abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196783898
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 17 december 2020 @ 13:53:08 #2
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_196783910
Goeie OP en TT :)
pi_196783966
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 13:52 schreef Caland het volgende:
Oja het pareltje Summerville. Zit feitelijk niet eens bij een team in de jeugdopleiding van Leeds _O-
Had hier gewoon onbetwiste basisspeler geweest want Linssen speelt op z'n plekkie.

Daarbij was dat nou zo'n typische piepjonge hype speler waar je voor de verandering wel wat aan had kunnen verdienen en waar je focus (volgens visionair Arnesen) op moet gaan komen te liggen _O-
blablablabla
  donderdag 17 december 2020 @ 14:23:00 #4
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_196784574
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 13:56 schreef Elan het volgende:

[..]

Had hier gewoon onbetwiste basisspeler geweest want Linssen speelt op z'n plekkie.

Daarbij was dat nou zo'n typische piepjonge hype speler waar je voor de verandering wel wat aan had kunnen verdienen en waar je focus (volgens visionair Arnesen) op moet gaan komen te liggen _O-
Ik denk dat Feyenoord ook best wel focus op hem had en ver wilde gaan om hem te houden. Maar moet wel beetje van 2 kanten komen. Denk dat die jongen (of zijn zaakwaarnemer) met onredelijke eisen kwam, dan houdt het op. Hij leek me nou bovendien ook weer geen supertalent. Moet het maar zien te redden daar in Engeland, heb mijn twijfels.
  donderdag 17 december 2020 @ 14:24:35 #5
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_196784612
dat mensen hier nog energie in stoppen
Makkelijk eerste
pi_196784683
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 14:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
dat mensen hier nog energie in stoppen
Zoek je toch lekker een andere club.
blablablabla
pi_196784784
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 14:23 schreef Rocket Ride het volgende:

[..]

Ik denk dat Feyenoord ook best wel focus op hem had en ver wilde gaan om hem te houden. Maar moet wel beetje van 2 kanten komen. Denk dat die jongen (of zijn zaakwaarnemer) met onredelijke eisen kwam, dan houdt het op. Hij leek me nou bovendien ook weer geen supertalent. Moet het maar zien te redden daar in Engeland, heb mijn twijfels.
Hij miste kennelijk het perspectief om bij te tekenen omdat hem een plek in U21 was toegezegd. Terwijl hij in de voorbereiding gewoon prima heeft gespeeld.

Of het uiteindelijk een toptalent was weet je niet, hij was in elk geval wel pas 18 en had zeker bij ADO wel een aardige periode, maar belangrijker een type creatieve speler wat we heel erg misten toen Sini nog geblesseerd was. Dat hij nu bij Leeds de bank van de 019 mag warm houden is niet zo rullevant voor ons.
blablablabla
pi_196784795
Werd nooit echt warm van Summerville hi-ha-ho
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_196784801
Summerville.. Kom op, dat was toch zo klaar als een klontje? Er was een akkoord, zaakwaarnemer en speler gaan ineens moeilijk doen, en dus is Feyenoord eindelijk een keer zo hard om te zeggen; dan pakken we nu nog wat geld voor je. Doen we dat niet, loopt ie gratis de deur uit en fuck dat. Dan maar geen talent op de linkerflank. Hij kreeg kansen in de voorbereiding, deed het op zich best redelijk, en duwt je vervolgens een mes in de rug.

Echt, ik kan het niet anders dan 100% eens zijn met die insteek.
pi_196784830
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 14:33 schreef Elan het volgende:
Dat hij nu bij Leeds de bank van de 019 mag warm houden is niet zo rullevant voor ons.
Dat mannetje zit 90% van de tijd niet eens bij de selectie van de O23, dus er is niet eens sprake van een bank warm houden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2020 14:36:09 ]
  donderdag 17 december 2020 @ 14:36:20 #11
474254 GurneyIsBestOke
pi_196784838
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 14:34 schreef Scrummie het volgende:
Summerville.. Kom op, dat was toch zo klaar als een klontje? Er was een akkoord, zaakwaarnemer en speler gaan ineens moeilijk doen, en dus is Feyenoord eindelijk een keer zo hard om te zeggen; dan pakken we nu nog wat geld voor je. Doen we dat niet, loopt ie gratis de deur uit en fuck dat. Dan maar geen talent op de linkerflank. Hij kreeg kansen in de voorbereiding, deed het op zich best redelijk, en duwt je vervolgens een mes in de rug.

Die jongen is gewoon helemaal gestoord (en niet talentvol genoeg om dat te kunnen permitteren).
Makkelijk eerste
pi_196784871
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 14:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Die jongen is gewoon helemaal gestoord (en niet talentvol genoeg om dat te kunnen permitteren).
Gestoord weet ik niet, in elk geval dom en makkelijk beïnvloedbaar. Beetje een Depay maar dan met 10% van het talent van Depay.
pi_196784891
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 14:34 schreef Scrummie het volgende:

Omdat Dick uiteindelijk de voorkeur gaf aan anderen en hij maar lekker in U21 moest gaan spelen. Linssen, zelfs Conteh de voorkeur genoten. Messteek, pijn.
blablablabla
pi_196784930
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 14:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik had een beetje Cabral 2.0 vibes van Summerville en naderhand blijkt dat maar weer.
pi_196784940
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 14:38 schreef Elan het volgende:

[..]

Omdat Dick uiteindelijk de voorkeur gaf aan anderen en hij maar lekker in U21 moest gaan spelen. Linssen, zelfs Conteh de voorkeur genoten. Messteek, pijn.
Tja. Dat gold ook voor Azarkan, die verlengde zijn contract onlangs wel, en heeft minuten mogen maken. Dat had ook Summerville kunnen zijn.
  donderdag 17 december 2020 @ 14:41:34 #16
474254 GurneyIsBestOke
pi_196784953
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 14:38 schreef Elan het volgende:

[..]

Maar Dick was toch de ideale trainer

Dit is net als dat AZ ons voorbij is en alles beter doet dan wij maar dat AZ een zielig provincieclubje is die wij niet moeten imiteren

Je hebt zo veel conflicterende argumenten dat je volgens mij onderhand zelf al geen idee meer hebt wat precies je punt is.
Makkelijk eerste
pi_196785022
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 14:35 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat mannetje zit 90% van de tijd niet eens bij de selectie van de O23, dus er is niet eens sprake van een bank warm houden.
Dus? Ventje is pas 18 komt net kijken daar.
Als hij volgend seizoen wel minuten gaat maken ergens is hij nog pas 19, waar hebben we het in hemelsnaam over.

Daarbij, en daar gaat het om, is hij echt niet minder dat Linssen, dus dan kun je hoog van de toren blazen dat hij tekort komt maar had hij hier dus wel degelijk minuten kunnen gaan maken. Of het vervolgens een talent bleek of een El Hankouri, Cabral 2.0 zie je dan wel weer. Hij heeft in elk geval een fijne versnelling en een lekker schot, iets wat we op zich best hadden kunnen gebruiken de afgelopen maanden.
blablablabla
pi_196785115
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 14:45 schreef Elan het volgende:

[..]

Dus? Ventje is pas 18 komt net kijken daar.
Als hij volgend seizoen wel minuten gaat maken ergens is hij nog pas 19, waar hebben we het in hemelsnaam over.

Daarbij, en daar gaat het om, is hij echt niet minder dat Linssen, dus dan kun je hoog van de toren blazen dat hij tekort komt maar had hij hier dus wel degelijk minuten kunnen gaan maken. Of het vervolgens een talent bleek of een El Hankouri, Cabral 2.0 zie je dan wel weer. Hij heeft in elk geval een fijne versnelling en een lekker schot, iets wat we op zich best hadden kunnen gebruiken de afgelopen maanden.
Lekker tijd en energie steken in een ventje wat dan volgend jaar gratis de deur uit loopt. Ik had je posts dan wel weer willen zien.

Ventje is inderdaad pas 18, dus waar hij het gore lef vandaan haalt teleurgesteld te zijn omdat hij geen garantie kreeg op speelminuten in het eerste; echt geen flauw idee. Gelukkig krijgt hij ze nu niet eens in de O23 van Leeds United, dus hij zal zich wel achter de oren krabben waarom hij zo dom is geweest.
pi_196785140
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Maar Dick was toch de ideale trainer

Dit is net als dat AZ ons voorbij is en alles beter doet dan wij maar dat AZ een zielig provincieclubje is die wij niet moeten imiteren

Je hebt zo veel conflicterende argumenten dat je volgens mij onderhand zelf al geen idee meer hebt wat precies je punt is.
Of jij snapt er gewoon weer eens heel weinig van. Dat klinkt eigenlijk aannemelijker. Dat iemand de ideale trainer is wil nog niet zeggen dat je hem de bevoegdheden moet geven om zelf maar zijn selectie samen te stellen, ten koste van je eigen jeugdspelers (en principes).
Gurneygod.
blablablabla
pi_196785196
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 14:49 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Lekker tijd en energie steken in een ventje wat dan volgend jaar gratis de deur uit loopt. Ik had je posts dan wel weer willen zien.

Ventje is inderdaad pas 18, dus waar hij het gore lef vandaan haalt teleurgesteld te zijn omdat hij geen garantie kreeg op speelminuten in het eerste; echt geen flauw idee. Gelukkig krijgt hij ze nu niet eens in de O23 van Leeds United, dus hij zal zich wel achter de oren krabben waarom hij zo dom is geweest.
Hij zit daar niet eens op de bank. En de onder 21 speelt in een ‘competitie’ met 3 andere clubs.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196785233
quote:
10s.gif Op donderdag 17 december 2020 14:53 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij zit daar niet eens op de bank. En de onder 21 speelt in een ‘competitie’ met 3 andere clubs.
Ja precies, keek net nog even op transfermarkt.nl, 120 minuten in totaal (ofzoiets) over 2 wedstrijden, de rest 'niet bij selectie'.
  donderdag 17 december 2020 @ 14:55:24 #22
474254 GurneyIsBestOke
pi_196785244
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 14:50 schreef Elan het volgende:

[..]

Of jij snapt er gewoon weer eens heel weinig van. Dat klinkt eigenlijk aannemelijker. Dat iemand de ideale trainer is wil nog niet zeggen dat je hem de bevoegdheden moet geven om zelf maar zijn selectie samen te stellen, ten koste van je eigen jeugdspelers (en principes).
Gurneygod.
Het is meer dat je helemaal aan het huilen bent dat Slot komt, terwijl dat juist een trainer is die eerder een Summerville of Azarkan de kans zou geven dan Linssen, waar je nu zo voor pleit.

Het vliegt bij jou echt alle kanten op maar de conclusie is dat alles kut is. Dus ja, ik snap er heel weinig van alle onzin die je hier neer pleurt, maar ik denk dat bijna alle actieve users in dit topic dat probleem hebben (behalve @onlogisch maar dat zegt niet veel).
Makkelijk eerste
pi_196785309
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 14:49 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Je draait het verhaal zoals gewoonlijk weer eens compleet om :D . Hij wilde niet bijtekenen omdat hij bij U21 gestald zou worden. Als je zo'n ontwikkeling door hebt gemaakt, minuten in de eredivisie en de hele voorbereiding gespeeld hebt kan ik me voorstellen dat je bedankt om een heel seizoen in dat G-team te moeten acteren.
blablablabla
pi_196785397
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 14:57 schreef Elan het volgende:

[..]

Je draait het verhaal zoals gewoonlijk weer eens compleet om :D . Hij wilde niet bijtekenen omdat hij bij U21 gestald zou worden. Als je zo'n ontwikkeling door hebt gemaakt, minuten in de eredivisie en de hele voorbereiding gespeeld hebt kan ik me voorstellen dat je bedankt om een heel seizoen in dat G-team te moeten acteren.
Ik draai helemaal niets om. Pfff.

Ik geef het weer op. :W
pi_196785409
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 14:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Het is meer dat je helemaal aan het huilen bent dat Slot komt, terwijl dat juist een trainer is die eerder een Summerville of Azarkan de kans zou geven dan Linssen, waar je nu zo voor pleit.

Het vliegt bij jou echt alle kanten op maar de conclusie is dat alles kut is. Dus ja, ik snap er heel weinig van alle onzin die je hier neer pleurt, maar ik denk dat bijna alle actieve users in dit topic dat probleem hebben (behalve @:onlogisch maar dat zegt niet veel).
Summerville was in principe verder in zijn ontwikkeling dan een Azarkan, en kan ook nog eens op meerdere posities uit de voeten. Nogal appels met peren vergelijken wat je doet.

[ Bericht 4% gewijzigd door DonRaja op 17-12-2020 16:48:23 ]
blablablabla
pi_196785451
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 15:01 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik draai helemaal niets om. Pfff.

Ik geef het weer op. :W
Hij wilde niet bijtekenen nadat hem was gezegd dat men geen gebruik van hem wilde maken in het eerste. Dat is toch begrijpelijk vanuit zijn uitgangspunt? Het is niet dat hij meteen een basisplaats opeiste of zo :D
blablablabla
  donderdag 17 december 2020 @ 15:03:25 #27
474254 GurneyIsBestOke
pi_196785466
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 15:01 schreef Elan het volgende:

[..]

Summerville was in principe verder in zijn ontwikkeling dan een Azarkan, en kan ook nog eens op meerdere posities uit de voeten. Nogal appels met peren vergelijken wat je doet.

Ja joh.

[ Bericht 6% gewijzigd door DonRaja op 17-12-2020 16:48:37 ]
Makkelijk eerste
pi_196785469
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 15:02 schreef Elan het volgende:

[..]

Hij wilde niet bijtekenen nadat hem was gezegd dat men geen gebruik van hem wilde maken in het eerste.
Bron?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator donderdag 17 december 2020 @ 15:03:34 #29
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196785471
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 14:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Het vliegt bij jou echt alle kanten op maar de conclusie is dat alles kut is. Dus ja, ik snap er heel weinig van alle onzin die je hier neer pleurt, maar ik denk dat bijna alle actieve users in dit topic dat probleem hebben (behalve @:onlogisch maar dat zegt niet veel).
Summerville :')

Laat die idioot lekker gaan boksen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_196785599
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 15:03 schreef Caland het volgende:

[..]

Bron?
https://www.vi.nl/nieuws/(...)d-en-tekent-niet-bij

Staat letterlijk in de derde alinea dat hij zesde keus zou zijn en vooral in U21 zou moeten acteren en daarom weg wilde.
blablablabla
pi_196785677
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 15:08 schreef Elan het volgende:

[..]

https://www.vi.nl/nieuws/(...)d-en-tekent-niet-bij

Staat letterlijk in de derde alinea dat hij zesde keus zou zijn en vooral in U21 zou moeten acteren en daarom weg wilde.
Oh dus nu neem je de woorden van Krabbendam wel voor waarheid aan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196785787
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 15:11 schreef Caland het volgende:

[..]

Advocaat heeft dat ook gewoon gezegd ergens voor of na een wedstrijd, maar jij vroeg om een bron. Dus dan krijg je die van mij. Aardig hè? :)
blablablabla
pi_196785926
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 15:16 schreef Elan het volgende:

[..]

Advocaat heeft dat ook gewoon gezegd ergens voor of na een wedstrijd
Nope.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196787699
@Elan kappen met die verwensingen.
BFF met GGMM
pi_196788407
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 15:11 schreef Caland het volgende:

[..]

Alleen Willem is een betrouwbare bron.
  donderdag 17 december 2020 @ 19:07:47 #36
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_196790234
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 15:01 schreef Elan het volgende:

[..]

Helemaal geen appels met peren. Jij wil toch dat talenten de kans gaan krijgen, dat we daar meer op in gaan zetten? Slot is daar een uitstekende trainer voor die talenten aan het ballen heeft gekregen bij AZ. Hij geeft ze in ieder geval de kans. Natuurlijk is dat geen garantie voor Feyenoord, maar er is geen enkele beschikbare trainer waarbij je dat wel hebt.
  Moderator donderdag 17 december 2020 @ 19:22:16 #37
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196790475
quote:
Feyenoord zonder Kökcü tegen Vitesse en Heerenveen

Feyenoord moet het zondag in Arnhem tegen Vitesse doen zonder Orkun Kökcü. De middenvelder kampt met een enkelblessure en moet zo’n anderhalve week rust houden. Ook de wedstrijd tegen Heerenveen (woensdag 23 december) komt te vroeg voor het 19-jarige talent.
https://www.ad.nl/nederla(...)heerenveen~a378228d/

:').
4045
onlogisch
  donderdag 17 december 2020 @ 19:22:57 #38
268491 fetX
pi_196790492
Ik dacht al. We hebben al zeker 3 dagen geen nieuwe blessure gehad.
  donderdag 17 december 2020 @ 19:23:23 #39
262211 hhh38
  donderdag 17 december 2020 @ 19:23:52 #40
262211 hhh38
pi_196790516
Ik kan niet wachten op de terugkeer van Diemers in de basis!
pi_196790577
Texeira - Fer - Toornstra
  donderdag 17 december 2020 @ 19:27:44 #42
268491 fetX
pi_196790588
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 19:27 schreef Scrummie het volgende:
Texeira - Fer - Toornstra
Hoop ik ook, maar ben bang dat Diemers begint.

Gadverdamme.
pi_196790595
D
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 19:27 schreef fetX het volgende:

[..]

Hoop ik ook, maar ben bang dat Diemers begint.

Gadverdamme.
Die kans is wat groter ja.
pi_196791279
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 19:07 schreef fetX het volgende:

[..]

Helemaal geen appels met peren. Jij wil toch dat talenten de kans gaan krijgen, dat we daar meer op in gaan zetten? Slot is daar een uitstekende trainer voor die talenten aan het ballen heeft gekregen bij AZ. Hij geeft ze in ieder geval de kans. Natuurlijk is dat geen garantie voor Feyenoord, maar er is geen enkele beschikbare trainer waarbij je dat wel hebt.
Slot had ook niet meer met Summerville kunnen werken want die was volgend jaar alsnog wel transfervrij de deur uitgelopen.
pi_196791728
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 19:07 schreef fetX het volgende:

[..]

Summerville is twee keer verhuurd geweest en had bij ADO al de nodige eredivisie ervaring opgedaan, dat kun je toch niet vergelijken qua ontwikkeling met een Azarkan die her en der wat in de voorbereiding heeft gespeeld en bij Jong.

Appels met peren inderdaad.
blablablabla
pi_196791742
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 20:01 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Slot had ook niet meer met Summerville kunnen werken want die was volgend jaar alsnog wel transfervrij de deur uitgelopen.
Doe mij ook zo'n glazen bol.
blablablabla
  donderdag 17 december 2020 @ 20:33:58 #47
268491 fetX
pi_196792060
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 20:19 schreef Elan het volgende:

[..]

Summerville is twee keer verhuurd geweest en had bij ADO al de nodige eredivisie ervaring opgedaan, dat kun je toch niet vergelijken qua ontwikkeling met een Azarkan die her en der wat in de voorbereiding heeft gespeeld en bij Jong.

Appels met peren inderdaad.
Je mist het punt volledig.

Gras is groen.
pi_196792486
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 20:33 schreef fetX het volgende:

[..]

Je mist het punt volledig.

Gras is groen.
Ja dat idee had ik dus eigenlijk ook bij jouw post. Zijn we het toch nog ergens over eens :)
blablablabla
pi_196792521
@Elan heeft het zwaar in dit topic de laatste tijd.

Laten we allemaal in deze tijd vlak voor kerst wat aardiger voor elkaar zijn, zodat we in 2021 er weer klaar voor zijn om nog een hele reeks aan kutwedstrijden te aanschouwen.
pi_196792688
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 21:00 schreef Scrummie het volgende:
@:Elan heeft het zwaar in dit topic de laatste tijd.

Laten we allemaal in deze tijd vlak voor kerst wat aardiger voor elkaar zijn, zodat we in 2021 er weer klaar voor zijn om nog een hele reeks aan kutwedstrijden te aanschouwen.
Dat valt reuze mee eigenlijk. Niet dom mee lullen en klakkeloos positieve geneuzel overnemen komt je wel een op wat weerstand te staan, zal me werkelijk waar een kutzorg zijn :D

Zo hadden wij het destijds uiteindelijk toch maar goed gezien met die Schouten, ondanks het vele hoongelach dat ons ten dele viel in dit topic :)
blablablabla
pi_196792735
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 21:07 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat valt reuze mee eigenlijk. Niet dom mee lullen en klakkeloos positieve geneuzel overnemen komt je wel een op wat weerstand te staan, zal me werkelijk waar een kutzorg zijn :D

Zo hadden wij het destijds uiteindelijk toch maar goed gezien met die Schouten, ondanks het vele hoongelach dat ons ten dele viel in dit topic :)
Volgens mij was ik niet zo'n voorstander van Schouten hoor :D

Maar inderdaad, die doet het prima.
  Moderator vrijdag 18 december 2020 @ 09:25:30 #52
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196798061
Stadionnieuws :

quote:
De Rotterdamse gemeenteraad heeft donderdagavond met krappe meerderheid het bestemmingsplan Feyenoord City goedgekeurd. Daarmee is de bouw van een nieuw stadion van Feyenoord een grote stap dichterbij.
Feyenoord zal pas volgend jaar beslissen of er daadwerkelijk een nieuwe Kuip gebouwd zal worden. Dat hangt er vooral van af of de club voldoende extern geld bijeen kan krijgen.

De kosten voor de bouw van het nieuwe stadion worden op 444 miljoen euro geschat. Als de bouwplannen doorgaan, dan kan de Nieuwe Kuip in 2025 geopend worden.

Alle oppositiepartijen in de Rotterdamse gemeenteraad stemden donderdagavond laat tegen het bestemmingsplan. Doordat de gehele coalitie wel voor stemde, werd het plan met één stem meer aangenomen.
https://www.nu.nl/voetbal(...)impression=true&s=08
4045
onlogisch
  vrijdag 18 december 2020 @ 09:29:56 #53
268491 fetX
pi_196798101
Sodemieter op met dat stadiongeleuter. Wat een ongekend, langdurig kutproject is dat geworden zeg.
  vrijdag 18 december 2020 @ 09:33:09 #54
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196798136
quote:
444 mooi bedrag wel, daar kan je wel 40-45 bij optellen voor de tegenvallers, is toch wel heel veel geld voor een eredivisie stadion.
  Moderator vrijdag 18 december 2020 @ 09:34:17 #55
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196798144
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 09:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

444 mooi bedrag wel, daar kan je wel 40-45 bij optellen voor de tegenvallers, is toch wel heel veel geld voor een eredivisie stadion.
Volgens mij komt ie ook in de top 10 duurste stadions van Europa.

Op welke plek staat Feyenoord sportief gezien in Europa? :D
4045
onlogisch
  vrijdag 18 december 2020 @ 09:36:17 #56
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196798165
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 09:34 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Volgens mij komt ie ook in de top 10 duurste stadions van Europa.

Op welke plek staat Feyenoord sportief gezien in Europa? :D
gedeeld 67e :)
  Moderator vrijdag 18 december 2020 @ 09:37:34 #57
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196798181
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 09:36 schreef Tarado het volgende:

[..]

gedeeld 67e :)
Ach ja. Met zo'n nieuw stadion worden we natuurlijk wel 3 keer per decennium kampioen. Sowieso nog een keer voor 2025. 130miljoen-genot _O_
4045
onlogisch
pi_196799733
Ik vind het wel tijd voor wat transfergeruchtjes.

#AnnounceGerucht
pi_196799891
quote:
80s.gif Op vrijdag 18 december 2020 09:37 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ach ja. Met zo'n nieuw stadion worden we natuurlijk wel 3 keer per decennium kampioen. Sowieso nog een keer voor 2025. 130miljoen-genot _O_
jij hebt liever geen nieuwe kuipgod?
pi_196799946
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 december 2020 11:42 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Onlo is gewoon overal tegen.
  vrijdag 18 december 2020 @ 11:47:31 #61
262211 hhh38
pi_196799992
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 11:32 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind het wel tijd voor wat transfergeruchtjes.

#AnnounceGerucht
Zirkzee huren en het is weer afgelopen met de geruchten.
  Moderator vrijdag 18 december 2020 @ 11:47:38 #62
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196799993
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 december 2020 11:42 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Jawel. Alleen ik ben bang dat de kosten voor een nieuw stadion niet in verhouding staan waartoe Feyenoord sportief gezien in staat zal zijn. Dan heb je figuren die zullen zeggen ; dream big, think big do big. Maar ik denk niet dat het realistisch is dat Feyenoord hier een (financieel) voordeel uit gaat halen. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de SCC-houders was het volgens mij zo dat alleen in het kampioensjaar + het jaar erop de volledige hoeveelheid SCC's was verkocht.

Ik ben bang dat Fyeenoord een te grote broek aantrekt. Daar zit vooral mijn zorg.
4045
onlogisch
pi_196800028
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 11:47 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Jawel. Alleen ik ben bang dat de kosten voor een nieuw stadion niet in verhouding staan waartoe Feyenoord sportief gezien in staat zal zijn. Dan heb je figuren die zullen zeggen ; dream big, think big do big. Maar ik denk niet dat het realistisch is dat Feyenoord hier een (financieel) voordeel uit gaat halen. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de SCC-houders was het volgens mij zo dat alleen in het kampioensjaar + het jaar erop de volledige hoeveelheid SCC's was verkocht.

Ik ben bang dat Fyeenoord een te grote broek aantrekt. Daar zit vooral mijn zorg.
Terechte zorgen.
pi_196800050
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 11:47 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Zirkzee huren en het is weer afgelopen met de geruchten.
Klopt, al zou ik daar ook wel tevreden mee zijn voor een half jaartje. Tenzij Bozenik weer fit is, dan mag Advocaat het met Jorgensen en Bozenik doen.
  Moderator vrijdag 18 december 2020 @ 11:51:17 #65
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196800059
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 11:50 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Klopt, al zou ik daar ook wel tevreden mee zijn voor een half jaartje. Tenzij Bozenik weer fit is, dan mag Advocaat het met Jorgensen en Bozenik doen.
Ben bang dat beiden geen doelpunt meer gaan maken onder Dickie. Tot wanneer loopt Jorgenson zijn contract eigenlijk?
4045
onlogisch
pi_196800077
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 11:51 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ben bang dat beiden geen doelpunt meer gaan maken onder Dickie. Tot wanneer loopt Jorgenson zijn contract eigenlijk?
2022. Met dank aan Troost, daarvoor liep het tot 21.
  vrijdag 18 december 2020 @ 12:56:02 #67
268491 fetX
pi_196801001
quote:
Feyenoord gaat de komende transferperiode geen grote investeringen doen in de selectie. De Rotterdammers zijn uitgeschakeld in de Europa League en missen hierdoor extra inkomsten. Ook moeten de financiële klappen worden opgevangen die de stadionclub ontvangt door de coronacrisis.

Dit meldt FeyenoordTM. Algemeen directeur Mark Koevermans gaf afgelopen week al aan dat Feyenoord de tweede seizoenshelft met publiek heeft begroot. Januari zijn er definitief geen supporters welkom in De Kuip en ook de voorspellingen voor februari en maart zijn nog niet positief. Het geld dat nu beschikbaar is moet hiervoor gebruikt worden.

Dick Advocaat ontvangt hiermee slecht nieuws. Het is algemeen bekend dat de 73-jarige trainer de selectie graag wil versterken met een extra spits. Feyenoord komt alleen in actie op de transfermarkt wanneer het een van de sterkhouders voor een miljoenenbedrag weet te verkopen. Een deel van de inkomsten kan dan gebruikt worden om een vervanger te halen.
pi_196801131
De vraag is dan of je het huren van een speler onder "grote investeringen doen" schaart. In principe heb je dan enkel het salaris dat je moet overnemen, al is dat in het geval van bijvoorbeeld Zirkzee waarschijnlijk best wat :D
pi_196801971
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 13:05 schreef Marcoss het volgende:
De vraag is dan of je het huren van een speler onder "grote investeringen doen" schaart. In principe heb je dan enkel het salaris dat je moet overnemen, al is dat in het geval van bijvoorbeeld Zirkzee waarschijnlijk best wat :D
Met ons geluk, kunnen ze dat gozertje met allerlei kunstgrepen huren, speelt hij 1 aardige wedstrijd en is hij daarna 7 wedstrijden geblesseerd. Vervolgens gaan de spelers met een #jesuisjoshua t-shirt de warming up doen en is hij aan het eind van het seizoen weer weg.

/glazenbol
BFF met GGMM
pi_196802098
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 december 2020 13:57 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Met ons geluk, kunnen ze dat gozertje met allerlei kunstgrepen huren, speelt hij 1 aardige wedstrijd en is hij daarna 7 wedstrijden geblesseerd. Vervolgens gaan de spelers met een #jesuisjoshua t-shirt de warming up doen en is hij aan het eind van het seizoen weer weg.

/glazenbol
Ozkayup god.
pi_196802176
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 14:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ozkayup god.
Of die kleine Japanner, of Guidetti. Er zullen vast nog wel meer voorbeelden zijn :D
BFF met GGMM
  vrijdag 18 december 2020 @ 14:07:29 #72
262211 hhh38
pi_196802185
twitter

:(
pi_196802189
Texeira kuitbeen gebroken. Dat is einde seizoen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196802223
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2020 14:07 schreef Caland het volgende:
Ah, die mag ook bij het eerder genoemde lijstje.
BFF met GGMM
pi_196802236
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 december 2020 14:07 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Of die kleine Japanner, of Guidetti. Er zullen vast nog wel meer voorbeelden zijn :D
Ryo en Guidetti hebben wel meer dan 1 wedstrijd kunnen maken (gelukkig) :).
pi_196802253
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 14:07 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]

:')

Man man man man.
  Moderator vrijdag 18 december 2020 @ 14:10:18 #77
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_196802259
Dat wordt weer genieten van Diemers.
  vrijdag 18 december 2020 @ 14:10:42 #78
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_196802266
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2020 14:07 schreef Caland het volgende:
Sneu voor die jongen.
  vrijdag 18 december 2020 @ 14:11:37 #79
262211 hhh38
pi_196802280
Dat wordt

Toornstra - Fer - Diemers
Narsingh - Jørgensen - Sinisterra

Als Dick het aandurft. Anders Wehrmann en Linssen. Of Geertruida op het middenveld
  vrijdag 18 december 2020 @ 14:15:59 #80
268491 fetX
pi_196802340
Het is echt ongekend dit jaar, mijn hemel _O-
  vrijdag 18 december 2020 @ 14:16:07 #81
268491 fetX
pi_196802343
Toch maar een middenvelder halen.
pi_196802356
Jezus christus wat een kutnieuws.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 18 december 2020 @ 14:17:21 #83
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_196802371
Godverdomme haal Burger maar terug.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 18 december 2020 @ 14:19:02 #84
268491 fetX
pi_196802402
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 14:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die speelt bij Sparta niet eens.
pi_196802416
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 14:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja, dat dus.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196802439
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 14:19 schreef fetX het volgende:

[..]

Omdat hij geblesseerd is geweest.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  vrijdag 18 december 2020 @ 14:22:31 #87
268491 fetX
pi_196802476
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 14:20 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Omdat hij geblesseerd is geweest.
Hij hep corona gehad.

Nou ja, dat is het excuus dat hij nog steeds niet speelt. Eerlijk gezegd denk ik dat hij gewoon niet goed genoeg is.
pi_196802490
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 14:22 schreef fetX het volgende:

[..]

Hij hep corona gehad.

Nou ja, dat is het excuus dat hij nog steeds niet speelt. Eerlijk gezegd denk ik dat hij gewoon niet goed genoeg is.
Sparta gaat haar grootste talent en aanvoerder niet op de bank zetten. Die moet je dus gewoon terughalen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196802504
Berghuis is onzeker volgens Advocaat, niet definitief afgeschreven voor zondag dus.
pi_196802523
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 14:07 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]

Hoe is dat in hemelsnaam dan weer gebeurd :')
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  vrijdag 18 december 2020 @ 14:25:55 #91
268491 fetX
pi_196802532
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2020 14:23 schreef Caland het volgende:

[..]

Sparta gaat haar grootste talent en aanvoerder niet op de bank zetten. Die moet je dus gewoon terughalen
Harroui bedoel je? Die is denk ik ook gewoon beter dan Burger dus snap het hoe dan ook wel.
pi_196802570
Hebben we uberhaupt wel 11 man zondag?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196802594
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 11:47 schreef onlogisch het volgende:

[..]

400 miljoen is ook helemaal niet zoveel geld, als je het maar over een geruime tijd terug/mag kunt betalen

voorlopig is het lenen voor dit soort projecten ook bijna gratis, ECBGODEN _O_

in 2025 moeten we wel een bitcoin skybox kunnen regelen lijkt me, dus ik ben voor
  vrijdag 18 december 2020 @ 14:41:00 #94
474254 GurneyIsBestOke
pi_196802813
Haal Burger alsjeblieft terug deze winterstop
Makkelijk eerste
  vrijdag 18 december 2020 @ 14:42:34 #95
262211 hhh38
pi_196802833
quote:

[..]

Ze kunnen die Smeets er toch gewoon uithalen
pi_196802881
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 14:42 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ze kunnen die Smeets er toch gewoon uithalen
Fraser is fan Smeets en Auassar. Onlangs na de wedstrijd tegen PSV nog maar eens benoemd. Die gaat hij er nooit uit halen.
pi_196802886
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2020 14:27 schreef Caland het volgende:
Hebben we uberhaupt wel 11 man zondag?
Ja.
pi_196802902
quote:

[..]

:') volg Sparta niet, maar ze hebben Burger naar die ene club aan de onderkant van de Eredivisie gestuurd waar een goede speler op zijn positie staat?

feyenoordGOD
  vrijdag 18 december 2020 @ 14:49:07 #99
474254 GurneyIsBestOke
pi_196802929
Het is ook niet alsof Wehrmann en Diemers basisspelers zouden zijn bij Sparta en daar speel je nu zondag wel mee.
Makkelijk eerste
  vrijdag 18 december 2020 @ 14:50:08 #100
268491 fetX
pi_196802942
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 december 2020 14:47 schreef aTypisch het volgende:

[..]

:') volg Sparta niet, maar ze hebben Burger naar die ene club aan de onderkant van de Eredivisie gestuurd waar een goede speler op zijn positie staat?

feyenoordGOD
Harroui speelt op die positie volgens mij en dat is echt een prima talent.
  vrijdag 18 december 2020 @ 14:51:06 #101
262211 hhh38
pi_196802957
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 14:45 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Fraser is fan Smeets en Auassar. Onlangs na de wedstrijd tegen PSV nog maar eens benoemd. Die gaat hij er nooit uit halen.
Domme verhuur dan. Had beter naar Volendam kunnen gaan ;(
  Moderator vrijdag 18 december 2020 @ 14:55:22 #102
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196803010
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 december 2020 14:29 schreef aTypisch het volgende:

[..]

400 miljoen is ook helemaal niet zoveel geld, als je het maar over een geruime tijd terug/mag kunt betalen

voorlopig is het lenen voor dit soort projecten ook bijna gratis, ECBGODEN _O_

in 2025 moeten we wel een bitcoin skybox kunnen regelen lijkt me, dus ik ben voor
Een eenvoudige rekensom, 400/30=13.3 miljoen per jaar. Natuurlijk zal er wel een interessante hypotheek/lening voor afgesloten worden maar feit blijft dat je aan het einde van de rit die 400 miljoen terug moet betalen. Iets in mij zegt dat Feyenoord niet in staat is om zelfs (gemiddeld) 10 miljoen per jaar af te lossen aan een stadion.

Misschien moet Feyenoord wel een paar bitcoins kopen.
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 18 december 2020 @ 14:56:13 #103
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196803022
Is dat trouwens wel de insteek van Feyenoord? Om uiteindelijk 100% eigenaar te worden van het stadion?
4045
onlogisch
pi_196803042
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 december 2020 14:55 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Een eenvoudige rekensom, 400/30=13.3 miljoen per jaar. Natuurlijk zal er wel een interessante hypotheek/lening voor afgesloten worden maar feit blijft dat je aan het einde van de rit die 400 miljoen terug moet betalen. Iets in mij zegt dat Feyenoord niet in staat is om zelfs (gemiddeld) 10 miljoen per jaar af te lossen aan een stadion.

Misschien moet Feyenoord wel een paar bitcoins kopen.
dat is alleen in de eerste periode een (groot) probleem die je door moet zien te komen

daarna wordt dat verhoudingsgewijs veel makkelijker te betalen.. bron: inflatiegod

komt die hele 400 miljoen bij feyenoord vandaan trouwens?
  vrijdag 18 december 2020 @ 14:59:26 #105
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196803069
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 december 2020 14:56 schreef onlogisch het volgende:
Is dat trouwens wel de insteek van Feyenoord? Om uiteindelijk 100% eigenaar te worden van het stadion?
Nee, natuurlijk niet. Hooguit een meerderheidsaandeel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196803085
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 14:51 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Domme verhuur dan. Had beter naar Volendam kunnen gaan ;(
Zag het vorig jaar ook met Rigo. Nu was die net na de voorbereiding meteen geblesseerd en misschien was dat zijn pech.
  Moderator vrijdag 18 december 2020 @ 15:06:42 #107
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196803189
quote:
Nieuwe klap voor Feyenoord: Teixeira breekt kuitbeen tijdens training, Berghuis mist Vitesse-uit

De Portugese middenvelder João Teixeira heeft vanochtend op de training bij Feyenoord zijn kuitbeen gebroken. Hij zal enkele maanden uit de roulatie zijn. Verder kan Dick Advocaat zondag zeer waarschijnlijk ook niet beschikken over zijn aanvoerder Steven Berghuis, die nog te veel last heeft van zijn hamstring.
https://www.ad.nl/dossier(...)itesse-uit~ad9e60ef/

_O-
4045
onlogisch
  vrijdag 18 december 2020 @ 15:08:45 #108
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196803227
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 18 december 2020 @ 15:17:10 #109
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_196803421
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2020 15:17 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Lees je dit topic wel?
onlo is wel vroeg begonnen met dementeren
  Moderator vrijdag 18 december 2020 @ 15:22:21 #111
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196803503
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2020 15:17 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Lees je dit topic wel?
niet gelezen.
4045
onlogisch
  vrijdag 18 december 2020 @ 15:26:58 #112
268260 Dr.Mikey
pi_196803592
quote:

[..]

Ligt niet aan hem
R.I.P DTS.
pi_196803974
Corona of Diemers.

Het is allemaal hetzelfde. Terug komt t toch wel
pi_196804192
Sjon de Wolf maar opstellen.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  vrijdag 18 december 2020 @ 16:04:17 #115
268260 Dr.Mikey
pi_196804318
Berghuis ook geblesseerd.
R.I.P DTS.
pi_196804494
Compleet hunebed door de TV. @fetX
pi_196805331
Zondag wordt een lijdensweg....
#12 is not for sale!
pi_196805341
quote:
13s.gif Op vrijdag 18 december 2020 17:08 schreef Haringkop het volgende:
Zondag wordt een lijdensweg....
Dan zal het wel 1-4 worden.
pi_196806123
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 17:08 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dan zal het wel 1-4 worden.
Niks op tegen hoor :7
#12 is not for sale!
pi_196806539
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2020 17:59 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Niks op tegen hoor :7
Moest denken aan AZ uit twee seizoenen terug ofzoiets, vandaar.
pi_196806764
quote:

[..]

Dat ligt zoals al is gezegd niet aan hem en gewoon erg ongelukkig. Vooral omdat het een debiele beleid van Feyenoord is om hem te verhuren aan een club waar de clubeigen middenvelders sowieso al de voorkeur krijgen dan een externe huurling. Dat kan ik Fräser ook niet verwijten. Feyenoord had hem gewoon moeten verhuren aan een club waar hij in de basiself zijn minuten zou maken, aan Excelsior of Volendam bijvoorbeeld.

Burger zou het 100x beter doen dan Diemers als hij niet bij Sparta, maar bij ons op de bank zou zitten. Weet wel zeker dat hij in deze periode zijn pieken zou behalen als hij moest concurreren met Diemers (en zou winnen).

[ Bericht 6% gewijzigd door Erasmus op 18-12-2020 18:48:35 ]
pi_196806872
Verwacht niet dat Advocaat risico gaat nemen met Sinisterra en Fer, kost je al twee wissels. Zal wel een middenveld met Diemers, Wehrmann en Toornstra worden. Narsingh, Linssen en Jorgensen voorin. Hoop toch dat Advocaat kiest voor Azarkan in plaats van Narsingh, maar zal wel niet.
  vrijdag 18 december 2020 @ 19:35:44 #123
268491 fetX
pi_196808076
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 16:15 schreef Zipportal het volgende:
Compleet hunebed door de TV. @:fetx
Vrachtwagens incoming.
  vrijdag 18 december 2020 @ 19:36:09 #124
268491 fetX
pi_196808091
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 18:45 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Verwacht niet dat Advocaat risico gaat nemen met Sinisterra en Fer, kost je al twee wissels. Zal wel een middenveld met Diemers, Wehrmann en Toornstra worden. Narsingh, Linssen en Jorgensen voorin. Hoop toch dat Advocaat kiest voor Azarkan in plaats van Narsingh, maar zal wel niet.
Dit wordt helemaal niets. Vitesse gaat dit winnen.
pi_196809290
quote:
Doe mij maar Narsingh. Volgens mij speelt dat Vitesse toch vrij aanvallend? Dan heb je denk ik meer aan een rennende Narsingh dan Azarkan die het liefst 3 tegenstanders uitspeelt voor hij iets anders doet.
  vrijdag 18 december 2020 @ 20:30:08 #126
262211 hhh38
pi_196809533
quote:
Je kan ook Geertruida op het middenveld zetten
  vrijdag 18 december 2020 @ 20:34:53 #127
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196809630
Denk dat Dickie wel begint met Fer (en niet met Sinisterra)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 19 december 2020 @ 00:26:44 #128
474254 GurneyIsBestOke
pi_196813697
Denk trouwens dat Feyenoord sowieso een middenvelder moet gaan huren deze winter, met de blessure van Teixeira hebben we maar drie middenvelders die kunnen voetballen.

Ozyakup is weer een optie. Of Strootman :D
Makkelijk eerste
pi_196815647
Strootman :') _O-
blablablabla
pi_196815867
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 07:23 schreef Elan het volgende:
Strootman :') _O-
Die was 12 jaar geleden al een houten klaas.

eriksenvernedertstrootgodmeteensimpeleschijnbeweging.gif
pi_196821465
Volgens mij loopt het contract van Pellè trouwens af eind december. Kan best wel een aanwinst zijn denk ik.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_196821478
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 00:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Denk trouwens dat Feyenoord sowieso een middenvelder moet gaan huren deze winter, met de blessure van Teixeira hebben we maar drie middenvelders die kunnen voetballen.

Ozyakup is weer een optie. Of Strootman :D
Ozyakup speelt volgens mij weer weinig, dus geen gekke gedachte.
pi_196821856
.

[ Bericht 98% gewijzigd door PSVCL op 19-12-2020 15:24:43 (Verkeerde topic ) ]
  zaterdag 19 december 2020 @ 18:15:55 #134
262211 hhh38
pi_196824724
Burger ingevallen en gescoord _O_
  zaterdag 19 december 2020 @ 21:08:58 #135
268491 fetX
pi_196828197
Niet echt zin in morgen. Weer naar die Diemers kijken :')
  zaterdag 19 december 2020 @ 21:09:22 #136
268491 fetX
pi_196828218
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 15:04 schreef H.FR het volgende:
Volgens mij loopt het contract van Pellè trouwens af eind december. Kan best wel een aanwinst zijn denk ik.
Prima optie voor een half jaar ja, al wil hij vast een megasalaris.
pi_196828517
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 21:09 schreef fetX het volgende:

[..]

Prima optie voor een half jaar ja, al wil hij vast een megasalaris.
Die gaat lekker in Italie ballen als hij nog verder wilt. Bij Lecce ofzo, voor het geld hoeft ie het niet meer te doen iig. Hij gaat echt niet naar Feyenoord komen :D

MLS misschien ook nog wel, ff glamourkoppeltje uithangen in New York of Los Angeles
pi_196830091
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 15:04 schreef H.FR het volgende:
Waarom zou Pelle dat willen? Kan alleen maar tegenvallen, financieel en sportief heeft hij er niets mee te winnen.
  zaterdag 19 december 2020 @ 22:35:59 #139
262211 hhh38
pi_196831000
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 22:09 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Waarom zou Pelle dat willen? Kan alleen maar tegenvallen, financieel en sportief heeft hij er niets mee te winnen.
Hij heeft het succes en geld aan het eind van z'n carrière toch aan de periode bij ons te danken. Zou leuk zijn als ie ons nog even uit de brand zou willen helpen.

Maar ik zou het ook heel goed begrijpen als ie daar geen zin in heeft.
pi_196831380
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 22:35 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Hij heeft het succes en geld aan het eind van z'n carrière toch aan de periode bij ons te danken. Zou leuk zijn als ie ons nog even uit de brand zou willen helpen.

Nee dat kwam door zijn eigen prestaties.
pi_196831590
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Nee dat kwam door zijn eigen prestaties.
hey LR :)
pi_196831608
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 22:35 schreef hhh38 het volgende:

[..]

:') wat
  zaterdag 19 december 2020 @ 22:55:30 #143
262211 hhh38
pi_196831720
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 december 2020 22:51 schreef aTypisch het volgende:

[..]

:') wat
Zijn carrière zat helemaal in het slop en bij ons maakte hij ineens 55 doelpunten in twee seizoenen. Daarna kon ie voor veel geld naar de Premier League en international worden.

Dat ben je toch niet vergeten?
pi_196831737
Misschien haalt Koeman hem wel als budget optie naar Barcelona, daar hebben ze toch geen cent te makken momenteel
pi_196831920
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 december 2020 22:56 schreef tjoptjop het volgende:
Misschien haalt Koeman hem wel als budget optie naar Barcelona, daar hebben ze toch geen cent te makken momenteel
Dat zou toch wel het absolute faillissement van die club zijn. Ik vond de interesse in Depay al lachwekkend.
Dit, dus.
pi_196831929
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 22:55 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Zijn carrière zat helemaal in het slop en bij ons maakte hij ineens 55 doelpunten in twee seizoenen. Daarna kon ie voor veel geld naar de Premier League en international worden.

Ik was inderdaad vergeten dat Feyenoord Pelle uit barmhartigheid aantrok en hem zijn talent als extraatje hebben gegeven.

Feyenoord _O_
  zaterdag 19 december 2020 @ 23:03:45 #147
262211 hhh38
pi_196831997
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik was inderdaad vergeten dat Feyenoord Pelle uit barmhartigheid aantrok en hem zijn talent als extraatje hebben gegeven.

Feyenoord _O_
Ik zeg toch niet dat ie zijn carrière aan ons te danken heeft, wel aan de periode bij ons. Had ook bij elke andere club kunnen zijn, maar ik kan me voorstellen dat ie daar warme gevoelens aan over heeft gehouden :)
pi_196832050
Weer een keertje thuis. :)
  Moderator zaterdag 19 december 2020 @ 23:07:08 #149
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_196832107
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Feyenoord _O_
Muggenzifter.
pi_196832269
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 23:07 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Muggenzifter.
Vind je? Ik word altijd zo naar van fans die vinden dat een speler een club iets schuldig is terwijl ze door eigen presteren de club al een transfersom hebben gegeven
  zaterdag 19 december 2020 @ 23:14:06 #151
262211 hhh38
pi_196832372
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Vind je? Ik word altijd zo naar van fans die vinden dat een speler een club iets schuldig is terwijl ze door eigen presteren de club al een transfersom hebben gegeven
Dat zeg ik alleen helemaal niet.
pi_196832490
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 22:55 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat was echt te danken aan Feyenoord ja
  zaterdag 19 december 2020 @ 23:19:27 #153
262211 hhh38
pi_196832545
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 december 2020 23:17 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Dat was echt te danken aan Feyenoord ja
Leer godverdomme eens lezen man
pi_196832560
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 23:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat zou toch wel het absolute faillissement van die club zijn. Ik vond de interesse in Depay al lachwekkend.
Ze hebben ook Martin Braithwaite en Kevin-Prince Boateng gehaald in de afgelopen jaren ;)
  zaterdag 19 december 2020 @ 23:20:31 #155
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196832577
Geen ADO thuis geloot, wat is dit?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196832629
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 23:19 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Leer godverdomme eens lezen man
:)
pi_196832703
ben benieuwd wanneer de vrij terug komt, botteghin gaat weg.. hij heeft zijn carriere wel aan feyenoord te danken
  Moderator zaterdag 19 december 2020 @ 23:29:15 #158
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_196832792
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 december 2020 23:25 schreef aTypisch het volgende:
ben benieuwd wanneer de vrij terug komt, botteghin gaat weg.. hij heeft zijn carriere wel aan feyenoord te danken
Ga maar weer weg.
pi_196832861
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 23:29 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ga maar weer weg.
later wel
  zaterdag 19 december 2020 @ 23:50:25 #160
268491 fetX
pi_196833300
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 december 2020 23:20 schreef Caland het volgende:
Geen ADO thuis geloot, wat is dit?
fEyeNooRd lOoT wEeR tHUis
  zaterdag 19 december 2020 @ 23:52:59 #161
268491 fetX
pi_196833343
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Eens.

Maar dat zegt hij dan ook niet.
  Moderator zondag 20 december 2020 @ 02:06:36 #162
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196834502
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 december 2020 23:32 schreef aTypisch het volgende:

[..]

later wel
_O_
4045
onlogisch
pi_196835659
Matchday. 12:15=kut
  zondag 20 december 2020 @ 10:10:59 #164
474254 GurneyIsBestOke
pi_196836537
@Littlerabbit en @aTypisch hebben elkaar gevonden met stoken
Makkelijk eerste
pi_196837092
Geen Berghuis. 5 verdedigers, Botteghin erbij. Fer, Toorn en Diemers middenveld.
  zondag 20 december 2020 @ 10:57:48 #166
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196837099
twitter

Oogaids deluxe.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 20 december 2020 @ 11:02:37 #167
474254 GurneyIsBestOke
pi_196837181
ik heb hier geen zin in
Makkelijk eerste
  zondag 20 december 2020 @ 11:04:09 #168
262211 hhh38
pi_196837201
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 11:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
ik heb hier geen zin in
pi_196837252
quote:
ik heb hier geen zin in
Ik wel.

Zoals altijd :@
pi_196837324
quote:
ik heb hier geen zin in
Ik twijfel inderdaad ook om gewoon een Ajax-uitje te doen, het bestaan van vanmiddag te gaan ontkennen en in bed te blijven.

Heb dat bij die laatste wedstrijd van Jaap ook gedaan, dat beviel eigenlijk best prima.
  zondag 20 december 2020 @ 11:13:35 #171
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196837357
Eigenlijk wel zin om 90 minuten lang te kankeren op Diemers, Botteghin en Linssen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 20 december 2020 @ 11:16:53 #172
268491 fetX
pi_196837412
Hahaha wat een kutopstelling.

Als Vitesse dit niet wint zijn ze echt heel slecht.
pi_196837587
Speel dan met Geertruida dan kan je ook nog een vent naar het middenveld schuiven als dat in de wedstrijd mogelijk blijkt. Botteghin is zo ontzettend over zijn houdbaarheidsdatum heen.
#12 is not for sale!
pi_196837598
Jorgensen en Linssen gaan voor het grote gevaar zorgen vandaag... :{
#12 is not for sale!
  zondag 20 december 2020 @ 11:30:15 #175
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196837641
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 11:27 schreef Haringkop het volgende:
Speel dan met Geertruida dan kan je ook nog een vent naar het middenveld schuiven als dat in de wedstrijd mogelijk blijkt. Botteghin is zo ontzettend over zijn houdbaarheidsdatum heen.
Fer gaat sowieso de wedstrijd niet vol maken dus daarom zal hij wel De Geert op de bank willen hebben
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196837741
Betere opstelling kon Dickie vandaag niet maken.

Volhouden tot de invalbeurt van Sini.
  zondag 20 december 2020 @ 11:51:54 #177
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196837966
El Bouchataoui niet eens op de bank? Ziek of helemaal uit beeld?
pi_196838050
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 11:30 schreef Caland het volgende:

[..]

Fer gaat sowieso de wedstrijd niet vol maken dus daarom zal hij wel De Geert op de bank willen hebben
Dat is wel plausibel. Ik zie alleen niet zo wat Botteghin verdedigd gaat bijdragen tegen die snelle wendbare aanvallers van Vitesse.
#12 is not for sale!
  zondag 20 december 2020 @ 12:01:26 #179
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196838113
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 11:57 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Dat is wel plausibel. Ik zie alleen niet zo wat Botteghin verdedigd gaat bijdragen tegen die snelle wendbare aanvallers van Vitesse.
Die zullen ze wel tegen die Darfalou aanzetten
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 20 december 2020 @ 12:04:58 #180
357045 Grifte
Feijenoord
pi_196838182
Je zou denken dat het alleen maar mee kan vallen vandaag
pi_196838266
Dit wordt vanmiddag na de wedstrijd alweer een nieuwe tv zoeken.
pi_196838376
Ze doen net of Advocaat zich aanpast aan Vitesse maar als Berghuis had kunnen spelen was het gewoon 4-3-3 geworden.
  zondag 20 december 2020 @ 12:14:35 #183
268491 fetX
pi_196838385
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 11:51 schreef Qarrad het volgende:
El Bouchataoui niet eens op de bank? Ziek of helemaal uit beeld?
Die kan er niet zoveel van.
  zondag 20 december 2020 @ 12:14:56 #184
268491 fetX
pi_196838394
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 12:08 schreef Erasmus het volgende:
Dit wordt vanmiddag na de wedstrijd alweer een nieuwe tv zoeken.
Ik heb nog wat stenen over van vorige week.

@Zipportal
  zondag 20 december 2020 @ 12:15:44 #185
357045 Grifte
Feijenoord
pi_196838408
Waterontharder.com _O_
  zondag 20 december 2020 @ 12:16:16 #186
268491 fetX
pi_196838420
Die Spajic leunt echt áltijd op de tegenstander he.
pi_196838536
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:16 schreef fetX het volgende:
Die Spajic leunt echt áltijd op de tegenstander he.
Pseudo verdediger met dat rare loopje van hem.
  zondag 20 december 2020 @ 12:23:15 #188
268491 fetX
pi_196838549
Diemers sjokt er weer een beetje achteraan. Wat een kutspeler is dat.
  zondag 20 december 2020 @ 12:25:06 #189
268491 fetX
pi_196838591
Jorgensen, ongelooflijke domme lul.
pi_196838600
Huh? Buitenspel, dan is het toch een overtreding op Linssen?
#12 is not for sale!
pi_196838602
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:25 schreef fetX het volgende:
:?
pi_196838617
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:25 schreef fetX het volgende:
:')
  zondag 20 december 2020 @ 12:26:49 #193
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_196838625
Goede verdediging.
  zondag 20 december 2020 @ 12:27:09 #194
474254 GurneyIsBestOke
pi_196838629
Ik denk dat ik mij onmogelijk meer kan ergeren aan Bozenik dan aan Jørg, de Boos heeft zo’n ontzettend veel positievere uitstraling
Makkelijk eerste
  zondag 20 december 2020 @ 12:27:55 #195
268491 fetX
pi_196838646
quote:
14s.gif Op zondag 20 december 2020 12:25 schreef aTypisch het volgende:

[..]

:?
Gewoon aan Linssen moeten laten, die had ‘m ook gehad.
pi_196838653
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:27 schreef fetX het volgende:

[..]

Gewoon aan Linssen moeten laten, die had ‘m ook gehad.
het was geen buitenspel, dus waarom moest hij die bal laten gaan?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2020 12:28:22 ]
  zondag 20 december 2020 @ 12:28:51 #197
268491 fetX
pi_196838662
quote:
14s.gif Op zondag 20 december 2020 12:28 schreef aTypisch het volgende:

[..]

het was geen buitenspel
Jorgensen zag zelf echt niet dat Linssen ‘m niet raakte. Begreep goed dat de scheids floot en Linssen had ‘m ook gehad. Gewoon dom.
pi_196838673
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 12:28 schreef fetX het volgende:

[..]

Jorgensen zag zelf echt niet dat Linssen ‘m niet raakte. Begreep goed dat de scheids floot en Linssen had ‘m ook gehad. Gewoon dom.
oh oke
  zondag 20 december 2020 @ 12:29:47 #199
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196838678
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:14 schreef fetX het volgende:

[..]

Die kan er niet zoveel van.
Er bevinden zich er wel meer op de bank en het veld waarover we dit kunnen zeggen.
pi_196838682
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 12:28 schreef fetX het volgende:

[..]

Nee. Verkeerde aanname.
  zondag 20 december 2020 @ 12:30:03 #201
268491 fetX
pi_196838683
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:29 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Er bevinden zich er wel meer op de bank en het veld waarover we dit kunnen zeggen.
Kun je nagaan hoe slecht hij is.
  zondag 20 december 2020 @ 12:31:41 #202
268491 fetX
pi_196838706
Diemers.

Mis.
  zondag 20 december 2020 @ 12:33:47 #203
474254 GurneyIsBestOke
pi_196838745
Het zal meer met de spelopvatting van Vitesse dan die van Feyenoord te maken hebben maar ik ben blij dat het deze keer geen oogaids is
Makkelijk eerste
  zondag 20 december 2020 @ 12:34:24 #204
268491 fetX
pi_196838759
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het zal meer met de spelopvatting van Vitesse dan die van Feyenoord te maken hebben maar ik ben blij dat het deze keer geen oogaids is
Het lijkt nog steeds nergens op.
pi_196838764
Dit ligt Feyenoord wel. Laat Vitesse maar het spel maken.
blablablabla
  zondag 20 december 2020 @ 12:34:48 #206
268491 fetX
pi_196838768
Deze inworp _O-
  zondag 20 december 2020 @ 12:35:21 #207
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196838776
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:30 schreef fetX het volgende:

[..]

Kun je nagaan hoe slecht hij is.
Ja dat moet dan wel maar ik kan me niet voorstellen dat er minder in zit dan wat we nu bijvoorbeeld zien van Diemers. Die kan er toch ook geen kont van?
  zondag 20 december 2020 @ 12:35:29 #208
474254 GurneyIsBestOke
pi_196838779
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:34 schreef fetX het volgende:

[..]

Het tempo ligt deze pot wel wat hoger
Makkelijk eerste
pi_196838790
quote:
Deze inworp _O-
Die man had lekker op ateletiek moeten gaan beetje hard rennen enzo.
pi_196838797
quote:

[..]

Doe eens niet zo zuur.
blablablabla
  zondag 20 december 2020 @ 12:36:37 #211
268491 fetX
pi_196838805
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:35 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ja dat moet dan wel maar ik kan me niet voorstellen dat er minder in zit dan wat we nu bijvoorbeeld zien van Diemers. Die kan er toch ook geen kont van?
El Bouchataoui is ook meer verdedigend ingesteld dan Diemers. Al voegt laatstgenoemde aanvallend ook niets toe.
  zondag 20 december 2020 @ 12:37:46 #212
268491 fetX
pi_196838831
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Het tempo ligt deze pot wel wat hoger
Dat is gelukkig ook niet héél moeilijk :P
pi_196838863
Je mist overduidelijk kwaliteit maar toch staat het wel aardig.
blablablabla
  zondag 20 december 2020 @ 12:41:06 #214
268491 fetX
pi_196838891
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:39 schreef Elan het volgende:
Verdedigend wel oké inderdaad, maar aanvallend is het barweinig.

Maar goed, dat kan ook niet anders met Linssen en Jorgensen. De tweede helft hopen op Sinisterra. Misschien moet je daar zelfs Narsingh wel naast zetten als je 5-3-2 wil blijven spelen.
  Moderator zondag 20 december 2020 @ 12:41:26 #215
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_196838899
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:39 schreef Elan het volgende:
Had eenrichtingsverkeer verwacht maar het valt inderdaad mee
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_196838908
Hè, jammer

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2020 12:42:22 ]
pi_196838914
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:34 schreef Elan het volgende:
Dit ligt Feyenoord wel. Laat Vitesse maar het spel maken.
En dan? 0-0 spelen en er blij mee zijn? Feyenoord maakt op deze manier in geen 100 jaar een doelpunt natuurlijk.
pi_196838915
Fer speelt goed.
  zondag 20 december 2020 @ 12:43:13 #219
268491 fetX
pi_196838929
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:42 schreef Duveldrinker het volgende:
Fer speelt goed.
Fer is ook echt een prima speler. Heel waardevol voor dit Feyenoord.
pi_196838938
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:41 schreef fetX het volgende:

[..]

Maar goed, dat kan ook niet anders met Linssen en Jorgensen. De tweede helft hopen op Sinisterra. Misschien moet je daar zelfs Narsingh wel naast zetten als je 5-3-2 wil blijven spelen.
Narsingh :')
pi_196838949
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:41 schreef fetX het volgende:

[..]

Hoop idd Sini en dan Narsingh spits, Jorgensen doet (wederom) niet mee. Echt belachelijk weinig balcontacten.
blablablabla
  zondag 20 december 2020 @ 12:45:06 #222
268491 fetX
pi_196838958
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Kun je wel lekker mee counteren en heeft er al net zoveel in liggen als Linssen en Jorgensen :')
pi_196838975
narsingh _O-
pi_196838983
Hoe kan je nou countervoetbal proberen te spelen met Linssen en Jorgensen, terwijl je Sinisterra gewoon op de bank hebt?
pi_196839006
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:45 schreef fetX het volgende:

[..]

Kun je wel lekker mee counteren en heeft er al net zoveel in liggen als Linssen en Jorgensen :')
Zet dan Senesi er maar neer.

Die loopt tenminste nog in de weg.
pi_196839011
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Die kan niet veel maar Linssen is erger hoor.
blablablabla
  zondag 20 december 2020 @ 12:48:22 #227
268491 fetX
pi_196839019
quote:
14s.gif Op zondag 20 december 2020 12:46 schreef aTypisch het volgende:
narsingh _O-
Linssen en Jorgensen zijn op dit moment allebei niet beter dan Narsingh. En voor 5-3-2 geen gekke optie.
  zondag 20 december 2020 @ 12:48:27 #228
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196839022
Zelfs in een leeg gelredome hoor je constant Feyenoorders zingen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 20 december 2020 @ 12:48:30 #229
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196839024
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:36 schreef fetX het volgende:

[..]

El Bouchataoui is ook meer verdedigend ingesteld dan Diemers. Al voegt laatstgenoemde aanvallend ook niets toe.
Ja dat snap ik dat het een ander type speler is, het is maar een voorbeeld.
  zondag 20 december 2020 @ 12:48:56 #230
268491 fetX
pi_196839033
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:46 schreef Kerftminister het volgende:
Hoe kan je nou countervoetbal proberen te spelen met Linssen en Jorgensen, terwijl je Sinisterra gewoon op de bank hebt?
Daar wil Dickie niet mee beginnen denk ik.
pi_196839037
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:48 schreef fetX het volgende:

[..]

Linssen en Jorgensen zijn op dit moment allebei niet beter dan Narsingh. En voor 5-3-2 geen gekke optie.
narsingh is een rechtsbuiten, als ze allemaal net zo matig zijn dan zijn jorensen en linssen meer types voor dit systeem
pi_196839047
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:47 schreef Elan het volgende:

[..]

Die kan niet veel maar Linssen is erger hoor.
Heb ik oprecht mn twijfels over.

Narsingh kon alleen hard rennen. Dat is t.
  zondag 20 december 2020 @ 12:50:05 #233
268491 fetX
pi_196839060
quote:
14s.gif Op zondag 20 december 2020 12:49 schreef aTypisch het volgende:

[..]

narsingh is een rechtsbuiten, als ze allemaal net zo matig zijn dan zijn jorensen en linssen meer types voor dit systeem
Jorgensen past juist helemaal niet in dit systeem. Linssen wel, maar die bakt er ontzettend weinig van.
pi_196839074
we mad
  zondag 20 december 2020 @ 12:51:19 #235
268491 fetX
pi_196839090
Jorgensen :') _O-
pi_196839104
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:50 schreef fetX het volgende:

[..]

Jorgensen past juist helemaal niet in dit systeem. Linssen wel, maar die bakt er ontzettend weinig van.
jij vindt narsingh beter passen in zo'n voorhoede met linssen dan jorgensen?

ik niet :+
pi_196839120
Jorgensen past in deze vorm in geen enkel systeem
blablablabla
pi_196839139
lekker botteghod
  zondag 20 december 2020 @ 12:53:12 #239
268491 fetX
pi_196839143
quote:
14s.gif Op zondag 20 december 2020 12:51 schreef aTypisch het volgende:

[..]

jij vindt narsingh beter passen in zo'n voorhoede met linssen dan jorgensen?

ik niet :+
Ja zeker, veel beter zelfs. Dit systeem is veel meer voor de snelle omschakeling en dat is meer geschikt voor Narsingh.
  zondag 20 december 2020 @ 12:53:25 #240
474254 GurneyIsBestOke
pi_196839145
Die grensrechter is aardig blind
Makkelijk eerste
  zondag 20 december 2020 @ 12:53:40 #241
268491 fetX
pi_196839150
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:52 schreef Elan het volgende:
Ben het niet vaak met je eens, maar hier heb je zeker gelijk in.
pi_196839165
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:53 schreef fetX het volgende:

[..]

Ja zeker, veel beter zelfs. Dit systeem is veel meer voor de snelle omschakeling en dat is meer geschikt voor Narsingh.
2 dezelfde types naast elkaar in de spits is toch ook maar kut?

maar goed, we gaan hier neit uitkomen

het is allemaal kut, daar kunnen we het wel over eens zijn
  zondag 20 december 2020 @ 12:54:13 #243
268491 fetX
pi_196839166
Botteghin :')
pi_196839195
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Heb ik oprecht mn twijfels over.

Narsingh kon alleen hard rennen. Dat is t.
Dat is altijd nog één kwaliteit meer dan Linssen.
  zondag 20 december 2020 @ 12:54:58 #245
268491 fetX
pi_196839198
Ja, dit zat er ook wel aan te komen.
  Moderator zondag 20 december 2020 @ 12:55:09 #246
42184 crew  DaMart
pi_196839204
Waar waren die 5 verdedigers nou.
pi_196839211
lekker senesi
pi_196839212
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:54 schreef fetX het volgende:
Botteghin :')
blablablabla
pi_196839219
Sta je met 3 centraal sta je nog 1 op 1. Waar was die Spajic?
pi_196839225
Net als je het idee hebt dat het achterin vrij aardig staat en je niet veel weggeeft :')
  Moderator zondag 20 december 2020 @ 12:55:50 #251
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196839229
Foutje Senesi, kan gebeuren.
4045
onlogisch
pi_196839240
;(
blablablabla
  zondag 20 december 2020 @ 12:56:27 #253
474254 GurneyIsBestOke
pi_196839244
Zonde.
Makkelijk eerste
  zondag 20 december 2020 @ 12:56:46 #254
268491 fetX
pi_196839259
Dit gaat niets worden. Aanvallend onmachtig en die fout achterin zat er aan te komen.
  zondag 20 december 2020 @ 12:57:36 #255
474254 GurneyIsBestOke
pi_196839277
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:56 schreef fetX het volgende:
Dit gaat niets worden. Aanvallend onmachtig en die fout achterin zat er aan te komen.
Mwah, aanvallend zijn we een aantal keer gevaarlijk geweest, maar wel voornamelijk uit dode spelmomenten.
Makkelijk eerste
  zondag 20 december 2020 @ 12:59:38 #256
268491 fetX
pi_196839330
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Mwah, aanvallend zijn we een aantal keer gevaarlijk geweest, maar wel voornamelijk uit dode spelmomenten.
We zijn maar snel tevreden dit jaar he? Het is echt heel erg matig hoor. Vitesse staat verdiend voor.
pi_196839355
Met deze opstelling ga je zelfs niet na 900 minuten scoren.
  zondag 20 december 2020 @ 13:01:38 #258
474254 GurneyIsBestOke
pi_196839380
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:59 schreef fetX het volgende:

[..]

We zijn maar snel tevreden dit jaar he? Het is echt heel erg matig hoor. Vitesse staat verdiend voor.
Dit is ook werkelijk een verschrikkelijke opstelling. Zeker nu Senesi een zeer zwakke pot speelt. Ik calculeerde hier van te voren eigenlijk een nederlaag in met alle afwezigen.
Makkelijk eerste
  zondag 20 december 2020 @ 13:02:53 #259
268491 fetX
pi_196839417
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 13:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Dit is ook werkelijk een verschrikkelijke opstelling. Zeker nu Senesi een zeer zwakke pot speelt. Ik calculeerde hier van te voren eigenlijk een nederlaag in met alle afwezigen.
Ja ik had deze ook wel ingecalculeerd. Alleen Toornstra, Senesi, Fer, Spajic zijn normaal gesproken onbetwiste basisspelers. Nou vooruit, Nieuwkoop denk ik ook.
pi_196839448
Was lekker met Geertruida in plaats van Botteghin begonnen. Je kan altijd Wehrmann in plaats van Fer brengen. Verder wel echt een gebrek aan creativiteit op het middenveld. Maakt t niet makkelijk voor Linssen en Jorgensen die bijna alleen maar lange ballen krijgen.
  zondag 20 december 2020 @ 13:05:32 #261
474254 GurneyIsBestOke
pi_196839487
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 13:02 schreef fetX het volgende:

[..]

Ja ik had deze ook wel ingecalculeerd. Alleen Toornstra, Senesi, Fer, Spajic zijn normaal gesproken onbetwiste basisspelers. Nou vooruit, Nieuwkoop denk ik ook.
Nieuwkoop ook niet hoor, Geert speelt daar vrij vaak. Alleen met 5-3-2 zou ik wel voor Nieuwkoop kiezen

Maar we missen gewoon een speler die aanvallend ook maar iets kan. Hopelijk komt Sinisterra er in de tweede helft snel in.
Makkelijk eerste
  zondag 20 december 2020 @ 13:07:17 #262
268491 fetX
pi_196839521
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 13:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Nieuwkoop ook niet hoor, Geert speelt daar vrij vaak. Alleen met 5-3-2 zou ik wel voor Nieuwkoop kiezen

Maar we missen gewoon een speler die aanvallend ook maar iets kan. Hopelijk komt Sinisterra er in de tweede helft snel in.
Ja oke, maar ik vind Nieuwkoop beter op rb dan Geertruida eerlijk gezegd.
pi_196839522
Als Dickie niets verandert in de rust kunnen we beter stoppen met kijken. Op deze manier gaat het niet lukken.
pi_196839548
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:52 schreef Elan het volgende:
Die kan beter stoppen met profvoetbal als je het mij vraagt.
pi_196839565
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:59 schreef fetX het volgende:

[..]

Vitesse is net zo matig.
pi_196839571
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 13:00 schreef Kerftminister het volgende:
Met deze opstelling ga je zelfs niet na 900 minuten scoren.
Terwijl de bal er na 3 minuten al bijna in lag.
pi_196839583
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 13:07 schreef fetX het volgende:

[..]

Ja oke, maar ik vind Nieuwkoop beter op rb dan Geertruida eerlijk gezegd.
Het is beide niks.
  zondag 20 december 2020 @ 13:10:05 #268
268491 fetX
pi_196839593
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 13:09 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Vitesse is net zo matig.
Zijn aanvallend wel gevaarlijker.
  zondag 20 december 2020 @ 13:11:11 #269
268491 fetX
pi_196839617
Sowieso wijzen naar de ander ‘ja, maar zij zijn ook matig’ is een beetje vreemd. Feyenoord is gewoon slecht. Heel erg matig.
pi_196839727
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 13:10 schreef fetX het volgende:

[..]

Zijn aanvallend wel gevaarlijker.
Zijn ook betere spelers, dus dat is niet zo gek.
pi_196839729
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 13:11 schreef fetX het volgende:
Sowieso wijzen naar de ander ‘ja, maar zij zijn ook matig’ is een beetje vreemd. Feyenoord is gewoon slecht. Heel erg matig.
Ik vind ons helemaal niet slecht.
pi_196839765
quote:
Matig, niet slecht. Vind ik.
  zondag 20 december 2020 @ 13:17:33 #273
268491 fetX
pi_196839773
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 13:16 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dan ben je sneller tevreden dan ik. Het is niet zoveel.
pi_196839775
quote:
Ben je buitenom Feyenoord wel positief? Je straalt nu niet echt in dit topic vandaag. :)
  zondag 20 december 2020 @ 13:18:02 #275
268491 fetX
pi_196839788
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 13:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Ben je buitenom Feyenoord wel positief? Je straalt nu niet echt in dit topic vandaag. :)
Maak je geen zorgen om mij hoor.
  zondag 20 december 2020 @ 13:19:02 #276
268491 fetX
pi_196839807
Tijd voor SiniGod.
pi_196839852
Ik geef inmiddels zo weinig fucks dat ik dat hele overdreven OEHHHHH alsof een schot van 35 meter keihard op de lat komt, maar het eigelijk 5 seconden nadat de bal 572255 meter naast is geschoten pas klinkt irritanter vind dan ons spel.
  Moderator zondag 20 december 2020 @ 13:21:00 #278
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196839861
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 13:17 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Matig, niet slecht. Vind ik.
4045
onlogisch
pi_196839878
waarom fluit hij hier af? is toch alleen bij blessures aan het hoofd de bedoeling?
pi_196839928
Loopt Sini al warm? _O_
pi_196839934
Toornstra heeft ook zijn schoenen verkeerd om.
pi_196839950
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 13:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Loopt Sini al warm? _O_
Volgens Rijnmond wel
pi_196839954
quote:

[..]

Leuke act Scrummie!
  Moderator zondag 20 december 2020 @ 13:24:53 #284
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196839956
Zat daar een restrictie op ja? Het aantal mensen wat warm mag lopen? Nooit geweten :D
4045
onlogisch
pi_196839960
_O- waar zitten we toch ook naar te kijken
in zo'n lege fabriekshal een potje met een niveau van niks
pi_196839962
Kan me niet herinneren dat ik met zoveel tegenzin naar een wedstrijd zat te kijken. Zelfs niet onder Verbeek en Been.
  zondag 20 december 2020 @ 13:25:25 #287
268491 fetX
pi_196839967
quote:
14s.gif Op zondag 20 december 2020 13:24 schreef aTypisch het volgende:
Er is echt weinig positiefs over te zeggen inderdaad :D
  Moderator zondag 20 december 2020 @ 13:25:39 #288
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196839972
quote:
14s.gif Op zondag 20 december 2020 13:24 schreef aTypisch het volgende:
Ho ho. Wil jij niet te negatief doen. @Elan en ik krijgen hier ook vaak een waarschuwing voor. Dus jij nu ook.
4045
onlogisch
pi_196839976
er staat bij feyenoord nu niet één leuke speler op het veld
  Moderator zondag 20 december 2020 @ 13:26:20 #290
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196839984
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 13:25 schreef Maastoren het volgende:
Kan me niet herinneren dat ik met zoveel tegenzin naar een wedstrijd zat te kijken. Zelfs niet onder Verbeek en Been.
De Graafschap thuis, 2010. Niets is erger dan dat. Misschien Trencin uit.
4045
onlogisch
  zondag 20 december 2020 @ 13:26:33 #291
268491 fetX
pi_196839992
quote:
10s.gif Op zondag 20 december 2020 13:25 schreef aTypisch het volgende:
SenesiGod. Maar die heeft ook even een offday. Mag ook wel een keer.
pi_196839994
quote:
10s.gif Op zondag 20 december 2020 13:25 schreef aTypisch het volgende:
Marsman.
pi_196840007
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 13:25 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ho ho. Wil jij niet te negatief doen. @:Elan en ik krijgen hier ook vaak een waarschuwing voor. Dus jij nu ook.
jankie
  Moderator zondag 20 december 2020 @ 13:27:17 #294
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196840008
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 13:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Marsman.
4045
onlogisch
pi_196840016
Kan Diemers niet gewoon een schietverbod krijgen?

Gewoon weer inleveren bij dezelfde kleur is voldoende voor hem.
pi_196840019
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 13:26 schreef onlogisch het volgende:

[..]

De Graafschap thuis, 2010. Niets is erger dan dat. Misschien Trencin uit.
Qua niveau scheelt dat niet zo heel veel met wat ze dit seizoen laten zien. Het is echt een wonder dat we niet tegen degradatie strijden dit seizoen.
  Moderator zondag 20 december 2020 @ 13:29:04 #297
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196840043
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 13:27 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Qua niveau scheelt dat niet zo heel veel met wat ze dit seizoen laten zien. Het is echt een wonder dat we niet tegen degradatie strijden dit seizoen.
Langst ongeslagen ploeg in Europa in de competitie. Wat klaag je man?
4045
onlogisch
  Forum Admin zondag 20 december 2020 @ 13:29:04 #298
35723 crew  GGMM
pi_196840044
quote:

[..]

Dit is wat jarenlang Feyenoord kijken met je doet blijkbaar.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 20 december 2020 @ 13:29:06 #299
474254 GurneyIsBestOke
pi_196840046
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 13:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kan Diemers niet gewoon een schietverbod krijgen?

Gewoon weer inleveren bij dezelfde kleur is voldoende voor hem.
Liever een stadionverbod
Makkelijk eerste
  zondag 20 december 2020 @ 13:29:27 #300
268491 fetX
pi_196840057
En
pi_196840060
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 13:27 schreef Maastoren het volgende:

[..]

lekker overdrijven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')