SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Hier gaat alleen het vuurwerk snelquote:Op donderdag 17 december 2020 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier moet je snel zijn anders zijn de tijdsloten op.
Enschede he, je verwacht het niet.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hier gaat alleen het vuurwerk snel
Mansell-Puha ga ik wel effe goed voor zittenquote:Op donderdag 17 december 2020 13:44 schreef El-Stinho het volgende:
De middagsessie van morgen wordt even erg
Heerlijke wijk is dat gewordenquote:Op donderdag 17 december 2020 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Enschede he, je verwacht het niet.
Nee boksquote:Op donderdag 17 december 2020 13:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Deed Maijer gisteren geen elleboogje aan het einde?
Een boksje. Dat is goed genoegquote:Op donderdag 17 december 2020 13:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:
We wachten dan nog even op het beloofde elleboogje.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Een boksje. Dat is goed genoeg
Vuistje met Hoenselaar, daarna werd weg geschakeld voordat we de interactie met Co zagenquote:Op donderdag 17 december 2020 13:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van Gerwen, Wright, Smith en De Sousa.
Het stond er origineel op als boks, maar @wimderon wilde per se elleboogquote:Op donderdag 17 december 2020 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
We wachten dan nog even op het beloofde elleboogje.
Waar was die begeleider dan van?quote:Op donderdag 17 december 2020 13:41 schreef Mani89 het volgende:
Zal ik aan mijn werk laten weten dat ik misschien in contact ben je geweest met iemand die corona heeft gebruikt of zal ik er gewoon heen gaan?
Jij bent een verstandig mens, dat doe ik ook namelijk.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik doe echt 2 keer in de week boodschappen ofzo. En ik plan ALTIJD voorhuid wat ik in de week ga eten en koken enzo. Omdat ik een verstandig mens ben.
Hij zal dat vast nog wel eens proberen.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Het stond er origineel op als boks, maar @:wimderon wilde per se elleboog
Dat wordt lastig met die spatschermen
Anaal zonder zoenen, zekerquote:Op donderdag 17 december 2020 13:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zouden jullie die vrouw van de AH-reclames doen? #dtv
Ik gebruik feeststol kerststol en stol eigenlijk door elkaarquote:
Wanneer gaan ze weer loten voor de beker?quote:Op donderdag 17 december 2020 13:50 schreef Coco het volgende:
Geen leuk voetbal vandaag. Ik sla over.
Zaterdag gok ik.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze weer loten voor de beker?
quote:Op donderdag 17 december 2020 13:52 schreef Zipportal het volgende:
Je zit naar NIKS te kijken Urkse mongool. Ga testlocaties bestoken met vuurwerk.
Of vuurwerk in brievenbussen.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:52 schreef Zipportal het volgende:
Je zit naar NIKS te kijken Urkse mongool. Ga testlocaties bestoken met vuurwerk.
Volgend jaar in de bingo.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:56 schreef wimderon het volgende:
Niels begint steeds aan het einde van een leg aan een verhaal, om dan steeds te zeggen dat we eerst even het einde van de leg afwachten.
Sofftipcircuit ook wel.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:56 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
@:jr-style-93 nog meer?
Hoop is gehypetquote:Op donderdag 17 december 2020 13:56 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Zjak jinxt, Zjak Duitser hype, softtip, Maijer lacht een speler uit missen hier nogquote:Op donderdag 17 december 2020 13:56 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Volgend jaar zijn we of dood of komen we ons huis niet meer uit.quote:
quote:
Stempel jij ze weer af dan?quote:Op donderdag 17 december 2020 13:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zjak jinxt, Zjak Duitser hype, softtip, Maijer lacht een speler uit missen hier nog
Ja na de middagsessie.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Stempel jij ze weer af dan?
Maijer lachte Portela uit omdat hij dierbaren had verloren door coronaquote:Op donderdag 17 december 2020 13:58 schreef Doevelaer het volgende:
Maijer lacht een speler uit, gisteren toch een keer of drie
wat negatief zegquote:Op donderdag 17 december 2020 13:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgend jaar zijn we of dood of komen we ons huis niet meer uit.
Ook dan komt elke dag de zon weer op.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niet Gossequote:Op donderdag 17 december 2020 13:59 schreef Doevelaer het volgende:
Gosse de Sossa is ook al gezegd gisteren toch?
Nee, alleen Zjozé de Sossaquote:Op donderdag 17 december 2020 13:59 schreef Doevelaer het volgende:
Gosse de Sossa is ook al gezegd gisteren toch?
Erik de Jong zou het kunnen zingen.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wie?quote:Op donderdag 17 december 2020 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erik de Jong zou het kunnen zingen.
Bedankt kerel!quote:Op donderdag 17 december 2020 13:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Nu ik Gurney zie op het speelschema herinner ik me iets.
Gefeliciteerd @:GurneyIsBestOke !
Of allebeiquote:Op donderdag 17 december 2020 13:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vanavond weinig spelers met ervaring en godstalentquote:Op donderdag 17 december 2020 14:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Scholten er zit kunnen we ook gaan strepen.
Dit weet jij heus wel.quote:
Gefeliciteerd makker.quote:
Welnee deze potten horen er ook bijquote:Op donderdag 17 december 2020 14:02 schreef Szura het volgende:
Nou maak een einde aan deze ellende aub
Zowel bij onervaren als ervaren spelers kan je beginnen over ERVARING.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:02 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Vanavond weinig spelers met ervaring en godstalent
Ik ben oprecht blij dat ik morgenmiddag moet werkenquote:Op donderdag 17 december 2020 14:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Welnee deze potten horen er ook bij
In dat kader verwacht ik veel van ons Mikkie morgen
denk dat ik me dit weekend nog maar eens een Mitsubishi'tje pak. Lekker man.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:03 schreef El-Stinho het volgende:
Dit lijkt einde tijdperk Suzuki. Op naar de Mitsubishi.
Ik heb lekker vrij hoorquote:Op donderdag 17 december 2020 14:04 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik ben oprecht blij dat ik morgenmiddag moet werken
Ach we lullen de topics wel weer vol.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb lekker vrij hoor
Wat een heerlijke aidssessie wordt dat
Ik heb na 4 wedstrijden de maximale scorequote:
Toch 3-0quote:Op donderdag 17 december 2020 13:47 schreef Szura het volgende:
Wat een klare dooie lamlul die Razma, zo’n Japanse amateur moet je met 3-0 vegen
Daaromquote:Op donderdag 17 december 2020 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach we lullen de topics wel weer vol.
26quote:Op donderdag 17 december 2020 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gefeliciteerd @:GurneyIsBestOke
Hoeveel kaarsjes mag je uitblazen?
Of Flodder.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daarom
Desnoods zetten we Bean op het tweede scherm
Neuh, Zjak moet het benoemen.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:05 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Razma wilde net wel al gooien terwijl Suzuki nog niet weg was. Goed genoeg voor de bingo?
Dan zal het bij Price ongetwijfeld gebeuren.quote:
Wel een vega braadworst, dat was niet lekker.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:07 schreef Tagliano het volgende:
Heeft iemand van jullie wel eens een vega rookworst op
Eens gedaan en ik doe dat nooit meer. Een hemel-hemel-hemeltergende matte smaak.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:07 schreef Tagliano het volgende:
Alleen ranzige verhalen over gehoord.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:07 schreef Tagliano het volgende:
Oei, deze meme kende ik nog niet.quote:
Yessquote:Op donderdag 17 december 2020 14:07 schreef Tagliano het volgende:
Braadworsten haal ik bij voorkeur bij zo'n kraampje ergens in Duitslandquote:Op donderdag 17 december 2020 14:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wel een vega braadworst, dat was niet lekker.
Bij de hema lopen ze pijpend naar buiten.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:07 schreef Tagliano het volgende:
quote:Op donderdag 17 december 2020 14:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Eens gedaan en ik doe dat nooit meer. Een hemel-hemel-hemeltergende matte smaak.
quote:Op donderdag 17 december 2020 14:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
Alleen ranzige verhalen over gehoord.
Dankquote:Op donderdag 17 december 2020 14:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Yess
Ik vind het echt helemaal niks, en ik ben over het algemeen vrij enthousiast over vegetarisch vlees.
Das war einmal.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Braadworsten haal ik bij voorkeur bij zo'n kraampje ergens in Duitsland
boh
Dit ben ik wel bereid eens te proberenquote:Op donderdag 17 december 2020 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vegetarische knakworsten van Garden Gourmet zijn trouwens wel uitstekend.
Deze staat op mijn zeer lange lijstquote:Op donderdag 17 december 2020 14:12 schreef Grifte het volgende:
Letland is wel een genotsland om naar op vakantie te gaan
Mike De Decker heeft een fijn tempo. Geen idee hoe dat met die Foulkes zit.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:10 schreef Szura het volgende:
Hopelijk een hoger tempo de komende potjes
Net als Litouwenquote:Op donderdag 17 december 2020 14:12 schreef Grifte het volgende:
Letland is wel een genotsland om naar op vakantie te gaan
Had alleen Letland bezocht, maar voor afgelopen mei stond een drieweeks tripje Estland - Letland - Litouwen op de planning. Maargoed, toen kwam de ronaquote:
Pics van je lijstje?quote:Op donderdag 17 december 2020 14:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deze staat op mijn zeer lange lijst
Dit is helaas een fictief lijstjequote:
Redelijk. Rare houding wel.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mike De Decker heeft een fijn tempo. Geen idee hoe dat met die Foulkes zit.
Over het algemeen mee eens.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de vleesvervangers van garden gourmet trouwens beter dan de vervangers van de vegetarische slager.
En dan straks na anderhalve leg helemaal de pleuris zweten natuurlijkquote:Op donderdag 17 december 2020 14:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Mike is gefocust
Lange mouwen aangetrokken omdat iedereen zei dat het koud was op het podium
Wright zelfs wantjesquote:Op donderdag 17 december 2020 14:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Mike is gefocust
Lange mouwen aangetrokken omdat iedereen zei dat het koud was op het podium
Neequote:Op donderdag 17 december 2020 14:15 schreef Tagliano het volgende:
Speelde Foulkes vorig jaar ook mee?
We gaan in DRT uit van een bepaalde set aan vermogens bij onze usersquote:Op donderdag 17 december 2020 14:16 schreef heywoodu het volgende:
Ah, Foulkes is die van dat interview. Vandaar de reacties zonder verdere uitleg.
Ik gok zomaar dat je hier een belang bij hebt.quote:
Bij mij ook, alhoewel ik bang ben niet verder te komen dan alle speciaalbiercafeetjes als ik daar benquote:Op donderdag 17 december 2020 14:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deze staat op mijn zeer lange lijst
Charles Foulkes is een bekende Canadese generaal betrokken bij de capitulatie van Duitsland in de 2e Wereldoorlog. Misschien daarvanquote:Op donderdag 17 december 2020 14:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar waarom komt hij mij dan bekend voor
Nee het is juist z'n uiterlijkquote:Op donderdag 17 december 2020 14:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Charles Foulkes is een bekende Canadese generaal betrokken bij de capitulatie van Duitsland in de 2e Wereldoorlog. Misschien daarvan
Hij lijkt wel heel erg op Berry van Peerquote:Op donderdag 17 december 2020 14:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee het is juist z'n uiterlijk
Mesut Özilquote:Op donderdag 17 december 2020 14:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee het is juist z'n uiterlijk
Ja, daar ga je dus de mist in.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We gaan in DRT uit van een bepaalde set aan vermogens bij onze users
Hij lijkt overduidelijk op Berry van Peerquote:
Die komt om de 2 weken checken of ik mijn huis al in de brand heb gestoken.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
Waar was die begeleider dan van?
Ken jij die kerel?quote:
en voor Snuifgodquote:Op donderdag 17 december 2020 14:24 schreef KennyPowers het volgende:
Asian Pop Culture
Wie opent het Aziatisch dartstopic?
En een eigen topic voor The Legend Paul Lim
Nee, ik ook niet.quote:
Genen werken bijzonder.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind hem er sowieso uniek uitzien voor een Jap
Ik ben tegen racisme.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:23 schreef Poefbank het volgende:
Wedden dat die buschauffeur de portemonnee leeg heeft geroofd.
quote:Op donderdag 17 december 2020 14:29 schreef Szura het volgende:
Als Mike tegen Petersen moest spelen was het Black & Decker geweest
Geen aanvallende darter, spaarzame grinta. Had even de hoop dat het iets ging worden maar dat komt mooi bedrogen uit haha.quote:
"Als Anderson een Nederlander was, was hij zeker mijn idool geweest", bekent de 28-jarige darter, die op het toernooi uiteindelijk de finale wist te halen. Het leverde hem 55.000 euro en een sprong van 73 naar 54 op de wereldranglijst op.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Is het item van Dirkie hier al gepost?
https://nos.nl/artikel/23(...)ten-op-wk-darts.html
Weer eens wat anders dan al die C-sporten zoals schaatsen, paardrijden, vrouwenvoetbal en wielrennen.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:33 schreef Tagliano het volgende:
De NOS gaat samenvattingen uitzenden zelfs
Lockdowngenot
Dit krijg je als een speler niet wordt gehypet door Zjakquote:Op donderdag 17 december 2020 14:35 schreef GwaiLow het volgende:
Deze Foulkes kan heerlijk gooien zeg. Wat een speler
Erg jammer dat Frank Lammers nog steeds het gezicht is van Jumbo reclames. Ik hoop dat hij een been breekt en een jaar geen reclamefilmpjes meer kan maken. #rtl7dartsquote:Op donderdag 17 december 2020 14:35 schreef Szura het volgende:
Alsof iemand IRL Frank Lammers naar huis zou slepen. Laat hem maar kapot vriezen.
Die oudste dochter is welquote:Op donderdag 17 december 2020 14:35 schreef Szura het volgende:
Alsof iemand IRL Frank Lammers naar huis zou slepen. Laat hem maar kapot vriezen.
quote:Op donderdag 17 december 2020 14:35 schreef Szura het volgende:
Mijn (niet heel wezenlijke) ergernis: Dat de Plusreclame die nu elke keer langskomt hetzelfde liedje heeft dat vorig jaar 100x langskwam ik de renaultreclame, maar dan in een andere uitvoering. Verzin zelf eens iets.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:35 schreef Slobeend het volgende:
Jumbo staat bovenaan in het reclame-klassement.
Misschien ligt er voor Braddie ook nog wel een acteercarrière in het verschiet.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Is dit Frank Lammers of Braddie?
Welk liedje zit daarin?quote:Op donderdag 17 december 2020 14:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Mijn (niet heel wezenlijke) ergernis: Dat de Plusreclame die nu elke keer langskomt hetzelfde liedje heeft dat vorig jaar 100x langskwam ik de renaultreclame, maar dan in een andere uitvoering. Verzin zelf eens iets.
Als er een EK is ouwe reusquote:Op donderdag 17 december 2020 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd naar de EK-reclames over een halfjaar.
Oranje brul-mondkapjesquote:Op donderdag 17 december 2020 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kerstbreak is sowieso nodig.quote:
Oranje aerosolenvangersquote:Op donderdag 17 december 2020 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Te vroeg.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:36 schreef Kopiko het volgende:
Zit @:Vannieuwkerke ook op de DE DECKER-bandwagon?
Geld regeert, dus er zal gewoon een EK en een Olumpische Spelen zijn.quote:
Karl komt er pas op als de bandwagon al 10.000 kilometer op de teller heeft.quote:
ADO en Willem II moet nog wel lukken, in januari moet iedereen er weer staanquote:
Alleen Engeland heeft niet één weekje rust (lol).quote:Op donderdag 17 december 2020 14:41 schreef Szura het volgende:
[..]
ADO en Willem II moet nog wel lukken, in januari moet iedereen er weer staan
Hopelijk is Neres dan wel weer fit.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:41 schreef Szura het volgende:
[..]
ADO en Willem II moet nog wel lukken, in januari moet iedereen er weer staan
KUDUS er weer bijquote:Op donderdag 17 december 2020 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk is Neres dan wel weer fit.
Die hebben toch een kleine break in februari?quote:Op donderdag 17 december 2020 14:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alleen Engeland heeft niet één weekje rust (lol).
Best wel wat mensen volgens mij.quote:
Heb je ook wat aan als je als club al volledig afgeragd bent na januari en februari (lol).quote:Op donderdag 17 december 2020 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hebben toch een kleine break in februari?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |