abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196789994
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 18:50 schreef Scheepskok het volgende:

[..]

Hij zegt dat het bestand niet bestaat. Maar dat zal wel aan mij liggen. Ik denk dat ik iets fouts doe.
Laat maar..
Probeer nog eens, heb de link ververst :P
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  Manager PR/Moderator donderdag 17 december 2020 @ 18:55:29 #27
269689 crew  Viv
pi_196790000
quote:
4s.gif Op donderdag 17 december 2020 18:27 schreef Rafeiro het volgende:

[..]

Dat is wel heel treurig, hoop dat het goed komt. En heb eigenlijk geen cent te makken, als het echt compleet mis gaat mag je me een tikkie sturen voor een klein bedrag. Maar nu maar even positief denken. Ik ben verwend en dat moet een ander niet ontnomen worden. Geen heel pakker van mij, maar symbolisch een paar euro als het nodig is.
Dat is niet nodig hoor! Het pakket is verzekerd verzonden, dus als het kwijt blijft krijg ik de gehele waarde terug.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 18:33 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Ik weet van PostNL, dat ze vaak al iets "scannen" op het punt waar ze het gaan afleveren. Dat het daar nog niet fysiek is, kan dan wel gebeuren. Vooral rond deze rare tijd van: is het open of niet etc. Mocht het terug gaan naar het depot, komt daar weer een nieuwe scan, maar het kan zijn dat het gewoon nog niet fysiek was afgeleverd. Nog heel even moed houden! :@
Ja, ik gok dat het zoiets is. :Y

Never a dull moment! *O*
  donderdag 17 december 2020 @ 18:58:56 #28
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_196790059
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 18:55 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Probeer nog eens, heb de link ververst :P
Jaaa nu zie ik hem!
Praat over de hel en je komt er.
  donderdag 17 december 2020 @ 18:59:57 #29
491050 Scheepskok
pi_196790073
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 18:55 schreef Viv het volgende:

[..]

Dat is niet nodig hoor! Het pakket is verzekerd verzonden, dus als het kwijt blijft krijg ik de gehele waarde terug.
[..]

Never a dull moment! *O*
We blijven hopen.
pi_196790075
quote:
0s.gif [b]Op donderdag 17 december 2020 18:55
[..]

Never a dull moment! *O*
Van alle bezorgdiensten die ik ken, en ik ken er veel, is PostNL wel 1 van de betrouwbaarste.
pi_196790094
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 18:58 schreef Scheepskok het volgende:

[..]

Jaaa nu zie ik hem!
*O* *O*
  donderdag 17 december 2020 @ 19:02:36 #32
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_196790122
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 18:55 schreef Viv het volgende:

[..]

[..]
...
Best slim :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_196790143
Jeetje Viv! Das wel ff spannend dan :o
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  donderdag 17 december 2020 @ 19:29:37 #34
491050 Scheepskok
pi_196790628
Als het niet aankomt, is het gewoon niet leuk. Als gever leef je ook naar zo'n moment toe.
pi_196790634
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 18:33 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Ik weet van PostNL, dat ze vaak al iets "scannen" op het punt waar ze het gaan afleveren. Dat het daar nog niet fysiek is, kan dan wel gebeuren. Vooral rond deze rare tijd van: is het open of niet etc. Mocht het terug gaan naar het depot, komt daar weer een nieuwe scan, maar het kan zijn dat het gewoon nog niet fysiek was afgeleverd. Nog heel even moed houden! :@
Hoorde laatst ook een vergelijkbaar verhaal. Pakket was thuis gemist en er was bericht dat het al bij de winkel zou liggen. Maar dit was niet waar... de volgende dag was het pakket er wel.
pi_196790820
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 19:29 schreef Tjalala het volgende:

[..]

Hoorde laatst ook een vergelijkbaar verhaal. Pakket was thuis gemist en er was bericht dat het al bij de winkel zou liggen. Maar dit was niet waar... de volgende dag was het pakket er wel.
Zo werkt het gewoon. In de bus hebben ze meestal al een lijst met barcodes hangen van drop-off punten. Dus als ze het ergens gaan afleveren, en ze hebben het pakket toch al in de hand: bliep, bliep.
  donderdag 17 december 2020 @ 19:48:30 #37
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_196791038
PostNL heeft m'n pakket kwijt gemaakt :'(

Maar gelukkig was dat privé. Geen kerstpakket oid
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  donderdag 17 december 2020 @ 19:51:03 #38
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_196791078
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 19:38 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Zo werkt het gewoon. In de bus hebben ze meestal al een lijst met barcodes hangen van drop-off punten. Dus als ze het ergens gaan afleveren, en ze hebben het pakket toch al in de hand: bliep, bliep.
Slim, maakt alleen Track&Trace waardeloos/onbetrouwbaar. :(
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_196791134
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2020 19:51 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Slim, maakt alleen Track&Trace waardeloos/onbetrouwbaar. :(
Voor T&T F5-ers wel ja. Daarom staat er geloof ik bij PostNL, dat het de dag ERNA af te halen is op het afgegeven ophaal punt.
  Manager PR/Moderator donderdag 17 december 2020 @ 20:12:02 #40
269689 crew  Viv
pi_196791500
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 19:54 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Voor T&T F5-ers wel ja. Daarom staat er geloof ik bij PostNL, dat het de dag ERNA af te halen is op het afgegeven ophaal punt.
In dit geval was er om 10:19 vanochtend al bericht op track & trace dat het opgehaald kon worden, en was het eind van de middag nog steeds niet op de opgegeven plek. :X
pi_196791544
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 20:12 schreef Viv het volgende:

[..]

In dit geval was er om 10:19 vanochtend al bericht op track & trace dat het opgehaald kon worden, en was het eind van de middag nog steeds niet op de opgegeven plek. :X
Ai... ik duim dat dit nog goed komt!
pi_196791687
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 20:12 schreef Viv het volgende:

[..]

Dan wordt het lastig, maar is ook een rare tijd voor een scan, dan zou het bijna meteen naar een PUDO gaan. Als het nog ergens "beweegt" is het vannacht. Dus ik zou het morgen nog eens checken en dan fysiek ook checken. Anders issie helaas gewoon kwijt -O- -O-
pi_196792619
Bij PostNL is het meestal zo dat als ze vandaag niet kunne bezorgen, het morgen vanaf 15.00 uur opgehaald kan worden.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  Manager PR/Moderator donderdag 17 december 2020 @ 21:41:00 #44
269689 crew  Viv
pi_196793534
quote:
4s.gif Op donderdag 17 december 2020 21:05 schreef Melting het volgende:
Bij PostNL is het meestal zo dat als ze vandaag niet kunne bezorgen, het morgen vanaf 15.00 uur opgehaald kan worden.
Ze konden het gisteren niet bezorgen (ontvanger was niet thuis), en vandaag was de ontvanger na 15.00 bij die Primera. Maar goed, ik heb er nog wel vertrouwen in dat dit goed komt. :)
pi_196793817
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 21:41 schreef Viv het volgende:

[..]

Ze konden het gisteren niet bezorgen (ontvanger was niet thuis), en vandaag was de ontvanger na 15.00 bij die Primera. Maar goed, ik heb er nog wel vertrouwen in dat dit goed komt. :)
Komt goed! Primera's in de huidige tijd, weten ook nog ff niet over hoe en wat. En die meeste winkels hebben het meeste in hun hoofd, niet zozeer in de computer.. Wacht nou even rustig af (en dat ik het moeilijkste dat er is, ik spreek uit jarenlange ervaring)... Komt goed :@ O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 17 december 2020 @ 22:50:55 #46
450148 KapiteinIglo
pi_196794996
Bericht van anonieme ontvanger

quote:
Meelezend in het topic op Fok had ik helemaal niet door dat de gulle gever zich zorgen maakte over het pakje voor mij.
Gulle gever: ik heb superlieve buren en we zorgen hier goed voor elkaars pakjes 😄

Het pakje heb ik na een paar dagen pas uitgepakt, niet teveel non food gelukkig, heerlijke verwennerij die lekkere maskertjes 😍
Er zat geen bijpassende masseur in het zakje jammer genoeg of komt die na de lockdown? 👍 😊
Van het food was ik ook verrast, wat kan er veel in zo'n kleine doos en lekker pannenkoeken, tijd niet gehad!
De wijn ken ik niet op deze manier, lijkt me heerlijk en aangezien ik toch niet van teveel wijn hou, dit formaat is echt leuk voor een avondje.

Dankjewel lieve gever, en ook dankjewel lieve shopper deze dame heeft lekkere warme voeten nu.

donderdag 17 december 2020 @ 22:53:13 #47
450148 KapiteinIglo
pi_196795042
En nog een bericht van een anonieme ontvanger

quote:
Ook ik heb mijn kerstpakketje binnen. Ik werd vanmorgen om 8 uur vroeg wakker gebeld door de PostNL-bezorger en half aankledend rende ik naar de deur om hem niet te hoeven missen. Maar hier is hij dan. Gever, shoppers en Superkimmi & KapiteinIglo: Bedankt voor dit lieve, mooie gebaar. Mocht ik volgend jaar wat breder in het geld zitten zal ik zeker overwegen me aan de andere kant op te geven. O+

Fijne kerstdagen allen O+

pi_196795103
Gaaf hoor.
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_196795121
Die stenen moeten dan eerst in de BBQ? :D
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_196795487
quote:
4s.gif Op donderdag 17 december 2020 22:57 schreef Rafeiro het volgende:
Die stenen moeten dan eerst in de BBQ? :D
Ik kan de vacht op de achtergrond niet echt inschatten.. Dus ik wil hier eigenlijk een ongepaste opmerking maken, maar doe het niet :P
Ik ben gewoon blij dat ontvanger blij is *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')