Nieuwe geopend.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:35 schreef Caland het volgende:
Mijn topic is opeens verdwenen.
Walgelijk deze censuur.
Wat zeg jij nouquote:Op donderdag 17 december 2020 12:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Tja er zit een lul aan, dus ik kan er weinig anders van bakken.
Kijk maar goed in je voortuin als je die hebtquote:Op donderdag 17 december 2020 14:06 schreef Mortaxx het volgende:
Zending is bezorgd
Bezorgd op 17 december 12:47
Wtf dit is niet waar
In ons gebouw blokkeerde zojuist iemand van DPD de deur met zijn pakketjes en eenmaal binnen zag ik hem zonder hand voor zijn mond lekker keihard hoesten door het gebouwquote:Op donderdag 17 december 2020 14:42 schreef Caland het volgende:
Wat is DPD een waardeloze pakketdienst zeg
Vandaag toevallig iets via DPD gekregen maar dat paste door de brievenbus. Kreeg wel een mail met de tijd dat ze kwamen en dat klopte.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:42 schreef Caland het volgende:
Wat is DPD een waardeloze pakketdienst zeg
Ik krijg niet eens een tijdstip.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vandaag toevallig iets via DPD gekregen maar dat paste door de brievenbus. Kreeg wel een mail met de tijd dat ze kwamen en dat klopte.
Misschien hangt die service af van de webshop. Was een tijdsbestek van 1 uur, dus niet eens zo van 'we komen tussen 12:00 en 18:00 of UPS die zegt ' voor einde van de dag'.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens een tijdstip.
Zal wel komen omdat het pakketje 303 kilo weegt (lol)
Dan zal 'ie wel morgen komen, want in de mail wordt wel gerept over een 1 uurstijdvak terwijl op de site weer staat dat het vandaag geleverd wordt.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien hangt die service af van de webshop. Was een tijdsbestek van 1 uur, dus niet eens zo van 'we komen tussen 12:00 en 18:00 of UPS die zegt ' voor einde van de dag'.
Jaaaaa gaat goed!quote:Op donderdag 17 december 2020 15:16 schreef Zipportal het volgende:
12779 nieuwe positieve testen
CORRED
DE HEMA EN ACTION MOETEN NU DICHT.
Je bent een goed mens Calandquote:Op donderdag 17 december 2020 15:38 schreef Caland het volgende:
Heb me aangemeld om bij een stembureau te gaan werken de komende verkiezingen
Dit even ter info
Hardop gelachenquote:Op donderdag 17 december 2020 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Alle stemmen op Rob Jetten wegkankeren toch
Misschien ontmoet je daar wel een leuk meisje.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:38 schreef Caland het volgende:
Heb me aangemeld om bij een stembureau te gaan werken de komende verkiezingen
Dit even ter info
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |