Jezusquote:Op maandag 21 december 2020 00:35 schreef Godshand het volgende:
Weer eens op Paiq. Blijft grappig...
Maar goed, die quizjes blijft dus ook grappig. De meeste gaan er op los in een kruisverhoor zoekend naar de ideale, maar eentje had ik beantwoord, die ging over wat te doen met de feestdagen.
Dus na de match vroeg ik: niet veel te doen dus, deze feestdagen? Zij: Hoezo? Ik: Nouja, al die vragen over de feestdagen. Zij: Ik moet toch wat? Ik: Nouja, je moet niks, behalve soms naar het toilet en ademhalen. Meteen block
Licht geraakte mensen tegenwoordig
Humor is ver te zoeken. Of ik sluit niet bij de humor van 30ers aan, kan ook natuurlijk
De klik is er gewoon niet. Dan raak je snel geirriteerdquote:Op maandag 21 december 2020 00:35 schreef Godshand het volgende:
Maar goed, die quizjes blijft dus ook grappig. De meeste gaan er op los in een kruisverhoor zoekend naar de ideale, maar eentje had ik beantwoord, die ging over wat te doen met de feestdagen.
Dus na de match vroeg ik: niet veel te doen dus, deze feestdagen? Zij: Hoezo? Ik: Nouja, al die vragen over de feestdagen. Zij: Ik moet toch wat? Ik: Nouja, je moet niks, behalve soms naar het toilet en ademhalen. Meteen block
Humor is ver te zoeken. Of ik sluit niet bij de humor van 30ers aan, kan ook natuurlijk
Mijn ervaring met Paiq is ongeveer gelijk. Daar zitten vooral (iets) te dikke prinsesjes die al veel te lang single zijn. Je hoeft maar iets verkeerds te zeggen en bam! Blok.quote:Op maandag 21 december 2020 00:35 schreef Godshand het volgende:
Meestal merk je dat wel, hoor!quote:Op maandag 21 december 2020 09:54 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Want dat zie je perse aan de buitenkant?
Good luck with that
Ik weet vrij zeker dat dat tegenvalt en dat ook zeker niet elke transgender er eerlijk over is.quote:
Ja dat zeg ik ook altijd tegen mijn matches 'Wat maakt het nou uit wat jij van me vindt'quote:Op maandag 21 december 2020 10:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat maakt het uit wat anderen ervan vinden?
Als jij haar maar leuk vindt. Dus open met die benenquote:Op maandag 21 december 2020 12:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ook altijd tegen mijn matches 'Wat maakt het nou uit wat jij van me vindt'
Wow je gaat wel heel snel nu hoorquote:Op maandag 21 december 2020 12:06 schreef Amee het volgende:
[..]
Als jij haar maar leuk vindt. Dus open met die benen
Ik zit nu op Paiq en ik ben geen dik prinsesjequote:Op maandag 21 december 2020 07:38 schreef DW457 het volgende:
[..]
Mijn ervaring met Paiq is ongeveer gelijk. Daar zitten vooral (iets) te dikke prinsesjes die al veel te lang single zijn. Je hoeft maar iets verkeerds te zeggen en bam! Blok.
Maar de rest klopt wel?quote:Op maandag 21 december 2020 13:06 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ik zit nu op Paiq en ik ben geen dik prinsesje
Oeh, in dat geval, daten?quote:Op maandag 21 december 2020 13:06 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ik zit nu op Paiq en ik ben geen dik prinsesje
Mwah, weinig prinsesjes gezien daar, maar misschien kan je dat doortrekken naar alle datingsites. Ze krijgen ineens zoveel aandacht, ja dan doet dat wat met je ego. Kans is dan ook groot dat je boven je stand gaat staan, en keihard op je bek gaat.quote:Op maandag 21 december 2020 07:38 schreef DW457 het volgende:
[..]
Mijn ervaring met Paiq is ongeveer gelijk. Daar zitten vooral (iets) te dikke prinsesjes die al veel te lang single zijn. Je hoeft maar iets verkeerds te zeggen en bam! Blok.
Dat zou heel goed kunnen, ik haak dan in ieder geval snel af.quote:Op maandag 21 december 2020 13:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mwah, weinig prinsesjes gezien daar, maar misschien kan je dat doortrekken naar alle datingsites. Ze krijgen ineens zoveel aandacht, ja dan doet dat wat met je ego. Kans is dan ook groot dat je boven je stand gaat staan, en keihard op je bek gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |