Ik heb hem al.quote:
Jammer dat het de PS4 versie is van Immortals, anders had ik hem gelijk gekocht. Hele mooie deal.quote:
Dan ga ik die niet halenquote:Op maandag 21 december 2020 11:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Odyssey is nog veeeeeeeel langer.
PS5 versie van Immortals is momenteel op disc te koop in de Ubisoft Store voor ¤38,70quote:Op maandag 21 december 2020 11:15 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Jammer dat het de PS4 versie is van Immortals, anders had ik hem gelijk gekocht. Hele mooie deal.
Oneindig ja. Niet doen. Al helemaal niet de opdrachten via de standbeelden.quote:Op maandag 21 december 2020 11:09 schreef Fugue het volgende:
Wat is AC Origins idioot lang. Die sidequests blijven maar komen
via Amazon is de PS5 versie nu 36quote:Op maandag 21 december 2020 11:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
PS5 versie van Immortals is momenteel op disc te koop in de Ubisoft Store voor ¤38,70
Je krijgt korting als je 100 credit inlevert, en nog eens korting met een code.
Heb hem vrijdagavond besteld, en de verwachte levertijd is 1-2 werkdagen.
Via de standbeelden WATquote:Op maandag 21 december 2020 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oneindig ja. Niet doen. Al helemaal niet de opdrachten via de standbeelden.
Volg de mainquest en de belangrijkste sidequests.
Hmm, het kan zijn dat de standbeelden in Odyssey zaten. Maar Origins heeft volgens mij van die opdrachten op message boards? In ieder geval, het zijn van die quests die geen reet voorstellen. Een NPC heeft een verzoek, en het komt neer op pluk een bloek of vermoord de dief. En die blijven maar komen.quote:
Ja, ben ik mee gekapt op de helft, wou alleen ff de piramides zien, toen gestopt.quote:Op maandag 21 december 2020 11:09 schreef Fugue het volgende:
Wat is AC Origins idioot lang. Die sidequests blijven maar komen
Oh ja idd doodvermoeiendquote:Op maandag 21 december 2020 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hmm, het kan zijn dat de standbeelden in Odyssey zaten. Maar Origins heeft volgens mij van die opdrachten op message boards? In ieder geval, het zijn van die quests die geen reet voorstellen. Een NPC heeft een verzoek, en het komt neer op pluk een bloek of vermoord de dief. En die blijven maar komen.
Niet aan beginnen tenzij je nodig moet levelen. En zelfs dan niet
Heb ik gedaanquote:Op maandag 21 december 2020 11:40 schreef Fugue het volgende:
[..]
Oh ja idd doodvermoeiend
Ook echt even alle 30k locaties voltooien voor de plat![]()
Platina trophies zijn de corona van games.quote:Op maandag 21 december 2020 11:40 schreef Fugue het volgende:
[..]
Oh ja idd doodvermoeiend
Ook echt even alle 30k locaties voltooien voor de plat![]()
Ik snap dat wel!quote:Op maandag 21 december 2020 11:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar ook.
Geen geld dan.
Maar ik wil mijn fysieke PS5 games dan weer persé met het witte PS5 randje bovenaan de hoes hebben
https://www.google.com/ma(...)0!3e5!7i13312!8i6656quote:Op maandag 21 december 2020 11:37 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ja, ben ik mee gekapt op de helft, wou alleen ff de piramides zien, toen gestopt.
In mijn 1e playthrough destijds had ik bijna alle trophies gehaald, en toe besloot ik voor de platinum te gaan.quote:
Ze zijn allemaal te duur want Ubisoft games.quote:Op maandag 21 december 2020 11:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
watch dogs is dan nog 17 en 16 euro te duur.
Daar had ie zich een hoop tijd mee kunnen besparenquote:Op maandag 21 december 2020 12:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
https://www.google.com/ma(...)0!3e5!7i13312!8i6656
Ik zit er ook aan te denken.quote:Op maandag 21 december 2020 12:05 schreef Dopekoe het volgende:
Ik ga er niet vanuit dat ik dit jaar nog een PS5 heb, maar heb wel besloten om een all digital versie te nemen
Civilization 6 en TLOU2 koop ik dan nog wel een keer digitaal.
Veel van mijn andere games op disc zitten in de ps+ collection en 2 games die speel ik al helemaal niet meer
Dus voor mij geen voordeel om een disc edition te nemen
Scheelt ook weer 100 euro en m'n dvd's kan ik altijd nog kijken op m'n ps2
Geldig puntquote:Op maandag 21 december 2020 12:05 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal te duur want Ubisoft games.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |