Ik heb het net voor het eerst maar eens geluisterd. Zo bijzonder is het niet. Maar blijkbaar biedt het veel mensen troost in coronatijd?quote:Op donderdag 17 december 2020 16:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Omdat ‘we’ dit het op 28 na beste nummer ooit gemaakt vinden.
quote:Op donderdag 17 december 2020 16:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En daar gaven we jaren terug maar 5 punten aan. Arme Ingeborg
Exit Music (For a Film) staat vast niet op 11quote:Op donderdag 17 december 2020 16:48 schreef Cee het volgende:
Hij zei hoogste Nederlandse binnenkomer maar ik neem aan hoogste nieuwe overall toch, op 11 is er niks buitenlands dat er bij kan?
Je was me net voor.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:54 schreef PippenScottie het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de hele associatie van dit liedje met de zorg of Corona in het algemeen oprecht heb gemist.
Het is vooral heel veel gedraaid in de eerste maanden (maart/april). Toen was het net een maandje of zo eerder uitgebracht, werd af en toe gedraaid op radio 2. Daarna is het opgepikt door meer zenders en het paste gewoon perfect in sfeer, tekst (ik bedoel, hoe vaak zit woord shopping cart in een nummer en hoe toepasselijk was dat in die toiletrol-wekenquote:Op donderdag 17 december 2020 16:54 schreef PippenScottie het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de hele associatie van dit liedje met de zorg of Corona in het algemeen oprecht heb gemist.
Dank je!quote:Op donderdag 17 december 2020 16:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is vooral heel veel gedraaid in de eerste maanden (maart/april). Toen was het net een maandje of zo eerder uitgebracht, werd af en toe gedraaid op radio 2. Daarna is het opgepikt door meer zenders en het paste gewoon perfect in sfeer, tekst (ik bedoel, hoe vaak zit woord shopping cart in een nummer en hoe toepasselijk was dat in die toiletrol-weken), gevoel van verbroedering, er samen voor gaan.
Dus ik denk dat die associatie bij heel veel mensen er in is geslopen. Bij mij wel in ieder geval.
The right song, at the right place at the right time zullen we maar zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |