quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:51 schreef Starhopper het volgende:
Ik kijk net en zie dat gisteren een nieuwe wegafsluiting van een uurtje hebben geplaatst:
Primary Date Friday, Dec 18, 2020 1:00 pm to 2:00 pm Closure Scheduled
Heeft iemand toevallig gezien wat ze gisteren gedaan hebben? Kraan en SN9 staan nog op hun plek
Thnx!quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ twitter ]
Vervoer van een prefab gebouw naar de launch site.
Dat mogen ze wel vaker doenquote:Op zaterdag 19 december 2020 15:11 schreef Tourniquet het volgende:
Vanwege de classified stage 2 constant stage 1 in beeld, incl. telemetrie. Heel cool!
Ik denk dat die kans heel klein is, maar met SpaceX weet je het nooit.quote:
quote:A new nose flap is being installed on SN9 between 2:15 and 2:30 am CT (© LabPadre)
Ik ben al blij als de SN9 deze week op het pad wordt geroldquote:Op zondag 20 december 2020 14:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik denk dat die kans heel klein is, maar met SpaceX weet je het nooit.
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat mag je wel verwachten inderdaad.quote:Op maandag 21 december 2020 01:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nou als ze hem aan het fixen zijn is dat een duidelijk teken dat ie niet total loss is lijkt me!
Het originele plan was om hem zonder static fire en cryo test te laten vliegen. Maar nu hij omgevallen is wordt er toch een volledig testschema afgewerkt. De testvlucht zal waarschijnlijk ergens midden januari worden.quote:Op maandag 21 december 2020 01:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nou als ze hem aan het fixen zijn is dat een duidelijk teken dat ie niet total loss is lijkt me!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |