Had hier gewoon onbetwiste basisspeler geweest want Linssen speelt op z'n plekkie.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:52 schreef Caland het volgende:
Oja het pareltje Summerville. Zit feitelijk niet eens bij een team in de jeugdopleiding van Leeds
Ik denk dat Feyenoord ook best wel focus op hem had en ver wilde gaan om hem te houden. Maar moet wel beetje van 2 kanten komen. Denk dat die jongen (of zijn zaakwaarnemer) met onredelijke eisen kwam, dan houdt het op. Hij leek me nou bovendien ook weer geen supertalent. Moet het maar zien te redden daar in Engeland, heb mijn twijfels.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Had hier gewoon onbetwiste basisspeler geweest want Linssen speelt op z'n plekkie.
Daarbij was dat nou zo'n typische piepjonge hype speler waar je voor de verandering wel wat aan had kunnen verdienen en waar je focus (volgens visionair Arnesen) op moet gaan komen te liggen
Zoek je toch lekker een andere club.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
dat mensen hier nog energie in stoppen
Hij miste kennelijk het perspectief om bij te tekenen omdat hem een plek in U21 was toegezegd. Terwijl hij in de voorbereiding gewoon prima heeft gespeeld.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:23 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord ook best wel focus op hem had en ver wilde gaan om hem te houden. Maar moet wel beetje van 2 kanten komen. Denk dat die jongen (of zijn zaakwaarnemer) met onredelijke eisen kwam, dan houdt het op. Hij leek me nou bovendien ook weer geen supertalent. Moet het maar zien te redden daar in Engeland, heb mijn twijfels.
Dat mannetje zit 90% van de tijd niet eens bij de selectie van de O23, dus er is niet eens sprake van een bank warm houden.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:33 schreef Elan het volgende:
Dat hij nu bij Leeds de bank van de 019 mag warm houden is niet zo rullevant voor ons.
Die jongen is gewoon helemaal gestoord (en niet talentvol genoeg om dat te kunnen permitteren).quote:Op donderdag 17 december 2020 14:34 schreef Scrummie het volgende:
Summerville.. Kom op, dat was toch zo klaar als een klontje? Er was een akkoord, zaakwaarnemer en speler gaan ineens moeilijk doen, en dus is Feyenoord eindelijk een keer zo hard om te zeggen; dan pakken we nu nog wat geld voor je. Doen we dat niet, loopt ie gratis de deur uit en fuck dat. Dan maar geen talent op de linkerflank. Hij kreeg kansen in de voorbereiding, deed het op zich best redelijk, en duwt je vervolgens een mes in de rug.
Echt, ik kan het niet anders dan 100% eens zijn met die insteek.
Gestoord weet ik niet, in elk geval dom en makkelijk beïnvloedbaar. Beetje een Depay maar dan met 10% van het talent van Depay.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die jongen is gewoon helemaal gestoord (en niet talentvol genoeg om dat te kunnen permitteren).
Omdat Dick uiteindelijk de voorkeur gaf aan anderen en hij maar lekker in U21 moest gaan spelen. Linssen, zelfs Conteh de voorkeur genoten. Messteek, pijn.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:34 schreef Scrummie het volgende:
Summerville.. Kom op, dat was toch zo klaar als een klontje? Er was een akkoord, zaakwaarnemer en speler gaan ineens moeilijk doen, en dus is Feyenoord eindelijk een keer zo hard om te zeggen; dan pakken we nu nog wat geld voor je. Doen we dat niet, loopt ie gratis de deur uit en fuck dat. Dan maar geen talent op de linkerflank. Hij kreeg kansen in de voorbereiding, deed het op zich best redelijk, en duwt je vervolgens een mes in de rug.
Echt, ik kan het niet anders dan 100% eens zijn met die insteek.
Ik had een beetje Cabral 2.0 vibes van Summerville en naderhand blijkt dat maar weer.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die jongen is gewoon helemaal gestoord (en niet talentvol genoeg om dat te kunnen permitteren).
Tja. Dat gold ook voor Azarkan, die verlengde zijn contract onlangs wel, en heeft minuten mogen maken. Dat had ook Summerville kunnen zijn.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat Dick uiteindelijk de voorkeur gaf aan anderen en hij maar lekker in U21 moest gaan spelen. Linssen, zelfs Conteh de voorkeur genoten. Messteek, pijn.
Maar Dick was toch de ideale trainerquote:Op donderdag 17 december 2020 14:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat Dick uiteindelijk de voorkeur gaf aan anderen en hij maar lekker in U21 moest gaan spelen. Linssen, zelfs Conteh de voorkeur genoten. Messteek, pijn.
Dus? Ventje is pas 18 komt net kijken daar.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat mannetje zit 90% van de tijd niet eens bij de selectie van de O23, dus er is niet eens sprake van een bank warm houden.
Lekker tijd en energie steken in een ventje wat dan volgend jaar gratis de deur uit loopt. Ik had je posts dan wel weer willen zien.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus? Ventje is pas 18 komt net kijken daar.
Als hij volgend seizoen wel minuten gaat maken ergens is hij nog pas 19, waar hebben we het in hemelsnaam over.
Daarbij, en daar gaat het om, is hij echt niet minder dat Linssen, dus dan kun je hoog van de toren blazen dat hij tekort komt maar had hij hier dus wel degelijk minuten kunnen gaan maken. Of het vervolgens een talent bleek of een El Hankouri, Cabral 2.0 zie je dan wel weer. Hij heeft in elk geval een fijne versnelling en een lekker schot, iets wat we op zich best hadden kunnen gebruiken de afgelopen maanden.
Of jij snapt er gewoon weer eens heel weinig van. Dat klinkt eigenlijk aannemelijker. Dat iemand de ideale trainer is wil nog niet zeggen dat je hem de bevoegdheden moet geven om zelf maar zijn selectie samen te stellen, ten koste van je eigen jeugdspelers (en principes).quote:Op donderdag 17 december 2020 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar Dick was toch de ideale trainer
Dit is net als dat AZ ons voorbij is en alles beter doet dan wij maar dat AZ een zielig provincieclubje is die wij niet moeten imiteren
Je hebt zo veel conflicterende argumenten dat je volgens mij onderhand zelf al geen idee meer hebt wat precies je punt is.
Hij zit daar niet eens op de bank. En de onder 21 speelt in een ‘competitie’ met 3 andere clubs.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker tijd en energie steken in een ventje wat dan volgend jaar gratis de deur uit loopt. Ik had je posts dan wel weer willen zien.
Ventje is inderdaad pas 18, dus waar hij het gore lef vandaan haalt teleurgesteld te zijn omdat hij geen garantie kreeg op speelminuten in het eerste; echt geen flauw idee. Gelukkig krijgt hij ze nu niet eens in de O23 van Leeds United, dus hij zal zich wel achter de oren krabben waarom hij zo dom is geweest.
Ja precies, keek net nog even op transfermarkt.nl, 120 minuten in totaal (ofzoiets) over 2 wedstrijden, de rest 'niet bij selectie'.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zit daar niet eens op de bank. En de onder 21 speelt in een ‘competitie’ met 3 andere clubs.
Het is meer dat je helemaal aan het huilen bent dat Slot komt, terwijl dat juist een trainer is die eerder een Summerville of Azarkan de kans zou geven dan Linssen, waar je nu zo voor pleit.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Of jij snapt er gewoon weer eens heel weinig van. Dat klinkt eigenlijk aannemelijker. Dat iemand de ideale trainer is wil nog niet zeggen dat je hem de bevoegdheden moet geven om zelf maar zijn selectie samen te stellen, ten koste van je eigen jeugdspelers (en principes).
Gurneygod.
Je draait het verhaal zoals gewoonlijk weer eens compleet omquote:Op donderdag 17 december 2020 14:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker tijd en energie steken in een ventje wat dan volgend jaar gratis de deur uit loopt. Ik had je posts dan wel weer willen zien.
Ik draai helemaal niets om. Pfff.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Je draait het verhaal zoals gewoonlijk weer eens compleet om. Hij wilde niet bijtekenen omdat hij bij U21 gestald zou worden. Als je zo'n ontwikkeling door hebt gemaakt, minuten in de eredivisie en de hele voorbereiding gespeeld hebt kan ik me voorstellen dat je bedankt om een heel seizoen in dat G-team te moeten acteren.
Summerville was in principe verder in zijn ontwikkeling dan een Azarkan, en kan ook nog eens op meerdere posities uit de voeten. Nogal appels met peren vergelijken wat je doet.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is meer dat je helemaal aan het huilen bent dat Slot komt, terwijl dat juist een trainer is die eerder een Summerville of Azarkan de kans zou geven dan Linssen, waar je nu zo voor pleit.
Het vliegt bij jou echt alle kanten op maar de conclusie is dat alles kut is. Dus ja, ik snap er heel weinig van alle onzin die je hier neer pleurt, maar ik denk dat bijna alle actieve users in dit topic dat probleem hebben (behalve @:onlogisch maar dat zegt niet veel).
Hij wilde niet bijtekenen nadat hem was gezegd dat men geen gebruik van hem wilde maken in het eerste. Dat is toch begrijpelijk vanuit zijn uitgangspunt? Het is niet dat hij meteen een basisplaats opeiste of zoquote:Op donderdag 17 december 2020 15:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik draai helemaal niets om. Pfff.
Ik geef het weer op.
Ja joh.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Summerville was in principe verder in zijn ontwikkeling dan een Azarkan, en kan ook nog eens op meerdere posities uit de voeten. Nogal appels met peren vergelijken wat je doet.
Bron?quote:Op donderdag 17 december 2020 15:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij wilde niet bijtekenen nadat hem was gezegd dat men geen gebruik van hem wilde maken in het eerste.
Summervillequote:Op donderdag 17 december 2020 14:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is meer dat je helemaal aan het huilen bent dat Slot komt, terwijl dat juist een trainer is die eerder een Summerville of Azarkan de kans zou geven dan Linssen, waar je nu zo voor pleit.
Het vliegt bij jou echt alle kanten op maar de conclusie is dat alles kut is. Dus ja, ik snap er heel weinig van alle onzin die je hier neer pleurt, maar ik denk dat bijna alle actieve users in dit topic dat probleem hebben (behalve @:onlogisch maar dat zegt niet veel).
https://www.vi.nl/nieuws/(...)d-en-tekent-niet-bijquote:
Oh dus nu neem je de woorden van Krabbendam wel voor waarheid aan.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:08 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)d-en-tekent-niet-bij
Staat letterlijk in de derde alinea dat hij zesde keus zou zijn en vooral in U21 zou moeten acteren en daarom weg wilde.
Advocaat heeft dat ook gewoon gezegd ergens voor of na een wedstrijd, maar jij vroeg om een bron. Dus dan krijg je die van mij. Aardig hè?quote:Op donderdag 17 december 2020 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh dus nu neem je de woorden van Krabbendam wel voor waarheid aan.
Nope.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Advocaat heeft dat ook gewoon gezegd ergens voor of na een wedstrijd
Alleen Willem is een betrouwbare bron.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh dus nu neem je de woorden van Krabbendam wel voor waarheid aan.
Helemaal geen appels met peren. Jij wil toch dat talenten de kans gaan krijgen, dat we daar meer op in gaan zetten? Slot is daar een uitstekende trainer voor die talenten aan het ballen heeft gekregen bij AZ. Hij geeft ze in ieder geval de kans. Natuurlijk is dat geen garantie voor Feyenoord, maar er is geen enkele beschikbare trainer waarbij je dat wel hebt.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Summerville was in principe verder in zijn ontwikkeling dan een Azarkan, en kan ook nog eens op meerdere posities uit de voeten. Nogal appels met peren vergelijken wat je doet.
https://www.ad.nl/nederla(...)heerenveen~a378228d/quote:Feyenoord zonder Kökcü tegen Vitesse en Heerenveen
Feyenoord moet het zondag in Arnhem tegen Vitesse doen zonder Orkun Kökcü. De middenvelder kampt met een enkelblessure en moet zo’n anderhalve week rust houden. Ook de wedstrijd tegen Heerenveen (woensdag 23 december) komt te vroeg voor het 19-jarige talent.
quote:Op donderdag 17 december 2020 19:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/nederla(...)heerenveen~a378228d/.
Die kans is wat groter ja.quote:Op donderdag 17 december 2020 19:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoop ik ook, maar ben bang dat Diemers begint.
Gadverdamme.
Slot had ook niet meer met Summerville kunnen werken want die was volgend jaar alsnog wel transfervrij de deur uitgelopen.quote:Op donderdag 17 december 2020 19:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Helemaal geen appels met peren. Jij wil toch dat talenten de kans gaan krijgen, dat we daar meer op in gaan zetten? Slot is daar een uitstekende trainer voor die talenten aan het ballen heeft gekregen bij AZ. Hij geeft ze in ieder geval de kans. Natuurlijk is dat geen garantie voor Feyenoord, maar er is geen enkele beschikbare trainer waarbij je dat wel hebt.
Summerville is twee keer verhuurd geweest en had bij ADO al de nodige eredivisie ervaring opgedaan, dat kun je toch niet vergelijken qua ontwikkeling met een Azarkan die her en der wat in de voorbereiding heeft gespeeld en bij Jong.quote:Op donderdag 17 december 2020 19:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Helemaal geen appels met peren. Jij wil toch dat talenten de kans gaan krijgen, dat we daar meer op in gaan zetten? Slot is daar een uitstekende trainer voor die talenten aan het ballen heeft gekregen bij AZ. Hij geeft ze in ieder geval de kans. Natuurlijk is dat geen garantie voor Feyenoord, maar er is geen enkele beschikbare trainer waarbij je dat wel hebt.
Doe mij ook zo'n glazen bol.quote:Op donderdag 17 december 2020 20:01 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Slot had ook niet meer met Summerville kunnen werken want die was volgend jaar alsnog wel transfervrij de deur uitgelopen.
Je mist het punt volledig.quote:Op donderdag 17 december 2020 20:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Summerville is twee keer verhuurd geweest en had bij ADO al de nodige eredivisie ervaring opgedaan, dat kun je toch niet vergelijken qua ontwikkeling met een Azarkan die her en der wat in de voorbereiding heeft gespeeld en bij Jong.
Appels met peren inderdaad.
Ja dat idee had ik dus eigenlijk ook bij jouw post. Zijn we het toch nog ergens over eensquote:Op donderdag 17 december 2020 20:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Je mist het punt volledig.
Gras is groen.
Dat valt reuze mee eigenlijk. Niet dom mee lullen en klakkeloos positieve geneuzel overnemen komt je wel een op wat weerstand te staan, zal me werkelijk waar een kutzorg zijnquote:Op donderdag 17 december 2020 21:00 schreef Scrummie het volgende:
@:Elan heeft het zwaar in dit topic de laatste tijd.
Laten we allemaal in deze tijd vlak voor kerst wat aardiger voor elkaar zijn, zodat we in 2021 er weer klaar voor zijn om nog een hele reeks aan kutwedstrijden te aanschouwen.
Volgens mij was ik niet zo'n voorstander van Schouten hoorquote:Op donderdag 17 december 2020 21:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee eigenlijk. Niet dom mee lullen en klakkeloos positieve geneuzel overnemen komt je wel een op wat weerstand te staan, zal me werkelijk waar een kutzorg zijn
Zo hadden wij het destijds uiteindelijk toch maar goed gezien met die Schouten, ondanks het vele hoongelach dat ons ten dele viel in dit topic
https://www.nu.nl/voetbal(...)impression=true&s=08quote:De Rotterdamse gemeenteraad heeft donderdagavond met krappe meerderheid het bestemmingsplan Feyenoord City goedgekeurd. Daarmee is de bouw van een nieuw stadion van Feyenoord een grote stap dichterbij.
Feyenoord zal pas volgend jaar beslissen of er daadwerkelijk een nieuwe Kuip gebouwd zal worden. Dat hangt er vooral van af of de club voldoende extern geld bijeen kan krijgen.
De kosten voor de bouw van het nieuwe stadion worden op 444 miljoen euro geschat. Als de bouwplannen doorgaan, dan kan de Nieuwe Kuip in 2025 geopend worden.
Alle oppositiepartijen in de Rotterdamse gemeenteraad stemden donderdagavond laat tegen het bestemmingsplan. Doordat de gehele coalitie wel voor stemde, werd het plan met één stem meer aangenomen.
444 mooi bedrag wel, daar kan je wel 40-45 bij optellen voor de tegenvallers, is toch wel heel veel geld voor een eredivisie stadion.quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:25 schreef onlogisch het volgende:
Stadionnieuws :
[..]
https://www.nu.nl/voetbal(...)impression=true&s=08
Volgens mij komt ie ook in de top 10 duurste stadions van Europa.quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
444 mooi bedrag wel, daar kan je wel 40-45 bij optellen voor de tegenvallers, is toch wel heel veel geld voor een eredivisie stadion.
gedeeld 67equote:Op vrijdag 18 december 2020 09:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij komt ie ook in de top 10 duurste stadions van Europa.
Op welke plek staat Feyenoord sportief gezien in Europa?
Ach ja. Met zo'n nieuw stadion worden we natuurlijk wel 3 keer per decennium kampioen. Sowieso nog een keer voor 2025. 130miljoen-genotquote:
jij hebt liever geen nieuwe kuipgod?quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach ja. Met zo'n nieuw stadion worden we natuurlijk wel 3 keer per decennium kampioen. Sowieso nog een keer voor 2025. 130miljoen-genot
Onlo is gewoon overal tegen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 11:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jij hebt liever geen nieuwe kuipgod?
Zirkzee huren en het is weer afgelopen met de geruchten.quote:Op vrijdag 18 december 2020 11:32 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind het wel tijd voor wat transfergeruchtjes.
#AnnounceGerucht
Jawel. Alleen ik ben bang dat de kosten voor een nieuw stadion niet in verhouding staan waartoe Feyenoord sportief gezien in staat zal zijn. Dan heb je figuren die zullen zeggen ; dream big, think big do big. Maar ik denk niet dat het realistisch is dat Feyenoord hier een (financieel) voordeel uit gaat halen. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de SCC-houders was het volgens mij zo dat alleen in het kampioensjaar + het jaar erop de volledige hoeveelheid SCC's was verkocht.quote:Op vrijdag 18 december 2020 11:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jij hebt liever geen nieuwe kuipgod?
Terechte zorgen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 11:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jawel. Alleen ik ben bang dat de kosten voor een nieuw stadion niet in verhouding staan waartoe Feyenoord sportief gezien in staat zal zijn. Dan heb je figuren die zullen zeggen ; dream big, think big do big. Maar ik denk niet dat het realistisch is dat Feyenoord hier een (financieel) voordeel uit gaat halen. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de SCC-houders was het volgens mij zo dat alleen in het kampioensjaar + het jaar erop de volledige hoeveelheid SCC's was verkocht.
Ik ben bang dat Fyeenoord een te grote broek aantrekt. Daar zit vooral mijn zorg.
Klopt, al zou ik daar ook wel tevreden mee zijn voor een half jaartje. Tenzij Bozenik weer fit is, dan mag Advocaat het met Jorgensen en Bozenik doen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 11:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zirkzee huren en het is weer afgelopen met de geruchten.
Ben bang dat beiden geen doelpunt meer gaan maken onder Dickie. Tot wanneer loopt Jorgenson zijn contract eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 december 2020 11:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, al zou ik daar ook wel tevreden mee zijn voor een half jaartje. Tenzij Bozenik weer fit is, dan mag Advocaat het met Jorgensen en Bozenik doen.
2022. Met dank aan Troost, daarvoor liep het tot 21.quote:Op vrijdag 18 december 2020 11:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben bang dat beiden geen doelpunt meer gaan maken onder Dickie. Tot wanneer loopt Jorgenson zijn contract eigenlijk?
quote:Feyenoord gaat de komende transferperiode geen grote investeringen doen in de selectie. De Rotterdammers zijn uitgeschakeld in de Europa League en missen hierdoor extra inkomsten. Ook moeten de financiële klappen worden opgevangen die de stadionclub ontvangt door de coronacrisis.
Dit meldt FeyenoordTM. Algemeen directeur Mark Koevermans gaf afgelopen week al aan dat Feyenoord de tweede seizoenshelft met publiek heeft begroot. Januari zijn er definitief geen supporters welkom in De Kuip en ook de voorspellingen voor februari en maart zijn nog niet positief. Het geld dat nu beschikbaar is moet hiervoor gebruikt worden.
Dick Advocaat ontvangt hiermee slecht nieuws. Het is algemeen bekend dat de 73-jarige trainer de selectie graag wil versterken met een extra spits. Feyenoord komt alleen in actie op de transfermarkt wanneer het een van de sterkhouders voor een miljoenenbedrag weet te verkopen. Een deel van de inkomsten kan dan gebruikt worden om een vervanger te halen.
Met ons geluk, kunnen ze dat gozertje met allerlei kunstgrepen huren, speelt hij 1 aardige wedstrijd en is hij daarna 7 wedstrijden geblesseerd. Vervolgens gaan de spelers met een #jesuisjoshua t-shirt de warming up doen en is hij aan het eind van het seizoen weer weg.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:05 schreef Marcoss het volgende:
De vraag is dan of je het huren van een speler onder "grote investeringen doen" schaart. In principe heb je dan enkel het salaris dat je moet overnemen, al is dat in het geval van bijvoorbeeld Zirkzee waarschijnlijk best wat
Ozkayup god.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met ons geluk, kunnen ze dat gozertje met allerlei kunstgrepen huren, speelt hij 1 aardige wedstrijd en is hij daarna 7 wedstrijden geblesseerd. Vervolgens gaan de spelers met een #jesuisjoshua t-shirt de warming up doen en is hij aan het eind van het seizoen weer weg.
/glazenbol
Of die kleine Japanner, of Guidetti. Er zullen vast nog wel meer voorbeelden zijnquote:
Ah, die mag ook bij het eerder genoemde lijstje.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:07 schreef Caland het volgende:
Texeira kuitbeen gebroken. Dat is einde seizoen.
Ryo en Guidetti hebben wel meer dan 1 wedstrijd kunnen maken (gelukkig)quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Of die kleine Japanner, of Guidetti. Er zullen vast nog wel meer voorbeelden zijn
Sneu voor die jongen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:07 schreef Caland het volgende:
Texeira kuitbeen gebroken. Dat is einde seizoen.
Omdat hij geblesseerd is geweest.quote:
Hij hep corona gehad.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Omdat hij geblesseerd is geweest.
Sparta gaat haar grootste talent en aanvoerder niet op de bank zetten. Die moet je dus gewoon terughalenquote:Op vrijdag 18 december 2020 14:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij hep corona gehad.
Nou ja, dat is het excuus dat hij nog steeds niet speelt. Eerlijk gezegd denk ik dat hij gewoon niet goed genoeg is.
Hoe is dat in hemelsnaam dan weer gebeurdquote:
Harroui bedoel je? Die is denk ik ook gewoon beter dan Burger dus snap het hoe dan ook wel.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Sparta gaat haar grootste talent en aanvoerder niet op de bank zetten. Die moet je dus gewoon terughalen
400 miljoen is ook helemaal niet zoveel geld, als je het maar over een geruime tijd terug/mag kunt betalenquote:Op vrijdag 18 december 2020 11:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jawel. Alleen ik ben bang dat de kosten voor een nieuw stadion niet in verhouding staan waartoe Feyenoord sportief gezien in staat zal zijn. Dan heb je figuren die zullen zeggen ; dream big, think big do big. Maar ik denk niet dat het realistisch is dat Feyenoord hier een (financieel) voordeel uit gaat halen. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de SCC-houders was het volgens mij zo dat alleen in het kampioensjaar + het jaar erop de volledige hoeveelheid SCC's was verkocht.
Ik ben bang dat Fyeenoord een te grote broek aantrekt. Daar zit vooral mijn zorg.
Ze kunnen die Smeets er toch gewoon uithalenquote:Op vrijdag 18 december 2020 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Sparta gaat haar grootste talent en aanvoerder niet op de bank zetten. Die moet je dus gewoon terughalen
Fraser is fan Smeets en Auassar. Onlangs na de wedstrijd tegen PSV nog maar eens benoemd. Die gaat hij er nooit uit halen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze kunnen die Smeets er toch gewoon uithalen
Ja.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:27 schreef Caland het volgende:
Hebben we uberhaupt wel 11 man zondag?
quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Harroui speelt op die positie volgens mij en dat is echt een prima talent.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]volg Sparta niet, maar ze hebben Burger naar die ene club aan de onderkant van de Eredivisie gestuurd waar een goede speler op zijn positie staat?
feyenoordGOD
Domme verhuur dan. Had beter naar Volendam kunnen gaanquote:Op vrijdag 18 december 2020 14:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Fraser is fan Smeets en Auassar. Onlangs na de wedstrijd tegen PSV nog maar eens benoemd. Die gaat hij er nooit uit halen.
Een eenvoudige rekensom, 400/30=13.3 miljoen per jaar. Natuurlijk zal er wel een interessante hypotheek/lening voor afgesloten worden maar feit blijft dat je aan het einde van de rit die 400 miljoen terug moet betalen. Iets in mij zegt dat Feyenoord niet in staat is om zelfs (gemiddeld) 10 miljoen per jaar af te lossen aan een stadion.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
400 miljoen is ook helemaal niet zoveel geld, als je het maar over een geruime tijd terug/mag kunt betalen
voorlopig is het lenen voor dit soort projecten ook bijna gratis, ECBGODEN
in 2025 moeten we wel een bitcoin skybox kunnen regelen lijkt me, dus ik ben voor
dat is alleen in de eerste periode een (groot) probleem die je door moet zien te komenquote:Op vrijdag 18 december 2020 14:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een eenvoudige rekensom, 400/30=13.3 miljoen per jaar. Natuurlijk zal er wel een interessante hypotheek/lening voor afgesloten worden maar feit blijft dat je aan het einde van de rit die 400 miljoen terug moet betalen. Iets in mij zegt dat Feyenoord niet in staat is om zelfs (gemiddeld) 10 miljoen per jaar af te lossen aan een stadion.
Misschien moet Feyenoord wel een paar bitcoins kopen.
Nee, natuurlijk niet. Hooguit een meerderheidsaandeel.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:56 schreef onlogisch het volgende:
Is dat trouwens wel de insteek van Feyenoord? Om uiteindelijk 100% eigenaar te worden van het stadion?
Zag het vorig jaar ook met Rigo. Nu was die net na de voorbereiding meteen geblesseerd en misschien was dat zijn pech.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Domme verhuur dan. Had beter naar Volendam kunnen gaan
https://www.ad.nl/dossier(...)itesse-uit~ad9e60ef/quote:Nieuwe klap voor Feyenoord: Teixeira breekt kuitbeen tijdens training, Berghuis mist Vitesse-uit
De Portugese middenvelder João Teixeira heeft vanochtend op de training bij Feyenoord zijn kuitbeen gebroken. Hij zal enkele maanden uit de roulatie zijn. Verder kan Dick Advocaat zondag zeer waarschijnlijk ook niet beschikken over zijn aanvoerder Steven Berghuis, die nog te veel last heeft van zijn hamstring.
Ja, bedankt Hans.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/dossier(...)itesse-uit~ad9e60ef/
Lees je dit topic wel?quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/dossier(...)itesse-uit~ad9e60ef/
Ligt niet aan hemquote:
Dat ligt zoals al is gezegd niet aan hem en gewoon erg ongelukkig. Vooral omdat het een debiele beleid van Feyenoord is om hem te verhuren aan een club waar de clubeigen middenvelders sowieso al de voorkeur krijgen dan een externe huurling. Dat kan ik Fräser ook niet verwijten. Feyenoord had hem gewoon moeten verhuren aan een club waar hij in de basiself zijn minuten zou maken, aan Excelsior of Volendam bijvoorbeeld.quote:
Vrachtwagens incoming.quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:15 schreef Zipportal het volgende:
Compleet hunebed door de TV. @:fetx
Dit wordt helemaal niets. Vitesse gaat dit winnen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:45 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Verwacht niet dat Advocaat risico gaat nemen met Sinisterra en Fer, kost je al twee wissels. Zal wel een middenveld met Diemers, Wehrmann en Toornstra worden. Narsingh, Linssen en Jorgensen voorin. Hoop toch dat Advocaat kiest voor Azarkan in plaats van Narsingh, maar zal wel niet.
Doe mij maar Narsingh. Volgens mij speelt dat Vitesse toch vrij aanvallend? Dan heb je denk ik meer aan een rennende Narsingh dan Azarkan die het liefst 3 tegenstanders uitspeelt voor hij iets anders doet.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:45 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Verwacht niet dat Advocaat risico gaat nemen met Sinisterra en Fer, kost je al twee wissels. Zal wel een middenveld met Diemers, Wehrmann en Toornstra worden. Narsingh, Linssen en Jorgensen voorin. Hoop toch dat Advocaat kiest voor Azarkan in plaats van Narsingh, maar zal wel niet.
Je kan ook Geertruida op het middenveld zettenquote:Op vrijdag 18 december 2020 18:45 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Die was 12 jaar geleden al een houten klaas.quote:
Ozyakup speelt volgens mij weer weinig, dus geen gekke gedachte.quote:Op zaterdag 19 december 2020 00:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Denk trouwens dat Feyenoord sowieso een middenvelder moet gaan huren deze winter, met de blessure van Teixeira hebben we maar drie middenvelders die kunnen voetballen.
Ozyakup is weer een optie. Of Strootman
Prima optie voor een half jaar ja, al wil hij vast een megasalaris.quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:04 schreef H.FR het volgende:
Volgens mij loopt het contract van Pellè trouwens af eind december. Kan best wel een aanwinst zijn denk ik.
Die gaat lekker in Italie ballen als hij nog verder wilt. Bij Lecce ofzo, voor het geld hoeft ie het niet meer te doen iig. Hij gaat echt niet naar Feyenoord komenquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Prima optie voor een half jaar ja, al wil hij vast een megasalaris.
Waarom zou Pelle dat willen? Kan alleen maar tegenvallen, financieel en sportief heeft hij er niets mee te winnen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:04 schreef H.FR het volgende:
Volgens mij loopt het contract van Pellè trouwens af eind december. Kan best wel een aanwinst zijn denk ik.
Hij heeft het succes en geld aan het eind van z'n carrière toch aan de periode bij ons te danken. Zou leuk zijn als ie ons nog even uit de brand zou willen helpen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom zou Pelle dat willen? Kan alleen maar tegenvallen, financieel en sportief heeft hij er niets mee te winnen.
Nee dat kwam door zijn eigen prestaties.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft het succes en geld aan het eind van z'n carrière toch aan de periode bij ons te danken. Zou leuk zijn als ie ons nog even uit de brand zou willen helpen.
Maar ik zou het ook heel goed begrijpen als ie daar geen zin in heeft.
hey LRquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat kwam door zijn eigen prestaties.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft het succes en geld aan het eind van z'n carrière toch aan de periode bij ons te danken. Zou leuk zijn als ie ons nog even uit de brand zou willen helpen.
Maar ik zou het ook heel goed begrijpen als ie daar geen zin in heeft.
Zijn carrière zat helemaal in het slop en bij ons maakte hij ineens 55 doelpunten in twee seizoenen. Daarna kon ie voor veel geld naar de Premier League en international worden.quote:
Dat zou toch wel het absolute faillissement van die club zijn. Ik vond de interesse in Depay al lachwekkend.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:56 schreef tjoptjop het volgende:
Misschien haalt Koeman hem wel als budget optie naar Barcelona, daar hebben ze toch geen cent te makken momenteel
Ik was inderdaad vergeten dat Feyenoord Pelle uit barmhartigheid aantrok en hem zijn talent als extraatje hebben gegeven.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn carrière zat helemaal in het slop en bij ons maakte hij ineens 55 doelpunten in twee seizoenen. Daarna kon ie voor veel geld naar de Premier League en international worden.
Dat ben je toch niet vergeten?
Ik zeg toch niet dat ie zijn carrière aan ons te danken heeft, wel aan de periode bij ons. Had ook bij elke andere club kunnen zijn, maar ik kan me voorstellen dat ie daar warme gevoelens aan over heeft gehoudenquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was inderdaad vergeten dat Feyenoord Pelle uit barmhartigheid aantrok en hem zijn talent als extraatje hebben gegeven.
Feyenoord
Muggenzifter.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was inderdaad vergeten dat Feyenoord Pelle uit barmhartigheid aantrok en hem zijn talent als extraatje hebben gegeven.
Feyenoord
Vind je? Ik word altijd zo naar van fans die vinden dat een speler een club iets schuldig is terwijl ze door eigen presteren de club al een transfersom hebben gegevenquote:
Dat zeg ik alleen helemaal niet.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind je? Ik word altijd zo naar van fans die vinden dat een speler een club iets schuldig is terwijl ze door eigen presteren de club al een transfersom hebben gegeven
Dat was echt te danken aan Feyenoord jaquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn carrière zat helemaal in het slop en bij ons maakte hij ineens 55 doelpunten in twee seizoenen. Daarna kon ie voor veel geld naar de Premier League en international worden.
Dat ben je toch niet vergeten?
Leer godverdomme eens lezen manquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dat was echt te danken aan Feyenoord ja
Ze hebben ook Martin Braithwaite en Kevin-Prince Boateng gehaald in de afgelopen jarenquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zou toch wel het absolute faillissement van die club zijn. Ik vond de interesse in Depay al lachwekkend.
Ga maar weer weg.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:25 schreef aTypisch het volgende:
ben benieuwd wanneer de vrij terug komt, botteghin gaat weg.. hij heeft zijn carriere wel aan feyenoord te danken
Eens.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind je? Ik word altijd zo naar van fans die vinden dat een speler een club iets schuldig is terwijl ze door eigen presteren de club al een transfersom hebben gegeven
Ik twijfel inderdaad ook om gewoon een Ajax-uitje te doen, het bestaan van vanmiddag te gaan ontkennen en in bed te blijven.quote:
Fer gaat sowieso de wedstrijd niet vol maken dus daarom zal hij wel De Geert op de bank willen hebbenquote:Op zondag 20 december 2020 11:27 schreef Haringkop het volgende:
Speel dan met Geertruida dan kan je ook nog een vent naar het middenveld schuiven als dat in de wedstrijd mogelijk blijkt. Botteghin is zo ontzettend over zijn houdbaarheidsdatum heen.
Dat is wel plausibel. Ik zie alleen niet zo wat Botteghin verdedigd gaat bijdragen tegen die snelle wendbare aanvallers van Vitesse.quote:Op zondag 20 december 2020 11:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Fer gaat sowieso de wedstrijd niet vol maken dus daarom zal hij wel De Geert op de bank willen hebben
Die zullen ze wel tegen die Darfalou aanzettenquote:Op zondag 20 december 2020 11:57 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat is wel plausibel. Ik zie alleen niet zo wat Botteghin verdedigd gaat bijdragen tegen die snelle wendbare aanvallers van Vitesse.
Die kan er niet zoveel van.quote:Op zondag 20 december 2020 11:51 schreef Qarrad het volgende:
El Bouchataoui niet eens op de bank? Ziek of helemaal uit beeld?
Ik heb nog wat stenen over van vorige week.quote:Op zondag 20 december 2020 12:08 schreef Erasmus het volgende:
Dit wordt vanmiddag na de wedstrijd alweer een nieuwe tv zoeken.
Pseudo verdediger met dat rare loopje van hem.quote:Op zondag 20 december 2020 12:16 schreef fetX het volgende:
Die Spajic leunt echt áltijd op de tegenstander he.
het was geen buitenspel, dus waarom moest hij die bal laten gaan?quote:Op zondag 20 december 2020 12:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Gewoon aan Linssen moeten laten, die had ‘m ook gehad.
Jorgensen zag zelf echt niet dat Linssen ‘m niet raakte. Begreep goed dat de scheids floot en Linssen had ‘m ook gehad. Gewoon dom.quote:
oh okequote:Op zondag 20 december 2020 12:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Jorgensen zag zelf echt niet dat Linssen ‘m niet raakte. Begreep goed dat de scheids floot en Linssen had ‘m ook gehad. Gewoon dom.
Nee. Verkeerde aanname.quote:Op zondag 20 december 2020 12:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Jorgensen zag zelf echt niet dat Linssen ‘m niet raakte. Begreep goed dat de scheids floot en Linssen had ‘m ook gehad. Gewoon dom.
Kun je nagaan hoe slecht hij is.quote:Op zondag 20 december 2020 12:29 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Er bevinden zich er wel meer op de bank en het veld waarover we dit kunnen zeggen.
Het lijkt nog steeds nergens op.quote:Op zondag 20 december 2020 12:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het zal meer met de spelopvatting van Vitesse dan die van Feyenoord te maken hebben maar ik ben blij dat het deze keer geen oogaids is
Ja dat moet dan wel maar ik kan me niet voorstellen dat er minder in zit dan wat we nu bijvoorbeeld zien van Diemers. Die kan er toch ook geen kont van?quote:
El Bouchataoui is ook meer verdedigend ingesteld dan Diemers. Al voegt laatstgenoemde aanvallend ook niets toe.quote:Op zondag 20 december 2020 12:35 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja dat moet dan wel maar ik kan me niet voorstellen dat er minder in zit dan wat we nu bijvoorbeeld zien van Diemers. Die kan er toch ook geen kont van?
Dat is gelukkig ook niet héél moeilijkquote:Op zondag 20 december 2020 12:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het tempo ligt deze pot wel wat hoger
Verdedigend wel oké inderdaad, maar aanvallend is het barweinig.quote:Op zondag 20 december 2020 12:39 schreef Elan het volgende:
Je mist overduidelijk kwaliteit maar toch staat het wel aardig.
Had eenrichtingsverkeer verwacht maar het valt inderdaad meequote:Op zondag 20 december 2020 12:39 schreef Elan het volgende:
Je mist overduidelijk kwaliteit maar toch staat het wel aardig.
En dan? 0-0 spelen en er blij mee zijn? Feyenoord maakt op deze manier in geen 100 jaar een doelpunt natuurlijk.quote:Op zondag 20 december 2020 12:34 schreef Elan het volgende:
Dit ligt Feyenoord wel. Laat Vitesse maar het spel maken.
Narsinghquote:Op zondag 20 december 2020 12:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Verdedigend wel oké inderdaad, maar aanvallend is het barweinig.
Maar goed, dat kan ook niet anders met Linssen en Jorgensen. De tweede helft hopen op Sinisterra. Misschien moet je daar zelfs Narsingh wel naast zetten als je 5-3-2 wil blijven spelen.
Hoop idd Sini en dan Narsingh spits, Jorgensen doet (wederom) niet mee. Echt belachelijk weinig balcontacten.quote:Op zondag 20 december 2020 12:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Verdedigend wel oké inderdaad, maar aanvallend is het barweinig.
Maar goed, dat kan ook niet anders met Linssen en Jorgensen. De tweede helft hopen op Sinisterra. Misschien moet je daar zelfs Narsingh wel naast zetten als je 5-3-2 wil blijven spelen.
Zet dan Senesi er maar neer.quote:Op zondag 20 december 2020 12:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Kun je wel lekker mee counteren en heeft er al net zoveel in liggen als Linssen en Jorgensen
Linssen en Jorgensen zijn op dit moment allebei niet beter dan Narsingh. En voor 5-3-2 geen gekke optie.quote:
Ja dat snap ik dat het een ander type speler is, het is maar een voorbeeld.quote:Op zondag 20 december 2020 12:36 schreef fetX het volgende:
[..]
El Bouchataoui is ook meer verdedigend ingesteld dan Diemers. Al voegt laatstgenoemde aanvallend ook niets toe.
Daar wil Dickie niet mee beginnen denk ik.quote:Op zondag 20 december 2020 12:46 schreef Kerftminister het volgende:
Hoe kan je nou countervoetbal proberen te spelen met Linssen en Jorgensen, terwijl je Sinisterra gewoon op de bank hebt?
narsingh is een rechtsbuiten, als ze allemaal net zo matig zijn dan zijn jorensen en linssen meer types voor dit systeemquote:Op zondag 20 december 2020 12:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Linssen en Jorgensen zijn op dit moment allebei niet beter dan Narsingh. En voor 5-3-2 geen gekke optie.
Heb ik oprecht mn twijfels over.quote:Op zondag 20 december 2020 12:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Die kan niet veel maar Linssen is erger hoor.
Jorgensen past juist helemaal niet in dit systeem. Linssen wel, maar die bakt er ontzettend weinig van.quote:Op zondag 20 december 2020 12:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
narsingh is een rechtsbuiten, als ze allemaal net zo matig zijn dan zijn jorensen en linssen meer types voor dit systeem
jij vindt narsingh beter passen in zo'n voorhoede met linssen dan jorgensen?quote:Op zondag 20 december 2020 12:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Jorgensen past juist helemaal niet in dit systeem. Linssen wel, maar die bakt er ontzettend weinig van.
Ja zeker, veel beter zelfs. Dit systeem is veel meer voor de snelle omschakeling en dat is meer geschikt voor Narsingh.quote:Op zondag 20 december 2020 12:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jij vindt narsingh beter passen in zo'n voorhoede met linssen dan jorgensen?
ik niet
Ben het niet vaak met je eens, maar hier heb je zeker gelijk in.quote:Op zondag 20 december 2020 12:52 schreef Elan het volgende:
Jorgensen past in deze vorm in geen enkel systeem
2 dezelfde types naast elkaar in de spits is toch ook maar kut?quote:Op zondag 20 december 2020 12:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja zeker, veel beter zelfs. Dit systeem is veel meer voor de snelle omschakeling en dat is meer geschikt voor Narsingh.
Dat is altijd nog één kwaliteit meer dan Linssen.quote:Op zondag 20 december 2020 12:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb ik oprecht mn twijfels over.
Narsingh kon alleen hard rennen. Dat is t.
Mwah, aanvallend zijn we een aantal keer gevaarlijk geweest, maar wel voornamelijk uit dode spelmomenten.quote:Op zondag 20 december 2020 12:56 schreef fetX het volgende:
Dit gaat niets worden. Aanvallend onmachtig en die fout achterin zat er aan te komen.
We zijn maar snel tevreden dit jaar he? Het is echt heel erg matig hoor. Vitesse staat verdiend voor.quote:Op zondag 20 december 2020 12:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, aanvallend zijn we een aantal keer gevaarlijk geweest, maar wel voornamelijk uit dode spelmomenten.
Dit is ook werkelijk een verschrikkelijke opstelling. Zeker nu Senesi een zeer zwakke pot speelt. Ik calculeerde hier van te voren eigenlijk een nederlaag in met alle afwezigen.quote:Op zondag 20 december 2020 12:59 schreef fetX het volgende:
[..]
We zijn maar snel tevreden dit jaar he? Het is echt heel erg matig hoor. Vitesse staat verdiend voor.
Ja ik had deze ook wel ingecalculeerd. Alleen Toornstra, Senesi, Fer, Spajic zijn normaal gesproken onbetwiste basisspelers. Nou vooruit, Nieuwkoop denk ik ook.quote:Op zondag 20 december 2020 13:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is ook werkelijk een verschrikkelijke opstelling. Zeker nu Senesi een zeer zwakke pot speelt. Ik calculeerde hier van te voren eigenlijk een nederlaag in met alle afwezigen.
Nieuwkoop ook niet hoor, Geert speelt daar vrij vaak. Alleen met 5-3-2 zou ik wel voor Nieuwkoop kiezenquote:Op zondag 20 december 2020 13:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja ik had deze ook wel ingecalculeerd. Alleen Toornstra, Senesi, Fer, Spajic zijn normaal gesproken onbetwiste basisspelers. Nou vooruit, Nieuwkoop denk ik ook.
Ja oke, maar ik vind Nieuwkoop beter op rb dan Geertruida eerlijk gezegd.quote:Op zondag 20 december 2020 13:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nieuwkoop ook niet hoor, Geert speelt daar vrij vaak. Alleen met 5-3-2 zou ik wel voor Nieuwkoop kiezen
Maar we missen gewoon een speler die aanvallend ook maar iets kan. Hopelijk komt Sinisterra er in de tweede helft snel in.
Die kan beter stoppen met profvoetbal als je het mij vraagt.quote:Op zondag 20 december 2020 12:52 schreef Elan het volgende:
Jorgensen past in deze vorm in geen enkel systeem
Vitesse is net zo matig.quote:Op zondag 20 december 2020 12:59 schreef fetX het volgende:
[..]
We zijn maar snel tevreden dit jaar he? Het is echt heel erg matig hoor. Vitesse staat verdiend voor.
Terwijl de bal er na 3 minuten al bijna in lag.quote:Op zondag 20 december 2020 13:00 schreef Kerftminister het volgende:
Met deze opstelling ga je zelfs niet na 900 minuten scoren.
Het is beide niks.quote:Op zondag 20 december 2020 13:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik vind Nieuwkoop beter op rb dan Geertruida eerlijk gezegd.
Ik vind ons helemaal niet slecht.quote:Op zondag 20 december 2020 13:11 schreef fetX het volgende:
Sowieso wijzen naar de ander ‘ja, maar zij zijn ook matig’ is een beetje vreemd. Feyenoord is gewoon slecht. Heel erg matig.
Matig, niet slecht. Vind ik.quote:Op zondag 20 december 2020 13:11 schreef fetX het volgende:
Sowieso wijzen naar de ander ‘ja, maar zij zijn ook matig’ is een beetje vreemd. Feyenoord is gewoon slecht. Heel erg matig.
Dan ben je sneller tevreden dan ik. Het is niet zoveel.quote:Op zondag 20 december 2020 13:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind ons helemaal niet slecht.
Ben je buitenom Feyenoord wel positief? Je straalt nu niet echt in dit topic vandaag.quote:Op zondag 20 december 2020 13:11 schreef fetX het volgende:
Maak je geen zorgen om mij hoor.quote:Op zondag 20 december 2020 13:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ben je buitenom Feyenoord wel positief? Je straalt nu niet echt in dit topic vandaag.
Leuke act Scrummie!quote:Op zondag 20 december 2020 13:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er is echt weinig positiefs over te zeggen inderdaadquote:Op zondag 20 december 2020 13:24 schreef aTypisch het volgende:
waar zitten we toch ook naar te kijken
in zo'n lege fabriekshal een potje met een niveau van niks
Ho ho. Wil jij niet te negatief doen. @Elan en ik krijgen hier ook vaak een waarschuwing voor. Dus jij nu ook.quote:Op zondag 20 december 2020 13:24 schreef aTypisch het volgende:
waar zitten we toch ook naar te kijken
in zo'n lege fabriekshal een potje met een niveau van niks
De Graafschap thuis, 2010. Niets is erger dan dat. Misschien Trencin uit.quote:Op zondag 20 december 2020 13:25 schreef Maastoren het volgende:
Kan me niet herinneren dat ik met zoveel tegenzin naar een wedstrijd zat te kijken. Zelfs niet onder Verbeek en Been.
SenesiGod. Maar die heeft ook even een offday. Mag ook wel een keer.quote:Op zondag 20 december 2020 13:25 schreef aTypisch het volgende:
er staat bij feyenoord nu niet één leuke speler op het veld
Marsman.quote:Op zondag 20 december 2020 13:25 schreef aTypisch het volgende:
er staat bij feyenoord nu niet één leuke speler op het veld
jankiequote:Op zondag 20 december 2020 13:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ho ho. Wil jij niet te negatief doen. @:Elan en ik krijgen hier ook vaak een waarschuwing voor. Dus jij nu ook.
Qua niveau scheelt dat niet zo heel veel met wat ze dit seizoen laten zien. Het is echt een wonder dat we niet tegen degradatie strijden dit seizoen.quote:Op zondag 20 december 2020 13:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Graafschap thuis, 2010. Niets is erger dan dat. Misschien Trencin uit.
Langst ongeslagen ploeg in Europa in de competitie. Wat klaag je man?quote:Op zondag 20 december 2020 13:27 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Qua niveau scheelt dat niet zo heel veel met wat ze dit seizoen laten zien. Het is echt een wonder dat we niet tegen degradatie strijden dit seizoen.
Dit is wat jarenlang Feyenoord kijken met je doet blijkbaar.quote:Op zondag 20 december 2020 13:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Liever een stadionverbodquote:Op zondag 20 december 2020 13:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kan Diemers niet gewoon een schietverbod krijgen?
Gewoon weer inleveren bij dezelfde kleur is voldoende voor hem.
lekker overdrijvenquote:Op zondag 20 december 2020 13:27 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Qua niveau scheelt dat niet zo heel veel met wat ze dit seizoen laten zien. Het is echt een wonder dat we niet tegen degradatie strijden dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |