaarlijke outsider voor de titel'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
Terwijl Atlético nog altijd 9 verliespunten voorstaat, maar daar gaat het me niet eens om. Ze zijn echt eeuwig bezig met het opdringen van Barça aan je als lezer. Geen andere club krijgt zo zorgwekkend veel aandacht vanuit het buitenland. Er wordt tienduizend keer meer over gepraat dan Atlético en Real Madrid.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:16 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik las nu weer iets met 'Barca is een gevaarlijke outsider voor de titel'.
Toen Koeman bij Valencia werkte was het ook wel erg toch daar?quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Terwijl Atlético nog altijd 9 verliespunten voorstaat, maar daar gaat het me niet eens om. Ze zijn echt eeuwig bezig met het opdringen van Barça aan je als lezer. Geen andere club krijgt zo zorgwekkend veel aandacht vanuit het buitenland. Er wordt tienduizend keer meer over gepraat dan Atlético en Real Madrid.
Op het WK of als in?quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik sta volledig achter Dirk. Eigenlijk de eerste keer dat ik écht teleurgesteld zou zijn als iemand verliest.
Ben jij niet die AGOVV supporter die ook op WijZijnVoetbal zat? Heb al jaren geen posts meer van je gezien.quote:
Dobey, Durrant, Jos ben ik al blij mee. Van Duijvenbode niet per se enorm veel mee, maar ik zie hem wel graag Cross eruitgooien en Hunt verslaan.quote:
Cross is mijn kluns bij sportpools dus die mag weg ja.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dobey, Durrant, Jos ben ik al blij mee. Van Duijvenbode niet per se enorm veel mee, maar ik zie hem wel graag Cross eruitgooien en Hunt verslaan.
Geen porum meer om naar hem te kijken en ik heb de hoop wel opgegeven dat het ooit nog goed komt met hem (lol).quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Cross is mijn kluns bij sportpools dus die mag weg ja.
Dat was wel de succesvolste bandwagon ooit, dankzij hullie kon ik bij mijn maten de dartskenner uithangen door al in een vroeg stadium Cross als potentiele WK-winnaar aan te wijzen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen porum meer om naar hem te kijken en ik heb de hoop wel opgegeven dat het ooit nog goed komt met hem (lol).
Inb4 Cross doet een Gurney en gooit elke wedstrijd vanaf nu 100 gemiddeldquote:Op vrijdag 18 december 2020 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wie was vorig jaar eigenlijk de outsider onder de echte dartskenners? Duzza?quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen porum meer om naar hem te kijken en ik heb de hoop wel opgegeven dat het ooit nog goed komt met hem (lol).
Haha, dat was wel mooi. De woede en het onbegrip van het dagjesvolk na de halve finale vergeet ik nooit meer.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was wel de succesvolste bandwagon ooit, dankzij hullie kon ik bij mijn maten de dartskenner uithangen door al in een vroeg stadium Cross als potentiele WK-winnaar aan te wijzen.
Zo succesvol en uniek als Cross wordt het nooit meer, maar de nieuwkomer bij de PDC en drievoudig BDO-kampioen Duzza schreef je wel op voor de QF ja.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wie was vorig jaar eigenlijk de outsider onder de echte dartskenners? Duzza?
Ik ben voor mijn brekket volledig op de Heta bandwagon gesprongenquote:Op vrijdag 18 december 2020 18:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo succesvol en uniek als Cross wordt het nooit meer, maar de nieuwkomer bij de PDC en drievoudig BDO-kampioen Duzza schreef je wel op voor de QF ja.
Ik ook.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:36 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik ben voor mijn brekket volledig op de Heta bandwagon gesprongen
Das war einmal.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Haha, dat was wel mooi. De woede en het onbegrip van het dagjesvolk na de halve finale vergeet ik nooit meer.
En de andere Nederlanders. Je vergeet de andere Nederlanders.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:39 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop vooral dat Dirk en Djozee ver komen.
Ik blijf het zonder publiek een beetje nutteloos vinden, maar ik kijk/luister wel ik ben alleen vaak aan het gamen tussendoor.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom ben je er nu zo weinig bij?
(en heb je al kerona?)
Een leuke man, fijn mens. Godstalent, natuurtalent.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:40 schreef LordVoldermort het volgende:
Waarom is iedereen zo voor Jose?
Nee. Bij darten ben ik nauwelijks vlaggetjesminded. Sinds Barney is gestopt ben ik dolende.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En de andere Nederlanders. Je vergeet de andere Nederlanders.
Ah oké, ik game ook weleens ja bij de niet-boeiende potjes.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik blijf het zonder publiek een beetje nutteloos vinden, maar ik kijk/luister wel ik ben alleen vaak aan het gamen tussendoor.
Een mens van vlees en bloed en niet bang om dat te tonen. Hij speelt geen rol dus je hoeft je nooit af te vragen: "Wie is Jose de Sousa? Ik ken hem niet.". Mourinho doet dat wel.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een leuke man, fijn mens. Godstalent, natuurtalent.
Geen fan van Sjeff?quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee. Bij darten ben ik nauwelijks vlaggetjesminded. Sinds Barney is gestopt ben ik dolende.
Wel pijnlijk dat De Sousa een groot toernooi won. Nu zullen ze altijd zeggen dat je hem daarom nu als kanshebber ziet.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was wel de succesvolste bandwagon ooit, dankzij hullie kon ik bij mijn maten de dartskenner uithangen door al in een vroeg stadium Cross als potentiele WK-winnaar aan te wijzen.
Dolande.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee. Bij darten ben ik nauwelijks vlaggetjesminded. Sinds Barney is gestopt ben ik dolende.
Wim en ik zijn ook Dolande.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan gooien 'wij' er gewoon memorabele vloer- en Euro Tour-toernooien in hoor.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel pijnlijk dat De Sousa een groot toernooi won. Nu zullen ze altijd zeggen dat je hem daarom nu als kanshebber ziet.
Ik had de Sous met dank aan DRT al eerder op de korrel.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel pijnlijk dat De Sousa een groot toernooi won. Nu zullen ze altijd zeggen dat je hem daarom nu als kanshebber ziet.
Jelle tegen Gando toenquote:Op vrijdag 18 december 2020 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen fan van Sjeff?
Showtimer en ik missen Jelle.
Applaus!quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:45 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben overigens nog steeds kerngezond dus ik heb de coronakogel ontweken.
Ik heb het zeer waarschijnlijk in maart al gehadquote:Op vrijdag 18 december 2020 18:45 schreef Mani89 het volgende:
Mijn moeder werd altijd ziedend als Taylor speelde en ze vindt Wade stom.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:46 schreef De_Kraam het volgende:
Mijn moeder heeft een teringhekel aan Barney en juicht al jaren voor Gando.
Ter info.
Hij gooide het laatste PC weekend opeens met zijn Lakeside 2006 pijltjes. Dat zegt wel voldoende.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:46 schreef El-Stinho het volgende:
Jelle op het WK2016 was leuk, maar verder uiteindelijk ook gewoon een onzekere pijlen- en worpwisselaar. Beetje een Peter Wright zonder opschmuk.
Oei, dat is niet best. Heb je er nog last van?quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb het zeer waarschijnlijk in maart al gehad
Gelukkig niet al te ernstig
Hier is iedereen het wel mee eens denk ik.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:47 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Het wordt tijd dat Jarkko Komula een cumbek maakt.
Nee niet echtquote:Op vrijdag 18 december 2020 18:47 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Oei, dat is niet best. Heb je er nog last van?
Gelukkig maar vriend.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:45 schreef Mani89 het volgende:
Het Fins darten is niks zonder hem en Haavisto. De laatste keer dat een Fin een potje op het WK won was op het WK van 2017.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier is iedereen het wel mee eens denk ik.
Het is nu een beetje stil aan het front. Clemens, Ratajski en De Sousa hebben we nu gehad. Ik stel voor dat Hopp vanaf nu gaat presteren. Daarnaast nomineer ik Brooks.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had de Sous met dank aan DRT al eerder op de korrel.
Maar jij bent opgegroeid met de pijl.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:49 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn ouders vinden darten echt helemaal niks aan, die kijken de finale niet eens.
Grappig dat je kan zien op welk punt iemand in het verleden blijft hangen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:47 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn vader hangt het godstalent van Adrian Lewis aan.
Brooks kan ik echt niet serieus nemen met zijn twijgjesarm en sleave.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is nu een beetje stil aan het front. Clemens, Ratajski en De Sousa hebben we nu gehad. Ik stel voor dat Hopp vanaf nu gaat presteren. Daarnaast nomineer ik Brooks.
Ik heb lange tijd gedacht dat ik het ook heb gehad, maar het lijkt erop dat dat toch niet het geval is geweest.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee niet echt
Tijdje wel gehad dat ik erg snel moe was maar dat is volgens mij ook wel redelijk verdwenen inmiddels
En de rest van de klachten was vrij snel weg
Alleen maar beterquote:Op vrijdag 18 december 2020 18:50 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik heb lange tijd gedacht dat ik het ook heb gehad, maar het lijkt erop dat dat toch niet het geval is geweest.
Tegen Devon juichen is een vorm van racismequote:Op vrijdag 18 december 2020 18:51 schreef Slobeend het volgende:
En we hopen natuurlijk allemaal op een schroeiende Devon.
We hadden altijd al een toernooi in het dorpshuis waar iedereen massaal heen ging. (en we in den beginne met krukjes de pijlen uit het bord moesten halen)quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Maar jij bent opgegroeid met de pijl.
Nee.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:51 schreef Slobeend het volgende:
Mijn vader hangt niet echt specifiek iemand aan heb ik het idee, maar hij zegt wel vaak dat hij Lewis het graag weer goed ziet doen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Grappig dat je kan zien op welk punt iemand in het verleden blijft hangen.
Ik trap er niet in bij 'm, hoor.quote:
Ja. En de onvermijdelijke Hera. Alleen dat ziet elke kenner wel.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:51 schreef Slobeend het volgende:
Oei, deze gun ik hem.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik trap er niet in bij 'm, hoor.
Mijn ouders vinden dat Van Gerwen een enorm spraakgebrek heeft. Voor de rest hebben ze niet veel met darts, alleen soms juichend voor een vlaggetje dat onverwacht ver komtquote:Op vrijdag 18 december 2020 18:46 schreef De_Kraam het volgende:
Mijn moeder heeft een teringhekel aan Barney en juicht al jaren voor Gando.
Ter info.
Jouw vader heeft wel gelijk. Een goede Lewis die al die 180s er in ramt is wel genot.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mijn vader hangt niet echt specifiek iemand aan heb ik het idee, maar hij zegt wel vaak dat hij Lewis het graag weer goed ziet doen.
Verder heb ik niet de illusie ooit in het verleden te blijven hangen maar dat komt vast ooit wel.
Deta Hedman die wint zou een natte droom zijnquote:Op vrijdag 18 december 2020 18:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tegen Devon juichen is een vorm van racisme
En daar zijn wij tegen
Truckers on ice, wegmisbruikers in guldens.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:55 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Flodder, The A-Team, Business Class... RTL7 is echt een kijkcijferkanon hè?
quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:54 schreef Slobeend het volgende:
Ik bedoelde trouwens de tweede ronde partij op het WK 2015 tussen Gando en Jelle.
Mijn zus kijkt alleen korfbal op een stream. (lol)quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:55 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn moeder en zus zijn wel Barney-goednieuwsshowfans. Daar sta ik dan met mijn lichtelijke aversie.
Midget Fightsquote:Op vrijdag 18 december 2020 18:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Truckers on ice, wegmisbruikers in guldens.
Mijn moeder kijkt ook altijd schaatsen en waarschijnlijk stangt ze me als Ajax verliest // Feyenoord wint.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn pa is behalve Ajax trouwens vooral een sportvolger via de radio/teletekst. En die meent dan altijd even te moeten melden als een vlaggetje goed heeft gepresteerd. Mijn moeder is groot liefhebber van schaatsen, met name kunst.
Wat een wansmaak.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn pa is behalve Ajax trouwens vooral een sportvolger via de radio/teletekst. En die meent dan altijd even te moeten melden als een vlaggetje goed heeft gepresteerd. Mijn moeder is groot liefhebber van schaatsen, met name kunst.
Dit komt erg dichtbijquote:Op vrijdag 18 december 2020 18:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn zus kijkt alleen korfbal op een stream. (lol)
Zoveel klassiekers vergeten. Russische dashcam genot met Idioten op de weg, Bean, VisTV (bestaat dat nog?)quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Truckers on ice, wegmisbruikers in guldens.
Mijn moeder zegt altijd dat wij Ajax niet hoeven te zien 'want dat wordt toch niets' en wordt dan boos als wij boos worden op Ajax.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mijn moeder kijkt ook altijd schaatsen en waarschijnlijk stangt ze me als Ajax verliest // Feyenoord wint.
Wat heb je die arme man aangedaan.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:56 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Mijn pa heeft niet zo heel veel met darten. Hij kijkt het eigenlijk alleen maar omdat ik het ook kijk. Van huis uit had hij ook geen favoriete voetbalclub, maar dankzij mij is hij nu voor Excelsior.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt altijd dat wij Ajax niet hoeven te zien 'want dat wordt toch niets' en wordt dan boos als wij boos worden op Ajax.
Dit is zo gruwelijk irritant hequote:Op vrijdag 18 december 2020 18:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt altijd dat wij Ajax niet hoeven te zien 'want dat wordt toch niets' en wordt dan boos als wij boos worden op Ajax.
Gelukkig komt hij terugquote:Op vrijdag 18 december 2020 18:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij Woudestein dus dan ben je net even iets sneller voor Excelsior dan voor Feyenoord of Sparta.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat heb je die arme man aangedaan.
Zou kunnenquote:Op vrijdag 18 december 2020 19:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hebben ze Jelle de bingo al laten zien? Is er trouwens bingo geweest vanmiddag?
Is dit de bron achter de vlaggetjes aversie?quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:58 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn moeder interesseert Wielrennen nooit maar ze moet toch altijd even vragen of er Nederlanders dan wel Jumbo-Visma het goed doet.
Ik heb niet kunnen strepen vanmiddag, maar de bijgewerkte bingo van gisteravond hem ik al geDMd naar JRquote:
Welkomquote:Op vrijdag 18 december 2020 19:01 schreef Doevelaer het volgende:
Overwerken tot 18.00, thuis komen, aanschuiven, direct door naar WK.
Die gaat weer voor Q School volgens de geruchtenquote:Op vrijdag 18 december 2020 19:02 schreef Caland het volgende:
Gooit Koos eigenlijk nog wel eens pijltjes?
Niet op niveau.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:02 schreef Caland het volgende:
Misschien op jeugdspelersquote:Op vrijdag 18 december 2020 19:02 schreef Caland het volgende:
De burgerrupsquote:Op vrijdag 18 december 2020 19:03 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik kan nu helaas ook niet kijken want ik zit als een echte proleet in de trein
Marianne Zwagerman vindt jou een pauper.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:03 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
RTL Darts Ra..quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:03 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Welke hypetrain om precies te zijn?quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:03 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dat wordt bukken mensen!quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die gaat weer voor Q School volgens de geruchten
Ik krijg hem ook.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:03 schreef Kopiko het volgende:
Krijgen jullie ook die pop up-reclame 's nachts buikvet verbranden?
Of ... is zoiets persoonsgericht?
En welke essentiële reis moest je maken?quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:03 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ultiem bewijs dat je uitstekend in DRT pastquote:Op vrijdag 18 december 2020 19:03 schreef Kopiko het volgende:
Mijn pa is ook een vlaggetjesjuicher.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
Heb je toen zijn leverworst gezien?quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:03 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb trouwens naast Co bij de pisbakken gestaan
Einde van deze anekdote
Dit is je toegangsticket tot DRTquote:Op vrijdag 18 december 2020 19:03 schreef Kopiko het volgende:
Daar heb ik niet op geletquote:Op vrijdag 18 december 2020 19:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Heb je toen zijn leverworst gezien?
“Updat jouw Nissan Leaf.” Terwijl ik die niet heb.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ultiem bewijs dat je uitstekend in DRT past
Jij lijkt mij wel iemand met een Kia.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
“Updat jouw Nissan Leaf.” Terwijl ik die niet heb.
Hoe KAN dat dAN ... ??????quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:05 schreef showtimer het volgende:
Stembanden van Maijer stuiteren alle kanten op
LIEVER KOOS LEVERWORST DAN GEWONE LEVERWORST.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Heb je toen zijn leverworst gezien?
Erg jammer, de enige keer ooit dat ik nodig heb bestaat het niet meerquote:
Wie doet dat? Buiten rtl aidsquote:Op vrijdag 18 december 2020 19:05 schreef Slobeend het volgende:
Mag ik de Paul Lim hype licht overdun vinden?
Mag jij je afvragen waarom Jelle daarmee komtquote:Op vrijdag 18 december 2020 19:06 schreef maxi-mus het volgende:
De Singapore slinger, dat klinkt als de plaatselijke Benno L.
Boogschieten kijken, genot.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:06 schreef De_Kraam het volgende:
Ik juich wel voor het vlaggetje bij de Olumpiese Spelen want die b-sporten doen mij niet zo veel.
Geloof me maar dat het essentieel is, anders zou ik hier niet mee reizenquote:Op vrijdag 18 december 2020 19:04 schreef Caland het volgende:
[..]
En welke essentiële reis moest je maken?
Jelle is er ingeluisd.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mag jij je afvragen waarom Jelle daarmee komt
Dan zal het voorlopig wel weer droog staanquote:Op vrijdag 18 december 2020 19:08 schreef Doevelaer het volgende:
Topavond in spé, Tagliano heeft nu al twee 9 darters gezien
Impliceer je hiermee dat Maijer af en toe wel iets zinnigs zegt?quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:08 schreef Mani89 het volgende:
"Verwachten we dit jaar een 9-darter"
Wat voor zinnigs kan je daar nou over zeggen
Oh top.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar mag je pas aan meedoen als je vroeger gepest bent.
nouuuu de luchtdruk is goed, Saturnus in het huis van de boogschutter... kan niet missen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:08 schreef Mani89 het volgende:
"Verwachten we dit jaar een 9-darter"
Wat voor zinnigs kan je daar nou over zeggen
Ik kon dat verbazingwekkend goed, alleen mijn spanningsboog was wat te kort. (no pun intented)quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh top.
Helaas heb ik dit ooit al eens gedaan op school en toen zaten de pijlen allemaal in het klimrek. Altijd tegen mij.
Waarom zit je niet in de FOK! Subliek?quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@TheFev draagt altijd voetbalshirtjes overal, zal er ook iemand zijn die dat doet met dartshirtjes?quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:12 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vraag mij altijd af wat voor volk die dartshirtjes kopen.
Kijk baas, met dit apparaatjequote:Op vrijdag 18 december 2020 19:12 schreef De_Kraam het volgende:
Ja Harry, dat wordt pompen met die subwoofer.
Omdat mijn usernaam niet anoniem is.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom zit je niet in de FOK! Subliek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |