abonnement Unibet Coolblue
pi_196861043
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 13:59 schreef DW457 het volgende:

[..]

Dat durf ik wel aan! Ik daag je uit voor een speeddate via zoom!
Woooow, Fok! en privé mixen. What could possibly go wrong? _O-
pi_196861064
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2020 14:00 schreef Brybry het volgende:
Ik betrapte mezelf op iets oppervlakkigs.
Altijd relaties gehad met mannen die hoogopgeleid waren en/of een mooie carrière hadden...Nu raakte ik laatst in gesprek met een man die bouwvakker is, m'n onderbewustzijn deinst dan toch iets terug. Hartstikke stom, I know want daar is niks mis mee maar toch ben ik dan bang dat ik niet kan levelen met zo'n man.

Jullie daar ervaring in?
Wat voor opleiding heb jij gehad dan?
pi_196861068
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2020 14:02 schreef Brybry het volgende:

[..]

Woooow, Fok! en privé mixen. What could possibly go wrong? _O-
Ghehehehe, och, live a little :+
pi_196861132
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2020 14:02 schreef Amee het volgende:

[..]

Wat voor opleiding heb jij gehad dan?
Hbo maar het gaat niet om opleiding,ken mensen met PHD die verder zo stom als het achtereind van een varken zijn. Algemene kennis, ambitie...dat soort zaken.
Er is weinig groei mogelijk als bouwvakker , denk ik dan..
pi_196861186
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2020 14:07 schreef Brybry het volgende:

[..]

HBO maar het gaat niet om opleiding,ken mensen met PHD die verder zo stom als het achtereind van een varken zijn. Algemene kennis, ambitie...dat soort zaken.
Er is weinig groei mogelijk als bouwvakker , denk ik dan..
Ah zo. Ik dacht dat je met hoogopgeleid de uni bedoelde.

Ik ken mensen die alleen mbo hebben en toch wel best intelligente gesprekken kunnen voeren. Nog nooit een bouwvakker ontmoet, maar als hij leuk is en er chemie is, zou ik hem niet afwijzen.
pi_196861758
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2020 14:00 schreef Brybry het volgende:
Ik betrapte mezelf op iets oppervlakkigs.
Altijd relaties gehad met mannen die hoogopgeleid waren en/of een mooie carrière hadden...Nu raakte ik laatst in gesprek met een man die bouwvakker is, m'n onderbewustzijn deinst dan toch iets terug. Hartstikke stom, I know want daar is niks mis mee maar toch ben ik dan bang dat ik niet kan levelen met zo'n man.

Jullie daar ervaring in?
Mijn vriendin werkt als een soort orderpicker bij Schenker. Ikzelf werk als test engineer en ben HBO geschoold. Opleidingsniveau doet me niet zo heel veel. Als ze van haar zelf uit slim genoeg is en haar eigen boontjes kan doppen, is dat al bij mij +2.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_196862309
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 14:41 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Mijn vriendin werkt als een soort orderpicker bij Schenker. Ikzelf werk als test engineer en ben HBO geschoold. Opleidingsniveau doet me niet zo heel veel. Als ze van haar zelf uit slim genoeg is en haar eigen boontjes kan doppen, is dat al bij mij +2.
Ik merk wel vaker eigenlijk dat wanneer ik een leuk gesprek heb met een man en hij te weten komt welke opleiding ik heb genoten en wat voor werk ik doe, hij opeens harder zijn best doet.
Meestal is dat dan het punt waar ik me terug ga trekken. Ik hou niet van mannen die beoordelen op status.
pi_196862383
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2020 14:00 schreef Brybry het volgende:
Ik betrapte mezelf op iets oppervlakkigs.
Altijd relaties gehad met mannen die hoogopgeleid waren en/of een mooie carrière hadden...Nu raakte ik laatst in gesprek met een man die bouwvakker is, m'n onderbewustzijn deinst dan toch iets terug. Hartstikke stom, I know want daar is niks mis mee maar toch ben ik dan bang dat ik niet kan levelen met zo'n man.

Jullie daar ervaring in?
Ja ik ben bouwvakker.

Haha grapje
pi_196862399
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2020 15:13 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Ja ik ben bouwvakker.

Haha grapje
Wat ben je dan echt?
pi_196862422
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2020 15:10 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik merk wel vaker eigenlijk dat wanneer ik een leuk gesprek heb met een man en hij te weten komt welke opleiding ik heb genoten en wat voor werk ik doe, hij opeens harder zijn best doet.
Meestal is dat dan het punt waar ik me terug ga trekken. Ik hou niet van mannen die beoordelen op status.
Elke keer als ik zei dat ik in de ICT zat, werd het ineens minder intensief of meteen block :') Is ook beoordelen op status, maar dan anders.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_196862432
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2020 15:14 schreef Amee het volgende:

[..]

Wat ben je dan echt?
Stucadoor. Want hij gaat stuc hier.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_196862505
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2020 15:14 schreef Amee het volgende:

[..]

Wat ben je dan echt?
Een begaafd persoon die zijn plek nog moet vinden in deze maatschappij.
pi_196862508
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 15:15 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Elke keer als ik zei dat ik in de ICT zat, werd het ineens minder intensief of meteen block :') Is ook beoordelen op status, maar dan anders.
Haha ja! Komt dus voor bij mannen en vrouwen! :D

Ik vraag me af wie in de twee dating topics gaat voor alleen gevoel en nergens meer om (behalve stoornissen waar moeilijk mee te leven zijn).
pi_196862542
quote:
10s.gif Op maandag 21 december 2020 15:15 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Stucadoor. Want hij gaat stuc hier.
Of in de auto's of als dj want ik ga total loss.
pi_196862561
quote:
10s.gif Op maandag 21 december 2020 15:15 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Stucadoor. Want hij gaat stuc hier.
:D

quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2020 15:19 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Een begaafd persoon die zijn plek nog moet vinden in deze maatschappij.
Okay, goed genoeg :P
pi_196862639
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2020 15:21 schreef Amee het volgende:

[..]

:D
[..]

Okay, goed genoeg :P
Ja ik ben daar niet zo mee bezig.
Iemand moet met mij willen zijn om wie ik ben en niet zozeer om wat ik allemaal zou moeten bieden.
pi_196862653
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2020 15:10 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik merk wel vaker eigenlijk dat wanneer ik een leuk gesprek heb met een man en hij te weten komt welke opleiding ik heb genoten en wat voor werk ik doe, hij opeens harder zijn best doet.
Meestal is dat dan het punt waar ik me terug ga trekken. Ik hou niet van mannen die beoordelen op status.
Wel herkenbaar. Ik heb zo'n beroep waarvan iedereen het handig vind om zo iemand in de familie te hebben.

Dus meestal probeer ik het in het begin vaag te houden
pi_196862660
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2020 15:24 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Ja ik ben daar niet zo mee bezig.
Iemand moet met mij willen zijn om wie ik ben en niet zozeer om wat ik allemaal zou moeten bieden.
Precies. Geldt dat omgekeerd ook?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2020 15:25:42 ]
pi_196862850
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2020 14:00 schreef Brybry het volgende:
Ik betrapte mezelf op iets oppervlakkigs.
Altijd relaties gehad met mannen die hoogopgeleid waren en/of een mooie carrière hadden...Nu raakte ik laatst in gesprek met een man die bouwvakker is, m'n onderbewustzijn deinst dan toch iets terug. Hartstikke stom, I know want daar is niks mis mee maar toch ben ik dan bang dat ik niet kan levelen met zo'n man.

Jullie daar ervaring in?
Als het een leuke vent is met wie je een goed gesprek kan voeren wat maakt opleidingsniveau dan uit? Gaat er toch ook vooral om wat je voor iemand voelt. En een man kan niet alle boxen aantikken, daarvoor heb je vrienden/kennissen/cursus oid. Trouwens lijkt me ook heel handig hoor een bouwvakker als vriend :P
pi_196862866
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2020 15:25 schreef Amee het volgende:

[..]

Precies. Geldt dat omgekeerd ook?
Uiteraard.

Met een hele boel personen kan je gewoon goed en fijn contact hebben, of het met iemand klikt voor de langere termijn is natuurlijk niet zo heel groot en daarna zoeken lijkt mij nogal frustrerend.
pi_196863063
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 15:15 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Elke keer als ik zei dat ik in de ICT zat, werd het ineens minder intensief of meteen block :') Is ook beoordelen op status, maar dan anders.
Ken nog iemand die dat opmerkte.
Ook gewoon in een verder prima leuk gesprek.

Als vrouw is het juist positiever lijkt het
Uitzonderingen daargelaten van mensen die allergisch zijn voor technische vrouwen... vinden meeste mannen dat wel interessant doorgaans.
pi_196863235
Ik let er totaal niet op
pi_196863262
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 15:47 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ken nog iemand die dat opmerkte.
Ook gewoon in een verder prima leuk gesprek.

Als vrouw is het juist positiever lijkt het
Uitzonderingen daargelaten van mensen die allergisch zijn voor technische vrouwen... vinden meeste mannen dat wel interessant doorgaans.
Idd. Als ze vaker naar de stand van de olie kijkt van de motor in plaats van in de spiegel wil ik met haar trouwen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_196863285
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 15:36 schreef Womanly het volgende:

[..]

Als het een leuke vent is met wie je een goed gesprek kan voeren wat maakt opleidingsniveau dan uit? Gaat er toch ook vooral om wat je voor iemand voelt. En een man kan niet alle boxen aantikken, daarvoor heb je vrienden/kennissen/cursus oid. Trouwens lijkt me ook heel handig hoor een bouwvakker als vriend :P
Haha, ja. Een soort van klusjesman ook. Mijn ex was helemaal geen klusjesman en wanneer er een gat in de muur moest komen of iets dergelijks zorgde ik ervoor dat ik in een andere kamer zat. Met een rood hoofd stond hij dan te vloeken en te tieren op de harde muur. Haaaha!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2020 16:02:48 ]
pi_196863380
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 09:47 schreef Womanly het volgende:
Ik heb bij Paiq het idee dat de leeftijd filter niet zo goed werkt. :P Dat je ineens een quiz ingevuld krijgt van een 18 jarige of een match die 22 is en dan als tegenhanger een fotoreactie van een 50 jarige.
Kreeg ik maar dames van 25 te zien :9. Filter maak je zelf aan deels, met die sterren aan de vraag wat je leeftijdsvoorkeuren zijn. Dat werkt wel de andere kant ook op: ben jij 50 en val je op snoepjes van 20, dan krijgt degene ook 20 jarigen te zien en kan die op reageren. Blijkbaar ook als die er niet op valt :') Match score is uiteraard heel laag :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')