R.EV deed niet mee hè.quote:Op zondag 20 december 2020 16:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En de toekomstige winnaar van van alles.
Hij zit bij de nabeschouwing op Telenet.quote:Op zondag 20 december 2020 16:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die gaat zo meteen nog een duif opereren?
Ik zit te kijken (of beter te luisteren). maar hij heeft toch van die blauwe handschoentjes aan?quote:Op zondag 20 december 2020 16:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij zit bij de nabeschouwing op Telenet.
quote:Op zondag 20 december 2020 16:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik zit te kijken (of beter te luisteren). maar hij heeft toch van die blauwe handschoentjes aan?
Wout is pissig.quote:Op zondag 20 december 2020 16:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Wout baalt dat hij Mathieu heeft teruggereden.
Zeker nu de toppers in het veld ook toppers op de weg blijken te zijn zou je zeggen dat de populariteit zou moeten toenemen.quote:Op zondag 20 december 2020 16:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als je dit zo ziet blijf je je toch verbazen dat deze sport niet groter is.
Mwah, wel realistisch, Matje zei ook dat hij niet veel beter kon op dat moment, maar Wout zal gedacht hebben: had ik maar later gegaan...quote:
quote:Op zondag 20 december 2020 16:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die gaat zo meteen nog een duif opereren?
Precies.quote:Op zondag 20 december 2020 16:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeker nu de toppers in het veld ook toppers op de weg blijken te zijn zou je zeggen dat de populariteit zou moeten toenemen.
Die had gehoopt dat Roglic dat zou doen natuurlijkquote:Op zondag 20 december 2020 16:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Wout baalt dat hij Mathieu heeft teruggereden.
Ik had ooit eens tom boonen in het veld zien rijden, en dat was ook geen zicht.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |