abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 december 2020 @ 20:55:33 #201
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_196929976
En ik heb inmiddels toestemming om namen te mogen noemen! Lieve Djurrez, vriendin Mabel, en pa en ma, nogmaals bedankt namens ons drietjes O+ :*
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_196930142
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 20:55 schreef Ireth het volgende:
En ik heb inmiddels toestemming om namen te mogen noemen! Lieve Djurrez, vriendin Mabel, en pa en ma, nogmaals bedankt namens ons drietjes O+ :*
Haha, het is jullie gegund! Jammer dat mijn echte account Djurres de kerst niet overleefd heeft, maar dan maar zo.

Hopelijk hebben we je wens met een geeijkte in vervulling kunnen laten gaan. Zowel ik als vriendin en ouders hebben enorm veel voorpret gehad, en vooral de reactie toen je de deur open deed, dat is exact waar we het voor doen. Even dat kleine moment of joy, lichtpuntje in de huidige duisternis.

Ga er van genieten!

Ook aan de rest van de gevers en ontvangers, wat fijn dat jullie allemaal budget vrij gemaakt hebben om wat te geven, en ontvangers; wat stoer dat jullie je op durven geven! Zonder jullie ook geen kerstpakketten topic!

Organisatie, ook jullie weer bedankt voor alle moeite! Volgend jaar zijn wij zeker weer van de partij en ik hoop dag we volgens jaar over de 50 pakketten heen kunnen!

Fijne feestdagen allemaal! <3
Voorheen Djurres, maar die dut niet meer
pi_196930224
Maar wat een gaaf pakket. *G*
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_196932162
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 18:58 schreef Ireth het volgende:
Kaartje is hier niet bezorgd! Stomme postbode! :(

Maar..... Ik had wel iets anders! Aan het begin van deze actie kreeg ik een privebericht van @:Marsan. Of ik rituals wou hebben als kerstcadeau! :o O+

Vandaag pakjesavond en wat ruikt dit lekker!!!! Dankjewel Marsan! :*

[ afbeelding ]
Graag gedaan :)
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Manager PR/Moderator donderdag 24 december 2020 @ 23:46:26 #205
269689 crew  Viv
  vrijdag 25 december 2020 @ 08:19:58 #206
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_196937921
Wat een gaaf pakket ook weer! O-)

Volgens mij moeten er nu nog 2: waarvan er 1 deels al is aangekomen en de resr zondag. En de andere staat bij DHL al heel lang op dezelfde status. Ik hoop echt dat dat nog goedkomt :{
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_196941538
:
De 2 andere engeltjes Super Kimmie en kapitein Iglo die verdienen natuurlijk een heel groot applaus en een dikke dank je wel.

Top dat jullie deze actie mogelijk hebben gemaakt.
[/quote]

Super Kimmie en kapitein Iglo hebben keihard gewerkt en dit allemaal mogelijk gemaakt. * bow down*
'Please don't sit on my imaginaire friend'
  vrijdag 25 december 2020 @ 11:47:36 #208
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_196941664
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 11:43 schreef camaron het volgende:
:
De 2 andere engeltjes Super Kimmie en kapitein Iglo die verdienen natuurlijk een heel groot applaus en een dikke dank je wel.

Top dat jullie deze actie mogelijk hebben gemaakt.
Super Kimmie en kapitein Iglo hebben keihard gewerkt en dit allemaal mogelijk gemaakt. * bow down*
[/quote]

Lief O+ O+

Gelukkig doen we het ook met echt heel veel plezier. En zou deze actie met niemand anders willen organiseren dan @kapiteiniglo. We kwamen erachter dat we een bijzonder soepel team zijn *O*
  vrijdag 25 december 2020 @ 11:48:45 #209
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_196941696
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2020 11:47 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Lief O+ O+

Gelukkig doen we het ook met echt heel veel plezier. En zou deze actie met niemand anders willen organiseren dan @:kapiteiniglo. We kwamen erachter dat we een bijzonder soepel team zijn *O*
Neenee

De goede samenwerking is allemaal de schuld van @superkimmi

Deze vrouw _O_ _O_
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  vrijdag 25 december 2020 @ 12:15:40 #210
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_196942386
Fijne kerst, allemaal *O*! Super dat alles toch weer op de pootjes terecht komt :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_196944548
Fijne kerstdagen! Mijn laptop vind dat ik geen internetverbinding meer heb. Dus de foto lukt nog niet. Maar we zijn heeeeeel blij met de leuke cadeaus!
  vrijdag 25 december 2020 @ 14:44:33 #212
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_196945722
Awww belt mijn zwager net dat ie vlees aan het snijden is en dat ze ook voor mij een bordje maken die ik dan zelf mag gaan bakken hier. Eend, zwijn, diamandhaas en nog wat en een kreeftsalade en gewone salade O+

Ook al zo lief tijdens deze stomme kerst O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Rafeiro op 25-12-2020 15:00:54 ]
  Moderator vrijdag 25 december 2020 @ 17:23:52 #213
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_196948584
Ik ben bij mijn ouders en heb het pakket onder de boom gezet. Eens kijken hoe lang het duurt voor ze het door hebben _O-
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  vrijdag 25 december 2020 @ 20:56:50 #214
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_196951947
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 17:23 schreef MaJo het volgende:
Ik ben bij mijn ouders en heb het pakket onder de boom gezet. Eens kijken hoe lang het duurt voor ze het door hebben _O-
Duurt lang... ;)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 25 december 2020 @ 22:08:12 #215
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_196953471
We zitten hier te prutten met verhuisstress (ik) en opeens chemo ( niet ik) dus we gaan morgen kerst echt vieren met MamaHJM, meneerHJM en bonus-papaHJM.

Dankzij @Samzz en meneersamzz ziet het er dus zo uit
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_196954218
Dankjewel voor de lieve kerstkaart
  Moderator zaterdag 26 december 2020 @ 15:48:22 #217
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_196968045
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2020 20:56 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Duurt lang... ;)
Ja sorry, kerstverplichtingen dus even geen tijd om online te gaan. Mijn ouders waren erg verrast en ontroerd, ze vonden het pakket geweldig!

Als ik zo op de laptop zit zal ik even een fotoverslag posten :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_196968430
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 01:13 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Buiten het feit dat ik niet zou weten, hoe je dat precies moet doen, vind ik dit wel een goed idee...
[ afbeelding ]

Oh, gemist :D

Maar heel simpel.
Als je pannekoeken aan het bakken bent zet je een middel- tot grote pan op met water op laag vuur. Daar bovenop plaats je een bord en daar leg je dan de pannekoeken op. Als je stapel op gegeven moment groot genoeg is om ook bovenop een bord te doen doe je dat en wissel je elke pannekoek om.
Als echt begint te stomen even het vuur er af en als je vlamverdeler hebt die gebruiken.

Zie bv: https://youtu.be/bI6NB5U5mDo?t=97
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Moderator zaterdag 26 december 2020 @ 19:07:07 #219
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_196971071
Gisteren de doos onder de kerstboom bij mijn ouders gezet. Toen ze na een paar uur nog geen enkele sjoege gaven, waarschijnlijk omdat ze enkel oog hadden voor hun pasgeboren kleinzoon, heb ik ze gevraagd wat voor doos daar nou onder boom stond.

Hun interesse was meteen gewekt en toen ik vertelde wat dit precies was waren ze erg enthousiast. Ze kenden deze actie al omdat ik er vaker aan mee had gedaan en ze waren zeer ontroerd dat zij nu 1 van de ontvangers waren. Mijn moeder opende het pakket en stond versteld van de hoeveelheid cadeautjes O+

Er zaten wat lekkere etenswaren in en een flink aantal pakjes die enthousiast werden uitgepakt. Werkelijk elk cadeautje was raak, daar stonden ze echt van te kijken. Hier een overzicht van alle cadeaus:

Er zat een flink aantal cadeaus in voor mijn kleine aapie: schoentjes, boekjes, een rompertje en een speelbal O+

Direct zijn er dingen in gebruik genomen: de fles wijn hebben we achter de kiezen, de waxinelichtjes verlichtte het kerstdiner en de mokken zijn al gevuld met warme chocolademelk.

Lieve @CaVaBien en @devzero bedankt namens mijn ouders voor dit prachtige pakket, jullie hebben ze er ontzettend blij mee gemaakt O+
pi_196971524
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 19:07 schreef MaJo het volgende:
Gisteren de doos onder de kerstboom bij mijn ouders gezet. Toen ze na een paar uur nog geen enkele sjoege gaven, waarschijnlijk omdat ze enkel oog hadden voor hun pasgeboren kleinzoon, heb ik ze gevraagd wat voor doos daar nou onder boom stond.

[ afbeelding ]

Hun interesse was meteen gewekt en toen ik vertelde wat dit precies was waren ze erg enthousiast. Ze kenden deze actie al omdat ik er vaker aan mee had gedaan en ze waren zeer ontroerd dat zij nu 1 van de ontvangers waren. Mijn moeder opende het pakket en stond versteld van de hoeveelheid cadeautjes O+

[ afbeelding ]

Er zaten wat lekkere etenswaren in en een flink aantal pakjes die enthousiast werden uitgepakt. Werkelijk elk cadeautje was raak, daar stonden ze echt van te kijken. Hier een overzicht van alle cadeaus:

[ afbeelding ]

Er zat een flink aantal cadeaus in voor mijn kleine aapie: schoentjes, boekjes, een rompertje en een speelbal O+

Direct zijn er dingen in gebruik genomen: de fles wijn hebben we achter de kiezen, de waxinelichtjes verlichtte het kerstdiner en de mokken zijn al gevuld met warme chocolademelk.

Lieve @:CaVaBien en @:devzero bedankt namens mijn ouders voor dit prachtige pakket, jullie hebben ze er ontzettend blij mee gemaakt O+
Gaaf hoor :Y
En ze kunnen hun kleinzoon ook nog gaan verwennen. *G*
pi_196982570
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 19:07 schreef MaJo het volgende:

:D
Ik begrijp wel waarom ze dan niks opmerkten toen het er stond en ook dat je het onder boom kon zetten zonder dat ze iets door hadden.
  maandag 28 december 2020 @ 11:38:19 #222
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_197016951
Het een na laatste pakket is gisteren ook bezorgd!

Ontvanger:
Joepie, het is pakket is binnen, goed verpakt tegen de regen en in een leuke mand die hier toevallig ook in de bijhorende kast past. 😁

Ga het vanavond en de aankomende dagen rustig uitpakken, want het is echt mega veel.

Heel erg bedankt alvast. 🌷👍🎄

Nu missen we nog 1 pakket. en dat is afgehaald door een bezorger bij het servicepoint op 19 december en daarna radiostilte. Dus ik vrees dat die kwijt is :'(
  Manager PR/Moderator maandag 28 december 2020 @ 11:45:44 #223
269689 crew  Viv
pi_197017130
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 11:38 schreef superkimmi het volgende:
Nu missen we nog 1 pakket. en dat is afgehaald door een bezorger bij het servicepoint op 19 december en daarna radiostilte. Dus ik vrees dat die kwijt is :'(
Is er al een onderzoek ingesteld? Dit moet de verzender aanvragen.
pi_197017266
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 11:38 schreef superkimmi het volgende:

Ik wil best bijdragen om dit laatste pakket alsnog bezorgd te krijgen, is dat een idee? Dit is zo sneu voor de ontvanger :'(

(Ondanks dat ik dit jaar ietsjes moest omrijden (understatement), ben ik toch blij met mijn besluit om het pakket zelf te gaan bezorgen)
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
  maandag 28 december 2020 @ 11:52:00 #225
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_197017292
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 11:45 schreef Viv het volgende:

[..]

Is er al een onderzoek ingesteld? Dit moet de verzender aanvragen.
ik heb contact met de verzender en de track and trace, maar zal hier idd ook nog even naar vragen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')