Sneu voor die jongen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:07 schreef Caland het volgende:
Texeira kuitbeen gebroken. Dat is einde seizoen.
Omdat hij geblesseerd is geweest.quote:
Hij hep corona gehad.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Omdat hij geblesseerd is geweest.
Sparta gaat haar grootste talent en aanvoerder niet op de bank zetten. Die moet je dus gewoon terughalenquote:Op vrijdag 18 december 2020 14:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij hep corona gehad.
Nou ja, dat is het excuus dat hij nog steeds niet speelt. Eerlijk gezegd denk ik dat hij gewoon niet goed genoeg is.
Hoe is dat in hemelsnaam dan weer gebeurdquote:
Harroui bedoel je? Die is denk ik ook gewoon beter dan Burger dus snap het hoe dan ook wel.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Sparta gaat haar grootste talent en aanvoerder niet op de bank zetten. Die moet je dus gewoon terughalen
400 miljoen is ook helemaal niet zoveel geld, als je het maar over een geruime tijd terug/mag kunt betalenquote:Op vrijdag 18 december 2020 11:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jawel. Alleen ik ben bang dat de kosten voor een nieuw stadion niet in verhouding staan waartoe Feyenoord sportief gezien in staat zal zijn. Dan heb je figuren die zullen zeggen ; dream big, think big do big. Maar ik denk niet dat het realistisch is dat Feyenoord hier een (financieel) voordeel uit gaat halen. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de SCC-houders was het volgens mij zo dat alleen in het kampioensjaar + het jaar erop de volledige hoeveelheid SCC's was verkocht.
Ik ben bang dat Fyeenoord een te grote broek aantrekt. Daar zit vooral mijn zorg.
Ze kunnen die Smeets er toch gewoon uithalenquote:Op vrijdag 18 december 2020 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Sparta gaat haar grootste talent en aanvoerder niet op de bank zetten. Die moet je dus gewoon terughalen
Fraser is fan Smeets en Auassar. Onlangs na de wedstrijd tegen PSV nog maar eens benoemd. Die gaat hij er nooit uit halen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze kunnen die Smeets er toch gewoon uithalen
Ja.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:27 schreef Caland het volgende:
Hebben we uberhaupt wel 11 man zondag?
quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Harroui speelt op die positie volgens mij en dat is echt een prima talent.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]volg Sparta niet, maar ze hebben Burger naar die ene club aan de onderkant van de Eredivisie gestuurd waar een goede speler op zijn positie staat?
feyenoordGOD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |