Nou, ik heb het vandaag erbij gelaten.quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:48 schreef DW457 het volgende:
[..]
Wil het daten bij jou een beetje lukken?
Ai, dat klinkt alsof er niet echt schot in zit.quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:50 schreef Amee het volgende:
[..]
Nou, ik heb het vandaag erbij gelaten.
Vrouwen doen wel meer dingen niet, maar zijn wel altijd degenen die de luchtverfrisser gebruiken op de pleequote:Op vrijdag 18 december 2020 16:50 schreef Amee het volgende:
[..]
Ah ja, okay. Je zal het wel beter weten.
En nee, ik doe het niet. Haha!
Eigenlijk best een behoorlijke schot zelfs dat ik daar een beetje in paniek van ben geraaktquote:Op vrijdag 18 december 2020 16:51 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ai, dat klinkt alsof er niet echt schot in zit.
Oh jee, t komt opeens erg dichtbij?quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:01 schreef Amee het volgende:
[..]
Eigenlijk best een behoorlijke schot zelfs dat ik daar een beetje in paniek van ben geraakt
Deze poep is reukloosquote:Op vrijdag 18 december 2020 16:54 schreef K.loon het volgende:
[..]
Vrouwen doen wel meer dingen niet, maar zijn wel altijd degenen die de luchtverfrisser gebruiken op de plee
Jaaa 😔quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:01 schreef DW457 het volgende:
[..]
Oh jee, t komt opeens erg dichtbij?
12 triljard likes per uur?quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:01 schreef Amee het volgende:
[..]
Eigenlijk best een behoorlijke schot zelfs dat ik daar een beetje in paniek van ben geraakt
Ik ben geen moeilijke feministquote:Op vrijdag 18 december 2020 17:01 schreef K.loon het volgende:
Oh sjit, was dat een sexistische opmerking?![]()
* verstopt zich onder de bank
Hmm, heel herkenbaar. Ik vind het zelf dan vaak ook erg spannend worden en merk dan dat ik het lastig vind om me open te blijven stellen. Toch een beetje bang om gekwetst te worden én een vrijheid in te leveren.quote:
Ah, ben jij zo'n seksistquote:Op vrijdag 18 december 2020 17:03 schreef K.loon het volgende:
[..]
Nice, want die vinden mij meestal onleuk
Dat zijn we allemaal toch?quote:
Neuh, ik had wel soms wat moeite om op mijn handjes te blijven zitten in dat topicquote:
Vrijheid niet zozeer bij mij, ik heb vrijheid gekregen in zekere zin en meer had ik ook geen behoefte aan. Maar het is idd bang om gekwetst te zijn. Al heb ik nu wel mezelf gekwetst door hem te laten gaan.quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:04 schreef DW457 het volgende:
[..]
Hmm, heel herkenbaar. Ik vind het zelf dan vaak ook erg spannend worden en merk dan dat ik het lastig vind om me open te blijven stellen. Toch een beetje bang om gekwetst te worden én een vrijheid in te leveren.
Ai, ook geen weg meer terug?quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:08 schreef Amee het volgende:
[..]
Vrijheid niet zozeer bij mij, ik heb vrijheid gekregen in zekere zin en meer had ik ook geen behoefte aan. Maar het is idd bang om gekwetst te zijn. Al heb ik nu wel mezelf gekwetst door hem te laten gaan.
Soms is een stapje achteruit juist de goede kant opquote:Op vrijdag 18 december 2020 17:08 schreef Amee het volgende:
[..]
Vrijheid niet zozeer bij mij, ik heb vrijheid gekregen in zekere zin en meer had ik ook geen behoefte aan. Maar het is idd bang om gekwetst te zijn. Al heb ik nu wel mezelf gekwetst door hem te laten gaan.
Ik heb het niet gelezen. Ik ben voor gelijke rechten wat betreft de wet voor mannen en vrouwen. Maar over de "rolverdeling" ben ik een beetje ouderwets.quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:07 schreef K.loon het volgende:
[..]
Neuh, ik had wel soms wat moeite om op mijn handjes te blijven zitten in dat topic![]()
Onzindiscussies om niks
Dat wil ik hem niet aandoenquote:
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:10 schreef K.loon het volgende:
[..]
Soms is een stapje achteruit juist de goede kant op
Dat klinkt haast dat je jezelf niet leuk genoeg vindt voor hem. Doe je jezelf daarmee niet te kort?quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:11 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat wil ik hem niet aandoen
[..]
Hoe bedoel je?
Ik ook in grote lijnen.. het gaat er niet om wie de boodschappen draagt, iemand moet de deur openhouden, en we kunnen niet allebei tegelijkquote:Op vrijdag 18 december 2020 17:10 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezen. Ik ben voor gelijke rechten wat betreft de wet voor mannen en vrouwen. Maar over de "rolverdeling" ben ik een beetje ouderwets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |