Haha, het is jullie gegund! Jammer dat mijn echte account Djurres de kerst niet overleefd heeft, maar dan maar zo.quote:Op donderdag 24 december 2020 20:55 schreef Ireth het volgende:
En ik heb inmiddels toestemming om namen te mogen noemen! Lieve Djurrez, vriendin Mabel, en pa en ma, nogmaals bedankt namens ons drietjes![]()
Graag gedaanquote:Op donderdag 24 december 2020 18:58 schreef Ireth het volgende:
Kaartje is hier niet bezorgd! Stomme postbode!![]()
Maar..... Ik had wel iets anders! Aan het begin van deze actie kreeg ik een privebericht van @:Marsan. Of ik rituals wou hebben als kerstcadeau!![]()
![]()
Vandaag pakjesavond en wat ruikt dit lekker!!!! Dankjewel Marsan!![]()
[ afbeelding ]
Super Kimmie en kapitein Iglo hebben keihard gewerkt en dit allemaal mogelijk gemaakt. * bow down*quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:43 schreef camaron het volgende:
:
De 2 andere engeltjes Super Kimmie en kapitein Iglo die verdienen natuurlijk een heel groot applaus en een dikke dank je wel.
Top dat jullie deze actie mogelijk hebben gemaakt.
Neeneequote:Op vrijdag 25 december 2020 11:47 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Super Kimmie en kapitein Iglo hebben keihard gewerkt en dit allemaal mogelijk gemaakt. * bow down*
Lief![]()
![]()
Gelukkig doen we het ook met echt heel veel plezier. En zou deze actie met niemand anders willen organiseren dan @:kapiteiniglo. We kwamen erachter dat we een bijzonder soepel team zijn
Duurt lang...quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:23 schreef MaJo het volgende:
Ik ben bij mijn ouders en heb het pakket onder de boom gezet. Eens kijken hoe lang het duurt voor ze het door hebben
Ja sorry, kerstverplichtingen dus even geen tijd om online te gaan. Mijn ouders waren erg verrast en ontroerd, ze vonden het pakket geweldig!quote:
Oh, gemistquote:Op vrijdag 18 december 2020 01:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Buiten het feit dat ik niet zou weten, hoe je dat precies moet doen, vind ik dit wel een goed idee...
[ afbeelding ]
Gaaf hoorquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:07 schreef MaJo het volgende:
Gisteren de doos onder de kerstboom bij mijn ouders gezet. Toen ze na een paar uur nog geen enkele sjoege gaven, waarschijnlijk omdat ze enkel oog hadden voor hun pasgeboren kleinzoon, heb ik ze gevraagd wat voor doos daar nou onder boom stond.
[ afbeelding ]
Hun interesse was meteen gewekt en toen ik vertelde wat dit precies was waren ze erg enthousiast. Ze kenden deze actie al omdat ik er vaker aan mee had gedaan en ze waren zeer ontroerd dat zij nu 1 van de ontvangers waren. Mijn moeder opende het pakket en stond versteld van de hoeveelheid cadeautjes
[ afbeelding ]
Er zaten wat lekkere etenswaren in en een flink aantal pakjes die enthousiast werden uitgepakt. Werkelijk elk cadeautje was raak, daar stonden ze echt van te kijken. Hier een overzicht van alle cadeaus:
[ afbeelding ]
Er zat een flink aantal cadeaus in voor mijn kleine aapie: schoentjes, boekjes, een rompertje en een speelbal
Direct zijn er dingen in gebruik genomen: de fles wijn hebben we achter de kiezen, de waxinelichtjes verlichtte het kerstdiner en de mokken zijn al gevuld met warme chocolademelk.
Lieve @:CaVaBien en @:devzero bedankt namens mijn ouders voor dit prachtige pakket, jullie hebben ze er ontzettend blij mee gemaakt
quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:07 schreef MaJo het volgende:
Gisteren de doos onder de kerstboom bij mijn ouders gezet. Toen ze na een paar uur nog geen enkele sjoege gaven, waarschijnlijk omdat ze enkel oog hadden voor hun pasgeboren kleinzoon, heb ik ze gevraagd wat voor doos daar nou onder boom stond.
Is er al een onderzoek ingesteld? Dit moet de verzender aanvragen.quote:Op maandag 28 december 2020 11:38 schreef superkimmi het volgende:
Nu missen we nog 1 pakket. en dat is afgehaald door een bezorger bij het servicepoint op 19 december en daarna radiostilte. Dus ik vrees dat die kwijt is
Ik wil best bijdragen om dit laatste pakket alsnog bezorgd te krijgen, is dat een idee? Dit is zo sneu voor de ontvangerquote:Op maandag 28 december 2020 11:38 schreef superkimmi het volgende:
Nu missen we nog 1 pakket. en dat is afgehaald door een bezorger bij het servicepoint op 19 december en daarna radiostilte. Dus ik vrees dat die kwijt is
ik heb contact met de verzender en de track and trace, maar zal hier idd ook nog even naar vragen!quote:Op maandag 28 december 2020 11:45 schreef Viv het volgende:
[..]
Is er al een onderzoek ingesteld? Dit moet de verzender aanvragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |